Goed geholpen met de keuze

Eigenaar heer Linssen en ook zijn echtgenote namen de tijd om ons te helpen bij de keuze van het soort tegels maar ook welke tegelmaat toe te passen.

Super goed geholpen. Er moet nog geleverd worden dus vandaar nog geen volledige 5 sterren. Maar dat zal zeker wel goed komen

Perfecte service: van kleuradvies tot plaatsing!

Vanaf de eerste stap binnen perfect geholpen door het team van Cerunique. Er werd meteen nagedacht over alle mogelijkheden omtrent tegelkleuren, maten en de samenhang met o.a. verfkleuren. Tevens werd er regelmatig gepeild of de bouw nog op schema liep met betrekking tot de levering van de tegels. Het zetten van de tegels is op aanraden van Cérunique vakkundig gedaan door Aannemersbedrijf Dietzenbacher. Mike en zijn team hebben alle tegelvloeren (en wandtegels in de badkamer) prachtig gelegd, gevoegd en laten afwerken door een gerenomeerde kitter. Nu kunnen we heerlijk genieten!

Vakkundig advies zonder poespas.

Ruime keuze met correcte prijs-kwaliteit verhouding.

Vriendelijke en vakkundige medewerker

Zeer goed geholpen en advies gekregen

Zeer klantvriendelijk en goede tips gekregen

Overzichtelijk

We worden goed geholpen.

Vriendelijk en deskundig

Fijne zaak waar keuze genoeg is qua tegels. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Mooie tegels en goed advies

Fijne mensen, goeie service, veel kennis.

Hele fijne ervaring

Zeer correct/vriendelijk geholpen

Zeer mooie tegels, goede uitleg en vriendelijke dames

Mooie showroom met een ruime keuze

Vriendelijk, overzichtelijk en betaalbaar!

Heel vriendelijk ontvangen, totaal niet opdringerig. En zelfs klanten zoals wij, die alleen tegels nodig hadden voor een keukenachterwand krijgen na aankoop een fles Prosecco!

Warm welkom, mooie showroom en deskundig advies

Dankzij een reclamefilmpje tijdens het LVK werden we geprikkeld om naar de showroom van Cérunique te gaan. We willen ons toilet vernieuwen en waren op zoek naar mooie wand- en vloertegels. Bij binnenkomst zeer gastvrij ontvangen in de prachtige showroom waarin heel mooie Italiaanse tegels, helemaal naar onze smaak. We werden zeer prettig en deskundig geholpen door de eigenaar die alle tijd voor ons nam. We hebben mooie tegels uitgezocht. Wij vinden Cérunique een echte aanrader!

Vriendelijke en goede service

Super geholpen door vakmensen

We zijn super geholpen. Waren een paar maanden al langs geweest ter oriëntatie. Wisten zich dat nog te herinneren. Hebben veel keuze en voorraad. Prijs kwaliteitsverhouding is prima! Met een mooie fles wijn weer vertrokken.

Mooie winkel met personeel met kennis.

Afspraak gemaakt, fijne ontvangst met cappuccino, ruim de tijd genomen voor ons, goed advies, mooi flesje bubbels na afloop, 5 sterren.

Ruime keuze en vriendelijk personeel. Goede prijs/kwaliteitverhouding.

Tegels werden keurig thuisbezorgd. In krimpfolie gebonden op een pallet. Helaas kregen we van de chauffeur niet op tijd bericht dat hij op het afgesproken adres was. Hierdoor werden de tegels neergelegd en vertrok de chauffeur weer.

Beste Ard, Dank je wel voor het mooie rapportcijfer. Daar zijn we erg blij mee. Jammer dat de chauffeur jullie niet aan de lijn kreeg. Hij heeft in overleg met ons besloten om de pallet voor de garage neer te zetten. We wensen jullie veel succes met jullie project!

Zeer goed en kundig geholpen

Prettige zaak om te kopen en prijs kwaliteit is zeer goed.

Ruime keuze aan wand en vloer tegels met een scherpe prijs. En ook nog eens een goede kwaliteit. Fijn personeel waar niks te veel voor is. Dankjewel voor jullie advies en fijne verkoop. Groetjes, Maurice

Geweldige kwaliteit en deskundig advies tegen verrassend lage kosten! En een fantastisch resultaat.

Wij werden opmerkzaam gemaakt door vrienden in Maastricht en combineerden een dag in Maastricht met een bezoek aan de showroom van Cérunique. Prach-ti-ge tegels (en lekkere koffie!). Wij kregen zeer deskundig advies en kochten ter plekke nieuwe tegels voor een gastentoilet. Het resultaat is adembenemend. Keramische grote tegels (120x60cm) in minstens acht verschillende ‘patronen’ waardoor de illusie van natuursteen compleet is! Maar het meest adembenemend was de uiteindelijke prijs die vele malen lager uitviel dan wij verwachtten. Een topbedrijf. Zeer aanbevolen!

veel geduld en persoonlijkheid.

veel deskundigheid

Goed service

Prima ontvangen, goed advies,. Ik heb mijn tegel gevonden

Prima advies

prima advies

Goed advies en scherpe prijs

Zeer klantvriendelijk, mooie showroom en scherpe prijzen

Avenue Ceramique 175

6221 KX Maastricht

Over Cérunique

Tegelstudio Cérunique is gevestigd aan de Avenue Céramique in de mooie wijk Céramique in Maastricht. Cérunique verkoopt uitsluitend keramische tegels die in Italië geproduceerd worden. Anders dan de chique uitstraling doet vermoeden, zijn de prijzen erg gunstig. Dit is mogelijk omdat Cérunique de tegels rechtstreeks uit Italië importeert, zonder tussenkomst van een groothandel. Met een voorraad van 40.000M2 is vrijwel alles uit voorraad leverbaar.