Fijn bedrijf met een goede service!

Wat problemen gehad met mijn auto, maar fijn opgelost door deze vakmannen. Betrouwbare en goede service!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Kijk! vakmannen, dat is leuk om te horen! Dankjewel Ilse.

Persoonlijke aandacht staat voorop

Bij reparatie wordt mee gedacht wat past bij mijn budget en wat nog passend is bij de auto. Geen onzinnige extra reparaties. Bij extra kosten wordt er voor het maken van de kosten ook netjes overlegd. Mooi familiebedrijf.

Dankjewel Kevin!

Top service!

Ik heb een auto bij HTS gekocht, er was veel problemen bij deze auto komen kijken maar door de top service van HTS is dit allemaal opgelost. Door snelle reacties en hulp kan ik weer genieten van vele kilometers.

Zo zie je maar, zelf bij problemen en storingen gaat het altijd om de oplossing. Bedankt voor het vertrouwen en geduld Martijn!

Geweldig !!

Wij hebben zeer goede ervaring met deze garage. Zeer vriendelijk personeel, lekkere koffie en schappelijke prijzen. Hier een goede auto gekocht, en zeer goed geholpen met een pittige reparatie aan een 2e gezinsauto. Wij blijven hier vaste klant !

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

vooral de lekkere koffie doet het m he! dankjewel!

Goede en behulpzame garage

Vorige week donderdag voor een auto wezen kijken. Na wat bedenktijd en wat te eten, besloten de auto dezelfde dag te kopen. Ik had de auto het liefst de maandag al nodig, maar wegens drukte was dat misschien niet haalbaar. Echter kreeg ik die vrijdag avond toch het mailtje dat de auto al klaar stond om op te halen. De zaterdag de auto opgehaald met een klein presentje voor het harde werken. Al met al een top ervaring.

En wat waren wij blij met je presentje! graag gedaan en heel veel plezier met de auto!

Goed gezellig en eerlijk

Al verschillende auto's gekocht

Dankjewel Hannie!

Prima sfeer

Garage waar ze de tijd nemen voor je, alles uitleggen en bij reparatie bellen vooraf wat kosten zijn. Prima garage, hangt een fijne sfeer.

dankjewel Bart, wat uitleg en overleg is zeker belangrijk! tot de volgende keer.

Goeie eerlijke hulp

Goed een eerlijke hulp als er iets is. Geen discussie oplossen en door.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste, Wat kan ik de volgende keer doen voor een 8? Naar onze mening is binnen 3 dagen een versnellingsbak repareren onder garantie dat zeker wel waard! Tot de volgende keer, groetjes Dave!

Uiterst tevreden over mijn reparatie

De service van dit bedrijf is uitzonderlijk goed. Eerlijk en transparant, dat is Autobedrijf HTS.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

eerlijkheid staat bij ons ook hoog, fijn dat dat zo ervaren word Rene!

Toppie!!!

Wederom auto gekocht en supergoede service! Waren wat problemen met de auto maar deze zijn goed en vakkundig opgelost! Zeer tevreden.

problemen zijn alleen vervelend als ze niet opgelost worden, hopelijk is alles nu naar wens voor jullie!

Snel en goed gerepareerd

Binnen een dag mijn auto weer terug. Alles is gemaakt!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

snelheid en eerlijkheid vinden wij belangrijk, top dat dat gezien word!

Vakbekwame verkoper er monteurs en zeer vriendelijk

Super garage met super mensen en een super service. Heb al een aantal auto's aangekocht bij deze garage en ook de eventuele volgende aankoop komt zeker van H.T.S. Goirle.

wij hopen ook dat je de volgende ook bij ons koopt! wel nog even daarmee wachten hoor, anders is het wel heel snel.

Vriendelijk en deskundig

Altijd bereid om deskundig geholpen te worden.

Bedankt Jeroen!

Top en betrouwbaar!

Super service, en ze denken mee. Ze zijn erg betrouwbaar. Erg klantvriendelijk en eerlijk.

Bedankt Sandy!

Top bedrijf

Zoals altijd ZEER tevreden !

Dankjewel Pascanellie!

Uitstekende service en kennis

Reeds ruim 10 jaar ons wagenpark in onderhoud. Denken prima mee en kunnen snel schakelen waar nodig.

Dankjewel Vincent!

Betrouwbaarheid staat bij HTS hoog in ‘t vaandel!

Kijk, bij een familiebedrijf als HTS durf ik best een auto te kopen of in onderhoud te geven. Ik krijg een goed advies en wordt altijd op de hoogte gehouden van eventuele te verwachte beurten en reparaties.

• Reden bezoek N.v.t.

dankjewel paul!

Betrouwbaar en klantvriendelijk adres!

Deze vakmensen verdienen een pluim ! Niet alleen vanwege de zeer betaalbare auto's, maar zeker ook vanwege hun service en empathie voor de situatie vsn de klant. Kortom: het meedenken. Er is altijd wel.wat tijd voor een praatje of een vleugje humor. Dit unieke ' sellingpoint ' maakt het plaatje compleet! Wij komen er al.jaaaaren nl.

Dankjewel Jolanda!

Service gericht en proactief advies

Een fijn bedrijf om mee samen te werken, ik rij 100.000 km in een jaar met mijn Volkswagen Caddy en daarvoor heb ik een betrouwbare partner nodig die snapt dat ik proactief de auto wil onderhouden.

Fijn dat wij zo goed bevallen Jordy! dankjewel.

Parallelweg 12 5051 HG Goirle

Over Autovakmeester HTS

Autovakmeester HTS Goirle is in 2008 opgericht door Eric Hultermans in Goirle. Gestart aan de Nieuwkerksedijk en inmiddels gegroeid naar een grotere vestiging aan de Parallelweg in Goirle. Wij geloven in een goede vertrouwensband met onze klanten. Dit proberen we te bereiken door het bieden van een goede service en advies met een persoonlijke aanpak. Dit zodat u onze showroom verlaat met een glimlach! We hebben een zeer ruim aanbod van occasions welke keurig voor u staan opgesteld in onze showroom. We beschikken over een eigen werkplaats waar u terecht kunt voor reparaties, schadeherstel, onderhoud en APK keuringen van uw auto. Om de kwaliteit van dit alles te kunnen waarborgen zijn wij als autobedrijf aangesloten bij VWE, RDW en kopen wij alleen auto’s met een Nationale Auto Pas. Bovendien zijn wij een erkend leerbedrijf voor nieuwe professionals in het vak. Zodat u ook in de toekomst goede service kan verwachten.

Over Autovakmeester