Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Autovakmeester HTS

Autovakmeester HTS Goirle is in 2008 opgericht door Eric Hultermans in Goirle. Gestart aan de Nieuwkerksedijk en inmiddels gegroeid naar een grotere vestiging aan de Parallelweg in Goirle. Wij geloven in een goede vertrouwensband met onze klanten. Dit proberen we te bereiken door het bieden van een goede service en advies met een persoonlijke aanpak. Dit zodat u onze showroom verlaat met een glimlach! We hebben een zeer ruim aanbod van occasions welke keurig voor u staan opgesteld in onze showroom. We beschikken over een eigen werkplaats waar u terecht kunt voor reparaties, schadeherstel, onderhoud en APK keuringen van uw auto. Om de kwaliteit van dit alles te kunnen waarborgen zijn wij als autobedrijf aangesloten bij VWE, RDW en kopen wij alleen auto’s met een Nationale Auto Pas. Bovendien zijn wij een erkend leerbedrijf voor nieuwe professionals in het vak. Zodat u ook in de toekomst goede service kan verwachten.

Over Autovakmeester