Erg goed en fijn geholpen door Sagar, goede uitleg en ook erg fijn dat hij meedacht over wat voor mij de betere fiets was.

Beste Joyce, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent door Sagar. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Uitstekende en vriendelijke uitleg!

Bij de keuze voor een e-bike heb ik op basis van de uitleg en de bij mij bekende service van Broekhuis tijdens de open dagen gekozen voor een fiets bij Broekhuis. Er was een mooie aanbieding tijdens de open dagen met een gratis fietsverzekering, waardoor de keuze snel gemaakt was.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop Alex. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent en dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Zien de mens achter de fiets

Mijn Koga e bike voor de eerst beurt gebracht, was op de fiets 37 km. 1700 uur zou de fiets jlaar zijn, was er om 10 uur. Toen ik zei dat wel laat was om terug te fietsen ( het was eind februari) beloofden ze de beurt iets vroeger te doen. Na ruim anderhalf uur kon ik de fiets al weer ophalen. Hier was ik heel blij mee, verloren schroefje was weer geplaatst de fiets fiets weer helemaal top.

Bedankt Janny, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te zien dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Prima geholpen!

Had mezelf al wel aardig ingelezen, maar met behulp van een terzake kundige kwamen wij er vlot uit! Prima fiets!

Bedankt Jan, voor uw positieve beoordeling. Fijn dat wij u van de gewenste informatie hebben kunnen voorzien. Mocht u vragen of hulp nodig hebben, staan we graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

goede uitleg en service

De medewerker die mij hielp kon mij heel duidelijk het verschil tussen 2 optionele aankopen uitleggen waardoor mijn keuze voor de Scott Speedster 40 na een korte test rit uiteindelijk gemakkelijk was. De inruil prijs van mijn Koga Merida was voor mij voldoende. Dus al met al plezante manier om de aankoop af te sluiten.

Beste Dik, Van harte gefeliciteerd met de mooie Scott Speedster 40! Wat fijn dat u zo goed geadviseerd bent bij uw aankoop, daar doen we het voor. Veel fijne kilometers toegewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Goede service, professioneel advies

Wij kwamen voor 2 fietsen: Een hybride en een MTB. Ieder van ons werd door een specialist geholpen, waarbij goed geluisterd werd naar onze wensen en het budget dat we hadden. Onderhandelen over de prijs van de fietsen was moeilijk, maar dat werd ruim gecompenseerd door korting op accessoires. Wij zijn erg tevreden.

Beste Priscilla, Van harte gefeliciteerd met uw aankopen! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de service die wij aanbieden. Wij wensen u veel mooie kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Verwarrend, verschilt per personeelslid

Ivm de verbouwing was het al wat rommelig, dat is logisch, maar de administratieve onderdelen hoeven daar niet onder te lijden. De fiets die ik had uitgezocht was niet aanwezig, stond in het magazijn, zou naar de winkel komen. Heb ik bijna 2 weken op moeten wachten, kon ivm werk niet direct komen; heb binnen 1 week 2 mails en sms gekregen dat er een fiets klaar stond..... Ik had aangegeven dat ik via een fietsplan de fiets zou aanschaffen dus kon even duren. Wéér meerdere mails en sms'jes!! Bij het afhalen geef ik aan dat ik het erg naar vind dat mijn naam en adres voor iedereen te lezen aan de fiets hangt. Maak er een grapje van door te zeggen dat ik hem voorlopig maar op slot in de schuur zet omdat iedereen die geïnteresseerd is weet dat ie op mijn adres in de schuur staat. Word ik door een medewerker beschuldigt van 'vreselijke gedachten waar hij van schrikt' ... en hoe ze het dan anders zouden moeten doen. Privé gegevens moeten ALTIJD beschermd zijn! Plak ze af, doe de brief omgekeerd in de enveloppe en schrijf alleen de naam erop, geef het een nummer..... verzin iets! Het afstellen van zadel en stuur heb ik voortijdig gestopt; lukte niet zo goed, kon het niet meer aanzien en heb zelf gedaan . Ik heb ook mensen met kennis, kunde en klantvriendelijkheid gesproken dus lastig om 1 beoordeling te geven over iedereen maar de laatste contacten waren minder prettig.

Beste Lotte, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen om uw ervaring te bespreken, bedankt voor dit gesprek. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Efficiënt en informatief

Mijn nieuwe Cube racefiets rijdt geweldig.

Bedankt Rob, voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn dat u zo tevreden bent over de Cube racefiets. Nog meer mooie kilometers gewenst! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Goed duidelijk uitleg en advies gekregen over de fietsen. Vriendelijk personeel. Groot aanbod aan fietsen.

Bedankt Aydrey, voor het delen van uw ervaring. We zijn blij om te zien dat u naar volle tevredenheid bent geholpen bij ons in Groningen. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Netjes en goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe fiets

Wij waren opzoek naar een elektrische fiets bij broekhuis en werden direct goed geholpen en daardoor een fiets kunnen kiezen

Beste Bart, Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn om te zien dat u zo goed bent geholpen en dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

de garantieservice is uitstekend

Ik ben 2x bij Broekhuis geweest ivm garantie. Ze hebben het uitstekend opgelost. Monteur is eerste keerden half uur bezig geweest. De tweede keer ruim 1 uur. Maar toen was het probleem opgelost. Uitstekend.

Bedankt Geert, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Goede ervaring snel geregeld!

Mooie aanbieding een electrische fiets gekocht. Na diefstal van fiets goed en snel geregeld met de verzekering. Netjes en snel weer een andere fiets ontvangen.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop en bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wat fijn om te zien dat alles naar volle tevredenheid is verlopen. Veel mooie en veilige kilometers gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Zeer goed geholpen

Heel goed geholpen door verschillende medewerkers: goed advies en zeer vriendelijk

Bedankt voor uw review! We zijn blij u te hebben mogen voorzien van onze service. Graag staan wij weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Klantvriendelijk en goede service

Ben goed geholpen en geïnformeerd bij het kopen van mijn nieuwe fiets. En als ik vragen heb helpen ze graag.

Beste Edwin, Bedankt voor uw mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Jan is een kundige, eerlijke en prettige medewerker

Kwam voor inruil 1 jr oude E-Bike. Jannheeft alle tijd genomen om mij uiteindelijk tevreden de winkel te verlaten

Beste Michael, Dank voor uw complimenteuze beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

op plezierige manier deskundig geholpen

Goede ervaring bij aanschaf van fiets. Slechts 4 sterren om dat het bedrijf tot 2x toe telefonisch niet bereikbaar was

Beste Peter, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Wij willen u feliciteren met uw aankoop en bedanken voor uw feedback. Veel rijplezier gewenst en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Altijd goede service

Beste Jennie, Bedankt voor uw positieve review! Wat fijn dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

spoedig

Ik heb een super mooie fiets ontvangen. Echter had ik een bidon erbij besteld en deze bleek achteraf niet leverbaar te zijn. Hier moest ik alleen zelf achteraan om daar achter te komen. Graag had ik dit van hun zelf gehoord.

Beste Jorien, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Uw feedback is heel waardevol voor ons. Wij willen u veel rijplezier wensen. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Ze zijn zeer vriendelijke

Ze zijn zeer vriendelijke

Beste Djemai, Bedankt voor uw positieve review en de mooie 9. Dit waarderen wij enorm. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Snel, deskundig, eerlijk, behulpzaam

Snelle reactie van de monteur, die direct in actie kwam. Behulpzaam en goed geïnformeerd. Fijn om.zo direct en persoonlijk geholpen te worden. Bedankt.

Bedankt Joke, voor deze mooie en complimenteuze beoordeling. Het doet ons goed te zien dat u zo goed geholpen bent. Graag zien wij u de volgende keer bij ons in de vestiging. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Uitstekende ervaring met verkoper Erik Delger, alle gemaakte afspraken nagekomen, als zeer prettig ervaren.

Bedankt Eric, voor uw review. Het doet ons goed om te zien dat de ervaring die u met onze collega heeft gehad uitstekend is geweest! Wij wensen u vee rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Top service,fijn personeel

Atb gekocht en zeer goed geholpen echt een aanrader

Hartelijk bedankt Jan, voor het delen van uw ervaring. Dat u zeer goed geholpen bent en u Broekhuis aanraadt doet ons erg goed om te zien. Wij wensen u mooie kilometers toe en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Mooi geslaagd met 2 goed voorlichte mountainbike door hulp van Peter. Bedankt!

Bedankt Sander, voor het delen van uw positieve ervaring. Dat u goed geholpen bent door onze collega is voor ons heel fijn om te zien, daar doen we het voor! Wij staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Snelle service en goede adviezen

Snelle service en goede adviezen Personeel met kennis

Bedankt Fatih, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen

Alles verholpen en zeer tevreden

De deskundigheid van de mensen van de werkplaats is super. Ik had al een tijd last van een veel te snel leeglopende Di2 schakelbatterij. Opgelost. En: de nieuwe remblokken waren even ingeremd, dat rijdt echt super. Ze grijpen lekker agressief aan nu.

Bedankt Marnix, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn dat alles naar volle tevredenheid is verholpen. Veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Broekhuis Fietsen Groningen