Een professioneel en goed advies

Een persoonlijke benadering, waarbij in eerste instantie gekeken wordt naar de wensen en mogelijkheden van ons als klanten. Daarna een professioneel advies.

Ontzorgen, dat is het juiste woord

Super geholpen door hypotheek Service, Alles wordt voor je geregeld en duidelijk antwoord. Ook fijn dat het laagdrempelig is. Al met al een leuke ervaring.

Goed advies waarbij alles voor je wordt geregeld.

Voor onze vraag zijn wij snel en correct geholpen. Je hoeft alleen maar de benodigde papieren aan te leveren en de hele administratieve rompslomp wordt uit handen genomen. Een fijne en goede service.

Duidelijk en vlot in communicatie

Ik vind het zelf fijn om (zo veel mogelijk) te begrijpen wat we precies aan het doen zijn. In het bijzonder waardeerde ik dan ook dat Marja en haar collega's altijd de moeite namen om uitgebreid te antwoorden op onze vragen. Daarbij antwoorden ze ook heel snel en hebben we het contact als zeer laagdrempelig ervaren. De aanvraag verliep duidelijk en gestructureerd, en ook erg vlot.

Hele goei ervaringen, helpen je overal goed mee en goede en vlotte handelingen.

Hele goei ervaringen, helpen je overal goed mee en goede en vlotte handelingen.

Top adviseur

Naast een zeer vriendelijke en klantvriendelijke adviseur, heeft hij zeer goede adviezen gegeven. Hierbij hield hij goed reinet de wensen van de klant

Zeer tevreden, top communicatie, persoonlijk

Super geholpen bij mijn woonwens en wat daar dan allemaal bij komt kijken. Hele duidelijke communicatie, altijd bereikbaar, persoonlijk en geven net even dat beetje extra inzet. Zeer tevreden, kom in de toekomst zeker terug en raad hypotheekservice 100% zeker aan.

!00% hypotheek service heeft mij door alle stappen goed begeleid. We zijn wat probleempjes onderweg tegengekomen maar hier zaten ze boven op en ze zijn altijd goed te bereiken. Voor iedereen aan te raden!

Is goed

Is goed

Goed, snel en vakkundig geholpen

Voor de aankoop van ons eerste huis zijn we fantastisch geholpen bij Hypotheek Service. We kregen goed en compleet advies waarbij we duidelijk onze wensen konden aangeven. Tijdens het hele proces stonden de mederwerkers voor ons klaar om ons te helpen.

Duidelijk en begrijpelijk prima geholpen.

Ik heb van Erwin op een prettige en duidelijke manier advies en uitleg gekregen.

Zoals altijd, vakkundig met veel persoonlijke aandacht.

Zie bovengenoemde zin.

Uitstekende voorlichting en begeleiding

Snel en professioneel advies

Ik ben snel en professioneel door Marja en haar collega's geholpen. Alles werd piekfijn bijgehouden en snel geregeld. Heldere uitleg en snel antwoord op vragen. Er werd fijn meegedacht!

Betrokken, duidelijk en persoonlijk advies

Mijn aanvraag: een hypotheek op maat. Marja en haar collega's hebben mij hier in van begin tot eind zeer goed begeleid. Duidelijke en heldere communicatie . Ik ben 100% tevreden.

Prima adviezen na kopen van andere koopwoning!

Er wordt goed met je meegedacht, meenemen lage rente van huidige hypotheek, overlijdensrisicoverzekering etc. Er wordt genoeg de tijd voor je genomen. Mooi bedrijf die niet voor niets al 20 jaar mooie service geeft!

In één woord; Fantastisch!

Snelle service, klantvriendelijk, transparant, oog voor de klant. Vriendelijk en kundig personeel. Uitstekend advies.

altijd behulpzaam

Zeer tevreden ben ik over Hypotheek Service. Ze hebben goed geholpen met alles rondom het regelen van mijn hypotheek. Het lijntje werd altijd kort gehouden, en als ik nog een vraag had, kon ik ieder moment bij Hypotheek Service terecht en werd ik direct fijn geholpen. Ik kan iedereen hypotheekservice aanraden!

Ik ben goed geholpen

Er werd op een prettige en duidelijke manier uitleg en advies gegeven

Zeer goed geholpen met deskundig advies!

Wij zijn zeer deskundig geholpen. Bekijken de meerdere opties en luisteren en denken heel goed mee in de mogelijkheden die er zijn.

Deskundig, accuraat, duidelijk en snel !

Ik ben door Marije ontzettend goed, duidelijk en snel geholpen. Ze is deskundig en accuraat en ook meedenkend. Overigens ben ik ook zeer te spreken over de andere dames, hoe ze snel ze reageren op je mail en telefoongesprek. Ben blij dat ik door Hypotheekservice geholpen ben, ik kan ze zeer zeker aanbevelen.

Deskundig, alle tijd bekend, toegankelijk, snel, zeer goed bereikbaar, helpend, geweldig!

Wij zijn meer dan tevreden over hypotheek service. We werden erg goed geadviseerd en er was een continue communicatielijn. Ze namen alle tijd en legden ons steeds weer in begrijpelijke taal uit wat we wilden weten. Erg goed!!!!

Fijne ervaring met hypotheekservice leek!

No nonsense en to the point

Klantgericht, je bent geen nummer. Als verbeterpunt zou ik 1 of max 2 aanspreekpunten kunnen noemen.

Snelle goede hulp en uitleg

Erg tevreden!

Over Hypotheek Service

Welkom bij Hypotheekservice U kunt bij ons terecht voor een 100% onafhankelijk advies op het gebied van hypotheken en alles wat daarbij nog meer komt kijken. Bij Hypotheek Service zijn we persoonlijk, vakkundig en betrokken. We zijn niet gebonden aan een bank, een verzekeringsmaatschappij of een andere financieringsinstelling. Dat is plezierig voor u, want dat maakt dat we u op verschillende manieren kunnen helpen en altijd met een persoonlijk advies en maatwerk.