Persoonlijk en professioneel

Na het overlijden tot en met de crematie werden wij professioneel begeleid. De betrokken medewerkers waren goed bereikbaar en hun dienstverlening was uitstekend en vriendelijk. Waarom dan geen vijf sterren? Wij hadden de ceremonie met muziek en dia's punctueel voorbereid en hierover helder gecommuniceerd. Helaas werd tijdens de plechtigheid door medewerkers van de Boskamp tot twee maal toe een foutje gemaakt. En dat is storend op dat moment.

• Respect voor uw wensen

Er is niet veel te verbeteren.

Betrokken en begrip vol. Onze standpunten werden gerespecteerd. Goed overleg situaties en advies wat het beste was om op te volgen. Communicatie vonden we prima.

Uitstekende begeleiding en nazorg

Op de dag van het overlijden van mevrouw A.A. Alting-Kok is de begeleiding (op zaterdag!!) direct in gang gezet. Dit alles met de begeleiding van de heer Jos Musters. Zonder zorgen konden wij de gehele procedure aan hem overlaten. Wij hebben de ondersteuning van alle betrokken medewerkers van "De Laatste Eer" zeer gewaardeerd. Waar gehakt wordt vallen spaanders. Het pasje van de rouwkamer blijkt bij gebruik achteraf een zogenaamd "weekendpasje" te zijn. Dit ongemak werd prettig opgelost door de Boskamp.

• Respect voor uw wensen

Prettige omgang, goed bereikbaar, alles goed geregeld

Van het begin tot het eind goed begeleid. Onze contactpersoon was heel rustig, nam goed de tijd voor ons. We hebben een goed gevoel over gehouden aan de uitvaart.

• Respect voor uw wensen

Overal werd aan gedacht, alles gedaan zoals wij wensten, verstand van zaken, zou het iedereen aanbevelen.

Uitstekend geholpen

Ondanks het verlies van mijn moeder heb ik de hulp van jullie als zeer prettig ervaren. Bedankt daarvoor! Alles was netjes geregeld. Ik heb geen verbeterpunten. Met vriendelijke groet Heleen Zwik

• Respect voor uw wensen

Bijzonder betrokken en hulpvol, in een voor ons droevige periode. Zeer goede respectvolle begeleiding voor, tijdens en na de crematie. Dit alles is door ons als familie, als een grote steun ervaren na het overlijden van onze moeder.

• Respect voor uw wensen

Fantastische begeleiding bij het overlijden van mijn moeder vanaf haar huis tot aan de uitvaart

• Respect voor uw wensen

Luisteren goed naar onze wensen en alles is goed geregeld. Ook een hele prettige om gang.

• Respect voor uw wensen

Prima en vooral warm ontzortgt

Op een goede en warme manier ontzorgt, . Fantastische begeleiding

• Respect voor uw wensen

We zijn heel goed geholpen door Ada Krikke Ik denk dat een ander het niet beter zou hebben gedaan.Ada dacht echt met ons mee

Zeer goed verzorgd

Men denkt heel erg mee. Hele fijne begeleiding gehad van jos.

• Respect voor uw wensen

Wij als familie waren en zijn heel blij met onze uitvaartverzorgster. Ook de dames van de aflegging en verzorging alle lof. keurig gedaan en goed geluisterd naar onze wensen. Bij de uitvaart werd ons gevraagd of er iemand mee mocht kijken en lopen , ook voor de dame veel lof. Keurig op de achtergrond aanwezig

• Respect voor uw wensen

Super zo als Ada Krikke ons heeft begeleid een compliment waard

Ik kan iederéén aan bevelen om de diensten van de laatste eer te nemen, als de tijd is gekomen dat je afscheid moet nemen van je dierbare . Mijn hartelijke dank voor alles met vriendelijke gr…. Henk Christerus.

• Respect voor uw wensen

Geweldige dames die de verzorging en uitvaart hebben geregeld.

Twee dames die langs kwamen voor het afleggen van mijn lieve man, ze namen de tijd voor zijn verzorging en ook veel medeleven voor de familie. Wij als nabestaanden waren zeer tevreden. De dame die langs kwam voor de uitvaart ook heel correct en veel medeleven naar de overleden persoon. Tevens ook heel attent en begrip vol voor de nabestaanden. Ze nam de tijd en ze gaf goed duidelijk aan wat er geregeld en wat er allemaal op je af zou komen. Geweldig fijn als je door zo'n persoon wordt begeleid in een hele zware periode. Dag van crematie ook alles keurig geregeld, zij schatte goed in wat de wensen van de familie was. Na de crematie tich nog even contact opnemen, geeft zoveel steun. Wij nabestaanden zijn zeer tevreden over de drie dames die ons hebben bij gestaan. We kunnen maar 5 sterren geven maar van ons hadden ze meer mogen krijgen. Hartelijk dank dames. Korrie van der Werff

Alles naar wens

Super lieve professionele begeleiders die goed luisteren,meedenken die het afscheid naar wens van de overledene hebben verzorgd .

• Respect voor uw wensen

Zeer open en transparante communicatie

Er tevreden hoe het afscheid is verlopen. denken graag met je mee en geen enkele vraag is te gek en niet uitvoerbaar.

Mijn ervaring is goed

Precies de juiste toon

Helaas moesten wij binnen negen maanden gebruik maken van uitvaartverzorger De laatste eer. De eerste keer moesten we afscheid nemen van onze vader en toen waren we dusdanig tevreden over de zorgvuldigheid en aangename zorg van ons contactpersoon Jos, dat we, toen onze moeder overleed, geen tweede keer hoefden na te denken. Jos peilde binnen een paar minuten wat de juiste toon was, en dat maakte het hele proces makkelijker voor ons. Een echte rots in de branding.

• Respect voor uw wensen

Uitstekend verzorgde en passende uitvaart, hulde!

De uitvaartleider had alle tijd, ging goed met ons in gesprek over de specifieke wensen en heeft er een plechtigheid van gemaakt die wij voor altijd zullen koesteren.

Over Uitvaartscore.nl