visionairs

van ontwerp tot realisatie zeer mooi aangenaam traject

Niet goedkoop maar kwaliteit

Degelijk, esthetisch en goede service

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Zo super blij met onze Hoover zeiloverkapping !

We wilden al jaren een zeiloverkapping maar omwille van een bos op de grond naast onze tuin, hebben we het moeten uitstellen tot nu. Zo blij dat we nu eindelijk onze overkapping hebben kunnen plaatsen! Vanaf het eerste contact met Jens, tot en met de plaatsing, verliep alles super vlot ! Meerdere vragen werden moeiteloos beantwoord. Het moeilijkste was nog de kleurkeuze ;-) Maar nu het zeil geplaatst is, zijn we ook super tevreden van de kleur. Laat de zomer maar komen ! Hier gaan we nog veel plezier aan beleven !!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Zijn alle afspraken na gekomen, goede installatie

Over de duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, is nog maar net geplaatst

• Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.
  • Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Aangename begeleiding om uit te zoeken welk zeil er ideaal past bij de woning. Perfecte service dat tot een prachtig eindresultaat oplevert! Aangenaam verrast en zeer tevreden!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Fantastische ervaring met HOOVER Concepts!

Als je op zoek bent naar hoogwaardige, op maat gemaakte zeiloverkappingen, dan is HOOVER Concepts zonder twijfel de beste keuze. Wat ons echt aangenaam verraste, was de fantastische klantenservice. Onze tuin voelt nu als een paradijs dankzij hun vakmanschap!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

100% tevreden met onze zeiloverkapping!

Wij zijn ontzettend tevreden met onze zeiloverkapping.De perfecte toevoeging aan ons huis & een investering die zijn waarde meer dan waard is!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Mooie afwerking, professioneel contact. Aanrader!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Hoover-Concepts heeft zijn proces prima op orde! Vanaf marketing tot en met de uitvoering

Hoover-Concepts focust duidelijk op de technische kant van het product, niet onbelangrijk in deze sector. Maar ook de klant wordt zeker niet vergeten. Elke handeling wordt duidelijk gedocumenteerd en uitgelegd. Je merkt dat er over elke stap in het bedrijfsproces minutieus is nagedacht waardoor alles als een geöliede machine loopt. Als er dan toch onverwacht zich iets voordoet wordt dit netjes opgelost én gecommuniceerd. Persoonlijk vind ik het ook mooi om te zien dat het bedrijf met zorg door een koppel bestuurd wordt. Wij zijn tevreden van het eindresultaat en kunnen Hoover-Concepts aanbevelen.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Na eerste prettige kennismaking een prima offerte en samenwerking.

Mooi en duidelijk 3d ontwerp en meerdere opties. Duidelijke animatie aangaande de opkomst zon en ondergaande zon met duidelijke werking van het schaduwdoek. Na opdracht is alles vlekkeloos verlopen. Als eerste werden de palen geplaats waarna er een definitieve meting plaats vond. Deze werd na opmerkingen van het atelier waar het doek zou worden geproduceerd nogmaals grondig nagemeten. Goede samenwerking van de diverse disciplines. Dit heeft geleid tot een prachtig resultaat waar we lang plezier aan gaan beleven .

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Voldaan aan onze verwachtingen op alle vlak

Vanaf de 1ste kennismaking hadden we direct een goed gevoel, dit werd ook doorgetrokken gedurende het verdere verloop. Wij zijn dan ook enorm blij met het mooie resultaat. Edwin geeft duidelijk advies, heeft kennis van zaken en zijn ook heel aangename mensen om mee om te gaan. Kortom: een échte aanrader!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Prachtig zeil en super service!

Bedankt voor het mooie zeil en de super service na verkoop!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Met aandacht voor de noden van de klant wordt gekeken voor het ideale concept

Een vlotte communicatie, er worden verschillende voorstellen gedaan om zo een keuze te maken. Heel professioneel over de hele lijn en een mooi resultaat

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Vriendelijk oplossingsgericht met een erg mooie en fijne afwerking

Goed georganiseerd bedrijf met kennis van zaken. Degelijk advies en erg nette plaatsing. Doen wat ze beloven.

TOPadvies TOPuitvoering TOPkwaliteit

Edwin en Chrissie zijn heel fijne en correcte mensen om mee samen te werken. Ze weten allebei héél goed waar ze mee bezig zijn en leveren echt topkwaliteit met een topservice. Een echte aanrader !!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Prima advies, perfecte tekening van het zeil en schitterend resultaat!

Prima advies, perfecte tekening van het zeil en schitterend resultaat!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Mooi ontwerp, past in de omgeving.

Het zeil past mooi in onze tuin. Naast functie zorgt het ook voor sfeer. En handig dat we het met een beetje wind, zoals bij een gewone parasol die dan omwaait, of bij een zonneluifel die wind vangt, het zeil niet af moeten halen. Natuurlijk wel bij extreem weer, met harde windstoten en windkracht het zeil afhalen, en dit gaat vlot.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Prachtige afwerking door professioneel en vriendelijk team

Alles gebeurd in overleg . Duidelijke uitleg over de werkwijze en een professionele afwerking door een zeer vriendelijk team. Zeilen hebben een zeer luxueuze uitstraling.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Uitstekend advies en prachtig resultaat

Wij zijn uitstekend geadviseerd, de afspraken zijn goed nagekomen en wij zijn zeer blij met het resultaat.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Deskundige leverancier, prettig om zaken mee te doen.

Hoover Concepts is vooraf duidelijk gewest over de onderdelen in de offerte en heeft onze vragen duidelijk beantwoord en het proces goed geschetst. Aanpassingen in het ontwerp zijn vlot en accuraat verwerkt. De communicatie verliep vlot en prettig. We hopen dat de realisatie niet te lang op zich laat wachten.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Goede ervaringen met Hoover concepts, zeer flexibel in maatwerk

Grote betrokkenheid door Edwin en Chrissie, een klein bedrijf, maar ze doen niet onder voor het grotere maatwerk. Daarbij is veel mogelijk, acteren ze zeer flexibel, fijn in communicatie en omgang en worden de details ver uitgewerkt. Helaas hebben we de overkapping ivm vergunningen nog niet mogen plaatsen, maar zodra dat geregeld is, gaan we zeker met Hoover verder!

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Professionele samenwerking van advies tot plaatsing

Hoover Concepts begreep onmiddellijk waar we naar op zoek waren. Ze hebben ons dan ook goed kunnen adviseren over de verschillende mogelijkheden, zowel esthetisch als technisch. We konden gedurende dit volledige proces terugvallen op hun ervaring en deskundigheid. Het eindresultaat is dan ook exact wat we voor ogen hadden en een absolute meerwaarde voor ons sportcomplex.

Topservice en kwaliteit!

Van ontwerp tot uitvoering een uitstekende begeleiding. Zeer tevreden van de aanpak en uitgevoerde werken.

• Bent u tevreden over de werkwijze en aanpak van HOOVER Concepts? Ja

Goede service. Goede kwaliteit Mooi product. Fijn bedrijf een echte aanrader. Voor ons horeca bedrijf hebben wij 5 zeilen van hoover concepts hangen op terras. Nieuwsgierig kom gerust kijken

Over Hoover Concepts

HOOVER Concepts® ontwerpt, produceert en plaatst al 14 jaar 3D-zeiloverkappingen, schaduwdoeken en zonnezeilen op maat. Wij bouwen op een stevige ervaring in de sector, zonder onze persoonlijke touch te verliezen. Dankzij een zeiloverkapping geniet u het hele jaar door van fijne momenten op uw terras en zit u gezellig buiten, ook wanneer de zon op zijn hoogtepunt is of het begint te regenen. Voor elke functionaliteit is een oplossing. Zeiloverkappingen van HOOVER Concepts® zijn daarom altijd op maat en bieden een beschutte plek voor thuis, maar ook voor bedrijven, scholen, horeca, sportclubs, openbare ruimten en zoveel meer. Ruim veertien jaar geleden werden de eerste funderingen gelegd in de bouw en ontwikkeling naar een eigen revolutionair zonnezeilsysteem. Geïnspireerd door de zonnezeilen die toen heel populair waren in Australië en Zuid-Afrika ging onze toenmalige ingenieur aan de slag. Het resultaat? Een nieuw soort zonnedoek en zonnezeilsysteem: een duurzame oplossing dat de grillen van ons klimaat aankan en niet alleen voor schaduw zorgt, maar ook een optimale afwatering en windvastheid garandeert. Inmiddels zijn onze zeiloverkappingen tot in de puntjes uitgewerkt in design, duurzaamheid en techniek. Op deze knowhow zijn we trots. Dankzij onze jarenlange ervaring kunnen we voor u de beste en meest exclusieve zeiloverkapping ontwerpen, grotendeels in-house produceren en met eigen bouwteams installeren, volledig naar uw smaak. Ja, wij durven ons gerust meesters in zeildoeken op maat te noemen.