Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Hoover Concepts

HOOVER Concepts® ontwerpt, produceert en plaatst al 14 jaar 3D-zeiloverkappingen, schaduwdoeken en zonnezeilen op maat. Wij bouwen op een stevige ervaring in de sector, zonder onze persoonlijke touch te verliezen. Dankzij een zeiloverkapping geniet u het hele jaar door van fijne momenten op uw terras en zit u gezellig buiten, ook wanneer de zon op zijn hoogtepunt is of het begint te regenen. Voor elke functionaliteit is een oplossing. Zeiloverkappingen van HOOVER Concepts® zijn daarom altijd op maat en bieden een beschutte plek voor thuis, maar ook voor bedrijven, scholen, horeca, sportclubs, openbare ruimten en zoveel meer. Ruim veertien jaar geleden werden de eerste funderingen gelegd in de bouw en ontwikkeling naar een eigen revolutionair zonnezeilsysteem. Geïnspireerd door de zonnezeilen die toen heel populair waren in Australië en Zuid-Afrika ging onze toenmalige ingenieur aan de slag. Het resultaat? Een nieuw soort zonnedoek en zonnezeilsysteem: een duurzame oplossing dat de grillen van ons klimaat aankan en niet alleen voor schaduw zorgt, maar ook een optimale afwatering en windvastheid garandeert. Inmiddels zijn onze zeiloverkappingen tot in de puntjes uitgewerkt in design, duurzaamheid en techniek. Op deze knowhow zijn we trots. Dankzij onze jarenlange ervaring kunnen we voor u de beste en meest exclusieve zeiloverkapping ontwerpen, grotendeels in-house produceren en met eigen bouwteams installeren, volledig naar uw smaak. Ja, wij durven ons gerust meesters in zeildoeken op maat te noemen.