Betrouwbaar en klant gericht.

Heel tevreden met Frans, hij heeft mij heel goed geadviseerd en bij gestaan tijdens het proces van mijn woning aankoop in Duitsland. Altijd bereikbaar en vriendelijk. Doet wat hij beloofd! Is altijd bereid om te helpen, ook nadat alles is afgehandeld.

Fantastisch geholpen van a tot z!

Wij zijn (eindelijk) in mei 2023 verhuist van nederland naar duitsland(heede) We hebben erge tegenslagen gehad ivm verkoop eigen woning, en zijn geheel aan ons lot overgelaten hier in duitsland. De makelaar heeft ons goed laten zwemmen. We waren ten einde raad. Tot dat we bij frans terrecht kwamen. We wouden wel dat we hem aan het begin van onze emigratie reis hadden ontmoet. Hij heeft echt ons met alles geholpen en geadviseerd. Het regelen van een (goede) hypotheek en alles wat erbij komt kijken. Al het papier werk heeft hij ons uit handen genomen. Tot aan de overdracht toe heeft hij ons echt fantastisch geholpen. Heb je een vraag maakt niet uit, frans reageerd zsm en heeft eigenlijk altijd een oplossing of antwoord. Ook nu we hier wonen en er komen papieren binnen op financieel gebied kan ik nog steeds bij frans terrecht! Wij kunnen echt iedereen frans aanraden op gebied van huis kopen/ financieringen hypotheken noem maar op. Echt een hele dikke 10 van ons!!!!! Dit geeft je heel veel vertrouwen en rust hij kan je echt helpen je droom te laten waar maken.

Goede begeleiding

Efc begeleid goed van de bankzaken (hypotheek) tot de notaris

Zeer betrokken en kundig

Nadat onze eigen Duitse bank ons na 3 weken ineens liet weten ons de financiering toch niet te verschaffen, wendden we ons tot Frans. Dit op advies van de makelaar. Een betere beslissing hadden we niet kunnen nemen. Binnen 1,5 dag!! had hij onze financiering al rond tegen een nette, marktconforme rente. Ook ‘gewoon’ bij een Duitse bank. Bijkomend voordeel is dat Frans veel kennis heeft van zowel de Duitse als de Nederlandse regeltjes. Wij kunnen hem iedereen aanbevelen!

Zeer vakkundig en snel geregeld.

Ik heb een huis gekocht in Duitsland en benodigde de financiering hiervoor. Via een familielid ben ik bij Frans uitgekomen. Die heeft mij goed geïnformeerd en alle documentatie snel op orde gemaakt. Ik zeg top service en een snelle respons!

Goede adviezen

Frans geeft goede adviezen en denkt met je mee. Je hoeft zelf nergens achteraan, regelt alles en gaat met je mee naar afspraken. Goede service!

Fijne en snelle manier van werken

We hebben op een vlotte, snelle en gemakkelijke manier ons huis verkocht, voor vragen konden we terecht bij Frans en kregen binnen 5 minuten antwoord. Ik zal deze persoon dan ook zeker aanbevelen!

Aanrader!

Frans heeft ons zeer goed geholpen met het kopen van een huis in Duitsland compleet met het regelen van een gunstige Duitse hypotheek en verdere afhandeling bij notaris e.d. Ook voor alle andere vragen rondom het wonen in Duitsland konden en kunnen we heel goed terecht. Het contact met Frans is laagdrempelig en persoonlijk. Dat hebben wij als zeer prettig ervaren. We zijn meer dan tevreden. Zoek dus niet verder. :-)

Vriendelijk, duidelijk en meedenkend

Na bezichtiging van een huis over de grens hebben we contact gezocht met Frans, meteen een fijne klik en alles duidelijk uitgelegd over financieren van het huis. De benodigde stukken toegezonden en alles werd tot in de puntjes geregeld, geen vraag was te gek. Omdat de stap naar een ander land natuurlijk spannend en lastig kan zijn heeft Frans ons bijgestaan bij de bank zodat er op geen enkel punt vragen waren. Absoluut een aanrader.

Staat altijd klaar

Onze ervaring met Frans Ringsma is dat hij altijd reageert snel reageert op appjes of mailtjes, desnoods in het weekend. Uitleg over hypotheken in Duitsland kan wat ons betreft beter, aangezien wij leken zijn. Je koopt natuurlijk niet dagelijks een huis in Duitsland en nu nog, na ruim een half jaar, staan we weleens voor verrassingen.

Uitstekende begeleiding van de financiële administratie waarbij veel uit handen wordt genomen.

Samen met mijn vriend heb ik een huis gekocht in Duitsland. Dit is ons eerste koophuis en alles met betrekking tot het kopen en het regelen van de hypotheek was nieuw voor ons. Wij zijn gewezen op Euregio Finanz Center en zijn erg dankbaar voor de goede begeleiding die we hebben gekregen. Het meeste werd voor ons uit handen genomen en alles werd uitgebreid besproken en uitgelegd. Ook na de verhuizing blijft de begeleiding uitstekend met het papierwerk dat regelmatig nog volgde. De bereikbaarheid is ideaal en je hebt snel antwoord via WhatsApp op alle vragen. Dit heeft de emigratie een stuk makkelijker gemaakt!

Topservice, betrouwbare partner

Gebruik gemaakt van de diensten van Frans voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Zeker een aanrader als je een woning in Duitsland zoekt. Frans kent letterlijk de weg en helpt je verder.

Topservice, betrouwbare partner

Gebruik gemaakt van de diensten van Euregio Finanz Center voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Zeker een aanrader, perfect geholpen met praktische tips en adviezen bijgestaan.

Topservice, betrouwbare partner

Gebruik gemaakt van de diensten van Frans voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Zeker een aanrader, perfect geholpen en met raad en daad bijgestaan.

Betrouwbare partner uitstekende service

Gebruik gemaakt van de diensten van Frans voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Zeker een aanbeveling waard!

Betrouwbare partner, uitstekende service

Gebruik gemaakt van de diensten van Frans voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Afspraak is afspraak, zeker een aanbeveling waard!

Prima service va een betrouwbare partner

Gebruik gemaakt van de diensten van Frans voor de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Afspraak is afspraak, zeker een aanbeveling waard.

Uitstekende service betrouwbare partner

Van de diensten van Frans gebruik gemaakt ten behoeve van de aankoop van mijn huidige woning in Duitsland. Afspraak is afspraak. Zeker een aanbeveling waard.

Tubantiasingel 89 7514 Ab Enschede

Over Euregio Finanz Center

Wij zijn een onafhankelijk Emigratie Advieskantoor in Duitsland. Wij hebben al meer dan 25 jaar ervaring met het kopen en wonen in Duitsland. Emigratie advies en begeleiding bij kopen en wonen. Omdat onze adviseurs zelf ook in Duitsland wonen, helpen wij u uit persoonlijke ervaring graag op weg. Uiteraard in uw eigen taal. Euregio Finanz Center heeft een groot netwerk met partners in geheel Duitsland. ​Uit reacties blijkt dat klanten voor ons kiezen vanwege onze service, deskundigheid en persoonlijke benadering. Samen met u zoeken wij naar de perfecte oplossing. Tevens kunnen wij uw woning in Duitsland verkopen met onze makelaardij www.foqus.nl Grenzeloos wonen begint met grenzeloos denken!