Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Euregio Finanz Center

Wij zijn een onafhankelijk Emigratie Advieskantoor in Duitsland. Wij hebben al meer dan 25 jaar ervaring met het kopen en wonen in Duitsland. Emigratie advies en begeleiding bij kopen en wonen. Omdat onze adviseurs zelf ook in Duitsland wonen, helpen wij u uit persoonlijke ervaring graag op weg. Uiteraard in uw eigen taal. Euregio Finanz Center heeft een groot netwerk met partners in geheel Duitsland. ​Uit reacties blijkt dat klanten voor ons kiezen vanwege onze service, deskundigheid en persoonlijke benadering. Samen met u zoeken wij naar de perfecte oplossing. Tevens kunnen wij uw woning in Duitsland verkopen met onze makelaardij www.foqus.nl Grenzeloos wonen begint met grenzeloos denken!