Profin denkt met je mee

Zeer prettig traject doorlopen met het financieren van onze woning. Door het recent starten van de ZZP was het onzeker wat we konden financieren. Door ervaring, kundig advies en de juiste mate van voorzichtigheid is het traject voorspelbaar verlopen. Plezierig contact met een mooi resultaat.

De heer Fennema werkt zeer oplossingsgericht, zorgvuldig, doeltreffend en houdt zich aan afspraken.

De professionele aanpak van PROFIN hebben, bij mijn probleem, niet enkel geleid tot een adequate oplossing maar in deze dure tijden, zelfs tot lastenverlichting, waarvoor mijn oprechte dank.

Professioneel en vriendelijk bijgestaan

Folkert heeft ons op professionele en vriendelijke wijze geholpen bij het afsluiten van een hypotheek. Korte lijnen en snel kunnen schakelen, maken de communicatie met Profin erg prettig. Kortom: we zijn erg blij dat we bij Folkert de financiële hulp hebben gevonden die we zochten!

Geweldige en zeer goede informatie en warme persoonlijke behsndeling.

Op advies van onze makelaar bij Profin terecht gekomen. Een zeer prettig en geheel vrijblijvend kennismakings gesprek gehad met Folkert Fennema. Kort na dit gesprek kwam ons nieuwe nieuwe appartement in zicht en zaten we wederom bij Profin, maar deze keer voor "het echie". We zijn door Folkert volledig ontzorgd. Hun service ging zelfs zo ver, dat Folkert samen met zijn collega Tycho op een avond bij ons veel dozen van de zolder naar de garage hebben gesjouwd omdat die uit het zicht moesten voor de verkoo p foto's op Funda. ( waar vind je zo'n financieel advies bureau )!!! Op grond van hun benadering en adviezen hebben wij Profin ook onze verzekeringen laten verzorgen, ook dit naar tevredenheid. In onze optiek een goed en deskundig advies bureau!

Deskundig en persoonlijk

Folkert neemt de tijd om je te leren kennen en bedenkt maatwerk oplossingen. Hij kijkt niet alleen naar het rekensommetje maar denkt vanuit je financiële situatie in de toekomst. Hij geeft risico’s aan en behoedt je voor verkeerde keuzes. Bovenal een prettig en vriendelijk persoon evenals de Profin collega’s.

super goed geholpen

Ik ben echt met elke stap goed geholpen. Er is speciaal voor me gebeld, en bij alles wat er gebeurde werd er gelijk contact met me opgenomen. Super fijn ervaren.

Fijne mix van deskundigheid en betrokkenheid

Profin was al partij voor het CPO project waar wij instapten, vandaar voor de hand liggend om ook de individuele hypotheek in hun handen te leggen. Dit mede omdat een CPO hypotheek niet altijd en overal en eenvoudig af te sluiten is en een goed netwerk van de adviseur hierbij belangrijk is. Plezierig advies en afsluitproces, vanaf intake tot en met vragen na afronding. Ook op niet specifiek met hypotheek te maken hebbende zaken (pensioen) nuttige adviezen gekregen. Op vragen wordt snel gereageerd, de adviseur/klantrelatie is plezierig en informeel. Kortom: dik tevreden en geen spijt dat ik Profin i.c. Rene Kole in dit geval heb laten prevaleren boven onze bestaande assurantieadviseur.

Meedenken, oog voor de mens, eerlijk en duidelijk zijn

Mijn ervaring met Folkert Fennema (Profin) is als volgt: - een adviseur die met je meedenkt om een oplossing te vinden die goed en werkbaar is ; - een adviseur die, naast het financiële, ook oog heeft voor de mens en wat de financiële gevolgen zijn voor zijn/haar toekomst na de transactie; - een adviseur die ook eerlijk en duidelijk is, en zelfs ook die zaken vertelt die je als klant liever niet wil horen; - een adviseur die professioneel, vakkundig en doortastend handelt. Ik kan Folkert Fennema van harte aanbevelen als je iemand zoekt die je kan helpen bij financiële producten.

Goed geholpen op een prettige manier

Wij hebben op een fijne manier een nieuwe hypotheek met overbrugging kunnen regelen via Profin. Belangrijke gespreksonderwerpen zijn op een fijne en prettige manier behandeld. Ook de verwerking van alle gegevens ging op een prettige manier.

Sympathiek en deskundig.

Na een vriendelijke ontvangst heb ik aangename gesprekken gehad met Folkert Fennema. Zonder zijn deskundige adviezen was ik er zelf nooit uitgekomen met het afsluiten van overbruggingskrediet + hypotheek. Mijn dank is dan ook groot.

Utrechtseweg 154 3818 ES Amersfoort

Over Profin Financiële & Assurantieadviseurs

Vanaf de oprichting van Profin in 1988 staat de vertrouwensrelatie met al onze particuliere en zakelijke klanten centraal. Wij zijn een geheel onafhankelijke adviseur en hebben nooit belang bij de keuze voor een bepaald product of verzekeraar. Profin zet zich in voor duidelijke financiële producten. Wij voeren al jarenlang gesprekken met diverse geldverstrekkers om tot meer openheid richting de consument te komen. Zo zorgen wij ervoor dat u weet waar u aan toe bent en u geen financiële regelingen treft waar u achteraf gezien niets aan heeft. Profin hanteert een persoonlijke en open benadering. Zo staan onze adviseurs dagelijks klaar om onze cliënten te begeleiden in een breed scala aan financiële en verzekeringsvraagstukken, voor nu en voor de toekomst. Samen met u kijken wij naar uw situatie en wensen en welke oplossing het beste bij u past. Wij nodigen u graag uit het zelf te ervaren. Bezoek onze website: www.profin.nl. Of neem contact met ons op: 033-2475045.