Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Profin Financiële & Assurantieadviseurs

Vanaf de oprichting van Profin in 1988 staat de vertrouwensrelatie met al onze particuliere en zakelijke klanten centraal. Wij zijn een geheel onafhankelijke adviseur en hebben nooit belang bij de keuze voor een bepaald product of verzekeraar. Profin zet zich in voor duidelijke financiële producten. Wij voeren al jarenlang gesprekken met diverse geldverstrekkers om tot meer openheid richting de consument te komen. Zo zorgen wij ervoor dat u weet waar u aan toe bent en u geen financiële regelingen treft waar u achteraf gezien niets aan heeft. Profin hanteert een persoonlijke en open benadering. Zo staan onze adviseurs dagelijks klaar om onze cliënten te begeleiden in een breed scala aan financiële en verzekeringsvraagstukken, voor nu en voor de toekomst. Samen met u kijken wij naar uw situatie en wensen en welke oplossing het beste bij u past. Wij nodigen u graag uit het zelf te ervaren. Bezoek onze website: www.profin.nl. Of neem contact met ons op: 033-2475045.