Alles afspraken zijn zoals beloofd nagekomen!

1e contact werd alles keurig en uitgebreid uitgelegd vervolgens kwam er een monteur langs om de boel te schouden op locatie en 3 weken later had ik de zonnepanelen op mijn dak. Er waren wat problemen met de kabel Traject maar de monteurs hebben in overleg dat keurig opgelost.

uitvoering uiteindelijk prima ,communicatie waardeloos

is mij meerdere malen overkomen dat er beloftes gedaan worden maar niet worden nagekomen. toch evengoed mijn dochter en schoonzoon aangeraden de panelen bij jullie te kopen wij dachten dat het bij ons misschien toevallig zo was gegaan,maar helaas ook mijn dochter krijgt moeilijk contact met jullie het enige wat soepel verloopt is de eerste keer maar eenmaal order geplaatst dan maar afwachten ook een email voor de aanbreng premie van €200,- wordt niet op gereageerd dus zal opwekken niet verder aanraden bij vrienden en kennisen

Onbegrijpelijk

Afgeleverde werk is niet best. Het werk is niet af, maar er is totaal geen contact meer te krijgen. Meerdere personen, meerdere emails gestuurd en meerdere personen gebeld en geapt.......geen reactie! Dit is geen fatsoenlijke werkwijze voor iets waar best veel geld voor betaald wordt. Misschien dat deze recentie nog wat reactie oplevert.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Vlot, probleemloos en fijn contact.

Van het aanvragen van de offerte tot plaatsing en nazorg is het vlekkeloos verlopen. Fijn contact en er werd periodiek nagebeld om te vragen of alles nog naar wens was.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Bedrijf komt afspraken niet na

Na aankoop zijn zo goed als alle afspraken niet of niet zoals afgesproken nagekomen Overal moet je zelf over nabellen Naar een verkoper die totaal niet reageert en overal maar zijn excuses voor aanbiedt Bellen heeft naar hem geen zin, hij neemt toch niet op en terug bellen blijft bij hem ook heel moeilijk Met als ergste nadat alles uiteindelijk geregeld was en de uiteindelijk kloppende factuur gekregen is Dezelfde avond betaald Twee weken erna opgebeld worden door een incassobureau omdat de factuur niet betaald zou zijn

Super.

Erg prettig en fijn bedrijf om zaken mee te doen. Betrouwbaar en komen afspraken na.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Bedankt voor de mooie woorden! Heel veel plezier van de zonnepanelen ;-) Met vriendelijke groet, Team opwekken.com

Ontzettend tevreden met het hele traject van advies tot installatie!

Goed advies op maat gekregen en met weer en wind zijn de monteurs langsgeweest om toch de installatie uit te voeren.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Onze monteurs zijn bikkels! fijn om te horen dat alles goed is verlopen. Bedankt voor de mooie foto Joël ;-) dat vinden we altijd leuk. Heel veel plezier van je installatie. Met energieke groet, Team opwekken.com

Uitstekend! In ieder opzicht.

Na een nare ervaring met een andere leverancier van zonnepanelen en een jaar van wachten, mailen, bellen en veel frustratie en uiteindelijk te horen krijgen dat ze failliet zijn, gelukkig in contact gekomen met Opwekken.com. Zij hebben snel actie ondernomen en de volgende dag kwam er al een schouwer die zeer deskundig was en alle tijd nam om naar onze wensen te luisteren en onze vragen te beantwoorden. Vier dagen later werden de panelen geplaatst. Functionaliteit van panelen is perfect. Samengevat: efficiency, deskundigheid en klantvriendelijkheid komen bij Opwekken.com op de eerste plaats en kwaliteit dragen zij hoog in het vaandel! Top!

Good installation

Good installation in good time, no waiting for months. Only negative is the unresponsive after sales support. Apparently getting the sale and sending the invoice are the most important things, which is a pity. The energy produced is exaggerated of course. However their electrician Johnny from Cape Verde is excellent and very friendly.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Snel contact om te komen kijken wat er mogelijk was. Van de 10 die gebeld hebben zijn er maar 2 wezen kijken. Heb een eerlijk advies gekregen en uiteindelijk met hun in zee gegaan. Binnen 5 weken netjes gelegd door 3 heren uit Rotterdam waaronder https://youtube.com/@JohnnyRamos. Alles ging keurig in overleg. Het was voor hun een lange dag maar ze wilden het wel afmaken ongeacht hoe laat het ging worden. Heren bedankt voor de fijne samenwerking en wie weet zien we elkaar nog een keer voor uitbreiding van de panelen. Nogmaals dank

Keurig geregeld

Steven heeft alles keurig netjes geregeld, communicatie verliep zoals het hoort te zijn

Fantastisch....

Keurig geïnformeerd. Bedrijf komt alle afspraken na en levert snel.

Prima, positief

Snelle afspraak, goede voorlichting, goede afspraken, goed uitgevoerd. Prima en netjes gewerkt. Geen negatieve opmerkingen. In een woord: "Prima". Mijn ervaringen reeds met anderen gedeeld.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Goede uitleg, heel netjes gewerkt, zeer tevreden

Goede uitleg, snel en netjes gewerkt, zeer tevreden

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Dit bedrijf komt zijn afspraken na.

Na deskundige uitleg een acceptabele offerte ontvangen en gelijk een plaatsingsdatum gekregen. Op de dag van plaatsing was er storm in Nederland. Toch kwamen de monteurs kijken of zijn de bedrading wel aan konden leggen. Hetgeen ook gebeurde. 2 dagen later werden de panelen keurig geplaatst Alles binnen 3 weken geregeld

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Vakkundig, goed en eerlijk advies en snelle installatie!

Vakkundig en duidelijk adviesgesprek gehad en.geen opdringerige verkoopmethodes. Duidelijk offerte (prijs-kwaliteit) met kwalitatieve AEG zonnepanelen en Enphase omvormers. Snelle installatie binnen 3 weken was mogelijk. Ook alles in één dag uitgevoerd en met goede aftersales van de monteurs. Tijdens installatie was er overleg wat de opties waren met het mooiste resultaat. Vanuit Opwekken.com ook nog een keer gebeld of ik helemaal tevreden was of nog extra informatie wenste?

Stralende Service met een Klein Minpunt

De installatie van de zonnepanelen verliep goed dankzij een kundige en meedenkende monteur - een echte pluspunt. Voorafgaand advies kon beter; de sales medewerkers, hoewel vriendelijk, konden ons niet zo diepgaand informeren als de monteur. Zo eindigde wij met 9 panelen i.p.v. 11 die we van tevoren hadden afgesproken. Een vroegere betrokkenheid van de monteur zou waardevol zijn. Verder was de installatie zeer snel geregeld na het accepteren van de offerte. Over het algemeen een 9/10 ervaring.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Goede ervaring met opwekken.com snel geplaatst

Van a tot z strak geregeld geen onzin, plaatsen ging vlot en bekwaam, ook nazorg met een telefoontje hoort erbij, dat deden ze dus ook!

Harde werkers

Het verliep vlot en het waren aardige mensen

Netjes, snel en goed

Vakkundige mensen die snel en netjes alles hebben aangebracht. Geen rommel achter gelaten en een uitstekende uitleg van de bijgeleverde App gegeven.

Geleverd wat was afgesproken

Wij hebben een dak met uitdagingen waardoor wij het afgelopen jaar veelvuldig ‘ kan niet’ te horen hebben gekregen. Jalid beloofde er 10 te kunnen plaatsen en dat binnen 3 weken. En inderdaad de panelen lagen er binnen 3 weken. Daarnaast meegedacht over oplossingen en ter afsluiting een mooie prijs gemaakt. Minpuntje; Beide monteurs hebben laten zien verstand van zaken te hebben. Waar de elektricien gelijk aan de slag ging en doorpakte was de panelen monteur afwachtend. De lift voor materiaal kwam pas in de middag. Hierdoor kon het werk pas de volgende dag afgerond worden. Als beide monteurs hadden samengewerkt was het nog dezelfde dag klaar geweest. Uiteindelijk we keurig aangelegd dus tevreden met het eindresultaat.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Ze doen wat ze beloven en ook snel.

Alles bij elkaar zeer tevreden. Contacten verliepen prima. Goed ook dat ze van te voren een dakschouw doen. De dag van de installatie verliep ook zonder problemen. Enige puntje van aandacht is dat het jammer is dat de app nog niet gelijk werkt na installatie, maar dat is het dan ook.

Snel en vakkundig

Het hele traject van offerte tot en met plaatsing verliep voorspoedig.

• Hoe heeft u de deskundigheid van Opwekken.com ervaren?

Dat allemaal perfect is verlopen zeer tevreden over de samenwerking

Dat ze nog concact met ons houden of alles nog wel goed gaat ben ik tevreden over en waren vriendelijke mensen wie hier zijn geweest en ze gaan pas weg dat alles goed werkt de samenwerking was goed

vakmanschap

Parkstraat 83 2514 JG Den Haag

Over Opwekken.com

Zon levert een van de goedkoopste vormen van energie. Opwekken.com helpt haar klanten hier slim van te profiteren. Dag in, dag uit staan al onze collega’s voor u klaar om u verder te helpen in het verduurzamen van uw woning of bedrijfspand. Echte duurzaamheid zit in een eerlijk advies en een duurzame relatie met elkaar. Met alle kennis en expertise in huis gaan wij voor u aan de slag en garanderen wij een transparant en eerlijk advies met de beste service en voorwaarden. Missie: Simpel. Eigen zonne-energie opwekken voor al onze klanten onder begeleiding van een persoonlijke adviseur. U ontvangt van ons volledige ondersteuning vóór en ná de installatie. Kom niet voor verrassingen achteraf te staan, ontvang transparante voorwaarden en fulltime service en support zowel telefonisch als per mail. Verduurzaming voor ieder geschikt dak, onder de beste voorwaarden en met de beste oplossingen voor ieder klantprofiel. Daar gaan en staan we voor. Visie: Duurzame energie voor iedereen en een duurzame relatie met iedere klant. De enige toekomst is een duurzame toekomst.