Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Voeg een afbeelding toe

Persoonlijke gegevens

Over Opwekken.com

Zon levert een van de goedkoopste vormen van energie. Opwekken.com helpt haar klanten hier slim van te profiteren. Dag in, dag uit staan al onze collega’s voor u klaar om u verder te helpen in het verduurzamen van uw woning of bedrijfspand. Echte duurzaamheid zit in een eerlijk advies en een duurzame relatie met elkaar. Met alle kennis en expertise in huis gaan wij voor u aan de slag en garanderen wij een transparant en eerlijk advies met de beste service en voorwaarden. Missie: Simpel. Eigen zonne-energie opwekken voor al onze klanten onder begeleiding van een persoonlijke adviseur. U ontvangt van ons volledige ondersteuning vóór en ná de installatie. Kom niet voor verrassingen achteraf te staan, ontvang transparante voorwaarden en fulltime service en support zowel telefonisch als per mail. Verduurzaming voor ieder geschikt dak, onder de beste voorwaarden en met de beste oplossingen voor ieder klantprofiel. Daar gaan en staan we voor. Visie: Duurzame energie voor iedereen en een duurzame relatie met iedere klant. De enige toekomst is een duurzame toekomst.