Je voelt je nog echt klant

Gewoon zoals het hoort! Afspraken worden nagekomen, goede uitleg van reparatie en leuk contact. Auto weer in prima conditie.

Beste Jeroen, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Vakman

Snelle, actieve en professionele vakman

Beste Hans, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Deze keer mijn banden laten vervangen. Keurig geholpen. Kom zeker terug als er weer iets aan mijn auto moet gebeuren!

• Reden bezoek N.v.t.

Beste Cisca, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Vakkundig vriendelijk en snel

Zeer positief, kon snel terecht, auto snel klaar, dik tevreden

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Esther, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Uitstekende service!

Betrouwbaar! Klantvriendelijk! Meedenkend! Snelle service! Goede service! ECHTE AANRADER!

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Jurrian, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Zeer goed en vriendelijk met goede uitleg.

Beste Henk, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Prima service voor goede prijs

Goede garage prettige service en afhandeling voor goede prijs

Beste Astrid, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Zeer vriendelijk en goede service!

Michael is een echte vakman, Mijn ervaring met het bedrijf was zeer prettig. De werkbus moest voor een APK beurt en dat is voor iemand die zijn auto niet kan missen altijd een uitdaging, de oplossing werd door Michael aangedragen door het bieden van een leenauto. Top service!!

Beste Martin, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Goeie service en advies

Betrouwbare, eerlijke kwaliteitsreparaties. Geen onnodige reparaties. Ik kan AAT eenieder aanbevelen deze zelfstandige en onafhankelijke BOVAG onderhoudsgarage zeker in overweging te nemen voor reparaties, onderhoud en/of APK aan uw voertuig.

Beste Peter, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Klantvriendelijkheid bestaat nog.

Duidelijke communicatie. Schone/nette werkplaats geeft mij meestal al een goed gevoel. Apk-keuring prima afgehandeld. Voor komende onderhoudsbeurten een prima adresje gevonden.

Beste I de Vries, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

snel geholpen

De dynamo was stuk. Volgende dag een nieuwe (ruil) dynamo gemonteerd Snel en goed geholpen

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Arnold, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Even snel voor een apk toch wat meer werk als verwacht en even goed de zelfde dag klaar en voor een mooie prijs VAK WERK

Beste Marvin, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Prima snelle service

Auto voor langere tijd uit willen lenen en opeens bedenken dat hij miss nog even verder olie nodig heeft .... vaste garage heeft 3 weken wachttijd. Dan is het tijd om de garage op het dorp eens te bellen. Mijn auto (was) dus niet in onderhoud bij AAT maar men maakte wel even tijd om toch de auto een klein beurtje te geven. En wel dezelfde dag. Conclusie AAT krijgt nu beide autos in onderhoud

Beste W. de Groot, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Super geholpen

Netjes geholpen Snel terug gebeld worden Gratis leen auto mee

Beste Naomi, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Zeer prettig geholpen

Komt zijn afspraken na op een klantvriendelijke wijze.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Beste Frans, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Perfect geholpen top service

Perfect geholpen top service

Beste Marjan, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Super goed geholpen

Ik ben goed geholpen. Ik sta onder bewindvoering maar daar hadden ze geen probleem mee. Mijn auto is weer helemaal goed voor een, vind ik, zeer scherpe prijs. Ik heb geen ander vervoer, ook hun service om me naar huis te brengen en de auto voor de deur weer af te leveren vind ik geweldig.

Beste Rob Vermeer, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Vriendelijk geholpen

Viel op dat de garage heel erg schoon is. Leek wel een operatiekamer. Dat betekent m.i. dat er veel aandacht is voor details. Auto voor kleine beurt en apk gebracht. Keurig gedaan. Vriendelijke mensen.

Beste R. Nadema, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Super tevreden!

Zeer klantvriendelijk en vakkundig bedrijf. Een serieuze schade aan mijn auto onzichtbaar hersteld. Daarbij werd er meegedacht en werd ik goed geïnformeerd over de voortgang. Als nieuwe inwoner van Andijk heb ik mijn service bedrijf gevonden. Op naar de APK... Hartelijk dank. Bert Wallet,

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Bert Wallet, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Over Autovakmeester Andijk Auto Techniek

Andijk Auto Techniek is een universeel BOVAG garagebedrijf en aangesloten bij Autovakmeester waar iedereen terecht kan met zijn of haar auto. In 2021 is Andijk Auto Techniek opgericht door Michael, die zelf al ruim 30 jaar actief is in de autobranche. Als klein jongetje is Michael begonnen bij een universeel garagebedrijf in Zwaag op de woensdagmiddagen en de zaterdagen. Later is hij daar fulltime gaan werken om vervolgens eind jaren '90 de overstap te maken naar de ANWB Wegenwacht. Daar heeft Michael maar liefst 21 jaar lang mensen weer op weg geholpen en heeft hij veel geleerd omtrent storing zoeken. Ook was hij bij de Wegenwacht praktijkbegeleider en -opleider. Later is hij aan de slag gegaan als Technisch Specialist inwendige motorvervuiling. Echter kruipt het bloed waar het niet gaan kan en heeft Michael nu voor het ondernemerschap gekozen.

Over Autovakmeester