Duidelijke taal

Ik kom al een paar jaar bij AAT. Elke keer rond apk of mankementen aan mijn auto krijg ik een duidelijk en eerlijk antwoord wat eraan de hand is en hoe de auto weer in top staat te maken is.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Wim, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Goede dienstverlening!

Goede dienstverlening en transparantie.

Beste G., dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Hij leg alles goed uit wat er moet/ gaat gebeuren. En bij het ophalen leg die nog eens uit wat die uitgevoerd heeft.

Beste A., dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Werd goed en secuur geholpen

Goede uitleg wat hij gemaakt had. Super snel

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Jacqueline, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Goed en snel

Met de apk waren er wat reparatiepunten naar voren gekomen. Hier heb ik een duidelijk berichtje over gehad met prijsindicatie. De auto was daarna snel klaar.

Beste Melanie, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Snel en efficient

Ik bracht de auto voor een APK keuring en kon er op wachten met een goeie bak koffie. Prima service!

Beste Bob, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

professioneel

Duidelijkheid, vakkennis, no nonsens, vriendelijk

Beste Aafke van der Veek, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Klant vriendelijk en een goede service.

Beste G, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Goed!

Mijn ervaring was goed! De vakmannen hielpen me goed. Ze vertelde goed wat er met mijn auto aan de hand is of wat er gerepareerd moest worden.

Beste Omaïma, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Strak

Alles gedaan zoals afgesproken. En een extraatje er bij ontvangen

Beste Djoi, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Prettig contact. Duidelijk in uitleg van wat er aan de auto gedaan moet worden. Verhouding prijs/werkzaamheden beter dan mijn vorige garage.

Beste Liesbeth, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

100% top service!

Michael heeft hart voor z'n klanten en denkt daarom altijd mee een passende oplossing te vinden voor eventuele problemen.

Beste Eric, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Super fijne service

Wij zijn super tevreden over deze garage

Beste Bo Homan, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Geweldig bedrijf

Dit bedrijf heeft service en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Denkt met de klant mee en zoekt naar oplossingen. Hier is de klant echt koning! Zoals de naam al zegt, een echte Autovakmeester.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste M-Force Horti Solutions, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Alles wordt in goed overleg gedaan

Beste Rachelle, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

De eigenaar is zeer ervaren en deskundig

Prettig geholpen,ook toen bleek dat de roetfilter Vervangen moest en er 5 x een verkeerde werd bezorgt, stug doorgaan en afgemaakt volgens afspraak...

Beste Peter, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Super geholpen

Kleine beurt gehad De stof zuiger was zelf door de auto geweest Top

Beste Lowie, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Wordt als klant goed en eerlijk behandelt

de service is goed

Beste Emmy, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Altijd goed geregeld

Gezellig praatje en goeie service

Beste Gijs, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Snel en mens gericht

Goede autobedrijf waar klantervaring voorop staat!

Beste Henk, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Topgarage

Goede service, klantvriendelijk en kennis van zaken.

Beste Lisette, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Eerlijke garage

Doet wat gevraagd wordt en adviseert goed.

Beste Theo, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Top garage

Top garage Vriendelijk en goeie service en vakbekwaamheid

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Beste Antoinette, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Zeer fijn altijd meedenkend

Zeer fijn contact ,altijd meedenkend.

• Reden bezoek Andere reden

Beste Arie, dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Bedankt voor de goede service!

Beste M., dank voor jouw waardering en wij zijn erg blij met jouw positieve ervaring met Andijk Auto Techniek. Graag tot een volgende keer.

Over Autovakmeester Andijk Auto Techniek

Andijk Auto Techniek is een universeel BOVAG garagebedrijf en aangesloten bij Autovakmeester waar iedereen terecht kan met zijn of haar auto. In 2021 is Andijk Auto Techniek opgericht door Michael, die zelf al ruim 30 jaar actief is in de autobranche. Als klein jongetje is Michael begonnen bij een universeel garagebedrijf in Zwaag op de woensdagmiddagen en de zaterdagen. Later is hij daar fulltime gaan werken om vervolgens eind jaren '90 de overstap te maken naar de ANWB Wegenwacht. Daar heeft Michael maar liefst 21 jaar lang mensen weer op weg geholpen en heeft hij veel geleerd omtrent storing zoeken. Ook was hij bij de Wegenwacht praktijkbegeleider en -opleider. Later is hij aan de slag gegaan als Technisch Specialist inwendige motorvervuiling. Echter kruipt het bloed waar het niet gaan kan en heeft Michael nu voor het ondernemerschap gekozen.

Over Autovakmeester