Nette ontvangst en vriendelijk personeel

Ik werd zorgzaam behandeld en goed geïnformeerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

goede ervaring na deskundige behandeling

Deskundig en uitgebreid ingelicht over MRA

Altijd goed

Prima tandarts je weet wat je aan der hebt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

wordt goed en vriendelijk geholpen duidelijk uitgelegd hoe of wat

Kundig

Het is een goed tandheelkundig centrum waar gespecialiseerde mensen werken en het is nog eens gezellig ook

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ontvangst was vriendelijk. geen wachttijd, maar ik was zelf wat aan de late kant. ontvangst bij de tandarts was vriendelijk. controle verliep vlot. kort advies gekregen nav een vragen die ik stelde. vooruitblik wat tijdens de volgende controle op de planning staat.

Nvt

Nemen de tijd voor je

Uitstekende ervaring

Vriendelijk en kundig

geweldige mensen

Vriendelijk, hulpvaardig en met goede communicatie.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben tevreden bij tandarts praktijk in THC Brielle.

Ik ben altijd heel goed behandeld en krijg goede adviezen van mijn tandarts W. Bharos.

Duidelijke uitleg Pijnloze behandeling

Zorgvuldig

Ondanks dat ik mijn tandarts Evert Tielrooij nog steeds mis,raak ik steeds meer gewend aan de werkwijze van deze zorgverlener,die mij weliswaar,zonder voorafgaand bericht is toegewezen.

De beste mondhygiënist ever

Neemt de tijd voor je. Legt goed uit wat ze gaat doen. Vraagt tijdens de behandeling of het gaat. Heeft mijn gebit en tandvlees weer helemaal top gemaakt.

erg gehaast

eind van de middag een afspraak wilde nog uitleg over hoe en wat vond het erg gehaast geen tijd wilde schijnbaar graag naar huis wel een net (tijdelijk) ondergebit gemaakt maar vind de verdere info over hoe nu verder matig hopelijk gaat dit met de vervolg procedure beter ik moet nu kiezen aanbevelen of niet dat weet ik dus nog niet ! zou i.pv. ja of nee ook neutraal bij moeten staan

Zeer goed geholpen

Gebit is zeer goed schoon gemaakt, dat binnen een week na bezoek aan Tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijke ontvangst, deskundig personeel.

gunstig

Ik vraag me af of de reparatie aan mijn implantaat standhoud.

Gerustgesteld

Ik ben ONTZETTEND bank, kan er niets aan doen en het komt door de schooltandarts van vroeger, de slager Ik word in de,praktijk gerustgesteld maar dat neemt niet weg dat ik iedere keer met knikkende knieen naar binnen treed, hopelijk gaat het ooit beter, maar dat ligt zeker niet aan het personeel.

Zeer vriendelijk en meedenkend

Zeer vriendelijke door balie medewerkster geholpen. Ervaring met tandarts zeker positief, denkt met je mee en informeerde of ik direct bij de mondhygiënist kon worden behandeld. Wel jammer dat het tandsteen van mijn partner niet wordt verwijderd door de tandarts. Moet daar apart een afspraak voor maken bij mondpreventie zorg ?

Prettig en zorgvuldig

Ik werd erg prettig geholpen en hij vertelde mij waar hij mee bezig was. Hij was de eerste die mij goede instructies gaf. Ben zeer tevreden. Ben helaas zijn naam vergeten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Netjes op tijd geholpen en vriendelijke mensen

Vroeger moest ik nog wel eens (erg) lang wachten. Heel vervelend, mijn tijd kost ook geld. Tegenwoordig gaat het veel beter. Zeker de mondhygiëniste is stipt maar ook de tandarts loopt niet veel meer uit dan 10 min.. Behandelingen zijn professioneel en nagenoeg pijnloos

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en duidelijk geholpen!

Duidelijk en doelgericht. Prima!

Over Tandheelkundig Centrum Brielle

Bij Tandheelkundig Centrum Brielle (THC-Brielle), gevestigd in Medisch Centrum Brielle, kunt u terecht voor optimale tandheelkundige zorg. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde, cosmetische tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Met kaakgewrichtsklachten en/of snurk- en apneu problemen kunt u terecht bij onze tandarts Jeanne Ouwerkerk.