Teleurstellend

Dit was mijn tweede consult bij jullie, niet heel erg enthousiast. Eerste keer was prima, tweede minder.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel attent en adequaat geholpen.

Mijn mondhygiëniste was ziek, dus ik werd geholpen door Quincy. Omdat ik moeilijk loop werd alle moeite gedaan om me zo comfortabel mogelijk te helpen. behandeling was prima. Na het schoonmaken hoefde ik niet te verkassen naar de behandelruimte van de tandarts maar kwam zij naar mij toe. Heel attent. Ik ben prima behandeld, dus heel tevreden. Ik doe niet aan aanbevelen , sorry.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Deskundig

Deskundige tandarts die prettig samenwerkt met de assistente.

Een dikke 10

Ondanks mijn angst zeer op mijn gemak gesteld heel fijn.

Top tandarts

Prima tandarts altijd tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goede service en vriendelijk bekwaam personeel

Ondanks de drukte kon ik toch redelijk snel terecht vanwege kiespijn. Ik ben goed en vriendelijk geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Altijd een hele fijne tandarts voor ons gezin.

Tandarts Ouwerkerk is al jarenlang naar volle tevredenheid onze tandarts. Ze werkt professioneel en zal altijd rekening houden en overleggen met haar patiënten indien nodig.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wij worden altijd op tijd en vakkundig geholpen.

Wij zijn al jaren klant bij tandarts Ouwerkerk (vanaf het begin) en dit tot grote tevredenheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Empatisch, vriendelijk, kundig en neemt de tijd om e.e.a uit te leggen

Zie voorgaande reactie

Super tandarts

Heel tevreden over de tandarts, verteld alles netjes. Laat de keuze aan de patiënt over.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Aan alle verwachtingen voldaan.

Goed en netjes

Positief

Op tijd en volgens mij goede behandeling

Goed behandeling gehad

Behandeling zoals altijd goed uitgevoerd.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Perfect verdoofd en geen pijn gehad

Was bang voor de pijn maar helemaal niets gevoeld wel beetje napijn maar gaat prima ondanks het blauwe gezicht.

Zeer positief

Geen centje pijn gehad.

Heel erg klantvriendelijk

Heel goed en vakkundig geholpen. Perfect

Fantastische

Een geweldige ervaring. Bij tandarts/gnatoloog Jeanne ouwerkerk geweest. Wat een geweldig mens is dit.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede behandeling en uitleg!

Zeer klantvriendelijk

Zeer vriendelijke behandeling. Nooit lange wachttijden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kom er niet voor mijn lol, maar alles is prima verlopen. Net als anders.

Kom er niet voor mijn lol, maar alles is prima verlopen. Net als anders.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Op tijd en vriendelijke professionele behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed geholpen Ik werd op de dag zelf gebeld of ik de afspraak kon verplaatsen. Dit kon helaas niet. Als ze een dag van tevoren hadden gebeld dan had het wel gekunt.

Vriendelijk en goed geholpen

Prima zorg

Goede tandheelkundige zorg, fijne tandarts en mondhygiëniste!!

Over Tandheelkundig Centrum Brielle

Bij Tandheelkundig Centrum Brielle (THC-Brielle), gevestigd in Medisch Centrum Brielle, kunt u terecht voor optimale tandheelkundige zorg. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde, cosmetische tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Met kaakgewrichtsklachten en/of snurk- en apneu problemen kunt u terecht bij onze tandarts Jeanne Ouwerkerk.