Duidelijke info

In Spijkenisse kon er geen MRA beugel aangemeten worden. Maar bij Petra Koornstra is het gelukt. Super

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vakkundig en vooral heel vriendelijk

Ze stelt mij altijd op gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben heel tevreden van me mond hygeniest meneer Hasan Al Masri, hij doet het super goed

Hartelijk bedankt Hasan, ik ben echt dankbaar Met vriendelijke groeten, Aynur Nadir

Altijd wel goede behandeling

Goed zoals altijd

Alleen de dame achter de balie mag wel eens vriendelijker zijn. Daarvoor 4 sterren ipv 5.

goed!

Ben nu behandeld door 3 preventie assistenten. 2 zijn er helaas weg Diana en Rianne. de laatste keer geholpen door Donna. alle 3 hebben ze me heel goed geholpen.

Gewoon goed

Relaxed ...ik voel me op me gemak

Bijzonder

Op maandagmiddag met het gezin (4 personen) van 15.00 tot 15.40 halfjaarlijkse controle gehad. Mijn man en ik allebei beetje tandsteen, moeten we nieuwe afspraak voor maken om dat weg te laten halen. Oudste dochter was ook binnen 2 minuten klaar, alles goed. Jongste dochter kreeg fluoride maar is niet gezegd dat ze de alignerbeugel ook een half uur moest uitlaten waardoor deze nu helemaal onder zit en niet te verwijderen is. En om 15.29 stonden we buiten, terwijl we nog 20 minuten hadden waarin het tandstaan dus makkelijk verwijderd had kunnen worden. Ook hebben we iedere keer dat we nu geweest zijn een andere tandarts, dus er is veel verloop. We weten ook niet of we hier nog patiënt willen blijven. De naam van de tandarts weet ik niet want hij heeft zich niet voorgesteld

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 3
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

nog steeds een fijne mondhygieniste!

Jammer dat niet alle materialen en apparaten beschikbaar zijn zoals eerder gewend maar toch fijn dat ze uiterst hun best doen voor een goede behandeling.

Half goed.. half onvoldoende

Behandelingen 12 en 16 april. Vullingen en aanpassingen onderframe nasr volle tevredenheid uitgevoerd. Vulling linksboven boven bleek over-gedimensionerrd zodat frame niet paste. 2 maal aanpassingen gedaan, thuis bleek te veel pijn, dus eruit. Dinsdag bij Barry aangegeven en frame wat aangepast, bleek onvoldoende en s'middags bij het ophalen van onderframe nogmaals een aanpassing. Leek beter, echter nu na een week onmogelijk in te houden. Probeer s'morgens een half uurtje tijdens ontbijt maar Moet er dan uit. Mijns inziens onvoldoende communicatie tussen beide partijen. Ben hierin zeer teleurgesteld.

Prettig en professioneel

We worden vriendelijk geholpen. Ze is prifessioneel, snel en kundig.

Zeer positief

ik belde voor een nood reparatie. (voortand er uit) kon op de zelfde dag nog terecht voor de reparatie. TOP!

Een positief bezoek

Prima geholpen, duidelijke, vriendelijke behandeling, uitstekende uitleg vh behandelplan.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Fijne tandarts die luistert naar de patient

Voor het eerst naar deze tandarts geweest en dat was een hele fijne ervaring. Vriendelijke tandarts met een vriendelijke assistente bij wie je op je gemak voelt én een tandarts die luistert en denkt in oplossingen.

De eerst keer geweest

Prettige ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Lange tijd overheen gegaan eer dat ik mijn kronen had

Uitstekende behandeling

Vriendelijk en kundig

Fijne tandarts, rustig en vriendelijk. Iets meer uitleg van wat hij doet tijdens de behandeling zou prettig zijn.

Zeer rustig gedaan

Bij mijn kleinzoon zeer bang 15 jaar niet naar tandarts geweest , maar nu op zijn gemak

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Nieuwe bezems vegen schoon.

Normaal had ik geen op of aanmerkingen de afgelopen jaren met mijn controlebeurten bij de tandarts, afgelopen week door een nieuwe tandarts behandeld die mij vertelde dat mijn tandvlees is geslonken met een paar milimeters en ik ben direkt doorverwezen voor een gebitsreiniging, ik kan op dit moment nog niet zeggen hoe ik hier over denk (positief/negatief) mede omdat dit toch wel als een complete verrassing kwam voor mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Geen ruimte voor eigen inbreng

Ik kwam voor halfjaarlijkse controle. Er werd zeer kort een inspectie aan mijn gebit uitgevoerd. Vervolgens zou ik een half uur afspraak moeten maken met een mondhygiënist. Ik heb een zeer onregelmatig gebit en ondanks elektrisch poetsen ontstaat er altijd wat tandsteen. Mevrouw had geen zin om een zogenoemde 10 minuten tandsteen verwijdering uit te voeren waardoor ik ruim binnen de 5 minuten klaar was met de behandeling. Behandeling niet vergelijkbaar met behandeling van mevrouw Ouwerkerk bij wie ik 10-tallen jaren naar tevredenheid werd behandeld.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 4
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed bij mondhygieniste maar tandarts bleek ziek

Bij mondhygiëniste geweest aldaar bleek tandarts ziek, ik was niet geïnformeerd. Heb afspraak gemaakt voor tandarts

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Veel pijnklachten, kon om de klachten te beoordelen dezelfde dag langs komen.

De behandeling is dezelfde dag gestart, er bleek een wortelkanaal behandeling nodig te zijn.

Over Tandheelkundig Centrum Brielle

Bij Tandheelkundig Centrum Brielle (THC-Brielle), gevestigd in Medisch Centrum Brielle, kunt u terecht voor optimale tandheelkundige zorg. Denkt u bijvoorbeeld aan algemene tandheelkunde, cosmetische tandheelkunde en kroon- en brugwerk. Met kaakgewrichtsklachten en/of snurk- en apneu problemen kunt u terecht bij onze tandarts Jeanne Ouwerkerk.