Laden reviews...
Laden reviews...
479 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews tonen over het algemeen hoge tevredenheid over de tandartsenpraktijk. Klanten prijzen het vriendelijke en professionele team, de stipte planning en heldere communicatie. De praktijk wordt als schoon en betrouwbaar beschreven. Al met al blijkt de ervaring in de praktijk positief en geruststellend.
Jaren niet geweest, vanwege angst. Maar ze waren heel vriendelijk. En heb eigenlijk geen moment aan men angst gedacht tijdens mijn bezoek.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
26 June 2026
anoniem
We blijven steeds weer terugkomen, ook al zijn we verhuis en zitten er meerdere praktijken dichterbij huis. Het voelt vertrouwd om om bij deze zorgzame en rustige tandarts in de stoel te zitten. Ze geeft goede voorlichting en alles gaat in goed overleg zodat je weet wat er gaat gebeuren.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
26 June 2026
anoniem
jammer dat Loes weggaat , ze is echt geweldig !
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
25 June 2026
anoniem
Wie had ooit gedacht dat een bezoek aan de mondhygiënist iets zou zijn om naar uit te kijken? Dankzij Pegah bij Tandartsenpraktijk De Wielkamp is dat toch echt het geval! Pegah is een ontzettend vrolijke en enthousiaste professional die niet alleen zeer kundig is in haar vak, maar ook de gave heeft om je volledig op je gemak te stellen. Vanaf het eerste moment voel je dat ze oprecht betrokken is en nét dat stapje extra zet dat je niet overal tegenkomt. Wat mij vooral aansprak, was haar open communicatie en frisse kijk op de behandeling. Ze kwam met een andere aanpak die mij direct aansprak en waar ik graag verder over in gesprek ga. Het is verfrissend om iemand te ontmoeten die niet alleen doet wat nodig is, maar ook meedenkt en nieuwe mogelijkheden aandraagt. En het mooiste bewijs van mijn enthousiasme? Zelfs mijn partner is inmiddels nieuwsgierig geworden en wil graag kennismaken! Pegah, bedankt voor je deskundigheid, je positieve energie en de uitstekende zorg. Mijn gebit is blij, ik ben blij, en stiekem denk ik dat mijn tanden nu zelfs iets vaker glimlachen. Heel tevreden met het resultaat!
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
25 June 2026
anoniem
Thanks Hans and Receptie, perfect service
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
25 June 2026
anoniem
Duidelijk in de communicatie. Goede zorg. Erg tevreden over de tandarts.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
25 June 2026
anoniem
Mijn ontvangst is altijd goed, ze nemen de tijd voor je. Ik kom er ook al lang, moet ik zeggen en de hulp was altijd ok. Mijn gebit is netjes en het voelt goed. Wat wil je nog meer?
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
25 June 2026
anoniem
Sandra is een geweldige tandarts. Altijd even vriendelijk en een rustige benadering. Een kort gezellig praatje. Kortom, een tandartsbezoek is meestal niet je favoriete bezigheid, maar als het dan toch moet, dan ben ik heel blij met Sandra Versteeg!
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
20 June 2026
anoniem
Bij Loes is het altijd goed Ze denkt met je mee en neemt de tijd voor je Ik beveel nooit iemand aan, moeten ze zelf ervaren
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
7
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt niet aan
17 June 2026
anoniem
Ik ben bij Marjolein geweest en heel goed geholpen.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
17 June 2026
anoniem
goed geholpen
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
16 June 2026
anoniem
Vriendelijke mensen, hebben begrip als je angst oid hebt, zijn leuk met kinderen
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
15 June 2026
anoniem
Prettige en rustige benadering, vriendelijk en professioneel
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
13 June 2026
anoniem
Mijn ervaring met mondhygiëniste pegah goede ervaring gehad. Zeer kundig.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
13 June 2026
anoniem
Uitstekende zorg. Altijd een gezellig praatje. We zijn al járen bij deze tandarts, dat zegt al voldoende. Bij spoed ook altijd snel geholpen.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
13 June 2026
anoniem
Ik heb jaren geleden een ontsteking gehad bij voortand. Dat is over gegaan. Ze moet daar niet steeds weer over beginnen. Die ontsteking is weg!
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
7
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
11 June 2026
anoniem
Melanie heeft mij goed geholpen
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
11 June 2026
anoniem
Vakkundige medewerkers en altijd vriendelijk
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
10 June 2026
anoniem
goed
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
7
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt niet aan
9 June 2026
anoniem
Mijn afspraak liep volgens schema. Communicatie via email over de afspraken vind ik erg handig. Communicatie met arts en assistentes is uitstekend.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
9 June 2026
anoniem
Goed geholpen alles volgens afspraak
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
10
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
7 June 2026
anoniem
Fijne behandeling en zoals altijd vriendelijk en betrokken
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
7 June 2026
anoniem
Mijn mondhygieniste heeft de werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
6 June 2026
anoniem
Deze tandarts maakt een tandartsbezoek een stuk aangenamer.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
8
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Ja
Beveelt aan
5 June 2026
anoniem
Zie boven.
Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen)
9
Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling?
Nee
Beveelt aan
4 June 2026
anoniem
Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.
Wielkamp 1 c
5301 DB Zaltbommel
Branch
Gezondheid, Zorg
Specializations
Mondzorg, Tandarts
Artsen, Tandartsen, Fysio, Revalidatie etc.