Prima!

Prima! Laatste behandeling en controle is uitgevoerd door de mondhygiëniste! Haar naam weet ik niet meer.

Keurig geholpen

Op tijd, vakkundig

deskundig iemand

heel deskundig heeft een hele goede kijk op wat ze maakt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik werk goed behandeld door de mondhygiëne en de tandarts was niet mijn eigen tandarts maar toch goed

Gewoon goed.

Rustig en netjes

Goede behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Op een rustige manier geholpen

Vriendelijk, professioneel, vertrouwd, noodzakelijk

Fijne praktijk

Dhr leemans maakt een afspraak bij de tandarts een minder vervelende aangelegenheid.

Fijne tandarts, duidelijk

Fijn vrouw

Goede mondhygiënist

Heel secuur, als er iets is moest ik m'n hand opsteken

prima behandeling

prima behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Veel aandacht voor controle en stukje kies eraf.

Kundigheid en vriendelijkheid.

Goede tandartspraktijk.

Nvt

Nvt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zeer correct en plezierige behandeling.

goed ontvangst - weining wachttijd - vlotte behandeling met goede uitleg. Betreft de naam van de persoon die mij behandeld heeft. Ik denk dat het deze mevrouw/mejuffr was ivm haar aziatisch uiterlijk wat past bij de naam

Kan er altijd .wel terecht

Geweldig en altijd vriendelijk.

Vriendelijk en snel

Snel en vriendelijk geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Mijn ervaring bij deze tandarts is goed

Mijn ervaring bij tandarts is naar tevredenheid.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd goed, netjes, verzorgend, vriendelijk

Onvriendelijke en gehaaste tandarts

Tandarts wilde alles zelf doen, reageert onvriendelijk op assistent dat hij het wel doet Werdt hier onrustig van Ook was hij gehaast, niet nauwkeurig Deed mij ook pijn, voelde lip bijna scheuren Heb hier een opmerking over gemaakt En op het einde als tip meegegeven dat hij beter met zijn assistente samen moet gaan werken Was een onplezierige ervaring Hoop dat deze Tandarts gauw vertrokken is

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Leemans is een geweldige tandarts!!

Ik zit al 23 jaar bij tandarts Leemans. Hij altijd vriendelijk, leuk met kinderen (inmiddels pubers). Hij bespreekt altijd war Hij ziet en gaat doen en is heel kundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zeer aangenaam en een vriendelijke en een deskundige behandeling

Deskundige tandarts

De sfeer tussen de tandarts en de assistente was "ijzig". Geen gezellige sfeer.

Wielkamp 1 c

5301 DB Zaltbommel

Over Tandartsenpraktijk De Wielkamp

Tandartsenpraktijk de Wielkamp, het vertrouwde adres voor velen in Zaltbommel en omstreken.