perfect en gorde uitleg

zeer goed

Zorgzaam

Correcte behandeling. Duidelijke uitleg.

Keurig en fijne medewerkers

Vriendelijk en kundig.

Deskundig.

Laura heeft mij uitstekend behandeld.

Goede ervaring bij mondhygieniste Laura

Goede uitleg tijdens het schoonmaken,

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Voortand heeft riggel/oneffenheid die niet hoort

Senka Papric mijn voortanden heel mooi hersteld. Op mijn linker voortand zit echter een stuk composiet dat niet goed gepolijst cq effen gemaakt is. Het heeft nu een ruw stukje op de tand, die ik er niet af krijg.

Prettig contact

Vriendelijkheid

Altijd gewelding

Altijd fijn om dezelfde medewerker te spreken

als het toch moet.

Ik ken niemand die voor de lol naar de tandarts gaat . Als het toch moet . En het is goed. Dan is het ok

Dol op Senka!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Altijd plezierig. Nooit vervelend.

Vriendelijke en goede tandarts! Moest een gaatje laten vullen, snel, goed en ik kon gelijk weer eten. Legt goed uit wat ze doet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Laura de mondhygiëniste is geweldig

Ik ben zeer tevreden met haar behandelingen

Fijne tandarts

super

fijne gesprekken en prima behandeling.

Prettig en ontspannen

Ik ben op mijn gemak gesteld,,voordat ze met de behandeling begonnen. Medewerkers zijn professioneel en betrokken.

Fijn en netjes geholpen

De tandarts was rustig en heeft alles netjes nagekeken. Ze beantwoorden al mijn vragen goed.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goede vaklui en ook erg vriendelijk

Zie hierboven

geen aanmerkingen

Snel afspraak kunnen maken

Ik had een loszittend draadje en een tand die mogelijk aan het verschuiven was, omdat dit een praktijk is met meerdere tandartsen kon ik binnen 1,5 dag terecht voor een afspraak.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Snel en goed geholpen. Dank!

Heel positief. Snel en goed geholpen. Dank!

Altijd goed en correct

Wordt altijd goed, vriendelijk en met aandacht geholpen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Erg vriendelijke en snelle behandeling.

Geweldige tandartspraktijk !!

In alle jaren heb ik nooit een probleem gehad in deze praktijk !!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Laura is een fijne zeer goede mondhygiëniste!

Mondhygiënist Megan, vakkundig en klantvriendelijk

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bijleveldsingel in Nijmegen. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.