Vriendelijk en vakkundig.

Kon snel terecht.

Deskundig en betrokken

Mondhygiëniste geeft vooraf aan wat ze gaat doen en waarom, als het vervelend voelt geeft ze aan hoe lang het nog duurt. Ze houdt rekening met de beleving van de patiënt door in de mond regelmatig van behandelingsplek te wisselen zodat de pijn wordt verdeeld.

Uitstekende mondzorg

Heldere communicatie en prima mondzorg!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Houd rekening met je wensen

Ik heb het niet heel breed en de tandarts neemt de tijd voor je (tenminste, de tandarts die ik had). Het kan in termijnen. Ze zijn vriendelijk. Mijn tandarts heet rick. Ik weet zijn achternaam niet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldig, ik ben doodsbang voor de tandarts. De jonge vrouwelijke tandarts wiens naam ik van de stress ben vergeten, was super geduldig stelde mij gerust en trok mijn kies uit mijn ontstoken kaak zonder een centje pijn. Legde alles rustig uit. Voelde mij gehoord en gezien en gelukkig goed geholpen. Super bedankt

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Uitstekende behandeling : schoonmaak pockets en Polijsten. Wel behoorlijke ‘ na-pijn’

Zeer goede behandeling

2 gaatjes en 1x vervangen van een vulling. Een gaatje duurde wat langer dan gedacht, dus helaas is er een doorgeschoven naar volgende keer. Wel een zeer goede verzorging en behandeling…

Snelle en fijne behandeling

Ik was op tijd aan de beurt. Ik werd op verzoek verdoofd en had geen pijn bij de behandeling. Ze vertelde wat ze ging dienen het was snel weer klaar. Ze nam tijd voor mijn vragen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Mijn ervaring goed en vriendelijk geholpen

Afgebroken kies weer netjes gevuld

Kundig, en vriendelijk personeel

Werkzaamheden worden zorgvuldig en bekwaam uitgevoerd. Patiënt wordt tijdens de behandeling goed geïnformeerd.

Netjes en duidelijk

Een bezoek aan de tandarts is geen pretje vanwegen de tandsteen situatie en mijn overgvoelige tandvlees. De rust en duidelijkheid van de arts zelf maakt de situatie wel altijd beter. Mijn kids waren ook tevreden.

Goede uitleg Vriendelijk Zachte hand Precieze behandeling

Fantastische mondhygiëniste

Grondig, zorgvuldig, geeft perfecte uitleg, en is uiterst behulpzaam en vriendelijk.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ben geholpen door een rustige en geduldige dame (mondhygeniste), die me alles goed heeft uitgelegd en de tijd nam on naar me te luisteren.

Fijne en deskundige behandeling

Mijn kroon was er uitgevallen. Gebeld voor een afspraak en kon eigenlijk dezelfde dag al terecht. Helaas ging dit mij, vanwege een andere belangrijke afspraak, niet lukken maar kon ik de volgende dag komen. Omdat Valerie mijn vaste tandarts is, moest ik dan wel naar de Bijleveldsingel i.p.v. naar de Groenewoudseweg. Geen probleem. Betaald parkeren werd voor mij door de receptioniste geregeld. Ik werd vrijwel meteen geroepen. Alles werd mij duidelijk uitgelegd en de behandeling verliep voorspoedig. Voor mij wederom een fijne ervaring.

fantastisch

valery heeft zeer kundig een kies getrokken en pleegde de nodige nazorg

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 6
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

rustig, deskundig en heel pretting

Valerie en haar assistente hadden alle rust en heldere uitleg wat ze gingen doen. Daardoor was de ingreep minder erg. Erg geruststellend en ik had veel vertrouwen in de professionaliteit en vakmanschap

3x niks

3x niks vroeger was het beter elke keer ander tandarst.

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 0

Een goede tandartsenpraktijk

- Tijdens mijn bezoek was er meer dan voldoende aandacht voor mijn gezondheidssituatie en werd er adequaat naar gehandeld! - De wachtruimte is aan de kleine kant.

Zoals gewoon gewoon goed

Was geen prettige behandeling, maar zowel de tandarts als de assistente vertelde alles duidelijk wat ze gingen doen.

Altijd goed geholpen

Vriendelijk altijd wel een goede oplossing

Uitstekende behandeling, vriendelijk, duidelijk en behulpzaam

Uitstekende behandeling, vriendelijk, duidelijk en behulpzaam

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Heel fijn, lange behandeling maar prima ervaring

Ik lag lang in de stoel maar was goed verdoofd en werd goed op de hoogte gehouden van wat er gaande was.

nauwgezet en zorgvuldig

Prettig in de omgang, geeft helder uitleg wat de situatie is.

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bijleveldsingel in Nijmegen. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.