Prima geholpen

Deskundig, duidelijke uitleg, fijne tandarts die je gerust stelt en groot compliment voor de ondersteuing door assistente. Wel ergerlijk dat ik 35 minuten heb moeten wachten voordat ik iemand aan de telefoon kreeg om deze afspraak te maken. Naam van tandarts weet ik niet meer, wel dat hij "nieuw" is en alleen op de woensdag op de Bijleveldsingel is.

Fijne en kundige tandarts

Fijne en kundige tandarts, met een erg goede assistente en bij de balie een welkome en goede ontvangst.

Het is prima

Goede zorg neemt de tijd

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Alternarieve afgewogen en een goede tussen tijdse oplossing

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Een heel prettige behandeling in een rustgevende omgeving

zie boven

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Deskundige en geduldige tandarts en assistente.

Twee kiezen moesten opnieuw gevuld worden en ik ben enorm bang/ angstig met name voor het geluid van de boor. Tandarts(Valerie) en haar assistente waren heel rustig en geduldig en dachten mee om het voor mij zo ‘aangenaam’ mogelijk te maken dmv stresskussen en 10 tellen boren en weer even pauze en dit werkte heel goed bij mij.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Ik ben erg blij met mijn tandarts Senka. Ze verteld wat ze gaat doen, wat ik erg prettig vind.

Goed voorbereid, vriendelijk, professioneel

Professioneel, vriendelijk

geweldig

er word geluisterd en overlecht wat het beste is ik ben blij met valerie

Ontspannen, prettig, informatief.

Heel fijn praktijk

Goede services en alle mensen zijn heel vriendelijk. Bij tandhygienist is heel nauwkeurig werken.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Valerie is helemaal TOP!!

Mijn vaste tandarts hier is Valerie en dat is de beste tandarts die ik ooit gehad heb (sorry Gerion). Super tevreden mee. Nadeel is wel dat het lastig is op korte termijn afspraken te maken in deze praktijk vandaar geen 5 sterren.

prettige behandeling

Altijd een fijne benadering.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Professioneel en gaat rustig te werk

Ze zijn professioneel en zijn rustig in de omgang, leggen alles goed en duidelijk uit als je vragen hebt. Ook m.b.t. tandartsangst hebben ze prettige werkwijze

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne sfeer en goed behandeld

I Je wordt prettig ontvangen en behandeld. Ik vindt het alleen jammer dat er steeds een wisseling is van de tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en adequaat geholpen.

Goed en adequaat geholpen met advies omtrent ingrijpende behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Vriendelijk ontvangst, op tijd, goede communicatie.

Vriendelijke behandeling

Alles wordt rustig en goed uitgelegd op een vrienelijke manier.

helemaal goed

geen centje pijn !

Goede zorgvuldige behandeling

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Bij de juiste tandarts wordt je goed geholpen

Ik wordt zeer vriendelijk geholpen door Tandarts Papric

Vriendelijk

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zijn vriendelijk en wordt goed geholpen

Altijd tevreden

Geweldig, snel en pijnloos

Vriendelijke vakmensen,geruststellend en duidelijke uitleg. Zeker n aanrader.

Geweldige betrokkenheid.

Bijleveldsingel 4

6521 AR Nijmegen

Over Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel

Bij Samenwerkende Tandartsen Nijmegen - Bijleveldsingel komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Bijleveldsingel in Nijmegen. De tandartspraktijk beschikt over 2 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Wij richten ons vooral op algemene tandheelkunde. Door een nauwe samenwerking met andere Samenwerkende Tandartsen praktijken in de omgeving heeft u alle specialisme binnen handbereik. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.