uitstekend geholpen

kies getrokken, afgebrokenen toch alles er uit gekregen

Proffesioneel

Ter zake kundig en prettig in de omgang

Fijne ervaring, top

Dhr Heijboer, is een prettige tandarts die vertrouwen geeft, de tijd neemt en toch lekker doorwerkt. Overlegt goed, nooit pijn gehad en ga altijd lachend weer de deur uit.

Goed en vakkundig geholpen

Prima tandartsen

zeer tevreden

Zeer tevreden over de behandeling en het advies.

Meedenkende aardige tandarts

Hans neemt de tijd voor je. Geeft advies en staat open voor vragen en meedenken met oplossingen

Perfecte

Goed geholpen en duidelijk

Prima geholpen

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Sebastiaan is een fijne tandarts en luistert goed naar mijn klachten en handelt daar ook op. Daarnaast is hij super vriendelijk en denkt hij mee en geeft passende adviezen.

Ontzettend goed geholpen

Nvt

De beste tandarts: A. partoredjo

Nog nooit heb ik zo een lief, empathische tandarts meegemaakt. Ze is ook super super lief voor kinderen! De beste tandarts die ik ken!

Zoals gewoonlijk prima

• Wannee vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Prettige en schone omgeving

Er werken lieve mensen en ik heb een zeer fijne vriendelijke tandarts , die ook echt tijd voor je heeft

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Vriendelijk, efficiënt, duidelijk en no nonsense

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

We zijn zeer tevreden met Hans als tandarts, hij is rustig en neemt de tijd voor je.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Zoals voorgaande keren zeer tevreden over Hans

Zoals voorgaande keren zeer tevreden over Hans. Wij voelen ons op onze gemak bij Hans als onze tandarts.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettige sfeer, tandarts is accuraat!

klantvriendelijk en deskundig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Uitstekende behandelingen zowel mondhygiënisch als half jaarlijkse controle

Goed.

Ik ben goed geholpen. Bedankt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne, rustige tandarts, ook voor de kinderen heel prettig!

Wij hebben een rustige, vriendelijke tandarts die alles heel goed uitlegt en de tijd neemt. Wij ervaren het als erg prettig. Ook over de mondhygiëniste zijn wij tevreden.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Prettig met een teleurstellend resultaat.

Jammer van de noodzakelijke nabehandeling. Goed opgelost.

Zoals altijd goed.

Vriendelijk en deskundig personeel.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik ben blij mee met goed service.

ik ging naar tandarts met pijn . ik kom trug zónder pijn trug. dikke complimenten voor de praktijk.goede ervaring aardige tandarts met goede kennis van zaken.

Botter 44 8243 JE Lelystad

Over Samenwerkende Tandartsen Lelystad

Bij Samenwerkende Tandartsen Lelystad komt u voor een gezonde lach. Wij zijn toegankelijk, gastvrij en gedreven. De praktijk is gevestigd aan de Botter 44-13. De tandartspraktijk heeft 4 ruim ingerichte behandelkamers en er is voldoende parkeergelegenheid. Naast algemene tandheelkunde zijn wij gespecialiseerd in het vervaardigen van kunstgebitten/ protheses op implantaten. Ons team wordt periodiek bijgeschoold zodat u verzekerd bent van professionele zorg volgens de nieuwste technieken en de hoogste standaarden.