Hele fijne tandarts!

Ik voel me op mijn gemak en heb hele goede ervaringen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Kundig advies van een aangenaam persoon.

Een Turks meisje met een hoofddoek heeft mij geholpen. Heel lief. Ik weet haar naam niet. Eerlijk advies dat ik doorverwezen moest worden voor verder onderzoek.

Niets op aan te merken

Ik ben erg blij met de tandarts. Zij werkt erg netjes en alles is goed verzorgd.

Prima tandartsen.

Een goede tandarts.

Geeft goed advies.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik word altijd goed geholpen.

Ik word altijd goed geholpen.

Gewoon goed

Altijd op tijd,vriendelijk en professioneel

Goed geholpen.

Aardige en kundige tandarts.

Prima, mooi op tijd

Professioneel en snel geholpen

Zoals altijd weer zeer correct en gastvrij ontvangen. Snelle behandeling. Goede uitleg en toelichting ook voor de kinderen.

Lekker dichtbij onze woning

Wij zijn nieuwe patiënten in Leidschenveen,en een we werden goed door jullie ontvangen.

Uitstekend!

Emma is heel goed in haar werk, legt ook alles goed uit. Bedankt!

Heel goed

Bij klachten hoef ik niet lang te wachten Dr.Handy is mijn favoriete

Ben zeer tevreden

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Goed en snel behandelt door mondhygieniste

Met goede adviezen.

Kundig, vriendelijk en zorgzaam

Ik werd op tijd geholpen. De hierboven omschreven kwalificaties gelden voor zowel de baliemedewerkster als de behandelaar.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Deskundig goed uitleg prima behandeling vriendelijk

vakkundig ,en vriendelijk.

Bij binnenkomst een vriendelijke goed luisterende receptioniste. Het bezoek bij Zeynep, was net als bij mijn vorige tandarts. Niet alleen mijn gebit maar ook werd er naar mijn tandvlees gekeken. Dus heel te vrede met haar als tandarts.

Zeer vriendelijk en professioneel

Zeer vriendelijk en professioneel

goed en optyd geholpen

netjes optyd behandeld

Goede zorg geen klachten

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Duidelijk en een goede behandeling.

Duidelijk en een goede behandeling.

Zeer fijne tandarts

Deze tandarts ( Menar) is vriendelijk en heel secuur. Stelt je op je gemak en neemt de tijd voor de behandeling.Aanrader voor mensen die bang voor de tandarts zijn.

Professioneel en vriendelijk

Je wordt hier op een goede en prettige manier geholpen.

Over Mondzorgcentrum Leidschenveen

Bij MZC Leidschenveen in Den Haag zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!