op tijdkeurig

op tijd geroepen door Dr Handy. keurig in haar werk zorgvuldig

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Hele goede Tandarts en assitente.

Deze tandarts geeft goede en passende adviezen. Ondervind geen problemen na een behandeling. Alle tandheelkundige medewerkers zijn prettig en zeer vriendelijk in omgang.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Wij worden áltijd goed, deskundig en met aandacht geholpen!

Julian heeft vaak wat extra uitleg/ bevestiging nodig. Hij heeft angststoornissen en spreekt daardoor ook nauwelijks. Bij jullie voelt hij zich vertrouwd en is er aandacht voor hem. Wanneer ik behandeld wordt ligt hij ook vaak al in de behandelstoel bij een collega. Dit kan bij jullie. Een pluim voor hoe jullie met hem omgaan! De rust die jullie uitstralen en de tijd die er genomen wordt!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne sneer en altijd attent

Prima geholpen

Hield goed rekening met mijn pijnlunten

Heel goed tandarts

Hele professionele organisatie.

Ik ben tevreden over dienst professionele dienst

Ik ben tevreden over dienst professionele dienst

Hele fijne tandarts

De tandarts is heel prettig en kan heel goed naar je luisteren. en blij met de nieuwe receptie. Het meisje is scherp en snel. De assistenten bij de tand arts vond ik deze keer beter. Hopelijke stabiele personeel!

Betrouwbaar en prettig

Goede dienstverlening en organisatie.

Behandeling top

Ik heb sinds jaaaaaren weer eens een gaatje moeten laten vullen. Dit is de eerste keer dat ik van zowel de verdoving àls de behandeling zelf helemaal niets gevoeld heb. Wel vind ik het jammer dat de tandarts bij controle niet direct eventueel aanwezige tandsteen direct weg haalt. Dit was bij mijn vorige tandarts wel het geval. Voor elke behandeling, dus de controle, de eventuele behandeling èn reiniging van het gebit moet een aparte afspraak gemaakt worden. Dit kost veel tijd waardoor met name de reiniging er nog weleens bij inschiet.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Kortom, de tandheelkundige kliniek is erg goed

Als de afspraak wordt nagekomen en het werk tot in de puntjes wordt uitgevoerd, vergezeld van netheid en nauwkeurigheid bij het behandelen en reinigen van de tanden, wat willen we nog meer?! M. Handy is a Uitstekende tandarts !

Goede en vriendelijke specialisten

De tandarts en mondhygiënist hebben begrip voor mijn angst voor een tandarts bezoek en stellen mij op mijn gemak.

Volkomen tevreden

Mijn tandarts mw. Handy is mooi, lief en bekwaam

Fijne ervaring

Vriendelijk begroet, goed behandeld en er hangt een fijne sfeer.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Zijn erg vriendelijk Je wordt goed behandel Vraag een ding is wt minder dt weer ander spraak moet maken schoonmaken gebit dan moet ook weer vrij voir nemenzou blij als het gelijke wordt gedaan

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar uw tandartsenpraktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 =niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10=aanbevelen) 1
  • Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Anoushka doet het prima!!!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

ik werd op een adequate prettige manier geholpen

Mijn ervaring is zeer positief te noemen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed en vakkundig behandeld.

Ik werd door een stagiere behandeld maar daar was niets van te merken. Aangezien ze haar carrière bij jullie zal beginnen heb ik mijn volgende afspraak bij haar vastgelegd.

Professionele en hartelijke zorg

Hele vriendelijke tandarts, ze neemt de tijd maar is toch efficiënt. Toen er een tand getrokken moest worden bij mijn dochter ging dat zo rustig en zonder pijn, dat wens je iedereen toe!

Welcoming, pleasant discourse and speedy service

Welcoming, pleasant discourse and speedy service

Helemaal goed.

Ben erg netjes en op een leuke manier geholpen. Was weer een keer een goede ervaring bij een tandarts helemaal top.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Het was als altijd perfect.

Het was als altijd perfect.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Top ervaring lieve en kundig personeel

Ik ben binnen gekomen als angst patiënte en. Ben er nu geheel van af

Begripvol en kundig

Ze weten dat ik bang ben. En stellen mij op m'n gemak. Mevr, Handy is zeer vriendelijk en heel duidelijk. Heel veel dank hiervoor!!!!!!!

Over Mondzorgcentrum Leidschenveen

Bij MZC Leidschenveen in Den Haag zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!