• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldige tandarts en goede service

Had een ongelukje gehad met mijn prothese tand en net verhuisd dus zocht een tandarts. Alle anderen die ik had gebeld hadden geen tijd of deden alsof het leuk is om tot september met afgebroken tand te moeten wachten. Deze receptioniste ging meteen in actie! Zij vroeg de collega’s om info, belde mij twee keer terug en na eerlijke info mocht ik direct die ochtend langs komen. De tandarts was een leuke jonge dame en heel erg kundig. Eerlijk advies en perfect gerepareerde voortand !!! Zoek je een fijne tandarts? DEZE !!!

Topper

Uitstekende mondhygiënist.

Gewoon goed

Netjes op tijd. Controle ging snel en direct een afspraak voor de mondhygiënist.

Prima tandartsenpraktijk.

Goede Praktijk

Ik be tevreden met onze tandarts praktijk. Als er in probleem omstaan ze proberen jou te helpen en dat als paciënt is belangrijk te weten.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Fijne plek om te komen, vriendelijke tandarts!

Fijne plek om te komen, vriendelijke tandarts!

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Te lang wachten en mondhygiëniste moeilijk te verstaan

Blijkbaar is de planning te strak en de mondhygiëniste moeilijk te verstaan/begrijpen (taalbarrière).

Toppers

Geduldig en heel lieff!! Ze doet haar werk super goed!!!

Tevreden

Naar tevredenheid behandeld, met de nodige uitleg van behandeling.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Inam heeft uitstekend werk geleverd. Geen pijn bij de behandeling en goede uitleg erbij. Bedankt.

Uitstekende mondhygiënist.

Alles weer goed bijgehouden. Vriendelijke mensen.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Manar is heel lang mijn tandarts, Zij is de beste voor mij

Is goed

Word goed behandeld

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Ik ga met plezier naar deze praktijk

Altijd goede service, relaxed, prima tandarts en prima mondhygieniste. Tereijl ik inmiddels in Almere woon, blijf ik bij deze praktijk!

vriendelijk en goede zorg

Heel te vrede over mijn tandarts. Als er verontrustende zaken aan de hand zijn. Zij overlegd goed de dingen die gebeuren moeten. Ik vind Fatima een zeer vriendelijke en kundige tandarts.

Prettige service

Er werd goed uitgelegd wat de behandeling zou inhouden en bij het aangeven iets onprettig te vinden, pakte ze het anders aan. Heel fijn.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Nee

Geweldige tandarts, jaren lang bang geweest en nu loop ik met een glimlach de tandartspraktijk binnen. Word altijd goed naar je geluisterd en alles word duidelijk verteld Ik woon niet in de buurt maar ik rij hier zeker voor om en dat zal ik ook blijven doen

Professioneel en vlot geholpen

Een positieve ervaring.

• Mogen wij contact met u opnemen over uw beoordeling? Ja

Goed geholpen, deed de behandeling netjes en voorzichtig

Goed en social

Goed geholpen.

Very good experience

Very good experience

Mijn ervaring was uitstekend

Ik werd vakkundig geholpen en alles ging zonder problemen. Hoewel ikzelf in Leiden woon, blijf ik toch naar het Mondzorgcentrum gaan omdat ik daar op een manier wordt behandeld die ik uiterst prettig vind.

Matig

Graag een keer over spreken

• Wanneer vrienden, familie of collega’s u vragen naar onze praktijk, in hoeverre zou u ons dan aanbevelen? Op een schaal van 0-10 (0-6 = niet aanbevelen / 7-8 = neutraal / 9-10 = aanbevelen) 1

Mosselsingel 1

2492 TB Den Haag

070 301 2000

Over Mondzorgcentrum Leidschenveen

Bij MZC Leidschenveen in Den Haag zijn alle denkbare specialismen op het gebied van tandheelkunde verenigd. Zo kunnen we vanuit meerdere vakgebieden naar uw gebitsprobleem kijken. Wij beschikken over een hecht, fris en zeer vakkundig team van tandheelkundige medewerkers die u graag willen helpen!