Altijd fijne, snelle service!

Peter is een zeer fijne adviseur, die goed meekijkt naar mogelijkheden. Zowel bij het aankopen van een huis, het regelen van verzekeringen als het regelen van alles rondom de belastingaangifte is aan Peter goed toe te vertrouwen. Een snelle, adequate service met hulp waar je echt wat mee kunt.

uiterst bekwaam en vriendelijk in afhandeling lopende zaken

In afhandeling m.b.t. het uitkeren van bepaalde polissen uiterst bekwaam en zeer vriendelijk.

geweldig

De heer van Wesel is een man die verstand heeft van veel verzekeringen. je hoeft maar te bellen en hij staat je te woord of zeg kom maar even leg ik je uit. Als je dan gaat snap je het ook.Altijd vriendelijk en dat spreekt mijn ook aan.I gr jJan

Telelens als ik iets moet veranderen of aanpassen gaat het super makkelijk. Allemaal kei vriendelijk ook!!

Goeie service

Wij zijn 48 jaar met alles verzekerd fijn advies goeie service een belletje alles word netjes geregeld. Dus mijn advies op naar Bongers en Lammers.

Super opgelost

Goed geholpen door mijn al jaren vaste tussenpersoon. Erg fijn. Nogmaals bedankt

Prettige omgang en staan altijd voor je klaar

In een moeilijke tijd meteen vriendelijk geholpen door de medewerkers. Alles netjes afgehandeld en heb je vragen, dan regelen ze het meteen.

Vakkundig en klantvriendelijk

Zeer vriendelijk behulpzaam en kennis van zaken

Snel en vakkundig geholpen

Nog nooit eerder zelf mijn verzekeringen hoeven te regelen. Na mijn scheiding ben ik telefonisch uiterst vriendelijk te woord gestaan en heeft de medewerker mij voorzien van passend advies. De verzekeringen zijn tot stand gekomen en ik kan altijd bellen als dat nodig is.

Fijn contact en kundig advies.

Er is fijn persoonlijk contact, ze zijn kundig en geven goed advies. Het geeft een vertrouwd gevoel om mijn verzekeringen bij Bongers & Lemmers Verzekeringen onder te brengen.

Koude douche

Na een prettig contact vorig jaar bij de afhandeling van een lijfrentepolis, werden wij verzocht om telefonisch contact op te nemen voor de afhandeling van de 2e lijfrente polis. De adviseur die ons gebeld had bleek op vakantie en zijn leidinggevende nam het gesprek over. Dit gesprek heb ik als onbeschoft ervaren. Hij liet liet mij niet uitpraten en wenste geen vragen te beantwoorden want “wij hadden vorig jaar al een gesprek gehad en B&L had daar niet aan verdiend” (wij konden het toen zelf afhandelen, niets ingewikkelds). Zelden zo onvriendelijk te woord gestaan. Wij hebben ruim 20 jaar meerdere forse spaarproducten bij jullie in verzekering gegeven; zo hoor je niet met klanten om te gaan, hoe jaag je ze de deur uit…..

Altijd goed advies van Vincent!

Goede, transparante en klantvriendelijke service

Afgelopen 6 jaar alles uit handen gegeven aan Vincent. Fijne en snelle communicatie en 100% te vertrouwen waardoor we zelf geen enkele zorgen hebben over hoe we verzekerd zijn. We weten dat het goed zit!

wij zijn vol lof over onze ervaring met Maurice Visser

prima ervaring met Maurice

Duidelijk, snel, komt alle afspraken na.

Zeer prettig en klantvriendelijk. Duidelijke advisering en vlotte afhandeling. Afspraken worden altijd correct nagekomen. Echte aanrader.

Victor heeft ons aan de hand mee genomen door het hele proces!

Mariëlle heeft ons bijzonder netjes en snel geholpen

Heel netjes en snel alles afgewerkt bijzonder tevreden

De aangeboden faciliteiten zijn prima

Het contact is vanaf receptie tot medewerker prima. Wachttijd en terugbellen van medewerker wordt als goed ervaren. Kennis en deskundigheid ruimschoots aanwezig. Al met al dik tevreden

Altijd snelle en goede service

goede en snelle info

Altijd snel geholpen, vooral dit jaar ivm schadeafhandeling en met een "conflict" met de leverancier van de zonnepanelen. Goede en correcte behandeling. Beide problemen zijn prima afgehandeld.

Wij zijn al meer dan 40 jaar (vanaf 1981) via B&L verzekerd voor de meeste verzekeringen. Ook onze hypotheken lopen altijd al via B&L. Altijd verzekerd van een gedegen advies en begeleiding. Één telefoontje is genoeg om hulp in gang te zetten. Ik heb er het volste vertrouwen in dat het in de toekomst ook zo blijft. Prettige feestdagen en een goed nieuwjaar toegewenst. Tonny Hartjes.

Snelle beantwoording van vragen en vlotte afhandeling bij schade.

Betrouwbaar

Vriendelijke en ervaren. Meedenken om de beste verzekering aan te bieden. Snelle reactie en afhandeling.

Snel advies

Goede service en wordt netjes te woord gestaan