professioneel en de ondernemer weer op de weg helpen TOP!

Probleem met 1 van onze bedrijfswagens, olie lekkage. kom meteen komen en er werd meteen opgepakt en binnen 24 uur konden we weer de weg op helemaal goed. Bedankt allemaal.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Harry, wat super dat je zo tevreden bent! Dank voor je mooie review en graag tot een volgende keer bij Stam.

Vriendelijk mensen met kennis en denken mee met de klant

Topservice met kundige mensen Echt heel blij, zeker aan te raden

Heel positief

Makkelijk om een afspraak te plannen. Vriendelijk geholpen en houden zich aan de afspraak.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Wilco, dank voor je review en super te lezen dat je zo tevreden bent over ons en Stam als vriendelijk ervaart en als bedrijf wat zich aan afspraken houdt. Gezellige dag vandaag en graag tot een volgende keer.

Snelle service en goede prijs.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Maarten, super te lezen dat je onze service als snel ervaren hebt en de prijstelling naar tevredenheid was. Dank voor je review en alvast fijne Koningsdag gewenst.

Zeer goede service

Goed en vriendelijk geholpen.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Beste Hans, dank voor je review. Fijn te lezen dat je zo goed en vriendelijk geholpen bent! Fijne dag vandaag en graag tot de volgende keer bij Stam.

Fijne mensen en correct geholpen

We waren er voor de apk. Goede wachtruimte en gezellige mensen

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Marc, dank voor je review, daar worden we helemaal blij en vrolijk van! Super te lezen dat je ons als gezellig ervaart en dat de service van Stam je zo goed bevallen is. Fijne dag vandaag en graag tot de volgende keer!

Helemaal ok !

Ik ben perfect geholpen door John ( werkplaats. ) Er is alleen 1 puntje . Ik heb een Dodge Ram die natuurlijk afwijkt van de standaard van deze vak garage . Het gaat om de Apk . Mijn auto werd afgekeurd. Deze beslissing was geheel terecht. ( accu stond los , boutje afgebroken ) Ik vroeg kun je hem vast zetten a.u.b. maar daar was geen tijd voor . Toen naar Dusa in Amsterdam gereden. ( Dodge dealer en specialist) Deze zetten er twee schroeven in binnen 3 min . Dit was ook nog eens gratis top service … Daarna terug naar Hilversum en daar werd de auto goedgekeurd na reparatie door dusa uitgevoerd . Mijn tip aan de vak garage is .. deze zeer kleine ingrepen gewoon even uitvoeren … de tijd die ik nu kwijt was door heen en weer te rijden enz enz was gewoon niet nodig geweest als de werkplaats iets meer tijd erin steekt John is een top monteur met veel ervaring.. hij vertelde me dat ik voor een apk kom en niet de tijd heeft om te doen . Ik snap dat alles strak is ingepland. Maar ok een vreemde eend in de garage is natuurlijk ook niet een dingetje van even .. John bedankt voor de top uitvoering van de apk .. mijn zoontje Jaxx heeft ook genoten;-)

• Faciliteiten wachtruimte

Dank voor de uitgebreide omschrijving van je ervaring. Zijn we heel blij mee. Ik ga dit zeker bespreken met het team want weet niet waarom deze beslissing zo genomen is en ben ook heel benieuwd. Mochten ze dat nog willen kortsluiten met je nemen we graag nog even contact op! Dank voor de tip iig!

top

waar ik bij andere garages lang moet wachten word ik hier altijd heel snel geholpen. Iedereen is ontzettend vriendelijk, echt een warme sfeer.

• Deskundigheid N.v.t.
  • Locatie N.v.t.
  • Faciliteiten wachtruimte

Beste Larissa, wat fijn dat je onze service op deze manier ervaren hebt. Super dat je dit laat weten zijn we heel blij mee en werken we iedere dag hard aan en voor. Fijne avond nog en graag tot een volgende keer bij Stam Hilversum.

Uitstekend. Goede en vriendelijke medewerkers.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Bil, dank voor je review en super fijn dat je ons ervaren hebt als uitstekend en goede en vriendelijke medewerkers. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.

Behulpzaam, altijd klantvriendelijk en je voelt je echt geholpen

Bedankt. Fijn dat mijn auto Audi A1 bij jullie terecht kon voor groot onderhoud en APK. Omdat ik de vorige keer zo prettig ben geholpen met mijn vorige auto kwam ik terug. Behulpzaam, altijd klantvriendelijk, aardig, meedenkend en begripvol.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Mariska, dank je voor review super fijn dat je de tijd hebt genomen om dit aan ons te laten weten. Zijn blij je zo goed te hebben kunnen helpen. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.

Vriendelijk en duidelijk over alle mogelijkheden

Zowel bij de receptie als de monteurs zijn vriendelijk en leggen alles goed uit. Het is druk, ook daarover zijn ze duidelijk. Als het echt móét kan het wel!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Anja, Dank voor je review. Klopt we zijn altijd lekker bezig en daar heel blij mee. Dank voor het laten weten dat je zo tevreden bent over onze service. Gezellige dag vandaag en dank voor je bezoek.

Auto niet goed afgeleverd na reparatie

Klant contact was goed, maar de auto was niet netjes afgeleverd, rem niet goed ontlucht, dit is een grote fout en mag niet gebeuren.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Rudy, dank voor je review. Zoals besproken hadden we de auto ontlucht maar helaas niet goed genoeg wat we heel erg vervelend vonden. Nogmaals onze excuses hiervoor. Fijn dat je laat weten wat je ervaring was en ook super dat we het direct konden herstellen voor je.

Persoonlijk snel en niet duur

we worden altijd goed geholpen hier

Responsive & Flexible to Customer Requirements

Got my cars checked/serviced/repaired recently and was satisfied in the handling, quality and attention given.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Beste Surrinder, dank voor je review. Fijn dat je zo tevreden was. Horen graag van je wat we beter hadden kunnen doen / wat we hadden kunnen doen om voor alles 5 sterren te krijgen want hier werken we iedere dag hard van en voor en is dan fijn te weten wat we kunnen verbeteren zodat we ook hiervan kunnen leren. Fijne dag vandaag iig en dank voor het invullen.

Vriendelijk en goed geholpen!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Wim, Hartelijk dank voor je review voor Stam. Ons team werkt er iedere dag hard aan en voor om alle klanten volledig tevreden te stellen. We zien helaas niet wat we beter hadden kunnen doen dus zijn heel benieuwd hiernaar. Zou je zo vriendelijk willen zijn om ons te laten weten wat we bij een volgende bezoek kunnen doen om je volledig tevreden te stellen? Want hier leren we alleen maar van dus dat horen het graag. Je kan ons bellen maar ook een WhatsApp sturen op 06-53388616 of mailen op [email protected]. Onze dank is groot als je dit doet! Dank je wel en fijne dag vandaag.

Prima. Goede service.

Goede service en directe aandacht. Prima

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Jan, super te lezen dat je zo tevreden was over onze service en aandacht. Dank voor de recensie en graag tot een volgende keer bij Stam.

Zeer goed geholpen

Was slechts voor een Apk.

• Locatie
  • Faciliteiten wachtruimte N.v.t.

Beste Jeffrey, ook al was het slechts een APK wij zijn alsnog blij met je review en dat je dit aan ons hebt laten weten. Fijne dag vandaag!

Supervriendelijk

Super vriendelijk personeel, daarbij was ik wat later dan mijn afspraak gepland stond. Vooralsnog werd er ook nog rekening met mij gehouden omdat ik op tijd weg moest.

• Faciliteiten wachtruimte

Dank voor de reactie, zijn blij je zo te hebben kunnen helpen. Fijne dag vandaag en graag tot de volgende keer bij Stam.

Top garage. Zeer vriendelijke!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Tariq, dank voor de review en super te lezen dat je ons als Top garage ervaren hebt. Gezellige dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.

vriendelijk en prima service

prettige ervaring

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Richard, fijn te lezen dat je ervaring bij Stam prettig was. Graag tot een volgende keer.

vakkundig en netjes geholpen

Auto is volgens afspraak goed en vakkundig onderhouden, en volgens afspraak klaar.

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Harry, dank voor je review. Super te lezen dat je zo tevreden bent en dat we aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Fijne dag vandaag en graag tot een volgende keer bij Stam.

Goede communicatie, snelle service

Vakgarage Stam heeft alle reparaties zo snel uitgevoerd dat ik nog voor de jaarwisseling mijn auto kon ophalen. Onverwacht snel, en heel fijn. En bedankt voor steeds weer goede communicatie!

• Faciliteiten wachtruimte

Wat fijn dat je zo tevreden bent! Graag gedaan en graag tot een volgende keer bij Stam in Hilversum.

Super service en vriendelijk personeel.

Het personeel is zeer vriendelijk, denkt met je mee qua kosten en is zeer service gericht. Uitstekend!

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Eric, super te lezen dat je je bezoek aan Stam op deze manier ervaren hebt. Graag tot een volgende keer.

Top garage

Altijd snel en goed geholpen

• Faciliteiten wachtruimte

We zijn blij te lezen dat je onze garage als Top ervaren hebt! Dank je wel voor het achterlaten van je ervaring. Graag tot een volgende keer bij Stam.

Goed ontvangen koffie en goede uitleg van hetgeen gebeuren moet

• Faciliteiten wachtruimte

Beste Ed, Super te lezen dat de ontvangst en uitleg goed was. Je bent altijd welkom voor nog een kop koffie! Graag tot dan.

Bosdrift 140 1215 AP Hilversum