Professionele training en aangenaam contact

Mijn ervaring met de training google analytics was zeer goed. Vanaf het begin werd goed duidelijk gemaakt wat er verwacht werd van ons en het contact met de trainers was fijn. Er werd snel gereageerd op vragen of ingeleverde praktijkopdrachten.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Analytics training

Hey Nordin, Bedankt voor je complimenten. Dat doet ons goed. Uiteindelijk zijn we er om je verder te helpen. Fijn dat je alles als positief hebt ervaren. Namens het succesfactor team wensen wij je alvast een gezond en gezegend 2024 toe!

Erg veel van opgestoken! Gewoon top.

Ik heb hier echt veel van geleerd, praktische en nuttige tips, uitleg en naslagwerk. Goede combinatie van praktijkopdrachten en leerwerk.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Training effectieve website

Bedankt voor de mooie recensie Sander. Heel veel succes!

Veel geleerd

Ik heb erg veel geleerd van deze cursus en dit meteen kunnen toepassen in de praktijk.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Ads training

Bedankt voor de positieve beoordeling Lyno! Ik wens je veel succes met het opzetten, managen en optimaliseren van de campagnes. Groetjes, Sander

zeer fijne training

Heel fijn dat je na aantal trainingen hebt en dan ook een live Q&A kan bijwonen.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Training programmeren met Python

Bedankt voor de mooie review Elmer! Veel succes met programmeren!

Stevige cursus voor ondernemers. Je leert de ins en outs van linked in.

Erg onervaren met het gebruik van linked in. In het begin van de cursus vroeg ik me een aantal keer af, waar gaat dit naartoe, maar tegen het einde komt alles samen. Je begrijpt aan het eind heel goed hoe alles werkt. Door begeleiding met lastige kwesties kon ik de cursus met goed resultaat afmaken. Ben daar super blij mee. Gewoon doen!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? LinkedIn training

Gestructureerde cursus, erg leerzaam

De online omgeving, video's , trainers en lesinhoud zijn van een goed niveau en helpen je naar een hoger niveau. Aanrader voor eenieder die op eigen houtje in eigen tijd cursussen wil volgen.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? N.v.t.

Bedankt voor je review Pieter! Succes.

Leerzaam

Duidelijke en actuele lesstof, met voldoende kundige ondersteuning tijdens de hele cursus

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Instagram training

Bedankt voor je mooie review Jeroen, heel veel succes! Nick van Succesfactor.nu

Goed te volgen cursus

Fijne cursus met een paar mooie punten die je bedrijf zeker verder gaat helpen!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Verkopen op Bol.com

Bedankt voor je mooie review Sander! Succes met de verkopen.

Super leuke training gehad van Succesfactor over GA4. Duidelijke begeleiding met een toffe sfeer tijdens de training!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Analytics training

Hey Tom, Goed om te horen dat je het leuk vond. Uiteindelijk willen we je verder helpen en we zijn blij om te horen dat je tevreden bent. Daar doen we het allemaal voor. Ga zo door en ik wens je een hele fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Succesfactor

Goede cursus voor beginners

• Begeleiding

Goedemiddag, bedankt voor de review. De training is inderdaad bedoelt voor een ieder die de basisvaardigheden wil leren die je nodig hebt om succesvol te kunnen programmeren met Python. Je beoordeling is positief, maar het eindcijfer is aan de lage kant. Jammer dat je er voor jezelf niet de verdieping hebt uit kunnen halen die je had gewenst. We gaan kijken waar we de training verder kunnen uitdiepen. Met vriendelijke groet, Team Succesfactor

Gewoon goed

Duidelijke uitleg en direct toepasbaar in de praktijk. Aanrader!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Analytics training

Hey Loes, Bedankt voor je mooie review. Uiteindelijk is het ons doel om je verder te helpen en voor ons is het alleen maar mooi dat de Google Analytics training je verder heeft gebracht. Ga zo door en ik wens je een hele fijne dag. Met vriendelijke groet, Homayon

Leuke ervaring online seo opleiding

Doelstelling vindbaar worden op google is al aardig gelukt na een paar maanden! Ben er nog steeds mee aan het werk tot nu gaat het allemaal de goede kant op.. Met Vriendelijke Groet, marioskoffie.nl

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Hee Marius, Bedankt voor je aanbeveling, dat betekent veel voor ons! We streven er altijd naar om afspraken na te komen, uitstekende begeleiding te bieden en klantvriendelijk te zijn. Fijn om te lezen dat we aan je verwachtingen hebben voldaan. Mocht je in de toekomst nog meer hulp nodig hebben op het gebied van online marketing, staan we altijd voor je klaar. Wij wensen je veel succes met je webwinkel en jullie mooie koffies. Op naar de eerste plek. Zet hem op! Ronald Succesfactor

Erg nuttig en meteen toe te passen

Ik vond de cursus erg goed! Het fijne aan deze cursus is dat het zowel theoretisch als praktisch is. Je doet veel kennis op, maar krijgt ook opdrachten die je meteen kan doen. Hierdoor kan je meteen zien wat het voor je website doet. Er is voldoende mogelijkheid om vragen te stellen en je krijgt feedback op de ingeleverde opdrachten. Daarnaast vond ik het fijn dat je het in je eigen tijd kan doen, maar er wel q&a sessies zijn waardoor je gemotiveerd bent om het niet weken te laten liggen. Ik zou de cursus dus zeker aanraden!

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

Was goed, snel, concreet en gelijk toepasbaar in de praktijk.

Mooie is dat je de theorie gelijk kan toepassen in de praktijk.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? LinkedIn training

Bedankt voor je mooie review! Fijn dat je de kennis direct hebt weten toe te passen. Met vriendelijke groet, Nick Nikkels

Zeer praktisch, allround en op maat.

Succesfactor zet je direct aan het werk met wat je leert en je krijgt er bruikbare feedback op terug. Als je op zoek bent naar een hands on cursus waarbij je gemotiveerd wordt en je terugkoppeling op je werk krijgt waar je mee verder kan, kies dan voor Succesfactor. De cursus die ik volgde was heel breed, waardoor we niet de diepte in gingen. Na elk onderwerp kwam een opdracht en na het maken van de opdracht kreeg ik ook binnen 24 uur antwoord op mijn vragen en tips om het eventueel anders te doen. Verder hielp deze cursus om een brede basis te leggen voor het beheer van sociale media van mijn merk. Ik heb een fundering kunnen leggen, die ik niet zonder succesfactor had kunnen doen. Kortom, mij zien ze nog wel terug bij Succesfactor.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Training social media beheer

Bedankt voor je mooie review Peter! Het doet ons goed dat je de training zo kunt waarderen en er veel uit hebt kunnen halen. We hopen je dan ook snel terug te zien :) Met vriendelijke groet, Nick Nikkels

Een mooie toevoeging van programmeerkennis

Enige programeerervaring had ik al. Jaren geleden begon websites maken met html en CSS. Echter scripts en toevoegen aan een website werd mij al gauw te ingewikkeld. Python is open source en levert ook een basispakket op mocht je aan het bouwen van websites, formulieren of het verzamelen en het verwerken van data beginnen. En een deel van python heb je onbewust mee te maken als je websites bezoekt, of bouwt. Het geeft wel enige inzicht.

• Begeleiding

Fijn dat je er zo veel aan gehad hebt Joost en bedankt voor de mooie review. Met vriendelijke groet, Gijs van het team van Succesfactor.nu

Leerzaam en persoonlijke begeleiding

Veel geleerd over online marketing! Heel verhelderend.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? N.v.t.

Goede professionele begeleiding!

Waar ik mijn coachingstraject Google Analytics vol goede moed startte, werd dit abrupt verstoord door een gecrashte website. Vervolgens werd mij aangeraden na de livegang van de nieuwe website het traject weer te vervolgen. Dit was de beste keuze, want Google Analytics kreeg een nieuwe surface waardoor ik bij vervolging van het traject eigenlijk opnieuw moest beginnen. Mijn coach Bradley heeft mij hierbij zeer goed geholpen, en nam ook de tijd en moeite om dit samen met mij op te pakken.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Analytics training

Hi Noerani, Bedankt voor je toffe beoordeling! Uiteindelijk zijn we er om je te helpen en ben ontzettend blij om te zien dat alles goed is gekomen. Ga zo door! Met vriendelijke groet, Bradley

Betrokken opleider met toepasbare kennis

Succesfactor heb ik ervaren als een betrokken opleider, waar geen vraag teveel voor is. De cursus betreft veel specifieke kennis op detail, niveau. En er werd goed geluisterd en gedegen informatie te geven.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Analytics training

Hey Annelies. Top om te horen! Daar zijn we voor. Je inzet tijdens het traject was ook geweldig. Ga zo door!

Praktisch en in mijn eigen tijd te volgen

Ik heb de online SEO training gevolgd. Ik vond de training begrijpelijk, praktische en het was voor mij vooral fijn dat ik de training in mijn eigen tijd kon volgen. Voor mij een echte aanwinst om beter te kunnen schakelen met de marketeers uit mijn vakgebied, maar ook om zelf aan de slag te gaan met SEO en het monitoren daarvan.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? SEO training

De opleiding bood praktische vaardigheden die mijn expertise vergrootten.

Ik waardeerde de interactieve workshops en casestudy's die werden aangeboden tijdens de opleiding, omdat ze mij in staat stelden om complexe zakelijke uitdagingen op een gestructureerde en effectieve manier aan te pakken. Door de begeleiding van zeer ervaren docenten en professionals uit de branche kon ik mijn begrip van de nieuwste trends en ontwikkelingen binnen mijn eigen vakgebied vergroten. De flexibiliteit van het opleidingsprogramma stelde me in staat om mijn studie in balans te houden met mijn professionele verplichtingen, waardoor ik zonder stress kon leren en groeien. Het curriculum was goed gestructureerd en up-to-date. Tijdens de opleiding kreeg ik de kans om aan leerzame opdrachten te werken, wat mijn probleemoplossende vaardigheden versterkte en mij een concurrentievoordeel gaf.

• Welke online marketing training heb je gevolgd? Google Ads training

Hi Berkay, Dankjewel voor je positieve review over de opleiding! We zijn blij dat het jouw expertise vergroot heeft. Veel succes met het toepassen van de behaalde kennis in de praktijk. Team Succesfactor

Een duidelijke praktische training

Een praktische training, in eigen tempo te volgen. Ook al is dit niet gelijk aan het tempo waarin de live q en a gegeven worden, wordt er toch altijd snel gereageerd op vragen en huiswerkopdrachten. Overzichtelijk te zien waar je staat in de training en wat er nog gedaan moet worden.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Social media training

Hi Jacqueline, Bedankt voor je waardevolle review en fijn dat onze training goed is bevallen. We hopen dat de training je verder helpt in je ontwikkeling! Veel succes, Team Succesfactor.

Fijne cursus, goede begeleiding.

Ik ben er echt wijzer van geworden, was echt een superleek op het gebied van Wordpress. Goede begeleiding, er wordt echt wat gedaan met vragen, opmerkingen e.d. Dank je wel

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? WordPress training voor beginners

Wat goed om te horen dat je echt veel hebt geleerd van de WordPress-kennis training. We zijn blij dat onze begeleiding en ondersteuning zo waardevol voor je waren. Dank je wel voor je positieve feedback! Team Succesfactor

Zeer goede praktijk gerichte training

Ik heb veel aan SEO cursus gehad. Door vakantie was ik wat later begonnen maar door de hulp van Stijn heb ik dit goed ingehaald. De cursus is praktijk gericht. Na het behalen van het certificaat ben ik er direct mee aan de slag gegaan. Door het direct toe te passen in de praktijk wordt de cursus nog waardevoller. SEO scores zag ik positief veranderen. Ik heb wat ik geleerd heb toegepast meer niet. Zeer aan te raden. In de toekomst zal ik denk ik wel weer een cursus volgen maar eerst de shop helemaal goed krijgen.

Leerzaam

Veel geleerd over Social Media, goede begeleiding.

• Begeleiding
  • Welke online marketing training heb je gevolgd? Social media training, Training social media beheer

Bedankt voor je mooie review! Het fijn om te horen dat je onze Social Media training als leerzaam hebt ervaren en dat je tevreden was met de goede begeleiding. Met vriendelijke groet, Team Succesfactor

Over Succesfactor

Je wilt starten met online marketing, maar je weet niet hoe. Er zijn veel verschillende mogelijkheden om je bedrijf online onder de aandacht te brengen, maar cursussen zijn vaak niet praktisch en de begeleiding is schaars. Je wordt dus op jezelf aangewezen. En dat wil je niet. Wij begrijpen dit. Daarom combineren wij de kracht van online leren met persoonlijke begeleiding door een online marketing professional. Jouw online marketing coach staat je bij tijdens het hele traject en zorgt voor praktijkopdrachten op maat. Online Marketing Training door Succesfactor.nu betekent samen werken aan jouw toekomst.