Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Verkopen op Bol.com
Training programmeren met Python

Persoonlijke gegevens

Over Succesfactor

Je wilt starten met online marketing, maar je weet niet hoe. Er zijn veel verschillende mogelijkheden om je bedrijf online onder de aandacht te brengen, maar cursussen zijn vaak niet praktisch en de begeleiding is schaars. Je wordt dus op jezelf aangewezen. En dat wil je niet. Wij begrijpen dit. Daarom combineren wij de kracht van online leren met persoonlijke begeleiding door een online marketing professional. Jouw online marketing coach staat je bij tijdens het hele traject en zorgt voor praktijkopdrachten op maat. Online Marketing Training door Succesfactor.nu betekent samen werken aan jouw toekomst.