Ik voelde mij niet onder druk gezet. Alles is duidelijk uitgelegd. Toppie. Hij weet waar hij over praat.
Beste Marcel, Wat fijn om te lezen dat je je op je gemak voelde en dat alles duidelijk werd uitgelegd. Eerlijk advies en de tijd nemen voor onze klanten vinden we belangrijk. Veel plezier met de auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Rustig en complete uitleg over de auto. Sander neemt echt de tijd voor je ook als je 2 keer dezelfde vraag stelt. Chapeau!
Beste Steve, Wat prettig om te lezen dat je de sfeer als gemoedelijk hebt ervaren en dat er echt de tijd voor je werd genomen. Fijn dat alles rustig en duidelijk is uitgelegd. En goede koffie maakt het natuurlijk helemaal af! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Heb laatst een Cupra leon bij De Waal autogroep gekocht in Druten. Top bedrijf met uitstekende service. Ze hebben mijn auto goed voor me klaargezet alles klopte.
Beste Mert, Wat goed om te lezen dat alles rondom de aankoop zo naar wens is verlopen. Fijn dat de auto helemaal klaarstond zoals afgesproken en dat je de service zo positief hebt ervaren. Veel plezier met je CUPRA Leon! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
T-cross aangeschaft van bouwjaar 2022. Fijne auto en prima eerste indruk
Beste Hans, Fijn om te lezen dat de eerste indruk zo goed is en dat de T-Cross bevalt. Veel plezier met de auto en geniet van alle kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Ik werd opgehaald van huis en de onthulling van de auto was een mooi moment. Ik werd vriendelijk en goed geinformeerd over de auto zonder dat het te lang duurde. Mensen met verstand van zaken en een juist contact met de klant! Bedankt!
Beste Iggy, Wat fijn om te lezen dat alles zo persoonlijk en prettig is verlopen. Mooi dat de onthulling van de auto een bijzonder moment was en dat je je goed geïnformeerd voelde zonder dat het te veel werd. Veel plezier met de auto en bedankt voor je mooie woorden! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
We hebben een mooie T-Roc uit 2021 gekocht. Personeel zeer vriendelijk en openlijk. Afspraken zijn goed verlopen. Gewoon een top bedrijf.
Beste Menderes, Wat mooi om te lezen dat alles rondom de aankoop zo prettig is verlopen en dat je de samenwerking als open en vriendelijk hebt ervaren. Veel plezier met jullie T-Roc en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Originele beoordeling
We hebben een mooie T-Roc uit 2021 gekocht. Personeel zeer vriendelijk en openlijk. Afspraken zijn goed verlopen. Gewoon een top bedrijf.
Beste Menderes, Wat mooi om te lezen dat alles rondom de aankoop zo prettig is verlopen en dat je de samenwerking als open en vriendelijk hebt ervaren. Veel plezier met jullie T-Roc en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Ik heb een heel goed gevoel overgehouden, wat betreft de service, er wordt naar je geluisterd, en jullie nemen er ook de tijd voor, dus helemaal top. En wat betreft de auto, ik ben er heel blij mee, en rijdt prima.
Beste Gerard, Wat goed om te lezen dat je zo'n prettig gevoel hebt overgehouden aan de service en dat er echt naar je geluisterd werd. Fijn dat je ook zo blij bent met de auto. Veel rijplezier gewenst! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Ik ben in de mooie positie om veel samen te mogen werken met de heren van de Waal Autogroep in Druten. Komen hun beloftes na en zetten een stapje extra waar andere stoppen. Oprecht, complimenten mannen
Beste Kenneth, Wat mooi om te lezen dat de samenwerking zo goed bevalt en dat afspraken worden nagekomen. Dat extra stapje zetten vinden we belangrijk. Bedankt voor de mooie woorden en graag tot snel! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Fijne aflevering. Goede uitleg. Transparantie over onderhandelingen. Vriendelijk personeel
Beste Bo, Fijn om te lezen dat je de aflevering en het contact als prettig hebt ervaren en dat alles duidelijk en transparant verliep. Veel plezier met de auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Hele prettige ontvangst,duidelijke uitleg en er werd moeite gedaan om tot een goede deal te komen,aflevering ook prima afgehandeld,zeer tevreden
Beste Chris, Wat goed om te lezen dat alles van ontvangst tot aflevering zo prettig is verlopen en dat jullie tevreden zijn met de gemaakte deal. Veel plezier met de auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Pieter nam uitgebreid de tijd om de auto te bespreken (eigenschappen, historie) waardoor ik met vertrouwen een keuze kon maken. Ook daarna prettig prettig contact over de afwikkeling. Bij de overdracht nam Mark ons uitgebreid mee m.b.t. de mogelijkheden van de auto. We gingen met een goed gevoel op pad in onze nieuwe auto. Dank!
Beste Rutger, Wat goed om te lezen dat er uitgebreid de tijd is genomen en dat je met vertrouwen een keuze hebt kunnen maken. Fijn dat ook de aflevering zo prettig is verlopen. Veel plezier met jullie auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Mark heeft ons erg fijn geholpen met onze nieuwe tiguan. Hij heeft de auto compleet met ons doorgenomen om alle verschillende systemen en werking hiervan uit te leggen. Heel erg bedankt mark en pieter voor de fijne afhandeling top.
Beste Max, Wat fijn om te lezen dat jullie zo prettig zijn geholpen en dat alles duidelijk is uitgelegd. Mooi dat de aflevering zo goed is verlopen. Veel plezier met jullie Tiguan! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Ik ben zeer tevreden over de service bij de Waal. Ze bieden de auto aan voor een nette prijs en geven vakkundig advies. Tevens is het personeel erg vriendelijk en denken ze goed met de klant mee. Mark bedankt!
Beste Rob, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over de service en het advies. Fijn dat alles naar wens is verlopen en dat er goed is meegedacht. Veel plezier met de auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Nemen de tijd voor je bij een afspraak. Zijn eerlijk en klantvriendelijk. Dit is hoe kopen bij een dealer hoort te zijn
Beste Sven, Wat mooi om te lezen dat je dit zo hebt ervaren. De tijd nemen en eerlijk advies geven vinden we belangrijk. Bedankt voor je vertrouwen en graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
We waren op zoek naar een ruimere gezinsauto en zijn na diverse auto's te hebben gereden zijn we uitgekomen op een jong gebruikte auto.
Beste Rein, Mooi dat jullie na het vergelijken van verschillende auto’s een passende keuze hebben kunnen maken. Fijn dat jullie zijn geslaagd. Veel plezier met jullie nieuwe gezinsauto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
geweldige aflevering auto rijdt voortrefelijk personeel uitmuntend poets werk laat iets nalatigheid achter.
Beste Jos, Dank voor je review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de auto en de aflevering. We nemen je opmerking over het poetswerk mee om dit verder te verbeteren. Veel plezier met de auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Ik heb onlangs mijn Cupra Formentor gekocht bij De Waal Autogroep en ben ontzettend tevreden over de hele ervaring! Vanaf het eerste contact waren ze erg vriendelijk en behulpzaam. Wat er echt uitsprong, was de persoonlijke video die ze voor mij hadden gemaakt – super attent en het gaf meteen een goed gevoel. Daarnaast werd er echt met mij meegedacht en namen ze de tijd om alles duidelijk uit te leggen. Je merkt dat klanttevredenheid hier echt prioriteit heeft. Kortom: een hele fijne en persoonlijke aankoopervaring. Zeker een aanrader! Dankjewel Pieter en Mark!
Beste Ali, Wat een mooie review, dank daarvoor. Fijn om te lezen dat je de persoonlijke aanpak en het meedenken zo hebt gewaardeerd. Daar zetten we ons iedere dag voor in. Veel plezier met je CUPRA Formentor en geniet van alle kilometers! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Erg goed geholpen , alles rustig mee doorgenomen. Heel erg bedankt!
Beste Elisa, Wat fijn om te lezen dat alles rustig en duidelijk is doorgenomen en dat je het zo prettig hebt ervaren. Bedankt voor je mooie woorden en graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Vriendelijke verkoper en goede service ook na de aankoop als er nog zaken achteraf zijn.
Beste Mauro, Goed om te horen dat je zowel tijdens als na de aankoop goed bent geholpen. Service stopt voor ons niet na de levering. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
De ontvangst is hartelijk en over een gebruikte elektrische auto goede uitleg gekregen! Erg fijn als je op dat gebied een totale leek bent... Aflevering tot in de puntjes verzorgd. Erg blij met dit bedrijf!
Beste Wim, Wat fijn om te lezen dat je je zo welkom voelde en dat alles duidelijk is uitgelegd, zeker bij de overstap naar elektrisch rijden. Mooi dat de aflevering zo goed is bevallen. Veel plezier met de auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Heb laatst een Volkswagen T-roc gekocht, ik werd geholpen door Mark, die weet waar die het over heeft, duidelijk, eerlijk,legt uit, rekent voor, laat zien en beleven. In een woord..... TOP....!!! Bedankt...!!
Beste John, Geweldig om te lezen dat je zo'n fijne ervaring hebt gehad en dat alles duidelijk en eerlijk is verlopen. Daar doen we het voor. Veel plezier met je Volkswagen T-Roc! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
voor onze zoon zagen wij op autoscout.24.nl een golf GTE die naar onze wens was. contact opgenomen, afspraak gemaakt, en een week later opgehaald. kan niks anders zeggen dan keurige garage, het filmpje wat je toegezonden krijgt in de week dat je "moet" wachten vonden wij ook erg leuk. fam Bakker Purmerend
Beste familie Bakker, Wat leuk om te lezen dat jullie zo'n goede ervaring hebben gehad. Fijn dat alles rondom de aankoop soepel is verlopen en dat het filmpje in aanloop naar de aflevering zo gewaardeerd werd. Veel plezier met de Golf GTE! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Goed duidelijk vriendelijk en zijn blij dat je overal goed een antwoord op krijgt en goed advies nogmaals denk dat we met de volgende auto zeker gaan kijken wat ze ons kunnen aanbieden zo wordt je graag behandeld als klant
Beste Dennis, Dankjewel voor jullie review. Fijn om te lezen dat jullie zo goed en duidelijk zijn geholpen en met een goed gevoel terugkijken. We staan in de toekomst graag weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Goede hulp, uitleg en aflevering, in 1 woord geweldig!
Beste John, Wat fijn om te horen dat je zo goed geholpen bent en dat alles duidelijk is uitgelegd bij de aflevering! Veel plezier met je nieuwe auto toegewenst. Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
We hadden een auto op het oog. We werden daarbij goed geholpen en geïnformeerd. We konden direct een proefrit maken. Nadat we besloten hadden om deze auto te kopen, was een afspraak voor oplevering snel gemaakt. Helaas liet het weer het niet toe om de auto op te halen, en hebben we een nieuwe afspraak gemaakt. Helaas zou dat ook niet kunnen vanwege het weer, en werden we gebeld met de vraag om hem eerder op te halen. We hebben een mooie nieuwe auto gekocht, en hopen daar nog veel plezier van te beleven.
Beste Evert, Wat fijn om te lezen dat je zo goed en proactief bent geholpen! Het is mooi om te horen dat het hele proces, van proefrit tot oplevering, soepel en duidelijk is verlopen, ondanks de onverwachte weersomstandigheden. We wensen je veel plezier en veilige kilometers met je nieuwe auto! Met vriendelijke groet, De Waal Autogroep
Koekoek 23
6651 GP Druten
De Waal Autogroep is een familiebedrijf dat al sinds 1965 uw mobiliteit verzorgt, met als motto; Vertrouwd op weg. In het gehele Rivierengebied vertegenwoordigen wij de merken Volkswagen, Audi, ŠKODA, SEAT en Volkswagen Bedrijfswagens. U bent van harte welkom in één van onze showrooms in Tiel, Gorinchem, Culemborg, Zaltbommel, Geldermalsen en Druten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.