Inspirerende coach voor de next step in mijn ontwikkeling

Ik heb Ron ervaren als een plezierige, benaderbare coach en gesprekspartner. Wat ik zocht was een coach die mij wist te prikkelen en te inspireren in mijn persoonlijke ontwikkeling. Geen standaardpakket maar maatwerk echt gericht op mijn persoonlijke situatie. Hier heeft Ron ruimschoots aan voldaan en ik kan hem van harte aanbevelen als je toe bent aan de next step in jouw persoonlijke ontwikkeling.

• Betrokkenheid

Coaching op basis van persoonlijke aandacht

Ik ben naar volle tevredenheid gecoached, er werd mij een duidelijke spiegel voorgehouden bij punten die een mogelijke belemmering voor mijzelf konden zijn. Ik heb anders naar mijzelf leren kijken en heb hierop mijn visie aangepast. Ik kan het iedereen aanbevelen om ook een coachingstraject te gaan volgen.

• Betrokkenheid

Geweldige samenwerking om leerlingen een unieke leerervaring buiten de school te bieden.

Ron biedt met veel energie en enthousiasme de leerlingen van de RSG Enkhuizen een stage buiten de school. Hij zorgt voor de verbinding tussen de school en het Zuiderzeemuseum. Hij coacht de leerlingen en het begeleidingsteam. Ron creëert een uitdagende leeromgeving waarin begeleiders en leerlingen skills kunnen verwerven die in het reguliere onderwijs onderbelicht blijven. Ron biedt jongeren in onze regio een unieke leerervaring waarbij zij zichtbaar groeien.

• Betrokkenheid

Ik heb een geweldig leuke baan gevonden

Ron van Qimens heeft mij geholpen om mij te laten ontdekken wat ik nou echt wilde en leuk vind qua werk, want dat wist ik eigenlijk niet. Daarbij heeft hij mij met behulp van een fijne methode inzicht en kracht gegeven om de baan te vinden en krijgen waar ik nu met veel plezier werk. Zeker aan te raden als je zelf ook wat zoekende bent.

Uitstekende samenwerking met Ron

Ik werk nu zo’n 2 jaar samen met Ron en ben hartstikke tevreden over ons proces. Ron geeft de handvaten die ik nodig hed om in korte tijd grote stappen te maken. Dit gaan we de komende jaren samen voortzetten.

• Betrokkenheid

Prima en meer dan constructieve sessie gehad met Ron. Dit heeft mij zeker vooruit geholpen!

Na een onverwachte situatie in mijn carrière had ik dringend behoefte aan, in eerste instantie een luisterend oor en direct daarna een constructieve begeleiding om weer verder te kunnen. Beide zijn naar mijn volle tevredenheid geboden door Ron. Hierbij is zijn brede expertise ook bijzonder handig, zo hebben we een breed scala aan mogelijkheden besproken en uiteindelijk een pad uitgestippeld.

• Betrokkenheid

Ron is een uiterst ervaren organosatie deskundige die ons erg goed heeft geholpen met onze groeiende

We hebben in onze organisatie structurele veranderingen aangebracht met de zeer proffesionele hulp van Ron Offerman. Qimens. Gertjan Klumpenhouwer Florex B.V.

Molenweg 5 1601 SR Enkhuizen

06 51487666

Over Qimens

• Betrokken, toegankelijk, humor • Prikkelend, persoonlijk, professioneel • Vakkundig, invoelend, inspirerend Coachen loopt als een rode draad door mijn leven. Aanvankelijk ging dit min of meer ongemerkt, maar als snel werd ik me bewust van mijn effect op anderen. Hetzij tijdens judotrainingen, als coach langs de lijn bij het voetbalteam of in de hotellerie, waar het draait om personeel coachen en gasten begrijpen. Met Qimens ondersteun ik ondernemers en medewerkers bij het realiseren van hun ambities, met respect voor mensen, scherpte op inhoud en focus op resultaat, gekleurd door mijn persoonlijke waarden van bevlogenheid, betrokkenheid en betrouwbaarheid. Ik omschrijf mezelf als betrokken, toegankelijk en iemand met gevoel voor humor. Als coach ben ik altijd op zoek naar persoonlijke verbinding en heel resultaatgericht. Daarin is betrouwbaarheid voor mij essentieel. We beginnen met een heldere focus, wat heb je nodig om het morgen beter te doen? Waar loop je tegen aan en hoe pak je dit aan? We maken niet alleen je hulpvraag en wat daar achter ligt inzichtelijk, maar vertalen dit in een concrete aanpak tot resultaat.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”