Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Qimens

• Betrokken, toegankelijk, humor • Prikkelend, persoonlijk, professioneel • Vakkundig, invoelend, inspirerend Coachen loopt als een rode draad door mijn leven. Aanvankelijk ging dit min of meer ongemerkt, maar als snel werd ik me bewust van mijn effect op anderen. Hetzij tijdens judotrainingen, als coach langs de lijn bij het voetbalteam of in de hotellerie, waar het draait om personeel coachen en gasten begrijpen. Met Qimens ondersteun ik ondernemers en medewerkers bij het realiseren van hun ambities, met respect voor mensen, scherpte op inhoud en focus op resultaat, gekleurd door mijn persoonlijke waarden van bevlogenheid, betrokkenheid en betrouwbaarheid. Ik omschrijf mezelf als betrokken, toegankelijk en iemand met gevoel voor humor. Als coach ben ik altijd op zoek naar persoonlijke verbinding en heel resultaatgericht. Daarin is betrouwbaarheid voor mij essentieel. We beginnen met een heldere focus, wat heb je nodig om het morgen beter te doen? Waar loop je tegen aan en hoe pak je dit aan? We maken niet alleen je hulpvraag en wat daar achter ligt inzichtelijk, maar vertalen dit in een concrete aanpak tot resultaat.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”