Prikkelend, persoonlijk, professioneel

Ron heeft mij geholpen met het onder woorden brengen van mijn visie, het benoemen van mijn skills en het duidelijk krijgen van de randvoorwaarden waaronder ik wil werken. Hierdoor heb ik zelfvertrouwen gekregen dat ik de laatste periode van mijn carrière nog echt een bijdrage kan leveren aan de maatschappij en met plezier kan werken.

• Betrokkenheid

Open, eerlijk, transparant en zeer vakkundig

Heb Ron leren kennen als een vriendelijke, toegankelijke en zeer vakkundige coach. Luistert goed en stelt kritische vragen. Geeft je aan de hand van voorbeelden en schema's inzichten waar je iets mee kan.

• Betrokkenheid

Bij Ron ben je in goede handen!

Doordat ik helemaal vast liep op het werk maar ook wel wat privé, kwam ik via een goede bekende bij Ron uit. Dit voelde als thuiskomen. Ron kan heel goed samen met mij de prioriteiten stellen. Een spiegel voorhouden en begeleiden met alle zakelijke stappen die gemaakt worden. Of laat me zien waar nog stappen gemaakt kunnen worden. Ron is geduldig, communiceert op een fijne manier, is erg vriendelijk, je merkt ook dat Ron veel ervaring heeft! kortom echt een hele goede fijne coach!

Stappen

Ik heb goede stappen gezet in mijn bedrijf door nieuwe inzichten van Ron. Hier kan weer een een stap verder zetten.

Denkt heel goed mee

Ron is een man die heel goed luistert en daarna heel betrokken is in het proces

• Betrokkenheid

Zeer prettig om mee samen te werken.

Na een kennismaking over en weer zijn we al spoedig dieper in gegaan op wat er voor mij nodig was om mij weer in de arbeidsmarkt te krijgen. We hebben mijn CV bijgewerkt en daar ook nog een aanbevelingsbrief aan toe gevoegd. Ook met enige regelmaat wordt er een vinger aan de pols gehouden d.m.v een gesprek. Voor mij een prima benadering en samenwerking.

• Betrokkenheid

Van Ron krijg ik altijd goede tips en adviezen

Elke sessie met Ron dankzij zijn ervaring en adviezen help mij mijn skills op hogere nieveu krijgen.

• Betrokkenheid

Een fijn en leerzaam loopbaantraject doorlopen met Ron.

Sociaal en betrokken Resultaatgericht Leerzaam Eerlijk Verhelderend

• Betrokkenheid

Prettig in contact en afstemming

Vanuit het UWV ben ik terecht gekomen bij Ron om te werken naar re-integratie. Ron heeft hierin steeds afgestemd wat besproken zou worden en hield wel de doelen voor ogen. Doordat hij zelf ervaring heeft in verschillende takken van arbeid (in loondienst, zelfstandig ondernemer en aangesloten bij) kon hij refereren naar situaties die herkenbaar zijn. Dit maakt dat ik het idee heb dat hij begreep wat ik bedoelde en het opende tot gesprek. Ron denkt mee in oplossingen en staat open voor "afwijkende" ideeën of leefwijze.

Betrokken coaching

Geïnteresseerd en betrokken bij het begeleiden binnen een nieuw bedrijf voor mij. Geeft handvaten voor situaties die voor mij onbekend zijn of die ik moeilijk vind. Ook na de keuze gemaakt te hebben voor een nieuwe uitdaging blijft Ron contact houden en bied hulp aan waar nodig. Indien nodig is hij altijd bereikbaar.

• Betrokkenheid

Heel tevreden en perfecte ondersteuning

Met de juiste hulp en ondersteuning werk ik met Ron aan mijn toekomst en dat doet Ron uitstekend. Goed opweg naar de volgende stap

• Betrokkenheid

Zeer fijn contact gehad en goede hulp. Ron is ontzettend betrokken en empathische en kijkt samen met jou naar de mogelijkheden en geeft hierin handvaten. Mocht ik ooit nog is moeten reïntegreren, dan kom ik zeker terug bij Ron. Bedankt voor je betrokkenheid en je hulp!

• Betrokkenheid

Heel behulpzaam, fijne sfeer en uitgebreid een zeer goeie coach

Hele fijne man, kwam binnen voelde me meteen wel goed op me plek. Begonnen al vrij snel met de loopbaancoaching. Na een afspraak waren we al klaar. Wist veel over de opleiding keuze’s waardoor hij mij goed kon ondersteunen richting mijn keuze.

Heel waardevol

Ron is een betrokken "mensen mens" met ontzettend veel ervaring, kennis en passie voor wat hij doet.

Goede begeleiding

Sinds de start van mijn begeleiding heb ik een goede klik met mijn coach en heeft mij goed begeleid waardoor ik inmiddels weer aan toe ben gekomen om in de arbeidsmarkt te stromen. Heel erg dank daarvoor!

Fijne coach en klankbord

Ron heeft een prettige aanpak waarbij eerst de behoefte goed geïnventariseerd wordt. Ik heb Ron ervaren als een goede coach en klankbord met een kritische blik.

Personal coach & businesspartner

Gedurende mijn carrière coacht Ron mij persoonlijk. Ik blijf ontwikkelen, en samen met Ron werken we naar de beste versie van mijzelf. Steeds leggen we de lat hoger om de mooiste doelen te realiseren. Ron is een fijne gesprekspartner en coach. De "Journey of learning" is oneindig en plezierig met Ron. Voor iedereen die zichzelf wilt blijven ontwikkelen is Ron van harte aan te bevelen.

Life Changing

Ron is een super coach/mens. Toen ik 18 was, heb ik Ron mogen ontmoeten bij de Rotary, na mij exchange jaar in het buitenland. Door dit jaar twijfelde ik over van alles en nog wat en had ik niet duidelijk voor ogen wat ik nou belangrijk vond en hoe ik dat het beste kon bereiken. Door meerdere sessies te doen onder begeleiding van Ron heb ik een fundament kunnen leggen waar ik tot de dag vandaag nog steeds super veel profijt van heb, zowel zakelijk als privé. We hebben jaarlijks nog sessies, waarbij we een ''finetuning'' doen. Even weer sparren, feedback krijgen en tips en tricks. Een soort van Coaching APK. In deze sessie weet Ron altijd weer de juiste vragen te stellen en mij op een positieve manier te triggeren. Ik zou Ron bij iedereen aanbevelen, en gun eerlijk gezegd iedereen een Ron in zijn leven. Dit doe ik dan ook regelmatig bij mensen! Doe je voordeel ermee.

• Betrokkenheid

Plezierige en duidelijke “coach”

Ron weet op een prettige en duidelijke manier aan te geven waar er kansen en bedreigingen zijn voor ons kantoor en denkt ook mee hoe deze aan te pakken. Ron durft positief kritisch mee te denken wat je stof tot nadenken geeft en je concreet mee aan de slag kan.

Uitstekend klankbord

Ron is een prettige coach en gesprekspartner voor zowel medewerkers als management. Hij is resultaatgericht en een sterk klankbord bij moeilijke vraagstukken.

• Betrokkenheid

Ron is een top coach en motivator

Ron heeft mij en mij mede vennoten uitstekend begeleid in het maken van keuzes, alle neuzen dezelfde kant op Krijgen en de focus voor de toekomst in het vizier krijgen.

• Betrokkenheid

Geweldig persoonlijk contact en begeleiding

Top ondersteuning gehad

Ik heb Qimens gevraagd mij te ondersteunen in een ontslagkwestie. Ron was altijd bereikbaar voor vragen en feedback. Daarnaast was Ron zeer goed voorbereid op de gesprekken met de tegenpartij waaruit zijn deskundigheid is gebleken. Dit heeft geleid tot een zeer tevreden resultaat. Loes Lakenman

Vakkundig en betrokken

Ron is een enthousiaste, betrokken coach die je zowel persoonlijk als in je organisatie verder helpt met theorie en cases in de praktijk.

• Betrokkenheid

Invoelend, sterk in analyseren en doortastend

Ron heeft een veranderingsproces bij een adviesbedrijf begeleid. Knap hoe hij in korte tijd knelpunten / aandachtspunten weet te benoemen en betrokkenen meekrijgt in het maken van keuzes en het dingen anders gaan doen. Hij is resultaatgericht, maar toetst daarbij tijdig of hij (nog) draagvlak heeft. Een bijzonder fijne coach om mee samen te werken.

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”