Zeer fijne ervaring

Alles werd goed geregeld en duidelijk afgesproken. Uitleg was zeer uitgebreid en duidelijk.

Goed geregeld

In eerste instantie toch spannend om zonne-energie zelf op te gaan wekken. Bij eerste kennismaking met Innovi-dak al vertrouwd gevoel gekregen dat het goed zou komen. En inderdaad tijdens de installatie van de zonnepanelen bleek dat de monteurs zeer bekwaam en vriendelijk waren. Ze waren geduldig met het beantwoorden van al onze vragen. Niets bleek teveel te zijn, en alles werd goed opgeleverd. Zou Innovi-dak aanraden bij iedereen.

Snel geleverd en netjes gewerkt

Levering en plaatsen is netjes gegaan. Nazorg liet te wensen over. Na 1,5 jaar werkte het systeem dat inzicht van werking zonnepanelen niet meer. Provider faliet ofzo? Zou mij geld kosten om iets nieuws te laten plaatsen ipv 100% bedrijf of 50/50. En nu werkt het systeem van voorzijde van huis ook niet meer. Bij begin was Postcode al verkeerd ingevuld.(is onderdeel van inlogcode) Kan nu niet meer inloggen. Voor installatie zou ik dit bedrijf aanbevelen. Voor nazorg (nog) niet.

Goed en netjes

Vooraf duidelijke communicatie. Zelfs de monteurs zijn een paar dagen voor de plaatsing zelf de situatie ter plaatse komen bekijken om niet voor verrassingen te komen staan bij het plaatsen van de zonnepanelen. Speciale dank aan de heer K. Bemelen om alles in goede banen te leiden.

Goede professionele medewerkers

Allemaal top geregeld

Van begin tot einde goed gegaan

Zeer kundig en goede kwaliteit

Ze kijken wat kan er, wat wil je. Werken zeer netjes en zijn altijd goed bereikbaar bij vragen. Wij zijn zeer tevreden, ook onze beide buren en familieleden.

Klantvriendelijke en vakkundige monteurs

Prima werk geleverd en kundige uitleg op vragen van mij.

Zeer tevreden hoe alles verlopen is top.

Ik ben zeer tevreden over innovidak, de werkzaamheden Waren naar tevredenheid goed zeer professioneel afgehandeld. Ik ben blij met mijn zonnepanelen.

Werken goed,goede uitleg. Werkt allemaal prima

Ik heb alles al boven in de zin gezet.

Zeer tevreden over de aangelegde installatie

De zonnepanelen liggen er netjes op. Installatie keurig aangesloten en bekabeling netjes weggewerkt.

Fijne firma die werkt met prima vakmensen

Van het begin tot en met het einde inclusief nazorg (na 3/4de jaar vragen gesteld. Daar werd niet moeilijk over gedaan maar juist alle moeite gedaan om me te helpen) prima te woord gestaan, geadviseerd en de installatie gemonteerd en afgewerkt. Waren alle bedrijven maar zo. Chappoo

Ervaren jongens die veel lol hebben. Zij geven ook goede uitleg op gestelde vragen.

Plaatsen en monteren was super snel en goed.

Het enigste wat ik minder vind dat ik voorrijkosten moest gaan betalen als iemand moest komen omdat ik om de een of andere reden niet meer kon inloggen op de app. Heb een kennis gevraagd die het uiteindelijk heeft opgelost. Bij een aankoop van bijna €4000,- mocht dat wel in de service zitten voor een keer. Voor de rest ben ik zeer tevreden.

Uitstekend geregeld - uitgevoerd - met uitleg

Het gehele proces is keurig verlopen, vanaf het uitbrengen van de offerte tot aan de oplevering incl. uitleg. Zeker bij de uitvoering waren het keurige vaklieden die hard werkte en voor vertrek ook alles weer netjes opgeruimd hadden.

Alles was goed geregeld

Heel prettig.

Top service

De installatie is netjes uitgevoerd door vriendelijke en correcte monteurs die weten wat samenwerken betekend. Chapeau!

perfect bedrijf voor je zonnepanelen instalatie, uitstekend alles verwerkt

perfect bedrijf voor je zonnepanelen instalatie, uitstekend alles verwerkt

PERFECT!

De ervaring met Innovi-Dak is zonder meer goed te noemen. De mensen waren op tijd en leverde goed werk dat op een rustige manier werden gedaan. Ze had tijd om uitleg te geven. Dat werd op een duidelijk wijze gedaan zodat het ook te begrijpen was. Uiteindelijk: Top!

Van offerte t/m installatie super!

De offerte was duidelijk en precies wat ik wilde Daarna werd er technisch geschouwd door zeer vakbekwaam personeel. Ook de uitvoering is top verlopen. Van offerte tot uitvoering 7 weken.

Over Innovi-Dak

Innovi-Dak staat voor innovatieve en kwalitatieve oplossingen met betrekking tot dakbedekking en zonnestroom installaties. Een complete dakrenovatie, een dakkapel, sedumdaken, in-dak of op-dak zonnepanelen, onze specialisten zijn van alle markten thuis. Met ons team hebben wij een ruime expertise in huis met betrekking tot alle aspecten van uw dak. Wij staan dan ook garant voor een goede service. Uiteraard beschikken wij over verschillende certificeringen zoals; VCA, ISO, InstallQ, Scope-12 en zijn wij erkende en vakbekwame zonne-energie installateurs (Qbis), aangesloten bij Holland Solar.