prima en tot nu toe vertrouwend wekkend

voor zover ik er verstand van heb zag ik dat veilig gewerkt werd. en dat heb ik anders gezien

Goed gewerkt

Monteurs vriendelijk en correct

Beste Wim, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Innovi-Dak

TEAM 6 - TOP

Keurig op tijd gearriveerd, vriendelijk en vakkundig. Het was niet gemakkelijk voor de beide monteurs maar ze waren duidelijk oplossing gericht om een weg te vinden om de kabels van buiten naar binnen aan te sluiten op een keurige manier. Daarna ook nog enorme regenbuien doorstaan, maar gewoon doorwerken met een lach. Top monteurs die je met plezier in huis hebt. BEDANKT

Beste Jos, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Met vriendelijke groet, Team Innovi-Dak

Alles top

Werknemers beleefd en kundig werken netjes alle kabels zoveel mogelijk weg gewerkt. Ziet er goed uit zowel op het dak als binnen. Het werkt allemaal. Het was erg fijn dat er eerst gemeld werd dat de stroom er een tijdje uitging. Van het begin tot het einde een fijn samenwerking.

Beste Trukie, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen, Met vriendelijke groet, Team Innovi-Dak

Vakwerk

Ze hebben bij mij een zonnepanelen installatie met batterij opslag geplaatst. Buiten dat het allemaal goed functioneert en het personeel altijd op een nette manier heeft gehandeld, valt mij op dat vooral de afwerking subliem is. Nergens zie ik onnodig buizen of kabels lopen en die wat zichtbaar zijn zo mooi geplaatst dat je er graag naar kijkt. Als ik dit namelijk vergelijk met installaties bij bekende zie ik vaker kabels en buizen lopen dat ik denk van huh waarom hebben ze dat niet anders gedaan. Over dakranden en goten om maar eens iets te noemen.. Je moet je dan ook afvragen of ze het wel veilig hebben aangesloten. Ik kan je in ieder geval vertellen dat bij innovidak alles zo vakkundig gebeurd dat je daar geen zorgen over hoef te maken.

Deskundig en zorgvuldig

Na vervelende ervaringen met een ander bedrijf, zijn we via een kennis terecht gekomen bij Innovi-Dak. Heel blij dat we voor dit bedrijf hebben gekozen! Heel deskundig ( denken mee in oplossingen) en vriendelijk personeel.

Ben netjes en zoals afgesproken geholpen.

Precies volgens afspraak zijn de zonnepanelen door 2 monteurs keurig geplaatst. Uitleg over app, omvormer is duidelijk gegeven, zodat ik ook weet hoe zaken functioneren. Aandachtspunt: een dag voor plaatsing klant even laten weten dat plaatsing doorgaat.

Van begin tot aan het installeren zeer tevreden. Vertegenwoordiger gaf duidelijke uitleg. Was niet opdringerig .Schouwen wordt grondig en volgens afspraak gedaan. Monteurs waren netjes en correct. Werkte veilig met bescherming op het dak. In huis zeer netjes gewerkt. Hebben zelfs gezogen. Na installatie ook nog fijn om telefonisch hulp te krijgen. Wij zijn zeer tevreden over Innovidak en bevelen het andere zeer zeker aan.

Kundig, goed en netjes gewerkt.

Team 6 van Innovi-dak, Hamid en Tarik bleken 2 vakmannen te zijn met hart voor de zaak! Ze denken in oplossingen en niet in problemen waardoor alles snel en piekfijn gemaakt werd, tot onze volle tevredenheid! Dit is zondermeer een "gouden koppel" , goed ingespeeld op elkaar en dus mooie reclame voor Innovi-dak. In het offertestadium kregen we al direct een goed gevoel door de kundige uitleg van John Lowis. Ook op een vraag die ik nog had werd klantvriendelijk door de mensen op kantoor geantwoord. Ik kan dit bedrijf met deze medewerkers dan ook zeker aanbevelen bij iedereen!

Goed, professioneel en prettig

Mede dankzij aanbevelingen van mensen in onze omgeving hebben wij voor Innova-Dak gekozen om 21 zonnepanelen aan te laten leggen. Dat bleek een goede beslissing want het gehele traject van advies tot installatie was goed, professioneel en prettig. Het mooie is dat er iemand bij je thuis op bezoek komt om een goed advies te geven en dat ze zelf mensen in dienst hebben. Een groot complimenten voor Tarik en Hamid, team 6. Harde werkers die meedenken en prettig in de omgang zijn. De installatie verliep perfect, ondanks het slechte weer en wij kregen een goede uitleg. Daarnaast hebben zij ons geweldig geholpen toen wij tijdens een startbui een probleem in huis hadden.

top team

deze week hebben ze intussen alweer het 4e dak voor mij gelegd. 1 groot (zakelijk) dak en privé op mijn woning. Beide daken super gewerkt door de monteurs. En vooral heel netjes opgeruimd opgeleverd. Top werk.

In een woord geweldig

Vandaag is Team 4 bij ons geweest, om zonnepanelen te plaatsen en installeren. En deze 2 jongens hebben hun werk fantastisch gedaan. Ze waren op tijd , heel vriendelijk en ze gaven veel uitleg op onze vragen. En dan na de installatie alles mooi opgeruimd, ze hadden zelfs een stofzuiger bij zich om de eventuele Rommel op te zuigen. Van mij uit is Team 4 een aanrader. Top Top Top Team 4 nogmaals dankjewel voor het mooie werk.

Uiteindelijk zeer tevreden

Een aanrader Na aanvankelijk wat problemen met de afspraken ,die grotendeel veroorzaakt werden door de weersomstandigheden . Zijn we toch heel erg tevreden. De mensen die de Solar installatie geinstalleerd hebben waren vakmensen ,daarbij vriendelijk en correct.

Uiterst tevreden, Super professioneel

Vanaf het informatie gesprek, verkoop,, schouw, planning en montage zijn wij uiterst tevreden over Innovi-Dak!! Super professioneel was iedereen waar wij mee te maken hebben gehad…. Graag bevelen we Innovi-Dak bij iedereen aan. We willen John (verkoop), Ricky (planning) en natuurlijk het super team Remco, Lars en Wiliam (montage) nogmaals hartelijk danken.

Zeer goed werk geleverd door team 6

Vriendelijke and zeer kundige medewerkers hebben perfect werk geleverd op ons moeilijk bereikbaar dak omdat het huis in een helling ligt. Team 6 maakt nergens een probleem van, ze weten wat ze doen en voeren het perfect uit. Vakmensen!

Geweldig werk geleverd

Super tevreden en heel goed geholpen en snel alles gelegd met een woord “een geweldig bedrijf “ met super goeie werknemers Zonnepanelen gelegd door team 6 het zijn harde en kundige werkers en heel leuk in de omgang Niks als lof over hoe we geholpen zijn ook door Marvin die ons goed geadviseerd heeft

Slechte communicatie/planning, team 6 top werk geleverd

Slechte communicatie/planning, 2 maal niet komen opdagen voor de schouw en verkeerde levering van zonnepanelen (pasten niet op ons dak door het missen van de schouw). Nee we hadden er geen vertrouwen meer in....Totdat team 6 voor de deur stond, die hebben uiteindelijk dan toch alles goed gemaakt! Een hard werkend team die niets teveel gevraagd is, zelfs een lek in de dakgoot werd vakkundig gerepareerd. Uiteindelijk dan toch net een voldoende.

Een top bedrijf

Vanaf het eerste telefoongesprek voor een offerte tot na het plaatsen van de zonnepanelen super. De adviseur neemt zich alle moeite om de wensen van de klant te realiseren. Goede uitleg en geen verkoopdruk om de offerte maar zo vlug mogelijk te tekenen. Na het tekenen van de offerte binnen een week een afspraak voor de schouw en ook al de datum voor het plaatsen van de zonnepanelen. In deze tijd niet verwacht dat wij zo vlug al de zonnepanelen op ons dak zouden hebben. De mannen die voor de schouw en het plaatsen komen zijn vakmensen, heel vriendelijk en ruime alles op. Ook na het plaatsen als je nog vragen hebt is de adviseur telefonisch heel goed te bereiken en helpt je meteen. Ben je van plan om zonnepanelen te plaatsen en je wilt geen zorgen hebben dan is Innovi-dak het bedrijf dat je zoekt.

Zeer tevreden over geleverde kwaliteit!

Er werd snel gereageerd in de offerte fase d.m.v. een prettig adviesgesprek. Na een korte wachttijd zijn de zonnepanelen netjes conform afspraak geïnstalleerd. Complimenten aan team 6 voor de geleverde kwaliteit en prettige communicatie!

Team 6 van Innovi-Dak heeft, onder moeilijke weersomstandigheden, goed werk geleverd!

Team 6 van Innovi-Dak heeft, onder moeilijke weersomstandigheden, vriendelijk, snel en goed werk geleverd! Toen er problemen optraden is team 6 in actie gekomen om die alsnog op te lossen. De communicatie het het kantoor was in de voorbereidende fase een beetje stroef, maar alles bij elkaar zijn wij zeer tevreden.

Goed werk geleverd

Positief

Snel en goed geholpen

de intake, schouw en de installatie hebben wij als zeer fijn ervaren. De werknemers van Innovi-dak werkten zeer professioneel.

Houden zich aan de afspraken en een goede uitleg

Grote betrokkenheid en flexibel.

Een gespecialiseerd bedrijf op het gebied van zonnepanelen. Exclusieve merken. Zeker de moeite waard om het bedrijf te bezoeken. Kundig en klantvriendelijk. Gedurende de installatie een prima begeleiding van ons als klant. De commerciële medewerker alsook de planner werken zeer proffesioneel.

Prima!

Mijn complimenten aan team 6. Deskundige en vriendelijke installateurs. Goed werk geleverd en keurig afgewerkt. Top!

Over Innovi-Dak

Innovi-Dak staat voor innovatieve en kwalitatieve oplossingen met betrekking tot dakbedekking en zonnestroom installaties. Een complete dakrenovatie, een dakkapel, sedumdaken, in-dak of op-dak zonnepanelen, onze specialisten zijn van alle markten thuis. Met ons team hebben wij een ruime expertise in huis met betrekking tot alle aspecten van uw dak. Wij staan dan ook garant voor een goede service. Uiteraard beschikken wij over verschillende certificeringen zoals; VCA, ISO, InstallQ, Scope-12 en zijn wij erkende en vakbekwame zonne-energie installateurs (Qbis), aangesloten bij Holland Solar.