betrouwbare plaats om verzekeringen onder te brengen

Al vele jaren zijn al mijn verzekeringen ondergebracht bij Frisia verzekeringen. Zeker met advies en hulp van de vorige directeur, dhr Bruijn, die ik al van jongs af kende, heb ik vertrouwen in het bedrijf en zijn /haar medewerkers. Ik hoop dat dit ook in de komende jaren het geval zal zijn. Wens jullie daarin alle goeds, deskundigheid en een goed team.

Zakelijk en correct

Helaas kwam de geclaimde schade niet in aanmerking voor vergoeding. Jammer maar volgens de voorwaarden correct.

O.K.

Telefoon op tijd opgenomen . Oor voor mijn probleem . Heldere gang van zaken .

Frisia reageert direct

Ondanks een matige service van mijn eigen garagebedrijf heeft Frisia me goed door het reparatietraject geholpen

Is naar mijn gevoel duidelijk, zie hieronder.

Een heel goede ervaring. Er was geduld (ik ben oud), begrip en ondersteuning!

Snel en goede communicatie!

Het verhalen van een schade op de tegenpartij duurde wat langer doordat de verzekeraar van de tegenpartij op zich liet wachten! Vanuit Frisia Verzekeringen een heldere communicatie en keurig geregeld!

Goed en snel geholpen.

Snel geholpen, goed voorgelcht inzake te verrichten handelingen. 1 Zaak staat nog open, ik moet hiervoor nog een factuur ontvangen van de firma Freek van Os inzake regenwaterschade plafond uitbouw.

Super snel en netjes afgehandeld

Fijne communicatie en een snelle en duidelijke afwikkeling. Helemaal tevreden.

Niet voor niets al 40 jaar klant van frisia

No wat strubbelingen in het begin toch weer een goede afloop!

Kundig geholpen

Vlotte afhandeling en haar tevredenheid te woord gestaan.

Goed benaderbaar en persoonlijk

Van harte aan te bevelen, als er eens wat is is opvolging snel en adekwaat.

Teleurgesteld in de uitkomst vd aansprakelijkheidsverzekering beslissing.

Blijkbaar telt het laten vallen van een mobiel van een vriendin wel voor mijn aansprakelijkheidsverzekering maar het laten vallen van een satéprikker met vlees die door de hond van mijn vriendin werd opgeslokt en daardoor met spoed in het weekend laat op de avond in Amsterdam een colonoscopie moest ondergaan wordt niet erkend als mijn aansprakelijkheid. Materie gaat boven leven en daar heb ik moeite mee.

duidelijke informatie en snelle afhandeling van de schade

Na een kleine botsing met alleen maar blikschade ben ik uitstekend geholpen door Frisia bij de afhandeling van de schade aan mijn auto.

Snelle afhandeling van de melding door aardige en bekwame medewerkers

Bij Frisia Verzekeringen wordt je altijd goed en snel geholpen. De medewerkers zijn aardig en zeer bekwaam. Voor alle vragen kun je er terecht.

Accuraat & klantvriendelijk

Mijn ervaringen met Frisia verzekeringen is altijd positief. Al jaren klant, zowel zakelijk als privé. Goede service!

Laat verzekeringszaken over aan Frisia en alles komt in orde.

Verschillende zaken heb ik bij gebrek aan kennis mijnerzijds voorgelegd aan Frisia. Alle medewerkers van Frisia beschikken over veel kennis van zaken en staan altijd klaar om uitleg te geven. Door hun hulp en bereidwilligheid worden problemen of moeilijkheden bij verzekeringen opgelost naar volle tevredenheid. Deze geweldige adviseurs geven mij rust en tevredenheid. Administratieve handelingen worden goed aangegeven per mail, zodat er niets fout kan gaan.

Perfecte opvolging schadeclaim (inbraak)

- prettige, snelle opvolging en afhandeling - zeer professioneel (zowel Frisia expert als ingezette taxateur) - uitstekende communicatie met Frisia expert (persoonlijk, over schadegeval) - Ik zit al ruim 40 jaar met een aantal verzekeringen (b.v. auto, opstal, inboedel) bij Frisia. Nog geen dag spijt van. Zeer aan te bevelen.

Ontzettend goed

Heel erg goed de schade werd telefonisch afgehandeld en het schadebedrag stond binnen 3dagen op mijn rekening

Schade redelijk snel afgehandeld

Nadat alles ingestuurd was is de schade redelijk snel afgehandeld en uitgekeerd

Al meer dan 24 jaar zekerheid!

Bij start van mijn bedrijf in 2000 heb ik de complete zorg voor alle verzekeringen uit handen gegeven aan Frisia Verzekeringen. In al die jaren hebben zij ons met raad en daad bijgestaan. Het contact is zeer professioneel en kordaat. Ben blij dat Arjan en zijn team mij ontzorgen, dank jullie wel daarvoor!

Nieuwe voorruit in mijn BMW laten zetten door Carglass. Geen eigen risico, ideaal.

Zeer adequate afhandeling

Zeer prettige ervaring op mijn vraag en snelle afhandeling.

Goed en snel afgehandeld

Goede en snelle afhandeling van de schade. Bij de bevestiging dat het schadebedrag is overgemaakt en het moment dat het daadwerkelijk is gestort zit soms een week verschil. Dit kan verwarrend zijn.

efficient

goed advies , snelle afhandeling, wederzijds vertrouwen. prettig contact met contactpersoon

De afhandeling van de schade is prima verlopen. DANK

De afhandeling van de schade, de melding en verdere verloop van de herstelwerkzaamheden zijn uitstekend afgehandeld door Frisia. met veel dank.

Over Frisia Verzekeringen

Frisia Verzekeringen is uw adres voor alle financiële zaken. Al meer dan 40 jaar behartigen wij de belangen van onze relaties op gebied van verzekeringen, hypotheken en pensioenen. Door continu te werken aan de band met onze klanten bouwen wij aan een duurzame lange termijn relatie waarbij onze adviseurs altijd voor u klaar staan. Persoonlijke, kwalitatieve en complete ondersteuning, daar kunt u bij Frisia op rekenen.

Over CVBi

Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een samenwerkingsverband van onafhankelijke verzekeringsadviseurs. Samen zorgen zij voor een landelijke dekking in verzekeringsadviseurs. Via deze verzekeringsadviseurs ontvangt u meer informatie over de verschillen tussen bepaalde verzekeringsproducten in de markt. Samen bepaalt u de voor u juiste en verstandige keuze. Daarnaast adviseren zij in het up-to-date houden van uw polissen en staan zij u bij in geval van schade. Het Centraal Verzekerings Bedrijf is een handelsnaam van Stichting Centraal Verzekerings Bedrijf Intermediair.