Prima bedrijf.

Doen wat ze beloven. Bellen als ze iets later komen en gaan gewoon lekker aan het werk zonder gezeur. Prima uitleg na installatie. Ook voor de en montage van de panelen, bij werkzaamheden aan je dak, kan je op ze rekenen. Prima bedrijf

Slordig Maar Goed hersteld

Aanvulling op onderstaande review, Onze klachten werden serieus genomen door Zongeschikt en binnen een week werd alles verholpen en in orde gemaakt. Dit keer uitstekende communicatie en werd ik betrokken bij het hele proces. Overleg waar de kabel moest komen enz. Dank hiervoor. En dank voor de snelheid waarmee het e.a. is verholpen. Als men de eerste keer zo had gehandeld dan hadden ze 5 sterren gekregen. Bij de bevestiging van de afspraak om de panelen te leggen kregen wij een heel verhaal over wat er allemaal ging gebeuren. De kabel route zou doorgenomen worden. Als men in huis kwam zou men schoenen uitdoen. Er zou een opleveringsdocument getekend worden. Er zou na installatie alles bekeken worden. Niets van dat al is gebeurt. Er is alleen gekeken waar de kabel het beste naar binnen kon. De kabel ligt nu midden over het dak, Recht naar beneden over de nieuwe kunststof buitenbekleding. Dit was niet afgesproken met diegene die de offerte gemaakt heeft. De kabels zouden langs de rand van het dak lopen en daar waar ze in het zicht kwamen zouden ze in een kabelgoot komen. Weinig communicatie .

Super tevreden

Van tevoren werd mij gezegd dat onze aangewezen installateur ziek was en of een ander team mocht komen. Geen probleem. Keurig op tijd, duidelijke uitleg en alles prima verlopen. Tussendoor belde zongeschikt nog op of alles naar wens ging. Al met al heel tevreden. Professioneel bedrijf

Jullie zijn professionele vakmannen. Snel en accuraat.

Solar Energie is een professioneel bedrijf. De medewerkers doen wat zeggen en ze zijn snel. Super top.

Flexibel en duidelijk

Een partij die duidelijk communiceert en zijn werk netjes achterlaat zonder gezeur. Alles gaat netjes in overleg en binnen de aangegeven termijnen. Soms kan er wat fout gaan en dit wordt dan weer netjes opgelost. Dit alles voor het van te voren afgesproken bedrag.

We zijn zeer tevreden over onze zonnepanelen van Zongeschikt.

Wij zijn dik tevreden over het gelopen proces en de wijze waarop Zongeschikt staat voor kwaliteit en alle moeite heeft genomen om de opdracht naar onze tevredenheid uit te voeren. Tijdens de montage bleken er passingsproblemen te zijn, die door Zongeschikt met alle inzet en in goed overleg middels een alternatieve manier van plaatsen zijn opgelost. Wij zijn blij dat we onze zonnepanelen op de dakkapellen en de uitbouw eigenlijk niet zien.

Super echt een aanrader

De monteurs stonden om 7:30 voor de deur . Eerst overlegd hoe we te werk gaan . Bakkie koffie tegelijkertijd tijdens het overleg . De ene monteur deed de groepenkast aansluitingen en de ander begon op het platte dak met het onder systeem. Bij de waren ongeveer de zelfde tijd klaar met de werkzaamheden . Nu nog het afmonteren. En alles netjes opgeruimd. Top team de 2 mannen uit Polen echte vakmensen. Echt een aanrader zongeschikt en de 2 monteurs natuurlijk. Bedankt Eric De Vos Burchart

Soepel en flexibel zonnepanelen geplaatst

Na een eerste afspraak thuis om te schouwen en overleggen is een offerte en planning opgesteld voor de best passende oplossing en plaatsing. Voor mij was het belangrijk dat dit paste in het schema van een grote verbouwing van ons huis. De offerte was duidelijk en voor een nette prijs. Mijn inhoudelijke vragen werden snel en helder beantwoord. Acceptatie van de offerte verliep eenvoudig en snel digitaal. Omdat er door de verbouwing langere tijd zat tussen acceptatie van de offerte en plaatsing kreeg ik zelfs de mogelijkheid om, tegen een redelijke meerprijs, te kiezen voor de nieuwste generatie bifacial heterojunction glaspanelen voor een nog hoger rendement per vierkante meter. Voorafgaand aan de plaatsing ontving ik een duidelijk overzicht van de geplande activiteiten. De montage van de zonnepanelen op de garage, dakkapel en schuine dak is soepel verlopen. Het eindresultaat ziet er heel netjes uit. De monteur van Zongeschikt begeleidde ook de aanmelding van de installatie en gaf een heldere uitleg van de installatie, statuslampjes en vervolgstappen. Enkele dagen later begon het opwekken van energie. Dit duurde wat langer dan normaal omdat de automatische firmware upgrade van omvormer en panelen een storing veroorzaakte. Zongeschikt constateerde dit op afstand, en stuurde de monteur langs om dit te controleren en daarna snel op te lossen. Zelf had ik daar geen omkijken naar. Inmiddels hebben we de installatie met elf panelen nu drie maanden, waarin we al een fors vermogen hebben opgewekt. Als techneut vind ik het leuk dat je met de meegeleverde app via eenvoudige dashboards veel inzicht krijgt in het opgewekte vermogen per periode, als je wilt zelfs per individueel zonnepaneel. Vanaf mijn smartphone of laptop kijk ik af en toe hoe veel vermogen de panelen hebben geleverd. Ik kan Zongeschikt aanbevelen omdat gemaakte afspraken netjes zijn nagekomen, zowel administratief als de geplande plaatsing.

Doe wat ze beloven

Zeer betrouwbaar en betrokken. Denken mee met wensen van de klant. Ook de nazorg was zeer vriendelijk en begripvol. En goed bereikbaar per mail en telefonisch. Wij zijn zeer tevreden.

Van een (beton)leien dakje!

Na een vervelende ervaring met een ander bedrijf (de monteurs stonden al op het dat toen de installatie werd afgeblazen omdat ons dak 'te complex' zou zijn) hadden we het plan zonnepanelen op de langere baan geschoven. Dat was wel balen want een belangrijke reden om dit huis te kopen was de ideale ligging van het dak op het zuiden. Wij wilden graag een huis dat goed te verduurzamen was. Toen kwam zongeschikt op ons pad. Hoewel onze verwachtingen niet hoog gespannen waren hadden we binnen no time een offerte met de verzekering dat wat het type dak ook was de panelen geplaatst zouden worden. De afspraak voor installatie was ook een prettige verrassing. Binnen 8 weken lagen de panelen er op! De monteurs waren zeer professioneel en werkten keuring. Schoenen uit binnen etc. Super. Daarbij wisten zo ook nog een kabelloop te realiseren waarbij er geen snoer in het zicht loopt. Wij hebben dus enkel positieve ervaringen met Zongeschikt. Misschien niet de goedkoopste maar onze ervaring leert dat een installatiepartij die zich daadwerkelijk aan zijn afspraken houdt goud waard is.

In mijn schik met Zongeschikt

Omdat wij op ons dak bitumen singles hebben was het best een zoektocht om een bedrijf te vinden dat bij ons zonnepanelen wilde installeren. Tot we bij Zongeschikt uitkwamen. Vanaf het eerste contact verliep alles prettig, conform afspraak én vergeleken met andere aanbieders, ook snel. We hadden niet verwacht dat we deze zomer al van de zonnepanelen konden profiteren maar dat was wel zo! Het vervangen van de meterkast en de installatie van de zonnepanelen ging vlot. Er werd hard gewerkt totdat alles functioneerde en opgeruimd was. We zijn tevreden!

Prima bedrijf, de service kon beter maar werd uiteindelijk goed opgelost.

Services

In today’s world what I consider very important when I purchase a product are the services that the company offers. I went through several companies before I made my selection and Zongeschikt is by far the company that has offered the best services to me. I had excellent contacts before, during and after the installation of the solar panels. Knowledgeable, experienced, and professional people. The solar panels work as I was told. No lies... a lot during the summer period and less during the winter ones. Anyway, enough for my needs. I am extremely satisfied to have chosen Zongeschikt.

Fijn en goed werkende zonnepanelen. die keurig op het dak liggen!

Snelle service gehad van de jongens van Zongeschikt. Het was niet allemaal in één keer goed, maar ze hebben alles tot in de puntjes opgelost en in orde gemaakt. De panelen werken naar behoren en hebben inmiddels al lekker wat zonuren gehad.

Veel plezier van door Zongeschikt geplaatste panelen!

We hadden een lange zoektocht achter de rug m.b.t. zonnepanelen. Omdat wij een leistenen dak hebben, zijn er nauwelijks bedrijven die deze klus aandurven. Zó veel bedrijven, maar niemand die ons kon helpen. Onze buren slaagden erin om een bedrijf te vinden dat deze uitdaging wel aandurfde en bovendien al veel ervaring had op dat vlak. Omdat zij tevreden waren met Zongeschikt hebben ook wij contact gelegd met Zongeschikt. Vanaf het eerste contact verliep alles goed en zijn de panelen geplaatst door echte vaklui die duidelijk verstand van zaken hadden. Ondertussen onderhield ik contact met de projectmanager die continu beschikbaar was voor vragen; ook ná de plaatsing wanneer we vragen hadden. Ik beveel dit bedrijf dan ook van harte aan!

Een Zonnige Ervaring voor Ons Gezin

Het is altijd een spannend avontuur om te investeren in duurzame energie. En voor ons, een gezin van vijf bestaande uit man, vrouw en onze drie energieke kinderen, was de beslissing om zonnepanelen te installeren een keerpunt in ons streven naar een groenere levensstijl. Gelukkig kwamen we in contact met Zongeschikt, een bedrijf dat gespecialiseerd is in zonnepanelen en duurzame energie-oplossingen. In deze review wil ik graag onze ervaring delen met de schouwing en installatie van de zonnepanelen van Zongeschikt, evenals onze eerste indrukken van de bijbehorende app en het algehele resultaat. Vanaf het eerste contact met Zongeschikt voelden we ons welkom en goed geïnformeerd. Het begon allemaal met een vriendelijke telefoongesprek waarin we onze wensen en behoeften bespraken. We vertelden hen dat we een gezin van vijf zijn en dat we een elektrische auto hebben, wat betekent dat we extra elektriciteit nodig hebben om deze op te laden. Het was geweldig om te horen dat ze ervaring hadden met vergelijkbare situaties en dat ze ons kunnen helpen om het maximale uit onze zonnepanelen te halen. De schouwing van ons huis was de volgende stap in het proces. Dit is waar Zongeschikt echt indruk op ons maakte. Ze stuurden een deskundige medewerker die ons dak en onze energiebehoefte zorgvuldig beoordeelden. Ze gaven ons inzicht in hoeveel panelen we nodig zouden hebben en waar ze het beste geplaatst konden worden om de optimale zonne-energie te benutten. Het was geruststellend om te zien dat ze niet alleen geïnteresseerd waren in het verkopen van zonnepanelen, maar ook in het creëren van een oplossing die perfect bij ons paste. De installatie werd snel ingepland, en enige weken later (in tegenstelling tot sommige andere aanbieders waar we minimaal een half jaar moesten wachten) lagen de paneeltjes op ons dak :)

Uitstekende resultaten

De zonnepanelen zijn door vakkundige en bijzonder vriendelijke mensen aangebracht. Het resultaat is er ook naar, de panelen leveren vanaf het begin het beloofde resultaat. Ook de afwerking van de kabels is zeer professioneel gebeurd. De investering is méér dan de moeite waard.

Tevreden

We hebben nu 4 maanden de panelen en het werkt prima als de zon schijnt. Bereikbaarheid was bij Zongeschikt nog een dingetje, hopelijk nu verbeterd.

Alles werd snel en prettig geregeld, conform afspraken.

Doordat het op de datum van de afspraak dat de panelen geplaatst zouden worden, het stortregende, werd er uitgeweken naar twee dagen later. Dat was op een zaterdag. De plaatsing verliep prima en de er is netjes en snel gewerkt. Nu, enkele maanden later, profiteer ik volop van de opbrengst van de panelen.

Overtuigend

Van alle aanbieders van zonnepanelen was de verkoper van Zongeschikt het meest overtuigend, en alle beloftes over de kwaliteit van de panelen en microinverters zijn ook zeker waargemaakt. Ook details als het netjes plaatsen van de panelen in het midden van het dak konden worden aangegeven. Het team dat de panelen is komen plaatsen was erg vriendelijk en ze hadden een efficiënte taakverdeling. In de meterkast is alles op een overzichtelijke plaats gemonteerd. Na de plaatsing is gezamenlijk de werking van de panelen gecontroleerd, en er werd ook een duidelijke uitleg gegeven van de (Enphase) apparatuur en de beschikbare Android apps. Na 2 maanden hebben we al meer teruggeleverd dan we het hele jaar hebben verbruikt, en dat is wel iets waar je blij van wordt!

Snelle en goede oplevering van de zonne installatie door Zongeschikt

Ik vond het heel prettig dat er iemand van Zongeschikt bij mij thuis op bezoek kwam om de situatie ter plekke te komen bekijken. Ook onze "oude" meterkast kon door Zongeschikt worden gemoderniseerd. Na het bezoek is de offerte snel via email door mij ontvangen. Na wat onderhandelen zijn wij tot een akkoord gekomen. De installatie kon plaats vinden binnen 4 weken, maar werd uitgesteld door het slechte weer. Uiteindelijk is binnen 5 weken de installatie uitgevoerd. In het begin wel problemen met het werkend krijgen van het systeem maar dit werd uiteindelijk binnen 1 week opgelost door Zongeschikt. Het systeem werkt nu naar volle tevredenheid en via de gebruiksvriendelijke app is één en ander goed te volgen. Opbrengst van de panelen is volgens verwachting.

Helemaal tevreden met een effectief werkende zonnepanelen installatie

Nadat Zongeschikt een kundige adviseur die bij mij thuis de analyse heeft gedaan hebben we de offerte laten uitvoeren. Bij een aantal andere bedrijven wilde deze niet op mijn dakkapel zonnepanelen leggen in verband met het gevaar op lekkages. Zongeschikt wilde dit wel en stond ook in voor de constructie met een garantie van 10 jaar hiervoor. De andere bedrijven deden het niet en gaven voor het leggen een veel lagere garantie. De beste materialen en de nieuwste infrastructuur die allebei gericht zijn op duur en duurzaamheid en de daar bijbehorende garantie maakten gaven mij de indruk met een betrouwbaar bedrijf van doen te hebben. Het proces van de adviseur die aan huis kwam en de behoeften analyseerde waarna hij een offerte opstelde was zeer prettig. Hij legde uit hoe het hele proces zou verlopen, inclusief de financiële voordelen en de milieuvriendelijke aspecten. Ook was er de garantie dat de uitvoering snel zou gebeuren, voor ons niet de doorslaggevende factor maar achteraf wel heel fijn dat we de zeer zonnige meimaand niet gemist hebben. Ik had verwacht dat er wel wat aanpassingen of problemen zouden zijn na de installatie, maar dat was niet het geval. Alles werkte meteen zoals het hoort. Ik heb de zonnepanelen nu 4 maanden en nog geen enkel probleem gehad. De opbrengst is meer dan verwacht. Zelfs een zeer bewolkte dag geeft opbrengst. Het maakt me blij om de dagelijkse opbrengst van mijn zonnepanelen te zien. Kortom, mijn ervaring met mijn nieuwe zonnepanelen was buitengewoon positief. De vlotte installatie, het gebrek aan nazorg en de dagelijkse opbrengst hebben me blij en tevreden gemaakt. Het is niet alleen een investering in mijn huis, maar ook in onze planeet, en dat geeft me een aangenaam gevoel van voldoening.

Een heel tevreden klant.

Ik ben heel tevreden over de zonnepanelen van Zongeschikt. Sinds de installatie op 18 mei jongstleden heb ik met belangstelling de dagelijkse opbrengst bijgehouden in een handige Excel-sheet, en ik moet zeggen dat de resultaten mijn verwachtingen ruimschoots hebben overtroffen. Gemiddeld wekken de panelen maar liefst 16,3 kWh per dag op, wat absoluut indrukwekkend is. Ik begrijp dat de opbrengst in de wintermaanden wellicht iets lager zal liggen vanwege de verminderde zonneschijn, maar zelfs dan ben ik ervan overtuigd dat ik nog steeds een aanzienlijk goed jaargemiddelde zal behalen. Dit is een echte blijk van de kwaliteit en efficiëntie van de Zongeschikt zonnepanelen. Wat me ook opviel, was de professionele installatie van het team van Zongeschikt. Ze werkten snel en efficiënt, en alles werd netjes opgeruimd achtergelaten. Ik had geen enkele zorg tijdens het hele proces, wat de hele ervaring des te aangenamer maakte. Kortom, ik kan Zongeschikt zonnepanelen van harte aanbevelen aan iedereen die overweegt om over te stappen op zonne-energie. De opbrengst is indrukwekkend, de installatie was vlekkeloos en ik ben ervan overtuigd dat ik mijn ecologische voetafdruk aanzienlijk heb verminderd dankzij deze investering. Zongeschikt heeft me niet teleurgesteld en ik ben blij dat ik voor hen heb gekozen.

Snel, toegankelijk en goed betaalbaar

De zoektocht naar geschikte zonnepanelen was in ons geval niet eenvoudig. Ons huis heeft een leiendak en de meeste aanbieders van zonnepanelen namen ons niet aan, óf rekenden een forse toeslag. Zongeschikt niet; Zongeschikt heeft gewoon gespecialiseerde zonnepanelen-leggers voor leiendaken in dienst! Dat was een hele geruststelling. Verder heb ik ervaren dat Zongeschikt snel zonnepanelen kon leveren, hun communicatie is open en toegankelijk en last but not least; Zongeschikt kwam voor mij ook als beste prijs uit de bus! De panelen liggen nu 3 maanden op mijn dak en ik ben heel tevreden over de opbrengst. Wanneer gaan jullie ook batterijen leveren :-)?

Zongeschikt, uitermate geschikt!!

Onlangs heb ik besloten om mijn huidige zonnepanelen systeem uit te breiden en mijn energiekosten nog verder te verlagen door extra zonnepanelen te laten installeren. Na wat onderzoek blijkt dat weinig bedrijven kleine opdrachten aannemen (de uitbreiding betreft 2 á 3 panelen). Wat blijkt, Zongeschikt maakt hier geen probleem van en zodoende koos ik voor het bedrijf Zongeschikt om de uitbreiding uit te voeren. Al snel een afspraak met Zongeschikt voor een schouw van mijn huis en evaluatie van mijn energiebehoeften. Ze namen de tijd om mijn vragen te beantwoorden en legden het hele proces duidelijk uit, inclusief de verwachte kosten en opbrengsten. Dit gaf mij het vertrouwen om met Zongeschikt in zee te gaan. De installatie zelf verliep zeer efficiënt. Het team van Zongeschikt arriveerde op de afgesproken tijd en begon meteen met het opzetten van de panelen. Het viel me op dat ze zeer bekwaam waren en precies wisten wat ze deden. Ze gaven niet alleen blijk van vakmanschap, maar werkten ook netjes. Wat me nog meer aansprak, was hun aandacht voor detail. Goed overleg met de installateur over de plaatsing van de zonnepanelen en de aansluiting aan de binnenzijde. Bovendien was er geen enkel probleem om mijn vragen te beantwoorden terwijl ze aan het werk waren. De aansluiting van het monitoring systeem in de meterkast is netjes en in overleg (samen bepaald waar de het kastje wordt geplaatst) uitgevoerd. Installeren van de monitoring app en het koppelen van het zonnepanelen systeem met de app is vakkundig uitgelegd en perfect werkend opgeleverd. Nu, enkele maanden na de installatie, zie ik al duidelijke voordelen van mijn uitbreiding met de zonnepanelen. Mijn energierekening is merkbaar, nog verder, gedaald. Al met al kan ik met volle overtuiging zeggen dat Zongeschikt een uitstekende keuze is voor iedereen die overweegt zonnepanelen te installeren. Ik ben meer dan tevreden met mijn ervaring met Zongeschikt.

Over Zongeschikt

Over ons Zongeschikt helpt u de juiste keus te maken bij uw investering in zonnepanelen. Zo kunt u vol vertrouwen een beslissing nemen en weet u precies waar u aan toe bent. Zowel wat betreft onze service, als uw te verwachten rendement. Daarom plaatsen wij uitsluitend zonnepanelen met de beste prestaties en het hoogste rendement, met een unieke product- en rendementsgarantie van maar liefst 30 jaar.