Duidelijk, scherp en snel!

Victor is naast een goede advocaat ook iemand die meedenkt. De kosten baten analyse begrijpt hij goed en dat is belangrijk. Het gaat natuurlijk om het winnen! maar niet ten koste van alles. Soms is schikken beter. In de diverse zaken die we samen opgelost hebben hebben we een prima resultaat bereikt.

• Geholpen door: Victor Vandersmissen

Zeer begripvol als mens en als advocaat

Zoals mijn titel al zegt 'zeer begripvol als mens en als advocaat' Nooit eerder zelf bekend geweest in de wereld van de advocaten en rechters. Victor is hier ook volledig begripvol mee omgegaan. En heeft ons overal goed in begeleid waar nodig. Daarbij is Victor altijd goed bereikbaar en heeft de juiste hulp kunnen bieden waar we allemaal achter stonden. En kunnen wij nu de zaak is afgerond ook weer positief weer verder! Onze dank is groot!

Uitstekende ervaring

Victor heb ik ervaren als een fijne, deskundige en uiterst behulpzame advocaat.

Een goede ervaring

Een goede en snelle afhandeling

• Geholpen door: Victor Vandersmissen

Victor zette alles op alles & was erg betrokken

Onze zaak bestond uit zoveel losse onderdelen dat we er zelf bijna geen wijs meer uit werden, Victor luisterde en nam de tijd voor ons. Hij had nog nooit iets gedaan omtrent paardenrecht, maar wat heeft hij hard gewerkt. Na heel veel tegenslag bleef hij ons altijd zeggen positief te blijven. Hij is echt onze rots in de branding geweest gedurende de rechtszittingen maar ook daar buiten. Hij was zeer betrokken met hoe wij er in stonden en liet ons altijd vrij in onze keuzes. Niet een man met een baan van 9 tot 5 maar één die doorgaat tot hij denkt dat het goed is. We hopen hem natuurlijk nooit meer nodig te hebben , maar mocht dit zo zijn weten wij hem te vinden !

Doortastend en fijn contact

Victor heeft VOF Kabold geholpen met het controleren van ons VOF contract. Victor nam veel tijd om onze wensen uit te vragen en stelde precies de juiste vragen. Daarnaast legde Victor goed zijn voorgestelde aanpassingen uit. Dit heeft er voor gezorgd dat er nu een juridisch goed onderbouwd VOF contract ligt. Kortom een echte aanrader!

• Geholpen door: Victor Vandersmissen

Wij zijn snel en goed uit een moeras geholpen.

Na bijna 80 jaar voor het eerst in aanraking komen met het gerecht en dan meteen door een advocaat van de tegenpartij voor € 10.000 worden opgelicht is een grote onaangename verrassing! Dan na maanden gehakketak hulp krijgen van een kordate en integere Griph advocaat is een verademing. Er blijken dan vele juridische konijnenpaadjes te zijn om de zaak recht zetten, waar je als leek geen weet van hebt.

heel goed geholpen

Ik heb victor " helaas " leren kennen door een aanvaring met mijn boot. Hij heeft me goed geholpen met de afhandeling van het gezeur

Effectief en terzakekundig

Victor Vandersmissen van Griph heeft mij gered uit een vervelende watersportsituatie. Ik werd met mijn schip tegengehouden bij een sluis, het werd me door de verkeersleiding verboden van de vaarweg en infrastructuur gebruik te maken op grond van kenmerken van mijn schip. Ik kon niet voor- of achteruit. Door een snelle interventie van Victor zag de verkeersleiding in dat ik volgens de wet, het BPR, wèl het recht had daar te varen. Heel snel kwam de reactie: ik mocht mijn weg vervolgen. Ik wist al dat Victor de watersport en scheepvaartwereld goed kent, maar ik vond het bijzonder dat hij zó snel tijd maakte. Zo voorkwam hij dat zaken erger werden. Zijn stijl sprak me ook aan; geen 'blaf-brief' maar een onderbouwd verzoek. Heel effectief.

• Geholpen door: Victor Vandersmissen

Betrouwbaar en houden aan de afspraak met kennis van zaken en aardige en behulpzaam

Zeer fijn contact. Kennis van zaken en bereikbaar zelfs op vakantie. Mee willen denken en ook buiten de box kunnen denken. Zeer fijne en rustige uiteenzetting. Over geld wordt niet gelijk gesproken. Dit geeft vertrouwen voor een lange zakleijke relatie.

• Geholpen door: Victor Vandersmissen

Victor zet zich helemaal voor je in, op een zeer professionele manier.

Waar de Woningstichting het liet afweten in een geschil over een erfscheiding, zette Victor zich in om de betreffende buren bij elkaar te brengen. Hij zorgde voor een afspraak waardoor we prettig kunnen samenleven in de buurt. In het zoeken naar een oplossing heeft de tussenkomst van Victor verbindend gewerkt. Er ligt nu een afspraak voor lange termijn en dat is in ieders belang.

• Geholpen door: Victor Vandersmissen

Victor was erg goed bereikbaar, dat is een grote pré. V.w.b. het kantoor hadden we het idee dat de collega van Victor inhoudelijk iets meer verstand van zaken had maar Victor heeft volgens ons regelmatig overlegd. Een juridisch traject is altijd frustrerend voor de klant, het gaat nooit helemaal zoals we het zelf zouden willen maar ik denk dat we met dank aan Victor de rechtszaak hebben gewonnen en het maximaal haalbaar resultaat hebben geboekt.

Perfect!!

Victor staat altijd voor ons klaar en waarnodig tipt hij ons een collega. Fantastische kerel die zijn vak verstaat!!

• Geholpen door: Victor Vandersmissen

Ik voel me gezien, gehoord en begrepen

De verkoop van ons schip ging meer op basis van vertrouwen dan op de adequaatheid van het verkoopcontract. Uiteindelijk bleek de “vriend “ een sluwe uitgekookte oplichter te zijn. Het is ingewikkeld om zo’n proces uiteen te rafelen en bij de gevonden eindjes oplossingen te bedenken. Victor is daar goed in maar ook om mij weer de redelijkheid in te laten zien. Want toen ik aangaf bang te voor dreigingen en het onvoorspelbaar gedrag, gaf Victor als geruststellende antwoord “een goede advocaat is nog veel gevaarlijker”.

Over Advocaatscore.nl