Klantenvertellen biedt bedrijven de mogelijkheid om elders verzamelde reviews te archiveren. Deze externe reviews worden niet opgenomen in de berekeningen van Klantenvertellen. De reviews zijn daarnaast alleen afkomstig van partijen die net als wij een Google Certified partnership hebben.

Nooit gedacht dit tegen te kunnen komen. Maar: het bestaat.

Ik heb redelijk wat advocaten mogen (en soms moeten) meemaken, in een diversiteit van specialismen. Zelden was ik onder de indruk, althans: niet inhoudelijk. Wie een beetje goed en logisch nadenkt, en zaken vanuit diverse perspectieven bekijkt, komt zelf vaak al een heel eind. Vaak is het een kwestie van strategie. Maar ja: dan loop je tegen juridische taal aan, en de juiste procedures. Daar heb je dan toch een specialist, of een 'vertaler' voor nodig. Hoe anders is dit bij Frankfort Sluis. Per ongeluk tegenaan gelopen, en bij elk contact denk ik weer: "Oh ja, dat is ook een goeie! Zo had ik het helemaal niet bekeken, wat slim... Of: wat netjes, en verstandig!" Ongelofelijk leerzaam en fascinerend om mee te maken. Los van het feit dat ik Ramon inhoudelijk ijzersterk vind, ook een grote pluim voor de menselijke factor, de 'soft skills'. Een groot empathisch vermogen gekoppeld aan véél ervaring, duidelijk mensenkennis, een professionele houding (en opvolging), gedrevenheid om tot oplossingen te komen, liefde voor het vak én een sympathiek mens. Die je volgens mij toch maar beter naast je dan tegenover je wilt hebben staan. Voor mij: een verademing om mee te mogen werken en altijd in de buurt te weten. Chapeau! Geholpen door: Ramon Frankfort

• Betrokkenheid

Veel parate kennis die concreet wordt omgezet in een advies en uitvoering die onze juridische vragen heeft beantwoord en opgelost Geholpen door: Ramon Frankfort

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Kundig, prettig en vriendelijk geholpen. Geholpen door: Ramon Frankfort

• Betrokkenheid

Ramon Frankfort is altijd erg betrokken en creatief in het zoeken naar oplossingen voor alle betrokken partijen. Geholpen door: Ramon Frankfort

• Betrokkenheid

mega snel, rechtvaardig en zeker aan te raden aan derden! Geholpen door: Ramon Frankfort

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Betrokkenheid

Altijd prettig en persoonlijk advies op maat, niets is te gek om te bespreken Geholpen door: Ramon Frankfort

Was lastig, maar zeer tevreden. Gegroet Joost Geholpen door: Ramon Frankfort

Samenwerking in een goede dynamiek. Geholpen door: Ramon Frankfort