Aankoop/ontvangst zeer goed, aftersale kan beter

Ik heb mijn auto gekocht, vanaf ontvangst tot aflevering ging het op zich goed, helaas kwam ik er na 1 dag achter dat de kachel niet functioneerde. De auto is naar de garage gegaan met “diverse” uitdagingen die ik zelf in gang moest zetten. Na overleg heeft de garage de auto opgehaald en gerepareerd. Ze hebben hun best gedaan om er toch een goede ervaring van te maken

Beste Rico, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben wij contact met u opgenomen en zijn blij dat we het naar tevredenheid hebben opgelost. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Uitstekend en snel geholpen

zie boven

Bedankt voor uw mooie 9. Wat fijn dat u zo goed en snel geholpen bent. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Mooie auto, matige oplevering

Aardige verkoper maar de afspraken bij oplevering werden in 1e instantie niet nagekomen. Wel provisorisch opgelost met een kwastje verf en restitutie van de niet uitgevoerde waxoil behandeling, maar voelde niet echt fijn.

Beste Johan, Bedankt dat u tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen, bedankt voor dit gesprek. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Nette ontvangst, goed gesprek, reeele deal.

Werd netjes teruggebeld, daarna hebben we een afspraak gemaakt, netjes ontvangen, prima gesprek, en daarna een realistisch bod waardoor we besloten hebben tot aankoop over te gaan.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Uitstekend geholpen

Geweldig geholpen met alles

Beste Patrick, Bedankt voor uw beoordeling. Het doet ons goed om te zien dat u aangeeft geweldig geholpen te zijn met alles. Graag staan wij de volgende keer weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Zeer goed geholpen bij aankoop van auto

Het voelde goed en vertrouwd om hier een auto te kopen voor een goede prijs met uitstekende voorwaarde.

Beste Ronald, Bedankt voor uw bezoek en het delen van uw ervaring. Het doet ons goed om te zien dat u aangeeft zeer goed geholpen te zijn bij de aankoop van uw auto. Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima geholpen

Afspraken worden nagekomen en men is betrokken in de communicatie.

Bedankt Arjan, voor uw review! Wat fijn dat alles naar tevredenheid voor u is verlopen. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Goede afterservice

Op 24 januari heeft mijn Citroen C3 aircross de eerste 10.000 beurt gekregen. Ik had vooraf een prijsopgaaf gevraagd, wat neerkwam op 249 euro. In overleg is hieraan toegevoegd een nieuwe batterij voor de afstandsbediening van 9 euro. Tot mijn schrik moest ik 440 euro afrekenen. Aan de beurt van de auto was toegevoegd het vervangen van remvloeistof en een pollenfilter, wat in lijn ligt met de voorgeschreven werkzaamheden voor een 10.000 beurt. Ik refereerde nog aan de prijsopgaaf van 249 euro maar moest wel het volledige bedrag betalen. Als reactie op mijn review die ik had geschreven werd ik door Broekhuis gebeld. Broekhuis vond dat ik gelijk had, want de afspraak was 249 euro (+9 euro voor de batterij). Het bedrag dat ik teveel heb betaald wordt teruggestort, wat een geweldige (after)service.

Beste Martin, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring en de mooie 10. Het doet ons goed te zien dat alles naar volle tevredenheid is opgelost, bedankt voor de feedback. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in de vestiging! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Professioneel

De klant staat centraal. Heel positief

Bedankt voor uw mooie 10! Wat fijn dat u zo goed en professioneel bent geholpen, daar doen we het voor. De volgende keer staan we weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Voelde me goed geholpen.

Ben tevreden, mis het onderhoudsboekje.

Beste Emile, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Het onderhoudsboekje is helaas niet te bestellen voor ons. Mochten wij in de toekomst iets voor u kunnen betekenen, bent u van harte welkom. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Auto weggebracht voor apk en onderhoudsbeurt. Tussentijds netjes opgebeld door receptionist wat er mogelijk nog uitgevoerd zou moeten worden aan werkzaamheden, hij liet aan mij de keuze, hiermee ingestemd en de extra werkzaamheden zijn daarna nog uitgevoerd.

Beste Seiny, Bedankt voor het beoordelen van onze service. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent. Wij zien u graag de volgende keer bij ons in Apeldoorn, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Professioneel

Citoën C1 gekocht. Heel blij met mijn aankoop, 4 nieuwe banden erop gekregen bij afleveren. Auto ziet er nog als nieuw uit ondanks dat hij 4 jaar oud is. Vriendelijke benadering bij verkoop en levering. Hoop op veel veilige kilometers. Dank.

Beste Dianne, Allereerst feliciteren wij u met uw aankoop! Wat fijn om te zien dat u goed geholpen bent bij de aanschaf van uw Citroën C1. Heel graag gedaan en wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Nu iets meer dan 1 jaar een Peugeot fijne auto en altijd netjes behandeld door de dealer

Bedankt Johnny, voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat u zo tevreden bent. Wij wensen u voor de aankomende jaren veel rijplezier toe in uw Peugeot en staan graag weer voor u klaar wanneer u ons nodig heeft, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Prima!

Vriendelijke, deskundige en vlotte afhandeling bij de aankoop van mijn auto. Voor ons al lang een betrouwbaar adres.

Van harte gefeliciteerd met uw aankoop! Wij zijn blij te zien dat alles naar tevredenheid is geregeld en willen u bedanken voor het aanbevelen van onze vestiging in Apeldoorn. Veel mooie kilometers en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Vernederend.

Bij inlevering van de vorige auto en de autopapieren bleek, volgens de verkoper, dat Deel III ontbrak. Daarom een middag en een avond besteed aan het achterhalen van Deel III, maar niet gevonden. Daarom een nieuw kentekenbewijs inclusief tenaamstellingscode aangevraagd bij het RDW. De kentekencard als eerste met de oude papieren. Op dat moment bleek, dat de verkoper zich vergist had: zijn Deel III heet tegenwoordig Deel II. Een verontschuldiging kon er niet af. Een dag later de tenaamstellingscode ingeleverd. Bij afscheid kwam met een smalende (mijn perceptie) toon de opmerking: "Ik ben trots op je".

Beste Leonard, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze service te beoordelen. Vervelend dat dit uw ervaring is geweest. Naar aanleiding van uw review hebben we contact met u opgenomen en een vervolgafspraak gepland. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Ik zou het iedereen aanraden om daar een auto te kopen.

uitstekend geholpen.

Beste Harry, Gefeliciteerd met uw aankoop! Wat fijn dat u zo goed bent geholpen bij de aanschaf van uw nieuwe auto. Veilige kilometers en veel rijplezier gewenst. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Geweldige service

Omdat mijn auto pas over een paar dagen wordt afgeleverd maar ik voor mijn werk een auto nodig had kreeg ik kosteloos een leenauto mee. Daarnaast is de hele begeleiding naar de aankoop geweldig geweest! Erg blij met deze garage.

Bedankt Mirjam, voor uw mooie beoordeling. Wat fijn om te lezen dat de service die wij aanbieden u zo goed is bevallen. Alvast veel mooie kilometers gewenst in uw nieuwe auto! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Goede service,transparante uitleg via WhatsApp ovrr reparaties of servicebeurt ,korte lijntjes met garage werkt geruststellend.

Beste Hans, Wij bedanken u voor uw mooie beoordeling. Dat u onze service als uitstekend ervaart doet ons erg goed om te zien. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar, tot dan! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Nieuwe auto gekocht, nette inruilprijs voor de oude

Beste Gabrielle, Bedankt voor uw positieve review. Daar doen we het voor. Wij wensen u veel mooie en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Deskundige medewerkers die met de klant meedenken om uiteindelijk de perfecte auto af te leveren

Ik had me goed voorbereid voor mijn bezoek aan de showroom. Wist wat ik wilde gaan kopen. Echter de tips van de verkopers maakten mijn mooie auto uiteindelijk de perfecte auto. Superblij met deze garage.

Hartelijk bedank Henri, voor het invullen van deze mooie review. Wij stonden graag voor u klaar op het moment dat u bij ons was en zijn blij dat u de perfecte auto bij ons heeft gevonden! Wij wensen u veel rijplezier en veilige kilometers toe. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Zeer tevreden,gastvrij en behulpzaam,goede service.

Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring bij ons in Apeldoorn. Dat u zeer tevreden bent doet ons erg goed om te zien. Graag tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Niks mis mee.

Alles dik in orde.

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Dat alles dik in orde was op de dag van de afspraak is voor ons goed om te horen. Wij staan bij een volgend bezoek graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

goede: service reparaties onderhoud

Bedankt Hans, voor uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat u onze service voor reparaties en onderhoud als goed heeft mogen ervaren. Graag staan wij bij een volgend bezoek weer voor u klaar. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Meedenkend met de klant

Vooraf een uitgebreide offerte. via de mail. Voorzien van foto's, kosten en uitleg. Na persoonlijk contact en goedkeuring begint men aan de onderhoudsbeurt. Een duidelijke afspraak die keurig is uitgevoerd. En ook de auto netjes gewassen afgeleverd.

Beste Fons, Hartelijk dank voor uw bezoek en het achterlaten van deze mooie beoordeling. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn

Geweldig!!!!!

9Augustus onse eerste elektrische auto gekocht,een citroen c4 bij broekhuis Apeldoorn. Echt een topbedrijf,super uitleg ikzelf was een elektrische auto gewend door mijn werk. We zijn super leuk geholpen door Cees v/d Wal een super leuke gezellige en eerlijke man. Onze eigen auto konden we mooi inruilen en kregen daar nog een mooie prijs voor. En 26 augustus was de grote dag dat we de auto mochten halen hij glom aan alle kanten super schoon en mooi gepoetst. Iedereen kan ik aanraden dat mensen bij deze dealer met een gerust hart een auto kunnen kopen,op een eerlijke en leuke manier.Wij zijn nog steeds super blij ermee en ondervinden nu nog steeds nieuwe snufjes.Het is zeker geen nieuwe auto hij is 2.5 jaar oud maar voor ons is het een nieuwe auto.

Beste Kerine, Bedankt voor deze mooie review en het aanraden van onze vestiging. Wij zijn blij te zien dat alles naar volle tevredenheid is geregeld. Wij wensen u veel mooie kilometers en hopen u de volgende keer weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Team Broekhuis Apeldoorn