Ik voel me goed en prettig geholpen.

Als jarenlange klant bij het bedrijf voel ik me vertrouwd bij deze garage en na de A.P.K. keuring en onderhoudsbeurt rijdt mijn wagentje weer als een zonnetje.

Snel, schoon, vakkundig

Op de dag van de onderhoudsbeurt had ik in de middag mijn auto weer nodig voor mijn werk. Dit vormde geen probleem. Er werd alles aan gedaan om deze tijdig klaar te hebben. Ook werd ik snel geïnformeerd over de staat van onderhoud van de auto en kosten. Bij afhalen was de auto schoon en werd een laatste vraag van mij allervriendelijkst beantwoord.

Wij zijn heel prettig geholpen

Wij hebben het als heel prettig ervaren bij de verkoop van onze auto. De verkoper Henri was heel vriendelijk. Deze garage zouden wij echt aanraden.

Prettige serviceverlening!

Prettige serviceverlening!

Tegenvallende service

Niet alles uitgevoerd wegens tijdgebrek (auto was al om 10:00 uur al in de garage)! Zelfs de antenne was niet terug geplaatst!

Niet wat ik gewend ben

Normaal gesproken worden de meerkosten van te voren doorgesproken. Nu werd ik geconfronteerd met een rekening van ruim 400 euro, terwijl ik verwachtte 280 te moeten betalen. Verder geen op- of aanmerkingen wat de werkzaamheden betreft.

Beste Willem, Wij waarderen het enorm dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen. Naar aanleiding van je review zijn we in contact gekomen en fijn was het gesprek. Wij staan altijd klaar voor je als je ons nodig hebt. Groet, Broekhuis Apeldoorn

Prima service en duidelijke, heldere afspraken.

Na vele jaren als leaserijder nu (pensioen) een privé auto gekocht en voor de eerste grote beurt aangeboden bij Broekhuis. Duidelijke prijsopgave vooraf ontvangen. Tijdens de dag van de beurt nog een heel duidelijk overzicht ontvangen van wat er naast de beurt nog meer zou moeten gebeuren. Dit alles voorzien van duidelijke prijzen. Hiervoor opdracht gegeven. Zover ik kan nagaan is alles netjes behandeld en waren er geen verassingen achteraf. Mogelijk niet het goedkoopste adres, wel een adres wat me heel veel vertrouwen heeft gegeven!

Fijne hulp, goeie verzorging, vertrouwde omgeving en goede uitleg over werkzaamheden,snel grregeld

Bezoek verliep conform afspraak. Alles geregeld zoals afgesproken. Behandeling prima. Snelle hulp en vertrouwde omgeving

Prettig geholpen.

We hebben een leuke auto kunnen kopen. De verkoper deed het op een plezierige manier

Onderhoudsbeurt en APK prima afgehandeld!

Prettig om goed op de hoogte gehouden te worden van de voortgang; ook rapportage was heel duidelijk.

Goed geholpen

Vriendelijk personeel Vakkundig Mijn auto kan er weer een jaar tegen.

Nette afhandeling

Vriendelijke mensen en nette afhandeling

Prima tevreden.

Vriendelijke benadering. Reparatie in overleg uitgevoerd. Mijn Peugeotje loopt weer als een zonnetje.

Heel goed personeel.

Prima geholpen !!!

Gewoon wat men wenst te verwachten

Vriendelijk toch zakelijke sevice. Voor aanvang van reparaties buiten de afspraak worden de extra werkzaamheden eenduidig besproken. Hierdoor geen misverstanden.

prima service

auto had een grote beurt nodig, alles verliep soepel en volgens afspraken. Prima services!

Uitstekende behandeling en service

Zowel werkplaats en info - contact balie een dikke 9.

Met dhr Dijkerman is het prettig zaken doen!

Ik heb proces om een nieuwe auto te vinden als zeer prettig en constructief ervaren. Omdat Citroën niet aan mijn eisen, een ev met groot aanhangergewicht, kon voldoen heeft de heer Dijkerman mij toch als klant behouden door een passende auto van een ander te leveren.

normaal goed

Op de kosten ,na wel goed

Uitstekende service

Professionele goede service, alle afspraken werden nagekomen.

Alles oké

prima gehopen

goede commucatie

Uitstekende service!!!

Vriendelijke receptie. Goede uitleg van wat er aan de auto moest gebeuren. Daarna een overzichtelijke offerte. Dien overeenkomstig uitgevoerd. Kortom: overzichtelijk proces, en klantvriendelijk afgerond! Chapeau.

Duidelijke communicatie

Alles netjes afgehandeld

Waardeloos/schandalige omgang met klant

Een Peugeot 108 gekocht uit 2020 met kilometerstand van 1070. Een vriendelijke verkoper maar die geen verstand van zaken heeft. Voor de aflevering afgesproken de auto grondig te inspecteren. Zoals de verkoper zei: de auto wordt van boven tot beneden grondig geinspecteerd. Dus niet alleen contrôle vloeistoffen. Bij thuiskomst hing 1 van de kentekenunits al los. Is de auto dan wel grondig geinspecteerd? Op de vraag hoe het met de mobiliteitsgarantie zit bij deze auto kreeg ik als antwoord: daar er geen afleverpakket afgenomen is heb ik geen recht op mobiliteitsgarantie. Pas als ik de eerste beurt bij Broekhuis laat uitvoeren dan heb ik daar pas recht op. Werkelijk schandalig voor een auto bij aanschaf met een kilometerstand van 1070. Uiteraard laat ik het hier niet bij zitten en zal ik in de volgende reviews het vervolg delen. Inmiddels heeft Broekhuis contact opgenomen nav de bovenstaande review. De auto wordt nu thuis opgehaald en er wordt vervangend vervoer geregeld. De auto wordt nagekeken en opnieuw gepoetst. Tevens wordt er mobiliteitsgarantie afgegeven en het incomplete gereedschap voor het wisselen van een wiel wordt aangevuld. Dit is niet standaard bij deze auto maar wordt als extra service wel geleverd. Voor alsnog vind ik dit een nette en snelle manier om een klacht af te handelen.