Altijd beschikbaar voor zeer deskundige hulp

We hadden al veel vertrouwen in de hulp van onze financieel adviseur en daarom opnieuw bij hem aangeklopt. Na een persoonlijk gesprek thuis verliep het proces soepel. Ook de geruststelling nam bij ons veel spanning weg. Altijd bereikbaar en erg vriendelijk met duidelijke uitleg. Ik beveel NBG zeker aan met deze adviseur!

Beste Cor, heel erg bedankt voor uw lovende woorden en feedback! Goed om te horen dat u voor de tweede keer gebruikt heeft gemaakt van de diensten van onze adviseur en dat alles vertrouwelijk voor u voelt. Erg fijn dat u de samenwerking en onze service als prettig heeft ervaren. U kunt altijd contact met ons opnemen, mochten we u in de toekomst nog eens verder kunnen helpen! Groet Roel

Ontzorging met begrip

Dank voor uw feedback Rien, fijn dat het u is bevallen! Groet Roel

Koen verheijen heeft mij goed begeleid in deze zaak vandaar dit cijfer met vriendelijke groet t.draaijer

Beste Tjasse, ook namens Koen bedankt voor uw feedback! Goed om te lezen dat u tevreden bent over zijn advies en dienstverlening. Mocht Koen u in de toekomst nog eens verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Roel

Mijn ervaringen met NBG waren goed

Mijn ervaringen met de dienstverlening van NBG waren goed

Beste Jan, we zijn blij om te lezen dat u de samenwerking en service van onze adviseur als prettig heeft ervaren! Dank u wel voor uw feedback! Groet Roel

Deskundig, accuraat en vriendelijk!

Edvard is zeer deskundig, accuraat en een vriendelijk persoon die goed advies geeft en duidelijk is. Hij staat altijd paraat voor dringende telefoontjes en appjes. Fijn ook dat hij zijn persoonlijke mening geeft als daarom wordt gevraagd.

Beste Yolanda, wat goed om te horen dat u zo tevreden bent over het werk wat Edvard geleverd heeft. Fijn dat de communicatie en samenwerking spoedig is verlopen en dat u het gehele proces als prettig heeft ervaren. We waarderen uw feedback dus dank hiervoor! U kunt altijd contact met Edvard opnemen, mocht u ooit nog eens hypotheekadvies nodig hebben. Groet Roel

Een goede ervaring met Dick Nagelhout

Dick doet prima zijn werk

Goed om te horen Rob! Ook namens Dick bedankt voor uw feedback! Groet Roel

Volledige ontzorging dankzij deskundige adviseur

Vanaf het begin van dit proces heeft Merel de Klerk ons deskundig begeleid, de communicatie verliep uitstekend en ze heeft eigenlijk zelfs meer effort er in gestoken dan je zou verwachten. Complimenten!

Beste Bart, we zijn blij om te lezen dat u de samenwerking met Merel als zeer prettig heeft ervaren. Erg fijn dat het hele proces goed is verlopen en dat u tevreden bent over haar communicatie en manier van werken. Ook namens Merel bedankt voor uw feedback! Groet Roel

heel goed

We zijn zeer tevreden over onze financieel adviseur, Lancer Huijbregts. Hij heeft ons uitstekend begeleid en was altijd snel bereikbaar. Zijn reactiesnelheid is bewonderenswaardig en hij heeft onze vragen snel en adequaat beantwoord. We zijn erg blij met zijn dienstverlening.

Beste Farshad, als u tevreden bent over het werk wat Lancer geleverd heeft, zijn wij dat ook! Goed om te horen dat alles spoedig is verlopen en dat u de samenwerking met Lancer als prettig heeft ervaren. Dank u wel voor uw feedback! Groet Roel

Echt top..

Ben zeer tevreden over de hulp en meedenken..wat betreft mijn situatie. Zat best in een lastig pakket..maar alles is gelukkig opgelost..ook buiten de kantooruren kon ik rustig nog een vraag stellen

Beste Jeannet, wat fijn om te horen dat alles op zijn pootjes terecht is gekomen ondanks dat u even in een lastig parket zat. We zijn blij dat u de samenwerking met ons als prettig heeft ervaren en dat u tevreden bent met ons advies. Mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Enthousiast, ervaren, proactief

Negatief punt: Uw adviseur kon me niet uitleggen waar `NBG' voor staat.

Dank voor uw feedback Inge, fijn dat u tevreden bent met onze dienstverlening! Met een knipoog zeggen we altijd: NBG staat voor Nergens Beter Geregeld ;) Mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

duidelijke uitleg en kennis van zaken en goed advies

Geen op of aanmerkingen. Snelle actie en terug koppeling voor mijn gevoel plan op maat

Beste Jantinus, bedankt voor uw lovende woorden! Goed om te horen dat de samenwerking met onze adviseur u is bevallen en dat het hele proces spoedig is verlopen. U kunt altijd contact met ons opnemen, mochten wij u in de toekomst nog eens van hypotheekadvies kunnen voorzien! Groet Roel

Uitleg, vertrouwen, snelheid, vriendelijk. Gewoon Top

Ik heb Arjen Sietsma mijn verhaal verteld. Hij begreep mij direkt en ging het uitzoeken of het mogelijk was. Alles is goed uitgelegd. Ik kan er weinig aan toevoegen hoe alles is verlopen en ben zeer tevreden. Gewoon super!

Beste Trijnke, heel erg bedankt voor uw lovende woorden en feedback. Als u tevreden bent, zijn wij dat ook! Fijn dat alles spoedig is verlopen en dat u de samenwerking met Arjen als prettig heeft ervaren. U kunt altijd contact opnemen met Arjen, mocht hij u ooit nog eens van hypotheekadvies kunnen voorzien. Groet Roel

prima en duidelijk geregeld

Het mee verhuizen van hypotheek ging niet vanzelf maar ze hebben het toch op tijd voor elkaar gekregen petje af echt een aanrader

Beste Dik, goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze service en dat het meeverhuizen van uw hypotheek toch goed is gekomen! Dank u wel voor uw feedback! Groet Roel

Kan niet beter

Het maakt niet uit hoe vaak of welke vraag, bij NBG heb je echt het gevoel dat ze echt voor je klaar staan. Ze zijn pro-actief en handelen erg sympathiek.

Beste meneer/mevrouw, fijn dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening. We proberen u altijd zo goed mogelijk bij te staan in het hypotheekproces dus we zijn blij dat de communicatie en samenwerking u goed is bevallen! Mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Geweldig!!

De adviseur die bij ons thuis is geweest is een vriendelijke man, kennis van zaken, denkt met en voor je mee, neemt de tijd, kortom: mijn man en ik zijn meer dan tevreden.

Beste mevrouw Schutte-Detering, we zijn erg blij om te lezen dat u en uw man zo tevreden zijn over het advies wat u van onze adviseur gekregen heeft en de daarbij horende service. Mochten wij u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Joris heeft ons perfect geholpen met onze hypotheek.

Zo horen we dat graag Emile! Dank u wel voor uw feedback, ook namens Joris! Groet Roel

Deskundig, meedenkend en beoordelend raadgeven.

Ik ben geholpen door Jacqueline op een ontspannende wijze. Heeft veel werk verzet en me voortdurend op de hoogte gehouden van de mogelijkheden en onmogelijkheden. Was altijd bereikbaar ook in de avonduren. Heldere open communicatie en betrouwbaar.

Beste Henk, fijn om te lezen dat Jacqueline u op een fijne manier heeft kunnen begeleiden in het hypotheekproces en vooral dat ze betrouwbaar overkomt, dat is natuurlijk erg belangrijk. Mocht Jacqueline u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag. Groet Roel.

Super goed geholpen en heel deskundig.

We zijn heel netjes en snel geholpen en er was snel inzicht in de financiële mogelijkheden. Daarna is dit heel snel in zijn werking gegaan. Ook werden we netjes op de hoogte gehouden met de voortgang en is er voor vragen gemakkelijk contact te leggen.

Beste Dirk, dank u wel voor uw feedback. Goed om te lezen dat u op een prettige manier advies heeft gekregen en dat u tevreden bent over de communicatie en manier van werken van onze adviseur. Mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag. Groet Roel

Goede, duidelijke adviezen en vriendelijke, betrouwbare adviseur.

Wederom kan ik bijzonder tevreden zijn over de adviezen en de duidelijke, vriendelijke begeleiding van Dick Nagelhout. Tevens altijd snel antwoord op vragen.

Beste Harry, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de service die Dick geleverd heeft en dat het gegeven advies en de samenwerking u goed is bevallen. U kunt altijd contact met hem opnemen mocht u in de toekomst nog eens hypotheekadvies nodig hebben! Groet Roel

Ontzettend fijne samenwerking

Edvard heeft ons als starters uitstekend begeleid. Hij nam uitgebreid de tijd om tijdens het intakegesprek alles uit te leggen en om al onze vragen te beantwoorden. Tijdens het aankoopproces keek Edvard mee naar de woningen waarvan wij een goed gevoel hadden, daarover gaf hij zijn bevindingen. Daarnaast heeft hij mij geholpen om mijn bod goed te formuleren. Nadat het bod was goedgekeurd heeft hij zowel de bouwtechnische keuring als de taxatie voor ons geregeld. Ook hier zijn wij erg tevreden over! Al met al, ben ik ontzettend blij dat wij Edvard aan ons zijde hadden tijdens het aankoopproces van een nieuwe woning!

Beste Kim, we zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent met het advies wat u van Edvard heeft gekregen. Erg fijn dat hij jullie gedurende het hele koopproces heeft kunnen helpen en dat de samenwerking jullie goed is bevallen. Dus bedankt voor uw lovende woorden, ook namens Edvard, en we waarderen het dat u de moeite heeft genomen om op meerdere sites uw feedback achter te laten. Mochten wij u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag. Veel plezier in jullie nieuwe woning! Groet Roel

Zeer goed geholpen

Geholpen door Manouk om onze hypotheek te verhogen dit heeft ze top gedaan onze dank

Zo horen we dat natuurlijk graag Ton en Joke! Ook namens Manouk bedankt voor uw feedback, mocht zij jullie in de toekomst nog eens kunnen helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen! Groet Roel

Prettig bedrijf en adviseurs

Ik heb recent met een adviseur gesproken. Deze was helder in uitleg en mogelijkheden van de hypotheek. Was prettig om met zowel de heer Adolfs als de heer Berndsen contact te hebben. Ik vond het een fijn bedrijf om mee samen te werken.

Fijn om te horen dat meneer Adolfs en Berndsen u van goed hypotheekadvies hebben voorzien, Wilma! Ook namens hen bedankt voor uw feedback. Mochten wij u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Uiterst behulpzame medewerkers.

Goed om te horen dat u blij bent met onze service en onze manier van werken Jurgen, dank u wel! Groet Roel

Super fijn snel en persoonlijk contact met Jeroen & Stefan

Goed geholpen, het contact was prettig en snel. We zijn doorlopend goed geholpen, geadviseerd en ontzorgd.

Beste Jelle, dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de samenwerking met onze adviseurs en dat alles spoedig verlopen is, super! Groet Roel

Fijne en duidelijke informatie omtrent de hypotheek en de aan te leveren stukken. Erg tevreden over de werkwijze.

Zo horen we dat graag Anja! Fijn dat alles helder en duidelijk voor u is uitgelegd en dat u tevreden bent over onze werkwijze! Groet Roel

Over NBG Hypotheken

De beste hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.