Heel prettig, goede uitleg, leuk personeel.

vriendelijke, snelle en deskundige ondersteuning

Mijn zoektocht naar een andere woning begon met een kennismakingsgesprek om meer inzicht te krijgen in mijn financiele mogelijkheden. Dat gesprek was gelijk al prettig en heel informatief. Het contact is daarna zo verdergegaan t/m het adviseren over een nieuwe hypotheek en het verzorgen daarvan. Er wordt snel en helder gecommuniceerd en steeds goed geluisterd naar mij, naar wat ik wel of niet wil, naar wat ik wel of niet helemaal begrijp etc. Precies wat ik zocht in een hypotheekadviseur.

Beste mevrouw Motz, heel erg bedankt voor uw lovende woorden en feedback. Als u tevreden bent, zijn wij dat ook! Fijn dat alles spoedig is verlopen en dat u de samenwerking met onze adviseur als prettig heeft ervaren. U kunt altijd contact opnemen met ons, mochten wij u ooit nog eens van hypotheekadvies kunnen voorzien. Groet Roel

Wij zijn onwijs blij met Kim van Doornen als onze adviseur! Ze legt alles mega fijn uit en helpt ons met al onze vragen! Wij geven haar 10/10!

Beste Britt, heel erg bedankt voor uw lovende woorden en terugkoppeling, ook namens Kim! Erg fijn dat u zo tevreden bent over haar manier van werken en advies. U kunt altijd contact met haar opnemen, mochten we u in de toekomst nog eens kunnen helpen! Groet Roel

Prima geregeld

Duidelijke uitleg en prima geholpen.

Zo horen we dat graag, Petra! Fijn dat u het advies u goed is bevallen! Groet Roel

snel en deskundig advies

goed advies waardoor wij snelle beslissing konden nemen. Top!!!

Zo lezen we het graag, Johan! Fijn dat we u goed van dienst konden zijn! Dank voor uw terugkoppeling en we vernemen graag van u, mochten we u ooit nog eens van dienst kunnen zijn. Groet Roel

Heel prettig, snel, vakkundig en duidelijk

Duidelijke communicatie, goed onderbouwd en overzichtelijk, snel geregeld. Heel fijn zo!

Goed om te horen, Eric! We zijn blij dat u onze manier van werken en communiceren als prettig heeft ervaren! Dank voor uw terugkoppeling en neem gerust contact met ons op, mochten we u ooit nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Hypotheek snel geregeld

Zo horen we dat graag, Chiel! Fijn dat we u goed hebben kunnen helpen! Dank voor uw terugkoppeling en neem gerust contact met ons op, mochten we u ooit nog eens kunnen helpen! Groet Roel

Zeer fijne ervaring met Peter van Strijen

Zeer prettig ervaren. Peter is geduldig, luistert aandachtig en legt graag de desbetreffende hypotheek nogmaals uit. Ik zou Peter bij anderen aanraden.

Beste Coen, we zijn erg blij om te lezen dat u zo tevreden bent over het advies wat u van Peter gekregen heeft en de daarbij horende service. We waarderen uw terugkoppeling en bedankt dat u ons bij anderen zou aanraden! Mochten wij u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Geweldige service en uitstekende duidelijkheid.

De contacten met de adviseur, met name de heer Patrick de Velde Harsenhorst hebben we zeer prettig ervaren. De duidelijkheid en transparantie sprak ons erg aan. We zullen de NBG zeer zeker aanraden.

Zo horen we dat graag Johan! Fijn dat alles helder en duidelijk voor u is uitgelegd en dat u tevreden bent over de werkwijze van Patrick! U kunt altijd contact met hem opnemen, mocht hij u ooit nog eens van hypotheekadvies kunnen voorzien! Groet Roel

Prima geholpen

Duidelijk advies en goede service

Goed om te horen Jan, fijn dat u de samenwerking met ons als prettig heeft ervaren! Groet Roel

Alle zorg uit handen genomen.

Ik heb best veel ervaring in het kopen en verkopen van een woning. We wonen in ons 14e huis. Niet eerder ben ik zo goed geadviseerd en begeleid mbt de financiële zaken als nu. Compliment aan hr Waalder.

Wat een mooi compliment om te ontvangen, Leo! Ook namens Joris-Jan bedankt voor uw lovende woorden, we zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over het verkregen advies! Mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

duidelijk

duidelijk advies en goed meedenken. Ook toen er steeds een negatief oordeel van de bank kwam werd er contact opgenomen met ons en de bank en opnieuw aangevraagd met nieuwe adviezen. Het uiteindelijke advies rapport gaf een goed gevoel van zekerheid door deskundigheid van onze adviseur.

Beste Elly, we zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met het advies wat u van onze adviseur heeft gekregen en dat u zijn manier van werken en communiceren als prettig heeft ervaren. We willen u bedanken voor uw feedback en we vernemen graag van u, mochten we u in de toekomst nog eens verder kunnen helpen! Groet Roel

Expertise en goede service

NBG heeft mij enorm geholpen met lastige aanvraag tijdelijke financiering

Zo horen we dat graag Monique! Fijn dat we u goed van dienst konden zijn! Dank u wel voor uw feedback en neem gerust contact met ons op, mochten we u in de toekomst nog eens verder kunnen helpen! Groet Roel

positief

Onze ervaring met NBG is positief zeer goed en prettig contact met de adviseur was 100% bereikbaar als het nodig was, reageerde vlot. Aandachtspuntjes: de klant meer gericht adviseren in bij een afgesproken eerste advies en daarbij duidelijker aangeven dat een bank het proces uiteindelijk bepaalt en dat een advies heel anders kan uitpakken. administratief systeem is erg star en werkt onlogisch tov het indienen vd gevraagde stukken Bij MKB situatie beter / duidelijker aangeven dat dit een aanvraag extra ingewikkeld maakt

Beste Maks, we zijn erg blij om te lezen dat u de communicatie en samenwerking met onze adviseur als prettig heeft ervaren. We zijn blij dat u ons zou aanbevelen. Uw feedback is erg waardevol voor ons dus dank u wel voor het toelichten van uw aandachtspunten. Mocht u er nog vragen/opmerkingen over hebben neem dan gerust contact met ons op. Indien wij u ooit nog eens van dienst kan zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Correct, vriendelijk en persoonlijk maatwerk

Onze adviseur Patrick de Velde Harsenhorst heeft ons perfect geholpen met de aankoop van ons nieuwe huis. Wij hebben een breed scala aan opties besproken en samen tot een passende oplossing gekomen. Tijdens het proces zijn al onze vragen juist beantwoord en zijn we altijd goed te woord gestaan. We hebben hier ook voldoende tijd voor gekregen. Bedankt.

Beste Joep, jullie ook bedankt voor deze lovende woorden, ook namens Patrick uiteraard! Fijn dat Patrick u goed heeft kunnen helpen met het verstrekken van uw hypotheek. We zijn blij dat jullie zijn service als prettig hebben ervaren. Mocht u in de toekomst nog eens van onze dienstverlening gebruik willen maken, kunt u altijd contact met ons opnemen. Veel woonplezier gewenst! Groet Roel

Super adviseuse!

Beata, heel erg bedankt voor al jouw geduld! Het heeft even geduurd maar het is toch voor elkaar gekomen. Heel professioneel, geduldig en netjes alles besproken en geregeld. Dank

Zo horen we dat graag Nicolette! Fijn dat alles helder en duidelijk voor u is uitgelegd en dat u tevreden bent over de werkwijze van Beata! U kunt altijd contact met haar opnemen, mocht ze u ooit nog eens van hypotheekadvies kunnen voorzien! Groet Roel

Prettige kennismaking en gelijk reageren op vragen

Prettige kennismaking en gelijk reageren op vragen En makkelijk in omgang

Fijn dat u onze manier van werken en communiceren als prettig heeft ervaren Henk! Dank voor de feedback! Groet Roel

Dit is onze eerste koopwoning en daardoor ook onze eerste hypotheek. Er komt veel op je af en zeker als je zelfstandig ondernemer bent. Het contact is fijn en kort, je kan altijd je vragen stellen en krijgt snel bericht. Ik heb de hypotheek aanvraag daarom niet als vervelend of onduidelijk ervaren. Robin en Karin bedankt voor jullie hulp.

Beste Bo, fijn om te horen dat u blij bent met het advies wat u van Robin en Karin heeft gekregen en dat u tevreden bent over het contact en hun manier van werken. Dank u wel voor uw lovende woorden, we waarderen uw feedback. Mochten wij u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Gefeliciteerd met jullie eerste huis en veel woonplezier gewenst! Groet Roel

Eerlijk en alles correct afgehandeld.

Eerlijke en correcte uitleg en perfecte afhandeling.

Wij worden erg blij van het lezen van deze review Bert dus dank hiervoor! Fijn dat u zo tevreden bent over onze manier van werken en communiceren! Mochten we u ooit nog eens verder kunnen helpen, vernemen we dat graag! Groet Roel

Snel, vriendelijk en deskundig

We vroegen om een hypotheekadvies en kregen een super begeleiding, goede contacten en waardevolle adviezen.

Fantastische ervaring van begin tot eind!

Al vijf jaar lang genieten we van de uitmuntende dienstverlening van NBG, met Thijs Berndsen als onze rots in de branding op het gebied van hypotheken. Toen we ons eerste huis kochten in Tilburg, was Thijs er om ons te begeleiden bij het complexe hypotheekproces. Hoewel Tilburg niet aanvoelde als ons thuis, hielp Thijs ons met zijn expertise om een nieuwe start te maken in Veldhoven. Zijn rol was cruciaal toen we besloten om te verhuizen en later, toen de marktomstandigheden verbeterden, om onze hypotheek aan te passen. Thijs’ inzet en deskundigheid hebben ons door de jaren heen fantastisch ondersteund. Het is voor ons van groot belang dat onze adviseur niet alleen de laatste markttrends kent, maar ook streeft naar de meest voordelige hypotheekvoorwaarden - een beslissing die een levenslange impact kan hebben. We hadden verschillende adviseurs overwogen, maar Thijs blonk uit in kennis, kunde en eerlijkheid. Zijn advies heeft ons een hypotheek opgeleverd met lage maandlasten, iets wat we niet hadden kunnen bereiken met de andere adviseurs, die ons wellicht een 2% hogere hypotheekrente hadden aangesmeerd. Thijs’ efficiëntie en de gebruiksvriendelijkheid van de NBG portal hebben het proces van het uploaden van documenten enorm vereenvoudigd. We zijn Thijs en NBG enorm dankbaar voor hun diensten en zouden hen zonder twijfel aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar financieel advies van topkwaliteit. #Dankbaar #TopAdvies #NBG

Beste Michel, wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over Thijs en het verkregen advies. We waarderen het heel erg dat u de moeite heeft genomen om zo'n uitgebreide review te schrijven over uw ervaring, dus dank u wel hiervoor. Goed om te horen dat u de samenwerking met Thijs als zeer prettig heeft ervaren en dat u al meerdere keren van zijn diensten gebruik heeft gemaakt. Fijn dat de communicatie en het meedenken in oplossingen voorspoedig verloopt en we vinden het super dat u ons en Thijs bij anderen zou aanbevelen. Ook namens Thijs, nogmaals bedankt voor uw lovende woorden! Mocht hij u in de toekomst nog eens van hypotheekadvies kunnen voorzien, weet u hem vast te vinden ;) ! Groet Roel

Uitstekend!

Na een prettig en duidelijk gesprek met Jeroen Alofs was mijn hypotheek snel en vakkundig geregeld. Dank ook aan het kantoorpersoneel waar ik met mijn vragen terecht kon.

Beste Annemieke, dank u wel voor uw terugkoppeling, ook namens Jeroen! Fijn dat u tevreden bent over het verkregen advies en zijn manier van werken! Groet Roel

Heel goed

Word goed en snel geholpen. Dankje John Keulen voor de fijne samenwerking.

Beste Ron, u ook bedankt voor uw lovende woorden en feedback, ook namens John! Goed om te horen dat u de samenwerking met John als prettig heeft ervaren! Groet Roel

Voor de 2e keer top geregeld

Weer heel goed geholpen. Ik geef aan wat ik graag wil, en NBG zorgt dat het voor elkaar komt. Uploaden van de benodigde gegevens was makkelijk, en kon altijd mailen of bellen als er iets niet duidelijk was. NBG heeft mijn hypotheek , huis in Amsterdam geregeld, en een 2e hypotheek voor een woning in Spanje. Hele fijne samenwerking,

Beste Thierry, wij zijn tevreden als u ook dat ook bent dus erg bedankt voor uw feedback! Goed om te lezen dat alles voorspoedig is verlopen en dat de samenwerking u wederom goed is bevallen. Mochten we u in de toekomst weer kunnen helpen, kunt u altijd contact met ons opnemen. Veel plezier gewenst met uw nieuwe (vakantie)woning! Groet Roel

uitstekend geholpen

zeer tevreden, heel behulpzaam altijd bereikbaar en open voor al onze vragen

Fijn om te horen meneer/mevrouw Yilmaz! We zijn blij dat u zo tevreden bent over onze service en manier van communiceren! Dank u wel voor uw feedback! Groet Roel

Bedrijfsgegevens

De Pinckart 54

5674 CC Nuenen

040 204 7777

[email protected]

Over NBG Hypotheken

De beste hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.