Uitmuntend

Alles wordt vakkundig en snel in werking gezet. Zeer goede opvolging en afhandeling van alles.

Door Lancer erg goed behandeld met prima kennis van de materie.

Ik was zoekend naar de beste oplossing voor mij. Via NBG site kwam ik in contact met Lancer. Hij heeft mij prima voorzien van inzichten wat het voor mij makkelijker maakte om de juiste keus te maken. Daarna is het proces goed begeleid door Lancer waarbij hij mij continu goed volgde vwb ik moest aanleveren aan documenten in het portaal. Nu is het gereed om bij de notaris te passeren. Ik ga ervan uit dat het dus ook hier prima zal verlopen. Ik wil hierbij NBG bedanken voor de goede zorgen. Mvg

Kennis, ervaring, meedenken en ook een beetje humor, altijd nodig.

Net als 4 jaar geleden heb ik ook deze keer voor NBG gekozen. Destijds was mijn eerste contact met Dirk Timmermans, zelfs voor hij bij NBG kwam, en met hem en met Jeroen van Grinsven heb ik toen een uitstekend contact gehad. Deze keer ook weer met Jeroen en met Manja van der Loo.

Zeer attente, spontane, snelle dienstverlening.

Na onze vraag mbt onze huidige hypotheek, werd er zeer snel dienst verleend vanuit NBG. Marcel was jaren geleden ook bij ons en ook nu hadden we weer zeer goede uitleg van hem gekregen. Heel duidelijk en hij zet alles snel in gang. Fijn persoon om deze toch heel belangrijke zaken, te bespreken en aan hem over te dragen. Voelt vertrouwd en we zijn heel tevreden over de spontane samenwerking. Volgende keer zullen wij zeker weer met hem contact opnemen.

Beste Ronny en Miranda, Hartelijk dank voor jullie positieve review op internet! Ik heb ons contact ook als heel prettig ervaren. Ga er vanuit dat het passeren van de akte ook goed gaat komen, zijn er straks vragen over de notarisafrekening, dan hoor ik het graag! Tot horens weer en verder een fijne dag toegewenst. Met vriendelijke groet, Marcel van den Brand

Wederom goed geregeld

Goede ondersteuning , fijn contact en goed geregeld. Regelen alles tot in de puntjes met duidelijke communicatie.

Alles was zeer professioneel afgewerkt

Snel afgewerkt

Erg goed, fantastisch ,

Wij hebben Bob Reijs als adviseur en hebben zeer prettig met hem samengewerkt, Bob is vakkundig, weet onze vragen en twijfels Zeer goed om te zetten in een duidelijk advies wat voldoet aan onze verwachtingen, is daarbij helder, duidelijk en sympathiek. Een 10 !

Beste Martin, hartelijk bedankt voor je positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze collega Bob en dat we hebben voldaan aan je verwachtingen. Bedankt voor de prettige samenwerking! In de toekomst staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Warm contact

Ik heb de begeleiding van ani als prettig ervaren. Vriendelijk, goede uitleg, goede inzet en humor.

Beste Deborah, vriendelijk bedankt voor je positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat je zo prettig begeleid bent gedurende het hypotheektraject. We blijven ons inzetten om je ervaring in de toekomst naar vijf sterren te kunnen tillen en horen graag hoe we dit kunnen bereiken! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Enthousiast deskundig en snel

Hoewel mijn casus niet standaard was hebben wij toch een hypotheek kunnen krijgen om ons huis een droomhuis te maken dankzij de deskundige en fijne adviseur

Beste Peter, vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Super om te horen dat je zo fijn, deskundig én snel geholpen bent. We wensen je veel woongeluk toe en blijven in de toekomst graag voor je klaarstaan! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Deskundig en snel

Mijn contact met hypotheekadviseur Chantal Beckers was vriendelijk, voorkomend, deskundig en inlevend. Een plezierig persoonlijk contact waarbij ik het vertrouwen kreeg voor een vakbekwaam advies. Alle stukken gingen snel over en weer. Absoluut zou ik NBG aan iedereen durven aanraden. Ook wat betreft de kosten zijn ze concurerend.

Beste Jos, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij proberen altijd de best mogelijke uitkomst voor jou te realiseren, op basis van jouw wensen en behoeften. Juist die persoonlijke benadering is iets waar wij ons best voor doen, het is dus extra leuk om te horen dat jij dit ook zo ervaren hebt. In de toekomst staan we graag opnieuw voor je klaar! Met vriendelijke groeten, Eline van den Brand NBG

Vriendelijk aar incompetent

vriendelijk maar incompetent, zeer lange verwerkingstijd, slecht advies, volgens mij geen ervaring, ....

Beste Berhold, dank voor het delen van uw ervaring. Wij betreuren dat u het traject zo ervaren heeft. NBG erkent dat het dossier als geheel niet soepel is gelopen en dat het proces mogelijk op onderdelen sneller had gekund. Uw dossier betrof echter een arbeidsintensief maatwerkdossier. In het huidige hypothekenlandschap met allerlei veranderingen, is dit een dossier wat vorig jaar nog gemakkelijk haalbaar zou zijn. Echter heeft de geldverstrekker in kwestie gedurende de aanvraag haar regels gewijzigd waardoor aan andere voorwaarden voldaan moest worden. Gelukkig is uw aanvraag op tijd rond gekomen en kunt u gaan genieten van een aanzienlijk lagere rente. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Vriendelijke, geduldige en heldere uitleg. En snelle afhandeling van het gevraagde.

Beste Truusje, Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling! We doen ons uiterste best om al onze klanten zo'n goede ervaring te geven en we werken er hard aan om dit elke dag weer een stukje beter te doen. We waarderen je vertrouwen in NBG enorm en in de toekomst staan we graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Goed en snel contact. Erik zat er bovenop en regelt alles

Bij aanvang had ik wat bedenkingen over de hoogte van de offerte. Ik heb zelfs overwogen dat ik het toch ook wel zelf kan. Achteraf weet ik dat het een grote puinhoop zou zijn geworden. Blij dat ik de kruidenier in mij heb kunnen negeren.

Beste Jan, Heel erg bedankt voor je positieve review! We doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk te helpen en hechten veel waarde aan een pro-actieve houding. Super om te lezen dat je dit ook zo ervaren hebt. We blijven in de toekomst natuurlijk graag voor je klaar staan! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Prima adviezen

Goede adviezen. Goede communicatie.

Beste Bram, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Super om te lezen dat je zo tevreden bent over het gegeven advies en onze communicatiewijze. Bedankt voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in NBG! We blijven natuurlijk bereikbaar voor al je vragen. Met vriendelijke groet, Eline Van den Brand NBG

Zeer prettig samengewerkt met Simone goed advies ,en mee denken met de klant

Bert Blankesteijn . Prettig en helder in zij uitspraak samen gewerkt met verzamelen van alle gegevens, en voorwerk gedaan gezien de vele gegevens die moeten ingediend worden,erg goed zijn inzet getoond gezien beperkte tijd die wij haden. Kontakt met Simone ook erg prettig ,inzet en communicatie en mee denken,en uitleg over de gevraagde stukken,erg fijn dat er nog mensen zijn die 100% achter hun werk staan. Beide Hartelijk dank voor de medewerking.

Beste Wim, hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Hier worden we blij van! We denken graag met je mee en zetten ons optimaal in om zo de best mogelijke uitkomst - op basis van jouw wensen - te realiseren. Super dat je dit ook zo ervaren hebt! Heel erg bedankt voor de prettige samenwerking. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Het proces is snel en zonder problemen verlopen

De bij de transactie betrokken medewerkers mevrouw Azatjan en mevrouw Wezenberg waren deskundig en behulpzaam.

Beste Jan, bedankt voor de positieve beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat het proces zo snel en vlot verlopen is. Deskundigheid en behulpzaamheid staan bij ons hoog in het vaandel, super dat je dit ook in onze dienstverlening terugziet. Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het graag! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Laagdrempelig berijkbaar, geduldig, duidelijk in uitleg, vriendelijk.

Beste Deborah, vriendelijk bedankt voor je positieve review! Super om te horen dat je zo tevreden bent over onze dienstverlening. Bedankt voor de prettige samenwerking en we hopen nog vele jaren voor je klaar te mogen staan! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Top advies!

Alain heeft ons super goed en snel geholpen. Hij dacht mee, vroeg door en gaf ons verschillende opties waardoor wij voor ons de beste keuze hebben kunnen maken. Heel erg bedankt!

Beste Ena, Hartelijk dank voor je positieve review! Wij zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent over onze collega Alain! Onze collega's denken graag met je mee om zo de best mogelijke uitkomst voor jou te realiseren op basis van jouw wensen en behoeften. Het is een mooi schouderklopje dat je dit weet te waarderen. In de toekomst staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Fantastische

Goede ervaring met NBG. Reageert altijd vrij snel en geeft duidelijke informatie.

Beste Berry, Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Wat goed om te horen dat je onze snelle en heldere wijze van communicatie waardeert. Ook na het traject staan onze collega's graag voor je klaar om je snel én persoonlijk te woord te staan. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Een persoonlijke en doortastende aanpak afgestemd op de wens.

Graag geef ik aan dat ik een zeer prettige ervaring heb met de adviseur (Lancer Huijbregts) die mij naast het advies zeer duidelijk heeft geadviseerd met de mogelijkheden die er voor mij waren. De vasthoudendheid om daaruit de beste keuze te maken is daar een resultaat uitgekomen die volledig aansluit aan mijn wensen. Naast het mooie systeem van NBG om de noodzakelijke documenten te uploaden geeft dit ook duidelijkheid en overzicht in de gehele casus. Tevens met de vragen die ik had, ben ik op zeer kort termijn altijd beantwoord en ondersteund ook de betrokkenheid en professionaliteit. Ik zou dan ook zeker andere mensen NBG Hypotheken aanbevelen. Mijn dank!

Beste Hans, Heel erg bedankt voor het achterlaten van deze positieve beoordeling. Elke hypotheek en ieders wensen en behoeften hierin verschilt.. juist daarom is die persoonlijke en betrokken aanpak iets waar wij extra ons best voor doen. Super om te lezen dat je dit ook zo ervaren hebt! Bedankt voor je vertrouwen in NBG. We blijven in de toekomst graag voor je klaarstaan! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Waar je eigen bank stopt gaat NBG door!

Onze eigen huisbank gaf aan dat er geen verduurzamings hypotheek mogelijk was. Na contact met onze adviseur van NBG, Lancer Huijbregts, ging er een wereld open en dankzij zijn inzet kunnen we nu verduurzamen !!

Beste Mity, Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier worden we blij van! Wij zetten graag dat stapje extra voor onze klanten en maken zo het onmogelijke, mogelijk! We blijven ons inzetten om al onze klanten zo'n goede ervaring te geven als jullie hebben gehad en we werken er hard aan om dit elke dag weer een stukje beter te doen. We staan in de toekomst graag weer voor jullie klaar! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Keurig geholpen

Altijd netjes geholpen, bij vragen werd dit snel uitgezocht. Door jullie hulp hebben we de guntsige voorwaarden van de oude hypotheek mee kunnen nemen.

Beste Randy, bedankt voor je positieve beoordeling! Ik ben blij om te lezen dat jullie zo goed geholpen zijn en we jullie hebben kunnen helpen met het meenemen van de meest gunstige voorwaarden van jullie oude hypotheek! Mochten wij in de toekomst nog iets voor jullie kunnen betekenen, dan staan we graag voor jullie klaar. Met vriendelijke groeten, Eline van den Brand NBG

uitermate adequate.

Koen, de adviseur, heeft ons een perfecte begeleiding gegeven in het vinden van de juiste oplossing. We zijn erg tevreden over zijn expertise.

Beste Ronald, Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Het deskundig helpen van onze klanten is onze grootste drijfveer. Daarnaast kijken onze collega's graag met je mee om de best passende oplossing te vinden op basis van jouw wensen en behoeften. Bedankt voor de prettige samenwerking en we hopen in de toekomst opnieuw voor je klaar te mogen staan. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Meedenkend, goed bereikbaar en prettig contact

Zeer aan te bevelen. Echt als persoon behandeld en niet als een nummer. Denken in alles mee en altijd snel bereikbaar. Heel tevreden dus!

Beste Jeroen, Namens NBG heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Hier worden we blij van! Wij proberen altijd de best mogelijke uitkomst voor jou te realiseren, op basis van jouw wensen en behoeften, en denken dan ook graag met je mee hoe we dit kunnen bereiken. Juist die persoonlijke benadering is iets waar wij ons best voor doen, het is dus extra leuk om te horen dat jij dit ook zo ervaren hebt. In de toekomst staan we graag opnieuw voor je klaar! Met vriendelijke groeten, Eline van den Brand NBG

Professioneel, transparant en duidelijk.

De gesprekken met de adviseur waren goed. Er werd snel op vragen gereageerd. Het traject dat heeft geleid tot een concreet resultaat was zeer zorgvuldig. Wij werden op duidelijke wijze geïnformeerd over de consequentie van onze keuzes.

Beste Cees, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat je onze snelle, transparante en duidelijke wijze van communicatie waardeert. We doen er alles aan om dit in de toekomst ook zo voort te zetten. We blijven natuurlijk bereikbaar voor al je vragen en hopen je in de toekomst weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Over NBG Hypotheken

Een passende en betaalbare hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.