Vriendelijk, makkelijk, slordig?

Enkele jaren geleden sloten wij via NBG een hypotheek af voor aankoop van een nieuwe woning. Recent hebben we, weer via NBG, die hypotheek verhoogd tbv verbouwing. Dat proces verliep makkelijk (uitstekende upload-mogelijkheiden in de nieuwe website) en de begeleiding door de adviseur was snel en vriendelijk (telefoon, email, whatsapp). We hebben dus uiteindelijk waar we voor kwamen. Echter, op veel momenten bleek allerlei informatie die wij aanleverden niet correct te zijn verwerkt in het advies – verwisselingen van salaris, verwisseling van werkgever, gedateerde werkgever, verwisseling van email-adressen, ontbrekende telefoonnummers, herhaaldelijk gedateerd woonadres (we zijn dus al jaren terug verhuisd...), etc. Dat betreft mogelijk slechts details, maar de slordigheid stemt niet erg gerust betreffende de kwaliteit van het gegeven advies. Aanbevelen? Als anderen net zo duur zijn: ja.

Snelle reactie, zorgvuldig en accuraat

Goede hulp en adviezen gekregen van onze adviseur Arjen Sietsma. Zakelijk maar ook heel persoonlijk. Schept een vertrouwensband en daardoor ook met NBG/Obvion.

Goed geholpen van begin tot eind

Het gehele proces was nogal omslachtig, maar nbg heeft geholpen om te zorgen dat het toch (redelijk) op tijd rond kwam.

Beste Maaike, bedankt voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je het gehele proces goed geholpen bent. We blijven ons inzetten om je ervaring in de toekomst naar 5 sterren te kunnen tillen en horen graag hoe we dit kunnen bereiken. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Zeet tevreden van ons ervaring met NBG bank

Ons ervaring bij NBG bank was heel interessant en wij zijn heel erg tevreden van. Ons adviseur Meneer Jan Haaijer heeft ons goed geholpen met het vinden van een hypotheek die past bij ons wensen om onze eerste woning te kunnen kopen, was heel vriendelijke en professioneel, en was telefonisch en via watsapp bereikbaar om alle onze vragen te beantwoorden en met het invullen van alle documenten te helpen. De procedure was ook duidelijk. Dank jullie wel allemaal voor jullie hulp!

Beste Hajar, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We zijn meer dan blij om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening. Onze collega's zitten altijd klaar om op al je vragen een snelle reactie en duidelijke uitleg te geven en denken graag met je mee. Super dat je dit weet te waarderen! We wensen jullie heel veel woongeluk toe in jullie nieuwe woning! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Professioneel en zeer vakkundig!

NBG heeft op een zeer prettige manier onze hypotheek aanvraag verzorgt. We werden met raad en daad bijgestaan. Verschillende zaken werden altijd heel goed uitgelegd en dat ervaardde wij als heel fijn. Ik zou NBG zeker aanbevelen!

Beste Angela, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Super om te lezen dat je op zo'n prettige manier bent bijgestaan en dat alle zaken duidelijk werden uitgelegd. Ook na het traject blijven we natuurlijk bereikbaar voor al je vragen. We waarderen je vertrouwen in NBG enorm en staan in de toekomst graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Persoonlijk-professioneel

De ondersteuning en service van NBG hebben mij zeer goed kunnen ondersteunen in het taaie proces van hypotheekverstrekking. De aanpak was professioneel maar met een persoonlijke insteek. Dat werkt!

Beste Halvard, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat je onze dienstverlening als professioneel en persoonlijk ervaren hebt! Juist die persoonlijke, klantvriendelijke aanpak is iets waar wij veel waarde aan hechten. We danken je voor de prettige samenwerking en hopen in de toekomst opnieuw voor je klaar te mogen staan! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Duidelijke dienstverlening

Beste Remy, heel erg bedankt voor je positieve review! Fijn dat je onze dienstverlening als duidelijk hebt ervaren, we houden onze werkwijze en communicatie graag zo transparant mogelijk. We hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Ik ben begeleid door Harrie Aaldring, vriendelijk persoon met kennis van zaken, waarvoor mijn dank, punt ter verbetering vind ik de bereikbaarheid via de telefoon, soms meerdere keren moeten bellen door de dag heen om contact te kunnen krijgen, ook op sms berichten werd slecht gereageerd, ik ben mij er van bewust dat het niet altijd uitkomt op het moment dat ik bel maar een berichtje zou dan ook goed zijn. Als Harrie daar aan werkt geef ik de volgende keer 5 sterren.

Beste Ben, vriendelijk dank voor je positieve review. Ik ben blij om te horen dat je op een vriendelijke, deskundige wijze begeleid bent door onze collega Harrie. Wij hechten veel waarde aan een goede bereikbaarheid, je feedback nemen we dan ook mee en we doen ons uiterste best om je ervaring in het vervolg naar 5 sterren te kunnen tillen! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Slecht

Ik had een adviseur over de vloer en het was de bedoeling dat ik mijn woning ging renoveren. Wilde alleen een bepaalde bedrag lenen, het kon makkelijk, mijn inkomen was toereikend. Alles aangeleverd en de taxateur ingeschakeld. De bank keurde de aanvraag af, inkomen was toch niet toereikend? Dit is voor de eerste keer meemaak dat ik een financiering niet heb rond gekregen. Heb zo’n spijt van dat ik niet naar mijn vaste adviseur ben gegaan. Moet nu allerlei kosten betalen en geen hypotheek.

Beste, bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Naar aanleiding van uw bericht heb ik uw dossier bestudeerd en heb ik contact opgenomen met uw adviseur. Hieronder deel ik in het kort mijn bevindingen: De  serviceprovider van de geldverstrekker valt in de beoordeling van uw financieringsaanvraag over enkele geldelijke emolumenten uit het arbeidscontract, ondanks dat deze zijn opgenomen in de voorwaarden van uw werkgeversverklaring. Op grond hiervan heeft de serviceprovider van de geldverstrekker de aanvraag uiteindelijk afgekeurd. Vervolgens hebben we u aangeboden om de financiering te regelen via een andere geldverstrekker welke deze emolumenten wel meeneemt. U heeft hiermee ingestemd en wij hebben vervolgens een tweede aanvraag voor u ingediend, waarvoor wij ook een renteaanbod hebben ontvangen. Uiteindelijk heeft u zelf de beslissing genomen om de opdracht in te trekken en van de aanvraag af te zien. Uiteraard vinden wij het spijtig dat uw financiering niet verkregen is, echter ben ik de mening toegedaan dat NBG uw aanvraag heeft opgepakt zoals u mag verwachten van een redelijk handelend en redelijk bekwaam adviseur. Uiteindelijk heeft u zelf de beslissing gemaakt om de financieringsaanvraag vroegtijdig te beëindigen, waardoor NBG niet in de gelegenheid is gesteld om uw aanvraag alsnog tot een goed einde te brengen. Vertrouwende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Kon niet beter

Heb afasie. Is voor mij heel moeilijk

snelle reactie op vragen en goed advies

een fijn eerste gesprek ter oriëntatie wat onze mogelijkheden waren, daarna een prima advies met enkele praktische voorbeelden van een nieuwe hypotheek. Snelle reacties via mail op vragen van ons. Bij het afsluiten van de nieuwe hypotheek ook nog extra alleen de tekenpagina's in de mail om het gemakkelijker en overzichtelijker te maken.

Snelle en duidelijke afwikkeling van onze hypotheek aanvraag

Wij hebben vooral een hele fijne samenwerking gehad met Arjen Sietsma uit Groningen. Hij heeft ons uitstekend door dit hele project begeleid, Ons geregeld van alle informatie voorzien tot aan het eind van het proces hypotheek. TOP

Ik ben erg tevreden met de begeleiding van NGB team bij de nieuwe hypotheek afsluiten. Goede adviezen en regelmatige communicatie over de gang van zaken. Een geweldig bedrijf die het beste resultaat voor zijn klanten wil bereiken. Een apart bedank voor Pierre en Carin! Jullie zijn de beste! Anastasia, Hoensbroek 2023

Beste Anastasia, heel erg bedankt voor je mooie beoordeling! Een tevreden klant is inderdaad onze grootste drijfveer, super dat je dit ook terugziet in onze dienstverlening! We danken je voor de prettige samenwerking en staan in de toekomst graag opnieuw voor je klaar! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Fantastisch

We zijn heel fijn en vriendelijk benaderd en we hebben professionele hulp gehad alle vragen die we hadden zijn correct beantwoord en zeer snel Koen had alle tijd en aandacht voor ons wanneer het nodig was

Beste Jeanette, vriendelijk dank voor je positieve beoordeling! Super om te lezen dat jullie onze dienstverlening als vriendelijk, snel en professioneel ervaren hebben. We blijven natuurlijk bereikbaar voor al jullie vragen en staan in de toekomst graag weer voor jullie klaar. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Vlotte afhandeling, duidelijke communicatie, goede begeleiding en goede bereikbaarheid

We hebben het als bijzonder prettig ervaren dat je als klant in het klantportaal van NBG een helder overzicht krijgt van wat nog moet gebeuren en wat al aangeleverd is, en dat je daar zelf ook zaken kunt uploaden. In verband met de einddatum van het taxatie rapport was het heel fijn dat er (ondanks kerst en oud en nieuw die er nog tussen zaten) heel snel geschakeld kon worden om alles nog tijdig rond te maken.

Beste Antonius, Hartelijk dank voor de positieve review! Ik ben meer dan blij om te lezen dat je zo te spreken bent over de snelle en prettige afhandeling en over onze goede bereikbaarheid. Super dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad. We hopen je deze in de toekomst opnieuw te mogen bieden! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

in het algemeen, tevreden

In het algemeen heb de behandeling als deskundig ervaren. Cijfer : adviseur: 9 1/2. Ondersteuning adviseur 8 1/2 Contacten waren altijd correct en vriendelijk.

Beste Rob, bedankt voor je positieve review! Ik ben blij om te lezen dat je tevreden bent over onze dienstverlening en dat je het contact als deskundig, correct en vriendelijk hebt ervaren. We doen ons uiterste best om je ervaring in de toekomst naar 5 sterren te kunnen tillen. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Fijn en begrijpelijk

Wij hebben met Arjen Sietsma heel erg goed contact. Hij heeft alle geduld en legt goed uit , begrijpen we het niet goed dat heeft hij alle tijd om het nogmaals uit te leggen. Is er iets kunnen we altijd bellen of appen.

Beste Ed, Vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn blij om te horen dat onze top-collega Arjen je van een fijne en heldere uitleg heeft voorzien. Ook na het traject staan onze collega's graag voor je klaar om je snel én persoonlijk te woord te staan. We blijven ons uiterste best doen om je de service te kunnen blijven bieden die je van ons gewend bent. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

vertrouwd, deskundig en accuraat

Adviseur gaf vertrouwen en goede deskundige uitleg, hetgeen essentieel is in financiële zaken. Was heel accuraat in de verwerking. Was steeds bereikbaar voor vragen. Kan geen negatief punt bedenken.

Beste Hub, Hartelijk bedankt voor de positieve review! Een accurate, deskundige aanpak staat bij NBG centraal. Super dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad en we hopen je deze in de toekomst opnieuw te mogen bieden! We blijven natuurlijk bereikbaar voor al je vragen. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Voor de 2e keer een goeie ervaring

Dit is onze 2e hypotheek met Arjen Sietsema als hypotheekadviseur. Weer een goeie ervaring. Alles top geregeld.

Persoonlijk en enorm betrokken

Door de persoonlijke en snelle aanpak van NBG is het uiteindelijk goed gekomen met de Hypotheek. Onze aanvraag was uniek en we hebben samen ervaring opgedaan in dit uitzonderlijke proces. De reden was nog een lopende bestemmingsplan wijziging bij de gemeente.

Beste Leon, namens NBG hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke benadering en een betrokken aanpak. Het bieden van goede én passende, persoonlijke hulp vinden erg belangrijk en onze collega's denken graag met je mee om de best mogelijke uitkomst voor jou te realiseren. Het is een mooi schouderklopje dat je dit weet te waarderen. We waarderen je vertrouwen in NBG enorm en hopen je in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Mijn ervaring was zeer goed mijn adviseur was Marco Bakkum

Het was erg prettig om met Marco samen te werken hij heeft veel ervaring en is erg serieus met zijn zaken bezig hij weet overal veel vanaf en heeft mij goed beraden over de aanvraag van de hypotheek mocht ik ooit weer iets hebben dan weer graag Marco als adviseur ik en mijn vrouw zijn erg goed tevreden

Beste Hans, Hartelijk dank voor je positieve review! Binnen NBG is het deskundig helpen van onze klanten onze grootste drijfveer, wat fijn dat je dit ook terugziet in onze dienstverlening. Onze collega's blijven natuurlijk bereikbaar voor al je vragen en een volgende keer staan we uiteraard graag weer voor je klaar! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Helder vriendelijk en efficiënt!

Hele prettige dienstverlening, de aanvraag was snel afgerond.

Beste Shayne, hartelijk dank voor je positieve review! Het snel, helder én vriendelijk helpen van onze klanten is onze grootste drijfveer. Bedankt voor de prettige samenwerking. We hopen in de toekomst opnieuw voor je klaar te mogen staan. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Altijd volledige medewerking van alle medewerkers , wat wil je nog meer.

Alain Kock als professioneel deskundige is de man die je helpt aan een passende hypotheek!

Zonder moeilijkheden en zonder rompslomp wederom een passende hypotheek aangemeten, met duidelijkheid over alle facetten. Door rustig alles door te nemen was het mogelijk om de stappen en handelingen overzichtelijk uit te voeren, met een meer dan goed en tevreden gevoel geholpen te zijn.

Beste Jan, hartelijk dank voor je positieve beoordeling! Super om te horen dat je een tevreden gevoel hebt over gehouden aan de aangemeten hypotheek en aan het gehele traject. Bedankt voor de prettige samenwerking. We hopen nog vele jaren voor je klaar te mogen staan! Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Hulpvaardig en vriendelijk

Hulpvaardige en vriendelijke medewerkers. Je moet wel veel zelf uploaden en digitaal vaardig zijn.

Beste Petra, vriendelijk bedankt voor je positieve beoordeling! (Klant)Vriendelijkheid en hulpvaardigheid staan bij ons hoog in het vaandel, super dat je dit ook zo ervaren hebt. We helpen je ook altijd graag verder met het digitale stukje. We blijven in de toekomst graag voor je klaarstaan en wensen je een prettige jaarwisseling toe. Met vriendelijke groet, Eline van den Brand NBG

Over NBG Hypotheken

Een passende en betaalbare hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.