behulpzaam, bedachtzaam, bevattelijk.

mijn ervaring omschrijf ik als prettig, vriendelijk en toch heel duidelijk ook als het soms tegen zit. dus ook eerlijk. er wordt duidelijk uitgelegd waar je aan toe bent in simpele woorden en daarin geven ze ook hun advies mee en zijn altijd bereikbaar lekker laag drempelig. top Samenwerking dank je wel!

Beste Raymond, heel erg bedankt voor uw lovende woorden en feedback. We zijn blij om te lezen dat u de samenwerking met ons als prettig heeft ervaren en dat u tevreden bent over het verkregen advies en het gehele proces. U kunt altijd contact met ons opnemen, mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Mijn overwaarde aanvraag is uitstekend en snel afgehandeld zonder enig gedoe .supper geholpen door de nbg hypotheek coördinator.

Goed om te horen, Richard! We zijn blij dat u de samenwerking met onze adviseur als prettig heeft ervaren! Neem gerust contact met hem op, mocht hij u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn. Groet Roel

Uitstekende afwikkeling!

Zeer prettige en persoonlijke aanpak/begeleiding aanvraag hypotheek, Voor zoverre aan de orde voor mij een rede om in onze kennissenkring NBG (zeker t.a.v. Karin) aan te bevelen.

Heel erg bedankt voor uw lovende woorden, Emile! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over het werk wat met name Karin geleverd heeft. Dus nogmaals bedankt voor de aanbeveling en we horen graag van u, mochten we u ooit nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Binnen 1 week alles afgerond !!

Supersnelle service van de financieel adviseur ! In een week tijd liggen alle benodigde formulieren bij de hypotheekverstrekker en is de notaris ook al ingelicht !!

Beste Gerard, fijn om te horen dat u de samenwerking met ons als prettig heeft ervaren en dat u tevreden bent over onze service! Dank u wel voor uw feedback en neem gerust contact met ons op, mochten we u in de toekomst nog eens kunnen helpen. Groet Roel

Duidelijk klantgericht advies

Onze adviseur voor de hypotheek Marten Vogel was precies de juiste persoon die bij ons paste. Hij luistert goed en komt met een helder duidelijk advies. Werken via klantportaal was eenvoudig en efficiënt. Volgende keer weer.

Beste Ivo, ook namens Marten heel erg bedankt voor uw terugkoppeling en lovende woorden. Fijn dat u de samenwerking met Marten als prettig heeft ervaren en dat u tevreden bent over het verkregen advies. Mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn, vernemen we dat graag! Groet Roel

Adviseur bekijkt wat WEL mogelijk is

Na een paar negatieve ervaringen bij financiële instellingen waar je alleen maar hoorde wat NIET mogelijk is was de ervaring met de adviseur van NBG een positief verhaal waarbij gezocht werd naar wat er WEL mogelijk is. Daarbij stond een goed contact met klant voorop!

Beste Jos, we zijn blij om te horen dat onze adviseur zich heeft kunnen onderscheiden van andere financiële instellingen. Fijn dat u het contact en de samenwerking met ons als prettig heeft ervaren. U kunt altijd contact met ons opnemen, mochten we u ooit nog eens verder kunnen helpen! Groet Roel

Heel fijne ervaring qua samenwerking met NBG. Altijd tijd en antwoord op je vragen. Heel veel geduld met bellen naar Aegon over de stukken die aangeleverd moesten worden, die het ons en hypotheek adviseur Pascal Baten niet altijd gemakkelijk maakten.. Zeker een dikke 9 en aanbeveling voor andere qua samenwerking! Mvg Arie de Jager en Yvonne der Voorden .

Beste Yvonne en Arie, we zijn erg blij om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over het advies wat jullie van Pascal hebben gekregen. Fijn dat alles goed is bevallen en dat jullie de samenwerking als prettig hebben ervaren. Dank u wel voor uw terugkoppeling, lovende woorden en aanbeveling! We vernemen graag van u, mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Super goed bereikbaar en heel behulpzaam

Patrick is duidelijk in de communicatie en laat altijd weten waar en ook hoe het staat met de aanvraag. Ik snap niet altijd alles even goed en dan neemt hij echt de tijd om alle aspecten goed en gelukkig ook heel duidelijk uit te leggen. Iets wat ik super fijn vind, want het gaat tenslotte om een grote stap, zo’n hypotheekaanvraag. Ondanks dat er in het proces veel hobbels zaten (vooral met de bank en drukte te doen) gaf Patrick altijd het gevoel er bovenop te zitten en dat het goed komt. Dus super bedankt voor de goede service!

Heel erg bedankt voor deze lovende woorden, Christa! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over het werk wat Patrick geleverd heeft. Dus nogmaals bedankt voor de aanbeveling en we horen graag van u, mochten we u ooit nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Ontzorgen❣️

Lancer wat hebben we het je soms moeilijk gemaakt met alle emoties die er onverwacht bijkwamen, maar wat voelde je het goed aan en ook als ik het weer eens niet wist mocht ik het je zonder mopperen voor de zoveelste keer vragen over het hoe en wat. Excusses hiervoor en super bedankt voor de steun, zorg, en het engelen geduld! We hebben het samen toch gefixt, zonder jou was dit ons nooit gelukt in deze turbulente tijd TOP, TOP, TOP…….

Beste Salida, heel erg bedankt voor uw feedback en lovende woorden, ook namens Lancer uiteraard! We waarderen het dat u de moeite heeft genomen voor een uitgebreide review, dus nogmaals bedankt. We zijn blij om te horen dat u de samenwerking met Lancer als prettig heeft ervaren. U kunt altijd contact met ons of Lancer opnemen, mochten we u ooit nog eens verder kunnen helpen! Groet Roel

Prettig contact en gedegen advies.

Adviseur goed bereikbaar. Is kundig, heeft verstand van zaken en neemt de tijd om vragen te beantwoorden.

Zo horen we dat graag, Jolande! Fijn dat u de samenwerking met onze adviseur als prettig heeft ervaren! Groet Roel

Goed, geen problemen en snel.

Een fijne samenwerking, alles snel geregeld en vragen worden snel beantwoord. Weten waar ze het over hebben, ook voor de wat moeilijkere constructies. Het eerste gesprek kwam de adviseur op bezoek wat erg klantvriendelijk is.

Beste Christiaan, we zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over het werk wat onze adviseur geleverd heeft. Fijn dat alles spoedig is verlopen en dat u de samenwerking als prettig heeft ervaren! Dank voor uw feedback en we vernemen graag van u, mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Very supportive and professional.

Marius gave me guidance in several areas that I did not consider. In addition, he comprehensively managed my situation and focused on solutions instead of issues.

That's what we like to hear, Sabina! We are glad that your are satisfied with the help and service you received from Marius! So also on his behalf, thank your for your feedback and kind words. You can always contact us again, whenever you need help regarding your mortgage! Kind regards, Roel

Zeer goed geholpen

Chantal Beckers heeft mij/ons goed bijgestaan. Mijn ex-man en ik hebben wilden dat ik in het huis kon blijven wonen en hij gaat opzoek naar een nieuwe woning. Het heeft wat bloed zweet en tranen gekost maar Chantal heeft hier hard voor gewerkt om ons hierbij te helpen. Bedankt voor alle hulp en harde werken voor deze moeilijke zaak.

Beste Silvia, wat fijn om te lezen dat u de samenwerking met Chantal als prettig heeft ervaren! Goed om te horen dat alles spoedig is verlopen en dat u tevreden bent over haar service. Ook namens Chantal bedankt voor uw feedback en we horen graag van u, mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Het was uistekend

Alles was duidelijk. Ik kon zo veel vragen stellen als ik het wil ook al is het twee of drie keer dat je vraag krijg je antwoord op. Het was echt een soepel process. Ik zou zeker mensen aanraden om deze bedrijf te schakelen als ze huis willen kopen.

Beste Francheska, we waarderen uw terugkoppeling en lovende woorden en we zijn blij dat u zo tevreden bent over onze dienstverlening! Fijn dat de communicatie u goed is bevallen en dat het gehele proces soepel en spoedig is verlopen. Bedankt voor de aanbeveling en we horen graag van u, mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Ontzorgt door een specialist!

Een voor ons overweldigende taak is door de specialistische aanpak van Brian Ridder tot een haalbaar dossier teruggebracht. We weten uit ervaring dat geen enkele verhuizing zonder werkdruk en stress verloopt. Brian heeft ons met zijn inzet, vakmanschap en oplossingsgerichte aanpak een heleboel puzzel- en regelwerk uit handen genomen!

Beste Hans, wat fijn om te lezen dat u de samenwerking met Brian als prettig heeft ervaren! Goed om te horen dat alles spoedig is verlopen en dat u tevreden bent over zijn service. Ook namens Brian bedankt voor uw feedback en we horen graag van u, mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Safe and Fast

Each steps were very simple and each process were explained very clear. One to one support and Engin's performance was excellent.

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Dear Halim, thank you for your kinds words and feedback. We are glad to hear that you are satisfied with the advice you received from Engin and that the whole process went well! You can always contact us again if you need help regarding your mortgage! Kind regards, Roel

Traag, slecht geïnformeerd, niet gedaan wat vanaf begin de bedoeling was, ik moet er steeds achteraa

Hele proces duurde veel langer dan beloofd werd (totaal 6 maanden), ben slecht geïnformeerd over de stand van zaken, er is niet gedaan wat vanaf het begin de bedoeling was (uitkoop EN overwaarde vrijmaken uit maximale hypotheek), krijg lang geen reacties.

Beste Rob, we vinden het vervelend om te horen dat we niet aan uw verwachtingen konden voldoen tijdens uw hypotheekproces. We waarderen uw feedback en zullen dit intern bespreken om hier van te leren. Aan de hand van uw review kan ik echter niet uw dossier erbij halen maar we zouden het graag verder met u bespreken om tot een oplossing te komen. U kunt ons contacteren op [email protected], per mail kunnen we dan wat meer inzicht krijgen in de situatie en dit verder met u bespreken. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Roel

Wij zijn super goed geholpen! Ze hebben ons alles goed uitgelegd de voor en tegens! Ja dik tevreden ❤️

Als jullie tevreden zijn, zijn wij dat ook! Heel erg bedankt voor de lovende woorden, we zijn blij dat jullie zo tevreden zijn over onze service! Groet Roel

Van het begin, 1e gesprek met jeroen, tot aan het einde fantastisch geholpen met alles. Niets is teveel bij deze mensen.

Beste Corne, we zijn blij om te horen dat u tevreden bent over het verkregen advies en onze dienstverlening! Dank voor uw feedback, ook namens Jeroen! U kunt altijd contact met ons opnemen, mochten we u ooit nog eens kunnen helpen! Groet Roel

Goede begeleiding en uitleg waar nodig

Tijdens een scheiding komt er van alles op je af en je bent zoekende wat er allemaal geregeld moet worden. Met name het bezit van een eigen huis en de uitkoop die hiervan het gevolg is roept wel de nodige vragen op. -Kan ik blijven wonen in de nieuwe financiële situatie is er een van. NBG heeft in mijn geval dit deel voor zijn rekening genomen en is bet de bestaande hypotheekverstrekker tot een passende oplossing weten te komen. Een hectisch proces mede veroorzaakt door het gegeven dat mijn ex-partner reeds een andere woning had aangeschaft en de termijnen onder druk kwamen te staan. Voor mijn deel heeft dat ervoor gezorgd dat ik me iets minder de tijd heb genomen om me in de aangeleverde documenten te verdiepen, maar ik heb er vertrouwen in dat het voorwerk van mijn adviseur met de nodige zorgvuldigheid is gebeurd. Dank voor de inzet.

Beste Leon, fijn om te lezen dat u tevreden bent over onze dienstverlening en dat we u goed hebben kunnen helpen bij het aanpassen van de hypotheek. Bij een scheiding komt hypothecair gezien een hoop bij kijken en we zijn blij dat alles spoedig is verlopen. Dank u wel voor uw terugkoppeling en kunt altijd contact met ons opnemen, mochten we u in de toekomst nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

We zijn erg tevreden over de dienstverlening voor onze nieuwe hypotheek

Jonathan is een man van zijn woord en komt zijn afspraken altijd na. Goed bereikbaar en denkt met je mee. Zeer vriendelijk en denkt in oplossingen.

Beste Margareta en Rex, we zijn erg blij om te horen dat Jonathan jullie heeft kunnen helpen bij het regelen van een nieuwe hypotheek. Erg fijn dat alles spoedig is verlopen en dat jullie tevreden zijn over zijn service. Dank jullie wel voor jullie feedback en neem gerust contact met ons op, mochten we u ooit nog eens van dienst kunnen zijn. Groet Roel

Zo fijn als iemand je goed en fijn kan helpen!

We kennen Glenn nu al een hele tijd en hij heeft ons altijd goed en fijn geholpen. Als ik iets heb bel ik altijd Glenn ;-)

Heel erg bedankt voor uw feedback, Koen! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over het werk wat Glenn geleverd heeft. We horen graag van u, mochten we u ooit nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

Snelle afhandeljng

Zeer meedenkende adviseur Vriendelijk en betrokken bij hetgeen hij moet doen

Fijn dat u de samenwerking met ons als prettig heeft ervaren! Dank u wel voor uw feedback en neem gerust contact met ons op, mochten we u ooit nog eens van dient kunnen zijn! Groet Roel

Angie Dowib-Ebrahim is a must have advisor when buying a property in the Nerthelands.

As a foreigner living in the Netherlands I recieved extensive support from Angie Dawib-Ebrahim, NBG Hypotheken. It took me almost 4-5 months to find the right house and she has been on my side supporting me up until the end. Her knowledge, guidance and actions played a significant role to my success. Angie provided a detailed explanation associated to the mortgage expenses and step by step guidance as to what is the next step resulting to a clear understanding of the process without surprices. Her availablility was 24/7, (including weekend) where she supported me 100%, she is very passionate about her work and understand's her clients on a personal level. Already recommended Angle to many colleagues and I will continue recommending her, NBG Hypotheken. Feedback on NBG website: It worth receiving an email notification each time a new document or task is available at mijndossier.nbg.nl/mijn-overzicht. Thank you once again for your support Angie.

Dear Andreas, we would like to thank you for your feedback and words of praise, also on behalf of Angie. We appreciate that you have taken the time to provide an extensive review. We are happy to hear that you are so satisfied with the mortgage advice you received from Angie and that the whole process has been a pleasant experience for you. So thank you again and you can always contact us or Angie again, whenever you need help regarding your mortgage! Kind regards, Roel

Prima geholpen!

Prima geholpen door Jeroen Willemsen. Luistert goed naar de vraag en geeft goed advies over de mogelijkheden. Dit was de 2e keer dat ik zijn hulp ingeschakeld heb en ik zal hem zeker weer benaderen indien nodig.

Heel erg bedankt voor deze lovende woorden, Yvonne! Goed om te horen dat u zo tevreden bent over het werk wat Jeroen geleverd heeft. Dus nogmaals bedankt voor de aanbeveling en we horen graag van u, mochten we u ooit nog eens van dienst kunnen zijn! Groet Roel

De Pinckart 54

5674 CC Nuenen

Over NBG Hypotheken

De beste hypotheek voor iedereen. Ook als je situatie net even anders is. Dat is wat ons drijft. Dat doen we vanuit een no-nonsense aanpak, met korte lijnen, persoonlijk, betrokken, transparant, doortastend en met passie voor ons vak. Onze adviseurs spelen doorlopend in op de woonwensen en vragen van onze klanten. We zijn altijd bereikbaar en altijd in de buurt. Nieuwsgierig naar de mogelijkheden? Ontdek meer over NBG en wat we voor jou kunnen betekenen.