Je wordt er perfect geholpen

De service die je krijgt bij alles wat je vraagt word goed uitgelegd.

goed en vriendelijk

wij zijn zeker al 25 jaar klant .altijd goed advies en klant vriendelijk

Goede en snelle behandeling

Snel en netjes

Snel en netjes afgehandeld en achtergelaten

Ze geven heel duidelijk advies

De service nadien is ook top.

goeie service

top bedrijf

Verhagen levert een top service. Onze wasmachine was kapot en binnen 1 dag kwam er een monteur aan huis die de wasmachine heeft gerepareerd. Heel blij mee. Aanrader.

Prima service.

Zeer snelle levering.

Onze ervaring met de firma Verhagen is heel goed.

We zijn nog altijd tevreden over firma Verhagen, goed advies bij aankoop nieuwe apparatuur, snelle reactie bij een mankement, goede service.

goeie service

je wordt van begin tot thuis goed en deskundig geholpen. snellen service.

Top-service

Mijn oude wasmachine was kapot. Na één belletje met Verhagen stond er na 2 uur alweer een nieuwe wasmachine geinstalleerd en al in huis. Super-service!

Zeer klant vriendelijk en goede service

Zeer klant vriendelijk en goede service

Ik kom er graag

Je wordt er zeer goed behandeld. Goede uitleg en vriendelijk. Prijzen zijn ook zeer scherp

Snelle en goede service

Mijn rijbewijs "mee gewassen" en raakte vast in de wasmachine. Gijs haalde de hele wasmachine uit elkaar om vervolgens mijn rijbewijs aan te kunnen. Toppers!

Super service denken mee en weten waarover ze spreken.

Prima service en goede producten/machines

Prima service en goede producten/machines

Top service.

Top service. Alles naar wens verlopen.

Goede service, goede levering en vriendelijk personeel

Na het bestellen hoefde we niet lang te wachten, totdat onze vaatwasser en qooker kraan waren geplaatst. Er werd tijdens het kiezen van deze apparatuur ook goed meegedacht over de situatie waarin de apparatuur gebruikt ging worden. Kort gezegd, zeer tevreden

Kei goed

Ik had me verslapen. Ik snap dat het frustrerend is als je hierdoor moet wachten. Maar toch stond er een vriendelijke jongeman aan de deur. Hij was ook zo klaar, heeft alles netjes achtergelaten, en een goede uitleg gegeven.

Super goed

Hele goede service. Verhagen gaat voor kwaliteit en denkt met de klant mee. Er zijn geen problemen en dus alleen maar oplossingen.

cijfer: 7

Kleine maand gewacht op mijn combi magn. terwijl eerst werd gezegd ongeveer 8 dagen. Kreeg beetje de indruk dat ik een paar keer vergeten was. Maar na het tweede belletje ging alles heel vlot. Prijs, afleveren en installeren is naar grote tevredenheid afgehandeld!

Goed geregeld

Graag wel huis nummer aanpassen staat Zandoerle 14 moet 17 zijn.

Vlotte service. Vaatwasser 's middags gekocht, eind van de middag stond die er al in

Zeer tevreden met de hulp bij de aankoop en de plaatsing thuis

Goede uitleg bij de aankoop zonder winstbejag

goede service en snelle afhandeling bij problemen.

Steenslag 5 5531 MC Bladel

Over Verhagen Elektroservice

Verhagen Elektroservice sinds 1987 actief in het verkopen van witgoed en inbouw keukenapparatuur. Eigen monteurs, service aan huis. *Full service *Gratis plaatsing m.u.v. inbouwapparatuur *Gratis 1e verdieping *Gratis aansluiten trekschakelaar *Gratis deur omdraaien *Gratis montage van stapel kit *Gratis oude machine retour *Gratis verpakkingsmateriaal retour *Bij storing service aan huis (TV en klein huishoudelijk uitgesloten)