Behulpzame persoonlijk advies, snelle levering

Zeer tevreden over de vriendelijkheid van de medewerkers en de service! Vaatwasser (13 jaar oud) kapot ... destijds niet bij Verhagen gekocht, maar desondanks kwam de monteur de dag erna al. Er kwamen te veel kosten aan, dus hebben we besloten een nieuwe aan te schaffen. In no-time geleverd en ook ingebouwd.

Fijne service

Fijne en snelle service! Zeer tevreden over

Netjes op tijd geregeld

Voor iedereen aan te raden

Snelle service ondanks drukte

Goed advies en service. Vlotte plaatsing nieuwe oven.

Geweldige zaak

Een uur na mijn bestelling in de winkel, staat mijn apparaat thuis helemaal aangesloten. Perfect

super goede en fijne service

Verhagen wij komen er al 32 jaar al onze eclectische apparatuur komen daar vandaan. Eerlijke prijs en een hele goede service.

Uitstekende service!

Snelle herstelservice

goede ervaringen mee

heb er goede ervaringen mee en snelle service

Onze ervaring was weer 'top'!!

Storing in vaatwasser is na 'wat hindernis' top gevonden en super opgelost qua rekening en veel onder garantie, chapeau en dank aan firma Verhagen.

Vriendelijk, behulpzaam en snel

Opnieuw heel snel en vriendelijk geholpen.

Prettig inkopen

Duidelijke uitleg over het te kopen produkt.

Vanaf het eerste contact tot levering en plaatsing goede communicatie, duidelijke uitleg en prima service. Via via aan dit adres gekomen. Er werd ruim 1 1/2 uur voor ons gepland om onze wensen mbt keukenapparatuur te benoemen en om alle betreffende apparaten te tonen en van uitleg/verschil te voorzien. Enorme showroom waar alle apparaten in verschillende modellen/merken te zien zijn zodat duidelijk is wat je koopt en niet vanaf een plaatje moet beoordelen. Er is contact geweest met de keukenleverancier over de details en plaatsing. Alles duidelijk en goed gecommuniceerd ook naar ons. (Op ons verzoek). Snelle en overzichtelijke offerte. Strakke planning, deskundigheid en vriendelijkheid. Na plaatsing werd de tijd genomen voor een beknopte uitleg van de verschillende apparaten. Verpakkingsmaterialen werden allemaal meegenomen. Factuur betalen na levering en plaatsing. In ons geval plaatsing (bewust) paar dagen later. We hebben geen aandelen maar ik kan het iedereen aan te raden sowieso naar de showroom te gaan! Wij zijn zeer tevreden.

Service is gewoon goed

Alles goed

Zeer goede service

Ze zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen.

prima alles correct.

alles prima geregeld, tijd afwerking enz

Snelle service

Probleem direct opgelost en onderdeel vervangen

Deskundige advies en de service 100 punten

Altijd goed en duidelijk advies. Denken goed mee

goed advies, snelle levering en plaatsen van toestel plus bedieningsuitleg en aansluiten

goede uitleg over product. volgende dag al te leveren. plaatsing plus uitleg gebruik van toestel en aansluiting. levertijd op afspraak.

Goede service!

Uitstekend geholpen ik de winkel, kennis van zaken en goed advies. Koelkast geleverd, geïnstalleerd, verpakking en oude koelkast meegenomen.

Zoals altijd weer super goede service!

Smorgens kookplaat kapot. Paar uur later al een nieuwe geplaatst door jullie. Daarom komen we ook altijd weer terug bij jullie als we iets nodig hebben. We kijken niet eens ergens anders. Service is TOP! Nogmaals bedankt. En we zeggen het ook altijd voort aan anderen.

Fijne winkel

Uitstekend persoonneel , en goede service

Fijn behandeld

Goede monteurs en fijne verkopers

Vandaag gekocht, vandaag in huis

Snelle en goede service

Steenslag 5

5531 MC Bladel

Over Verhagen Elektroservice

Verhagen Elektroservice sinds 1987 actief in het verkopen van witgoed en inbouw keukenapparatuur. Eigen monteurs, service aan huis. *Full service *Gratis plaatsing m.u.v. inbouwapparatuur *Gratis 1e verdieping *Gratis aansluiten trekschakelaar *Gratis deur omdraaien *Gratis montage van stapel kit *Gratis oude machine retour *Gratis verpakkingsmateriaal retour *Bij storing service aan huis (TV en klein huishoudelijk uitgesloten)