De goederen werden correct geleverd en geplaatst. De medewerkers zowel aan de telefoon als de chauffeur en tevens ook plaatser waren enorm vriendelijk. Dit maakte het plaatje van de aankoop compleet. Dank je.

Geweldige goeie service

Mijn ervaring met electroservice Verhagen is heel goed.Ze komen afspraken echt prima na.Zijn vriendelijk en netjes aan de telefoon en ook bij het afleveren en ophalen van apparatuur.Wij zijn zeer tevreden over electroservice Verhagen.

Reparatie met originele onderdelen. Wasmachine werkt weer als nooit tevoren. Monteur ging vakkundig te werk. Voerde de reparatie met preciesie en met gevoel voor tijd en kosten uit. Zeer tevreden.

heel goed

Goed advies

Goed advies. Geeft oprecht een mening over producten. Kan zich inleven in je persoonlijke behoeftes

Denken goed mee , snelle levering

Goede ontvangst en goede, aardige werknemers

Zie vorig kader

Uitmuntende service en zeer snelle levering.

Zeer snelle levering en uitmuntende service .

Goede snelle service

Wel prijziger

Gewoon goed

Fijne omgang in de winkel en geen poespas, gewoon zoals het is. Helder en duidelijke uitleg, zowel bij aankoop als bij levering.

Geweldige service

Goede service en vriendelijk personeel

Altijd vriendelijk en professioneel geholpen.

Top team.

Afgelopen week ging mijn wasmachine kapot. Meteen Verhagen gebeld. Na telefonisch uitleg, omdat ik helaas niet meer mobiel ben, heb ik een nieuwe wasmachine besteld met verhoger. Deze is zaterdag al geplaatst. Met korte uitleg zelf aan de slag gegaan. Top wasmachine en heel fijne verhoger, met grote uitschuifbare lade. Omdat een paar programma's mij niet duidelijk waren, nog een uitleg gevraagd. Marcel kwam gisteren daarvoor nog hier na toe en heeft dat ook nog eens duidelijk uitgelegd. Bij vragen kun je nog altijd bellen. Super bedankt voor de geweldige service.

Topservice !

Een zaak waar je nog echt service krijgt van ervaren mensen. Dit maak je op weinig plaatsen meer mee.

Zeer goede service

Altijd goed geholpen

lieve mensen

altijd vriendelijk

Alle informatie overgebracht bij verkoop en levering. Snel en tactisch de oude meegenomen en de nieuwe geplaatst.

Staan altijd voor ons klaar.

Goed advies. Goede service.

Vaatwasser uitgezocht om 10:00 uur. Dezelfde ochtend rond 12:00 geplaatst….

PRIMA

JE WORDT ER PRIMA GEHOLPEN . AFLEVEREN MET EEN WOORDT GEWELDIG .

deskundig

deskundig zoek naar de beste oplossing, ook de monteur. goed geholpen.

Snelle levering

Koelkast woensdag besteld, vrijdag in huis (kon ook donderdag al) Dus koude biertjes in het weekend. Verbeterpuntje: Heb al een paar keer gehad dat door de telefoon andere prijzen gezegd worden, dan op de website vermeld staan. Zou fijn als dat hetzelfde zou zijn. Om misverstanden te voorkomen. En ook krijg ik via de telefoon producten te horen, die niet op de website staan.

Prima service, deskundig bedrijf

Goede uitleg en service

Steenslag 5

5531 MC Bladel

Over Verhagen Elektroservice

Verhagen Elektroservice sinds 1987 actief in het verkopen van witgoed en inbouw keukenapparatuur. Eigen monteurs, service aan huis. *Full service *Gratis plaatsing m.u.v. inbouwapparatuur *Gratis 1e verdieping *Gratis aansluiten trekschakelaar *Gratis deur omdraaien *Gratis montage van stapel kit *Gratis oude machine retour *Gratis verpakkingsmateriaal retour *Bij storing service aan huis (TV en klein huishoudelijk uitgesloten)