geweldige service

Wij ervaren Verhagen als een Kempisch bedrijf met een geweldige service. Doen nooit moeilijk en zijn altijd behulpzaam. Denken mee. Binnen onze vrienden en kennissenkring bevelen we altijd Verhagen aan als betrouwbaar bedrijf.

Snel en Goed

goede ervaring daar en goede uitleg

Is goed

Vriendelijk en goed

goed en snel

in korte snel geleverd en in elkaar gezet

Snel en meteen opgelost

Binnen 2 uur na melding kapotte wasmachine was het gemaakt.

Service waar je blij van wordt

Prima service, kwaliteit en prijs!

Goed advies in de winkel, goede service en levering

Goede uit leg

Apparatuur en plaatsing zeer tevreden

Enkele fouten op de factuur. Niet de afgesproken vermeld. € 100,= te veel gerekend en het uur bedrag klopte niet. Erg slordig allemaal. Dus kijk vooral jouw factuur na!!

super

prima geholpen

Afspraken maken en ook nakomen daar hou ik van.

Ruime keuze in keukenapparatuur

Service altijd top

Persoonlijke service en scherp geprijsd

Gewoon de beste service die er is

Een mooi bedrijf met oog voor de klant en een buitengewone service

Uitstekend bedrijf

Goede adviezen, prima services, snelle levering. Zeker aan te raden.

Koelvriescombinatie snel geleverd

Op dinsdag besteld, opvrijdag geleverd. Op tijd om de ijstaart voor Pasen te kunnen bewaren. Topservice!

Super snelle service. Geweldig

Snelle service. Meedenkende monteur. Geweldig

Naar tevredenheid behandeld.

Droger netjes afgeleverd en oude mee genomen.

Zeer tevreden over de service.

Wij wonen sinds 2014 in Nederland Hebben alles bij Verhagen gekocht vanwege assortiment prijs en service

Steeds prima service

Wij zijn ontzettend tevreden over de wasmachine die we kochten en van de klantvriendelijkheid van de verkoper en installateur. Jullie doen dat top.

Snelle goede service

Kapote washmasine snel geleverd na goed geholpen te zijn in de winkel

Vriendelijk, klantgericht en snelle service

Vervangen glasplaat kookplaat snel en goed uitgevoerd na een bezoek aan showroom met prima voorlichting

snel en goede service

Ruim assortiment, snelle service,vriendelijk

Vaste klant

Zeer tevreden . Zeer goede en zeer snelle service. Duidelijke fijne uitleg in de zaak , zowel in praktijk bij aansluiten.

Goede en snelle service

Donderdagmiddag een droger gekocht. Vrijdagmiddag gheleverd en geinstalleerd. Top

Steenslag 5 5531 MC Bladel

Over Verhagen Elektroservice

Verhagen Elektroservice sinds 1987 actief in het verkopen van witgoed en inbouw keukenapparatuur. Eigen monteurs, service aan huis. *Full service *Gratis plaatsing m.u.v. inbouwapparatuur *Gratis 1e verdieping *Gratis aansluiten trekschakelaar *Gratis deur omdraaien *Gratis montage van stapel kit *Gratis oude machine retour *Gratis verpakkingsmateriaal retour *Bij storing service aan huis (TV en klein huishoudelijk uitgesloten)