Late levering van een niet gesoldeerde kraan

Met grote zorg hebben wij een passende kraan voor onze badkamer gezocht. Deze hebben wij hier gevonden. Na de bestelling en bevestiging hebben wij lang op het uiteindelijk eindproduct moeten wachten. Echter bleek na aansluiting de geleverde kraan niet waterdicht. De verschillende onderdelen waren wel in elkaar geschroefd maar het soldeer bleek te zijn vergeten.

Uniek, naar wens en oplossend

Voor onze keuken hebben wij een qooker patina, messing genomen. De keukenboer had geen passende spoelbak en rvs met een messing kraan geeft bij mij kortsluiting. Op internet gezocht naar messing spoelbak en zo bij koperenkranen uitgekomen. Wij hadden vrij specifieke maten en moest de spoelbak dus echt op maat. Voor de korf hebben wij ook de messing variant genomen, deze is echt heel mooi handwerk. Toen alles binnen was kwamen wij 2 kleine problemen tegen, de radius van de hoeken was wat te scherp en 1 rand vond ik niet echt strak afgewerkt (ik ben erg precies) dit besproken met koperen kranen en netjes een retour bon gehad zodat wij de spoelbak kostenloos retour konden sturen en zij de aanpassingen en afwerking konden uitvoeren. Spoelbak ligt er nu super fraai in met de qooker. Voor de korf bleek dat er niet snel genoeg water werd afgevoerd. Wij waren de eerste die deze korf hebben besteld dus dit was design technisch niet helemaal op orde. Nu hebben wij aan de hand van de feedback een nieuwe korf gekregen met meer gleuven erin en ik moet zeggen nog fraaier dan de eerste! Alles is nu mooi in lijn en echt dikke plus voor de service. Het is en blijft handwerk en kan daarom wat afwijken maar het is geen probleem om dit met hun te bespreken, zij willen ook het beste resultaat :)

Uitstekende service en kwaliteit

Zeer goed geholpen en meegedacht.

Over Koperenkranen.com

Koperenkranen is in 2015 gestart en heeft een ongelofelijk veel ontwikkelingen doorgemaakt. We hebben onze koperen kranen gepresenteerd op beurzen en worden onze Koperenkranen® over heel de wereld gebruikt. (op alfabet: België, Curacau, Denenmarken Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Portugal Spanje incl. Ibiza & Mallorca, UK, US, Zweden, Zwitserland) Dit is een bevestiging voor het vasthouden aan bewezen design en te kiezen voor alleen de allerbeste materialen en gereedschappen. Elke kraan uit de Koperenkranen® collectie wordt met de handgemaakt in onze werkplaats in Nijkerk. Met een klein team zetten we ons in voor dit eerlijk product. Koperen kranen maken is een ambacht, wij werken voor zakelijke en particuliere klanten aan speciale projecten en maken unieke kranen, dit is onze passie.