Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Koperenkranen.com

Koperenkranen is in 2015 gestart en heeft een ongelofelijk veel ontwikkelingen doorgemaakt. We hebben onze koperen kranen gepresenteerd op beurzen en worden onze Koperenkranen® over heel de wereld gebruikt. (op alfabet: België, Curacau, Denenmarken Duitsland, Finland, Frankrijk, Ierland, Italië, Luxemburg, Oostenrijk, Portugal Spanje incl. Ibiza & Mallorca, UK, US, Zweden, Zwitserland) Dit is een bevestiging voor het vasthouden aan bewezen design en te kiezen voor alleen de allerbeste materialen en gereedschappen. Elke kraan uit de Koperenkranen® collectie wordt met de handgemaakt in onze werkplaats in Nijkerk. Met een klein team zetten we ons in voor dit eerlijk product. Koperen kranen maken is een ambacht, wij werken voor zakelijke en particuliere klanten aan speciale projecten en maken unieke kranen, dit is onze passie.