Mooi appartement opgeleverd

We zijn tevreden over de kwaliteit van onze reeds opgeleverde appartement, de begeleiding, planning en communicatie verliep zeer naar wens.

Leuk team om mee samen te werken

Samen met Bouwsaam gebouwd aan mijn appartement, fijne en prettige begeleiding vanuit Bouwsaam gehad en daarnaast ook korte lijnen om in contact te blijven met de aannemer na oplevering van het huis.

Je krijgt een heerlijk mooi huis.

Je wordt het gehele bouwproces goed begeleid en met vragen kon je altijd bij ze terecht. Ik heb veel plezier beleefd aan het realiseren van mijn woning op deze manier!

Een les om van te leren voor de volgende keer

Tijdens de bouw is gebleken dat op mijn parkeerplek een koof geplaatst werd waardoor de ruimte om te parkeren krap is geworden. Het is een dagelijkse klus om in te parkeren op mijn eigen plek. Daarnaast hebben we geen keuze kunnen maken wat betreft de berging. Tijdens oplevering kwam ik erachter dat ik de kleinste berging toegewezen kreeg en ook hier stond een koof in. De berging is te klein daardoor geworden. Ik had dit aangekaart en helaas kon het niet anders geregeld worden en er was geen compensatie ervoor. Dan de ondergrondse afvalcontainers die voor het pand aan de straatkant geïnstalleerd zijn. Op de tekening stond aangegeven dat de containers op de hoek van de kade geplaatst zouden worden. Alle bewoners die aan de voorzijde van het pand de schuifdeur van het balkon open hebben ondervinden erg veel last van stank (vooral in de zomer) en altijd vuilniszakken naast de containers. Ik heb veel te verduren gehad na de oplevering. Het ging niet allemaal lekker en het heeft paar maanden geduurd voordat ik ging verhuizen. Nadat ik gesetteld was bleek dat de keuken niet goed geplaats was. Het eiland stond niet looodrecht tegenover het keukenblok. Bleek dat de muur scheef stond en er een afwijking was van 3 cm, dus de keuken moest eruit en de muur rechtgeplamuurt worden. Als laatste heb ik last van lekkage. Dit is zeer recent. Dit gevalletje moet ik nog aanmelden. Door de drukte op werk en privé ben ik er nog niet aan toe gekomen. Maar dat gaat nog gebeuren. Al met al ellende maar een wijze les hoe het anders moet.

Beste Nicolien, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen voor Bouwsaam. Naar aanleiding van de onvoldoende beoordeling en jouw omschrijving vinden wij het heel vervelend dat het op meerdere punten is misgegaan en vinden dat heel jammer. Uit jouw verhaal begrijpen wij dat de genoemde punten die je omschrijft door de aannemer niet goed zijn uitgevoerd. Dit wordt meegenomen in onze evaluatiegesprekken met en over onze samenwerkingspartners. Het invullen van de review gaat echter over de dienstverlening van Bouwsaam. Dit heb ik misschien niet duidelijk aangegeven in het verzoek om een review in te vullen.

betrokken, realistisch

Goeie ervaring met Bouwsaam. een goede samenwerking gehad met bouwsaam. de mogelijkheid om in collectief opdrachtgeverschap - de hulp van de bouwbegeleiders een nieuwbouw woning te realiseren naar wens in een prijsklasse voor starters. de mensen van bouwsaam heb ik ervaren als betrokken, vernieuwend, en realistisch. de bouwgroep heb ik als leerzaam ervaren en een zeer gunstige mogelijkheid die voor mij nieuw was!

Rommelig

Begeleiding ging heel snel. Weinig input van de medewerker rondom het huis.

Dag Sjafie, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om een review te plaatsen over Bouwsaam. Je hebt Bouwsaam een onvoldoende gegeven. Dat vinden wij spijtig om te horen. In jouw korte omschrijving begrijpen wij niet wat je bedoelt met "begeleiding ging heel snel en weinig input van de medewerker rondom het huis”. Zou je ons kunnen laten weten wat je hier precies mee bedoelt? Dan kunnen we jouw feedback gebruiken om van te leren. Alvast hartelijk dank voor je reactie!

Via Bouwsaam een mooie fijne woning gekregen.

Toen wij op zoek waren naar een woning hadden we ons ingeschreven bij Bouwsaam. We werden helaas uitgeloot voor dat project. Later belde ze ons om aan te geven dat er een nieuw project kwam wat ze wel iets voor ons leek. Dit klopte en we zijn gelijk akkoord gegaan. Dit resulteerde in onze huidige woning.

Duidelijk en transparant

Ik heb goede begeleiding gehad van Bouwsaam bij het bouwen van ons huis. Ze waren eerlijk en oprecht. Als er gebreken waren konden wij dit goed terugkoppelen aan hen. Peter Brandsma is ook echt een duidelijke man die ook eerlijk en oprecht is.

Ben Tevreden

Het is al ruim vier jaar geleden, maar ben tevreden over hoe het contact verliep.

Vriendelijke en professionele begeleiding bij de bouw van ons huis.

De vriendelijke mensen van Bouwsaam heeft voor mij een huis laten bouwen in Almere Poort. De begeleiding bij de koop en communicatie met Bouwsaam en de architect verliep soepelen professioneel, en we zijn gelukkig met het huis. De bouw van het huis had wat vertraging, maar we wonen nu al weer 3 jaar naar volle tevredenheid in onze nieuwe woning.

Zelfbouwen loont, maar.......

Heb een appartement laten bouwen in een CPO (Collectief Particulier Opdrachtgeverschap), samen met nog 23 anderen. Het was een leuk, maar ook zeer intensief traject waarin we begeleid zijn door Bouwsaam. Hoe goed en persoonlijk hun begeleiding ook is, hou altijd in je achterhoofd dat jij toch echt zelf de opdrachtgever bent. Als het goed gaat, zijn de lusten voor jou, maar als het een keer mis gaat, zijn de risico's ook voor jou. Een goede rechtsbijstandsverzekering is in ieder geval zeer zeker aan te bevelen. In ons geval hadden we die niet en resulteerde dat in een slepende rechtszaak van 5 jaar met de bouwer en constructeur. Gelukkig zijn we er uiteindelijk toch nog goed uitgesprongen. Maar al met al ben ik tevreden met het eindresultaat, en ik zou in de toekomst zelfbouw ook zeker weer overwegen.

Erg goed!

Toen wij in het gemeentehuis aangesproken werden of wij nog op zoek waren naar een woning wisten wij totaal niet wat voor project dit betrof. Na een aantal leuke gesprekken op locatie de keus gemaakt om deze uitdaging aan te gaan. Zeer goede begeleiding gehad, leuk contact onderling, en een snelle bouwperiode. De oplevering ging ook volgens plan. Ik zou zeker een nieuw project aangaan met bouwsaam

Zeer professioneel

Zeer ervaren.klant gericht denken al ver vooruit.

Betrouwbaar, meedenkend

Bij toeval kwam Bouwsaam op ons pad. We zagen een project met nieuwbouw en zodoende hadden wij ons eerste contact. Het contact was vriendelijk, meedenkend en betrouwbaar. Tijdens het hele proces altijd bereikbaar. Wie weet tot in de toekomst.

Positief

Wij hebben over het algemeen een positieve ervaring met Bouwsaam zelf (minder ervaring met de toen betrokken architect bij ons project). Vooral Monique is een bijzonder vriendelijke dame die het verschil heeft gemaakt in het process, altijd vriendelijk en behulpzaam! Afspraken zijn door haar altijd netjes nagekomen.

Fijne begeleiding tijdens en na het traject

Fijne en persoonlijke begeleiding. Alle wensen worden meegenomen en onderzocht wat de opties zijn. Realistisch beeld en de prijzen zijn inzichtelijk.

Heel behulpzaam en aardig

Heel behulpzaam en aardig

Bouwsaam laat wel steken vallen.

Secretaresse M. Jansen is top. Zeer klantvriendelijk.

Prachtig wonen in Pampushout

Geweldige begeleiding en flexibiliteit binnen de mogelijkheden van het project tegen (destijds) betaalbare prijs. We wonen nu al een aantal jaren met heel veel plezier en tevredenheid in het prachtige Pampushout in Almere Poort.

Ondanks hun eerste stap in de richting van een bouwbedrijf, heb ik de info,s goed ervaren. info,s

Ondanks hun eerste stap in de richting van een nieuw bouwproject ,heb ik fijne ervaringen opgedaan. Mvg, mw. R.D.Tewarie.

Goede begeleiding tijdens bouw

Wij hebben een prachtig huis laten bouwen. Bouwsaam heeft ons daarin goed begeleid en altijd netjes en tijdig met ons gecommuniceerd.

Perfecte start op de huizenmarkt!

Het bouwen van ons appartementencomplex was zeker een spannende tijd waarin we veel hulp hebben gehad van Bouwsaam. We hebben het appartement geheel naar eigen wensen kunnen bouwen en zonder de hulp van Bouwsaam was dit niet gelukt. Mocht je graag aan zelfbouw willen beginnen, kan ik ze zeker aanraden!

P

Onze ervaring met het kleine maar gezellige team van bouwsaam is zeer prettig. Top communicatie en veel geduld... ;-)

interessante ervaring!

Er zaten zeker haken en ogen aan het hele traject, maar al met al was het een boeiende en interessante ervaring. Zonder begeleiding was ik nooit aan zelfbouw begonnen en uiteindelijk was het appartement na oplevering (meer dan een jaar later dan gepland, dat dan weer wel) al flink meer waard dan de aanschafprijs, al lag dat deels natuurlijk aan de markt. Met name het lange uitstel was vooral voor kopers die er zelf wilden gaan wonen een flinke domper, maar dat was voor ons niet het geval.

Hele goede samenwerking

Goede communicatie wat heel fijn was, helemaal als je voor het eerst een nieuwbouw woning koopt. Duidelijke adviezen, goed telefonisch bereikbaar. Zeer tevreden.

Over Bouwsaam

WONEN ZOALS U DAT WILT Een eigen huis bouwen, wie droomt er niet van? Wonen helemaal zoals u dat wilt. Bij Bouwsaam hebben we daar ons werk van gemaakt. Sinds 2007 begeleiden we individuele zelfbouwers en collectieven bij het realiseren van hun eigen woningen. Ons team ondersteunt zelfbouwers gedurende het gehele proces, van tekening tot oplevering. We werken daarbij samen met diverse samenwerkingspartners. Wij bouwen samen! MAAK UW WONING OP MAAT Ieder mens heeft zijn eigen ideeën over leven, werken én wonen. Zo heeft ieder mens een eigen idee hoe zijn of haar ideale thuis eruit ziet. Helaas voorziet de bestaande woningmarkt lang niet altijd in die woonbehoefte. Wij willen dit veranderen en bieden mensen bouwstenen waarmee ze hun eigen woning kunnen realiseren. EEN ZORGELOZE OPLEVERING Een eigen huis bouwen is niet iets dat u iedere dag doet. Bouwsaam is daar wél dagelijks mee bezig. We zetten samen al uw woonwensen op papier en stippelen de route uit naar de realisatie van uw nieuwe woning. Terwijl u gedurende het traject de regie in handen houdt, ondersteunt ons team daar waar nodig. Zo werken we samen aan een zorgeloze oplevering!