goed gedaan

Supper mooi gerepareerd, vriendelijk geholpen, netjes omgegaan met rest van het huis

Top geholpen. Heel blij met de reparatie van ons aanrechtblad. Super mooi gerepareerd. Vriendelijk te woord gestaan. Heel netjes omgegaan met rest van het huis. Kleed op de vloer, kleed op aanrecht blad zodat er niks vies word en/of beschadigd.

Prachtig gerepareerd

Reparateur was zeer nauwkeurig en voorzichtig. Omliggende zaken zoals vloer en keukenlades werden beschermd. Klantvriendelijke benadering en vakwerk geleverd!

Prettig geholpen.

Mooi resultaat

Door opruimen kwam ik met bord tegen granieten aanrecht. Bord heel maar een stuk uit aanrechtblad. Keuken was nieuw. Sanifex heb ik ingeschakeld en de reparatie is super gedaan. Het aanrechtblad is als nieuw.

Super resultaat

Niet gedacht dat het eindresultaat er zo goed uit zou zien. Je ziet niks meer van de oude afvoer. Waar zat het ook al weer krijg ik te horen. Nou dat zegt dus genoeg. Degene die hier is geweest van Sanifix was wel heel kundig en vriendelijk.

Bad is weer als nieuw

Hele aardige en kundige monteur. Ons bad is weer als nieuw.

Prachtig hersteld!

Idem

Buitengewoon uitstekend

De servicemonteur was beleefd en rustig in omgang met ons. Hierbij had hij een luisterend oor naar onze wensen. Hij verrichtte zijn werkzaamheden rustig, maar wel zeer efficiënt. Het eindresultaat van herstel vloer- & wandtegels was verbluffend, en niet te onderscheiden van het naastliggende tegelmateriaal.

Zeer tevreden.

De vloer van de badkamer is door Slidex behandeld. Het resultaat is zoals beloofd, de vloer is nu veilig. Geen angst meer voor uitglijden. Keurige medewerker. Prijs conform afspraak.

Badwand vernieuwd

Badwand was te groot, en nieuwe geplaatst! Prima !

Sehr zufrieden

Vriendelijk personeel, uitstekend resultaat!

Top resultaat! Reden van uw bezoek was een diepe kras in de badkuip. Daar is nu 100% niks meer van te zien. Bedankt!

De expert wad op de afgesproken tijd aanwezig. Heeft de klus zorgvuldig en geduldig opgepakt Wij zijn heel tevreden met het resultaat. Je kunt niet zien dat het aanrechtblad is gerepareerd.

fantastisch!!

een man die verstand van zaken had, meedacht en erg klantgericht was.

Mijn bad-meubel weer als nieuw gemaakt.

Top kwaliteit!

at zijn wij blij met jullie! Vandaag is de werknemer (ik dacht dat hij Ricardo heette) van Sanifix bij ons geweest en heeft onze keramisch aanrecht gerepareerd! Een klusje wat een ander bedrijf heeft verprutst heeft Sanifix echt gefixt! Tja je betaald er dan wel meer voor, maar je hebt dan ook echt vakwerk! Geloof me als je het verschil ziet dan heb je het er wel voor over. Wij in ieder geval wel! Dankje Sanifix! Dat jullie zulke vakwerkers in dienst hebben mogen jullie zeker trots op zijn!

Top top top!

Nette communicatie en zeer vriendelijke monteur

Netjes

Keurig het probleem verholpen. Met name goede monteur en erg vriendelijk

Snelle en vakkundige service

Na opmeting van mijn bad en vakkundig advies kijk ik met vertrouwen uit naar de installatie van een mooie bad-in-bad oplossing.

correct

correct

Goede reparatie aanrechtblad

De beschadiging aan ons composieten aanrechtblad is keurig hersteld en bijna niet meer zichtbaar. De kleur van het gerepareerde stukje komt ook heel goed overeen met de oorspronkelijke kleur.

Zeer correct

Helaas is deze reparatie uitgevoerd terwijl wij het verlies van mijn vrouw nog aan het verwerken waren. Dit alles is heel correct, kundig en met respect voor onze situatie gedaan. Een vriendelijk persoon. Zeer fijn.

Vakmanschap!

In onze woning waren 2 verschillende vloertegels beschadigd. Zandkleurig met een patroon, en groen marmer. Veel verschillende kleuren op een heel klein oppervlak. Je ziet er nu helemaal niets meer van. Ongelooflijk! Het vergt creativiteit en vakmanschap om dit zo te kunnen repareren. Complimenten voor de medewerker die het heeft gerepareerd.

Heel erg netjes gerepareerd

Uit ons natuurstenen aanrechtblad was een stukje uitgestoten. Is gerepareerd en er is niets meer van te zien.