Beter kan niet

Een keurige, aardige en super vakkundige reparateur heeft het scheurtje in de gietvloer onzichtbaar gerepareerd. Een verbluffend resultaat. Heeeel tevreden!

Vakkundige medewerker en een perfect uitgevoerde reparatie

Door de medewerker van Sanifix werd zeer zorgvuldig, met uiterste precisie een verkeerd geboord gaatje in een keramieken tegel gedicht en onzichtbaar bijgewerkt.

deskundig

De medewerker was heel correct en vriendelijk en deskundig, ik heb het nog niet geprobeerd met douchen. Ik hoop dat het minder glad is op de vloer.

Fantastisch

Betreft een nieuwebouwhuis Ze kwamen voor krassen in de badkuip En hij vondt ook nog een beschadiging gelijk gemaakt en alles ziet er weer top uit

Nette werknemer levert secuur werk

De man is een kunstenaar

Het gat in de muur, van het toilet, doordat er door een tegel geboord was, is zodanig hersteld dat er er bijna niets meer van te zien is. Heel bijzonder dat iemand dit kan! Echt een kunstenaar. Tevens een zeer bescheiden nette man. Compliment nogmaals!!

Keurige nette deskundige inspectie, tijdens de montage eveneens keurige nette monteurs, geweldige netjes alles gesloopt en super netjes gemonteerd, echt in een woord top geregeld.

Super vriendelijke medewerker, heel netjes

Hele vriendelijke en goeie medewerker die echt de tijd nam en heel goed werkte. Ruimde ook netjes alles op, en legde alles duidelijk uit.

Uitstekend!! Heel professioneel

Perfect! top professioneel

hele goede ervaring

Werken zeer netjes en de bewerkte put in de douchebak is niet zichtbaar meer. Ook een keurige monteur.

Geen reparatie nodig

Geen reparatie uitgevoerd

Vriendelijk en top gemaakt

Ricardo heeft bij ons een deuk in het bad gemaakt. Dit klinkt nu net alsof hij het gedaan heeft maar alles behalve natuurlijk . Hij heeft er voor gezorgd dat het bad er weer als nieuw uitziet. Heel vriendelijk en alles netjes achter gelaten . Ricardo bedankt !

Goede service en uitleg

Top monteur, goede uitleg

Keurige badwissel

Goed advies vooraf. Afspraak nagekomen. Zeer vriendelijke mannen die het keurig en snel hebben gedaan,

reparatie netjes uitgevoerd

Wij vinden dat Sanifix de reparatie netjes heeft uitgevoerd. Het heeft wel even mogen duren, maar ook bij de eerste moment zijn wij goed geinformeerd. Wij kunnen dit bedrijf aanbevelen als er een scheuraan uw bad is of andere schade in uw douche.

Probleem keurig opgelost

Het gat in de wandplaat achter de kraan onzichtbaar gemaakt. In een woord geweldig vakwerk.

Niet volgens afspraak

De monteur komt zonder overleg 50 min te vroeg, belt aan bij een kind dat niet weet hoe te handelen, doet “iets” in huis en vertrekt weer zonder enig bericht achter te laten.

Zeer net en vakkundige monteur en prachtig gemaakt

Fijne man, mooi op tijd. Heeft ons aanrechtblad vakkundig gemaakt. Je ziet er niks meer van. Erg blij mee.

Reparatie is naar volle tevredenheid uitgevoerd. Vakkundige en aardige jongeman.

Personeel is erg beleeft en werkt zorgvuldig en netjes

Je wordt op kantoor netjes te woord gestaan en personeel op de werkvloer werken zorgvuldig en netjes. Zijn zeer beleeft. Herstel is prima uitgevoerd Je wordt op tijd geïnformeerd.

Afspraak Reparatie Communicatie Vriendelijk Alle punten perfect!

Goede service, mooie afwerking

Afspraak maken en wijzigen perfect. Monteur op tijd. Kondigt zichzelf netjes aan met een belletje. Netjes en volledig gerepareerd. Prijs iets aan de hoge kant voor wat je krijgt. Maar dan is het nog steeds mijn keuze om met deze partij in zee te gaan. Al met al een aanrader.

Prima geholpen.

Ik had twee beschadigingen aan mijn composieten werkblad en heb deze via het online formulier beschreven en daarbij 2 foto's geplaatst. Kort hier op kreeg ik een offerte retour met, een voor mij, gunstige prijs. Ik had bij diverse bedrijven en offerte op laten maken maar deze van Sanifix kwam er voor mij als beste uit. Er werd vervolgens een afspraak gemaakt en men heeft zich hier ook aan gehouden. Kortom: prima service.

Aardig

Bereidwilligheid

Vakkundige monteur. Werkt netjes. Is vriendelijk. Komt op tijd.