Vriendelijk en ervaren

Het herstel van ons bad is naar volle tevredenheid door de medewerker van Sanifix uitgevoerd. Hij acteerde daarnaast vriendelijk en correct. Tevens heeft hij ons waardevolle adviezen gegeven, om die schade in de toekomst te voorkomen.

Echt heel erg blij met de reparatie van het neolith in onze keuken! Het heeft echt mijn verwachtingen overtroffen. Dankjewel Ricardo!

Goed opgelost en mooi resultaat

Fijne, deskundige monteur die het probleem vakkundig heeft opgelost.

Super mooi resultaat

Kwam keurig op tijd en heeft netjes gewerkt. De buts in de badkuip is niet meer te zien. Super mooi hersteld.

Prima vakwerk!

Tijdens de montage van een glazen douchedeur in een totaal vernieuwde badkamer is een verkeerd boorgat ontstaan in de tegelwand. Het gaatje is prima weggewerkt door een medewerker van Sanifix. Sterker nog, van de beschadiging is niets meer te zien.

prima geregeld

kwam monteur op de afgesproken tijd ,man met kennis van zaken en heeft een aantal plekjes op kundige wijze bijgewerkt en je ziet er niks meer van ...

duidelijk aangegeven hoe hetbprobleem op te lossen

Dmv foto's kennis genomen van het probleem. Duidelijk aangegeven welke procedure gevolgd wordt om het probleem p te lossen

Super snel, netjes

Om 8 uur smorgens binnen en om 11 uur met een mooi nieuw bad de deur uit! Helemaal top!

Heel erg goed

vriendelijke man, werkte goed door. legde goed uit wat hij ging doen.

Top werk geleverd

Alles is netjes volgens afspraak gerepareerd. Onze aanrechtblad is weer keurig hersteld. Vakkundig gerepareerd Ricardo!

Vakwerk op een plezierige manier

Goede dienstverlening. Kreeg zelfs een belletje van de reparateur dat hij iets later kwam. Reparatie is mooi gedaan. Goede uitleg en plezierig persoon.

Goed en vakkundig gemaakt.

Netjes gewerkt, goed resultaat.

Geweldig!!

Uitstekende service waarbij er écht vakwerk geleverd is. Er is niets meer te zien van de reparatie en deze is snel en zeer deskundig gerepareerd! Ben er erg blij mee!

Perfect gerepareerd

Een deskundig vakman is bij ons geweest.

Erg fijne afhandeling.

Vriendelijke en vlotte afhandeling.

Had een stukje uit het aanrecht blad zijn geweest en is zeer professioneel gemaakt zeer blij

Helaas niet goed

Helaas zijn de geplaatste strips verwijderd, liet los, vraagteken hoe dit mogelijk was langs jullie kant.

Prachtig resultaat maar erg duur

Erg mooi geworden, wel heel duur voor en half uur werk. Prettige medewerker

Zeer goede, betrouwbare service.

Niets dan lof voor de zeer goede service. Keurig op tijd, zeer tevreden over de reparatie.

Top en vakkundig

Op tijd aanwezig. Snel en vakkundig.

Keramiek tafelblad was aan de rand beschadigd en een grote scherf was eraf gesprongen. Na reparatie was de oorspronkelijke beschadiging niet meer terug te vinden. Reuze aardige reparateur die super netjes werkte. Hoop hem nooit meer nodig te hebben, maar bij een volgend ongelukje mag hij direct weer terug komen.

alles is goed verzorgd

vakmensen die hun werk verstaan

Keurig en zeer klantgericht uitgevoerd!

Sanifix in 1 woord, geweldig! Het bad in onze hotelkamer ziet er weer goed uit en dit heeft enorm veel onnodig sloopwerk of vervanging gekost, dank u wel hiervoor. Mochten wij weer zo probleem ondervinden dan weten wij u te vinden. Met vriendelijke groet, Chris C. TD Palace Hotel Zandvoort BV

Professioneel en netjes

De niet al te grote beschadiging is super netjes gemaakt, je ziet er echt bijna niets van. Je moet echt zoeken. Monteur super vriendelijk en heeft alles schoon achter gelaten. Boven verwachting!

Luisteren naar klant, vriendelijk en kundig personeel

Vriendelijk en kundig personeel, wel prijzig maar vervangen douchebak is prima uitgevoerd