Erg tevreden

Vanaf het bestellen via de website tot aan het leveren aan huis, in 1 woord uitstekend. Duidelijke communicatie tijdens het bestellen en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces van levering.

Altijd moeilijk om iets via internet te bestellen en je alleen een foto van de schutting ziet. Maar de schuttingen waren van mooie kwaliteit. Werd ook prima geholpen met inladen. Goede eerste ervaring met Tuinvisie

Keurig geleverd, transporteur ook zeer vriendelijk

Keurig geleverd, transporteur ook zeer vriendelijk

Mooie prijzen, groot assortiment, super snelle levering, kortom gewoon goed!

Hier besteld omdat het gewoon goed, goedkoop, en bovendien supersnel geleverd werd. En ook keuze uit een groot assortiment!

Makkelijk te bestellen en snel en netjes afgeleverd!

Het zelfde als bovenstaande

Zoals het hoort

Via mijn tuinman Tuinvisie bekeken op internet. Veel keuze en snel keuze kunnen maken Levering conform afspraak

Hele goede service, kwaliteit en prijs.

Komen hun afspraken na, niets op aan te merken.

Top tegels top service

Mooie sierteelt en super goed geleverd

Snelle en goede levering

L-elementen besteld. Snel geleverd en precies op de plek waar ik ze wou hebben. Werd zelfs van te voren gebeld om de exacte locatie aflevering door te nemen.

voor herhaling vatbaar

de door ons bestelde betonblokken werden keurig op tijd geleverd en netjes neergezet waar wij het graag wilden een ontzettend aardige chauffeur die zeer klantvriendelijk was de betonblokken waren precies zoals vermeld en liggen inmiddels netjes op hun plek binnenkort wordt de rest van de tuin aangepakt en komen wij terug voor de volgende aanschaf

Zeer goed en erg vriendelijk.

Zeer goed geholpen

Prima geregeld, als het niet bij hun past bellen ze, betalen achteraf.

Prima geregeld, als het niet past bellen ze, achteraf betalen. Prima

Snelle levering prettige service

Niet te duur, goed materiaal.

Super service, meedenkend, goede prijs/kwaliteit

Al meerdere keren spullen voor de tuin gekocht bij Tuinvisie, altijd super vriendelijk, go goede service en denken praktisch mee.

Na het zelf verkeerd meten van een benodigde tegel werd deze zonder problemen aangepast en besteld.

Dit was nu voor mij de 3e maal dat ik hier bij TuinVisie bestelde. 2000 kg aan betonblokken. Alles prima op tijd en in orde. Ook nog eens gebracht door een “meedenk chauffeur”. Met z’n kooiaap schoof hij zo de twee pallets in de garage. Scheelde mij zeker een half uur om het achterin de tuin te krijgen. Ik was er blij mee!

Fijne en snelle levering

Fijne en snelle levering. Stenen zijn iets donkerder dan aangegeven op de foto, voor ons gelukkig geen probleem.

Goed bedrijf.

Prima website, goede levering, mooi product. Top!!

Ook mijn tweede bestelling bij Tuinvisie is prima en conform afspraak verlopen!

Aanrader

Mooi matriaal en goede service en levering

Kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering.

Een echte aanrader voor je tuin spullen

Afgelopen periode 3 grote bestellingen gedaan. Het bestellen ging prima via de website. Nadien nog telefonisch contact gehad i.v.m. verschillende leverdata. Het verschuiven hiervan verliep prima. Bestellingen zijn keurig bezorgd en materialen zien er prima uit. Als ik het opnieuw moest doen, ging ik zeker weer voor tuinvisie.

Goede producten, snelle levering, fijne klantenservice

Goede producten, snelle levering en goede afstemming daarover via klantenservice!

Super, gewoon zoalshe hoort

Alles verliep op rolletjes. Ben meer dan tevreden.

Perfecte service

De service is super

Ekkersrijt 7053

5692 HB Son

Over tuinvisie.nl

Wij zijn er voor elk groen hart. Dat klopt! De tuin wordt steeds meer een verlengstuk van je woning. Trek de rust en gezelligheid van binnen door naar buiten. Hier geniet je van je kop thee of droom je na een lange werkdag even lekker weg in je hangmat. Of wat dacht je van urenlang barbecueën en borrelen met vrienden? Tuinvisie is de plek waar je inspiratie opdoet voor jouw tuin. Wij zijn er voor elk groen hart! Welke tuin sluit perfect aan bij jou? De keuze uit ons ruime assortiment maakt het er misschien niet makkelijker op, maar onze tuinspecialisten helpen je graag. Veel van onze producten komen direct van de bron, waardoor we je altijd een scherpe prijs kunnen bieden. Daarnaast vullen onze partners het assortiment aan met kwalitatief hoogwaardige producten die een lange levensduur en veel tuinplezier geven. We hebben een breed assortiment aan producten, van stapelblok tot schutting. Heel veel tuininspiratie vind je onder andere in onze catalogus en bij tuininspiratie. Dit is dan ook de plek waar je allerlei ideeën opdoet voor jouw droomtuin. Net als op onze locaties in Utrecht, Eindhoven en Enter. Hier ben je van harte welkom om een kijkje te nemen in onze inspiratietuinen. Wel een groen hart, maar geen groene vingers? Geen probleem voor Tuinvisie. Wij brengen je in contact met een hovenier die jouw tuin in een droomtuin omtovert. De hoveniers die met ons samenwerken zijn stuk voor stuk vakmensen die onze werkwijze en ons productassortiment door en door kennen.