Goede communicatie, snelle levering

Bedankt voor je review Ruud, Top dat je onze communicatie en levering zo goed ervaren hebt! We zien je graag weer terug bij Tuinvisie.nl

Super goed en netjes geleverd

Makkelijk en duidelijk bestelproces en daarna keurig op de afgesproken dag en tijd geleverd.

Bedankt voor je review Wim! We stoppen veel tijd en energie om ''te doen wat we beloven'' en om het bestelproces zo gemakkelijk/duidelijk mogelijk te maken. Het is dan ook leuk om te lezen dat je dit ook zo ervaren hebt. We zien je graag weer eens terug bij Tuinvisie.nl

Tevreden

Bedankt voor je review Hans! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Stapelblokken zijn mooi.

Er zit altijd maat verschil in de stapelblokken, zorg dat je de bovenste laag de zelfde maatvoering houdt. Maar een goed bedrijf, waar je gerust wat kun bestellen.

Bedankt voor je review Willem! Fijn dat de stapelblokken bevallen. Onze strakke wallblocks new zijn erg maatvast. Om het ruwe uiterlijk te maken worden de wallblocks split letterlijk gespleten. Dit kan voor klein maatverschil zorgen. Hopelijk is het eindresultaat er niet minder om geworden. Graag tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl!

Mooie stenen en goede bezorging.

Top levering, goede track and trace en mooie stenen.

Bedankt voor je review Richard! Fijn dat alles zo goed is bevallen. Hopelijk gaat de verwerking minstens net zo soepel! Tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl!

Mijn kleine bestelling werd heel correct en klantvriendelijk afgehandeld. Producten stonden op de afgesproken tijd klaar en werden naast de auto afgeleverd. Uitstekende kwaliteit tegen een schappelijke prijs en heel veel keus.

Bedankt voor je bericht Govert. Wat fijn dat het afhalen van de bestelling goed is verlopen. Hopelijk lukt het verwerken net zo goed en heb je een mooi resultaat! Graag tot de volgende klus bij Tuinvisie.nl!

We hebben een bestelling geplaatst en betaald en een mail erover gekregen, daarna is het prima gegaan met de aflevering. We wilde dinsdag aflevering, maar dit kon niet maar netjes hebben ze erover gebeld voor om het woensdag af te leveren.

Bedankt voor je review Corrie. Wat goed om te lezen dat jullie tevreden zijn met de levering en de communicatie. Soms komt het logistiek beter uit als de levering op een andere dag plaats kan vinden. Heel erg bedankt voor de flexibiliteit! Graag tot ziens op Tuinvisie.nl

Nette producten

Veel keuze in een goede showtuin, bestelde producten snel en goed geleverd.

Bedankt voor je review Corjan, Leuk dat je bij ons in de showtuin hebt gevonden wat je zocht, en dat het bestellen en leveren goed is verlopen! Hopelijk zien we je nog terug op Tuinvisie.nl.

Duidelijke communicatie over bestelling en levering. Bezorging volgens afspraak. Aardige chauffeur die meedenkt. Bestel er zo weer.

Bedankt voor je review Olaf, Goed om te horen dat de communicatie duidelijk, de bezorging goed en de chauffeur aardig was. Als er nog iets is wat we nog beter hadden kunnen doen horen we het graag van je! Je mag altijd mailen naar [email protected]. Tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

goede kwaliteit duidelijk over levering .

erg tevreden

Bedankt voor je review Roy. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en de levering! Graag tot ziens op Tuinvisie.nl

Alles volgens afspraak

Tuin benodigdheden volgens afspraak en op tijd geleverd. Netjes een belletje van de chauffeur gehad dat hij er over een half uurtje zou zijn op de afgesproken tijd.

Bedankt voor je review Cees! Heel fijn dat alles naar wens is verlopen, daar doen we ons uiterste best voor. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Prima ervaring

Duidelijke site, levering goed afgestemd. Duidelijke communicatie.

Bedankt voor je review Frank, Zo te horen is het process goed verlopen, dat is fijn! Is er nog iets wat we nog beter zouden kunnen doen? Zo ja, horen we het graag. Je mag ons altijd mailen of bellen (085 0804030 of [email protected]). Graag tot ziens op Tuinvisie.nl!

Toppie

Gewoon goede service en goede kwaliteit

Bedankt voor je review, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad! Graag tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

Goede ervaring

Goed bereikbaar, meedenken naar een oplossing

Bedankt voor je review Albert, Wij vinden het belangrijk moeite te blijven doen. Fijn dat dat ook overkomt! Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl!

Goede service snelle levering

Snelle service

Bedankt voor je review, We zien je graag weer verschijnen op Tuinvisie.nl!

Perfecte service en meeste op voorraad

Meerdere keren al besteld en gaat altijd goed!

Bedankt voor je review Wouter! Leuk dat we je nog een keer van dienst konden zijn! We zien je graag terug voor de volgende klus bij Tuinvisie.nl!

Gewoon goed

Mooie antraciet tegels van 50x50. Mooie prijs en goede levering

Bedankt voor je review Rick, Geniet van je tegels! We zijn blij om te zien dat je er tevreden mee bent! Tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

Komen afspraken na Zeer tevreden

Bedankt voor je review Ralph, Super dat je zo tevreden bent. Graag tot ziens op Tuinvisie.nl!

Volgens afspraak en in overleg prima geleverd

Geplande levering kon eerder, daarvoor werd met mij contact opgenomen. Samen hebben we een nieuwe datum en afleverplaats afgesproken. Voor mij prima en onnodige kilometers voorkomen. Beter voor iedereen :)

Bedankt voor je review Sandra. Fijn dat je met ons mee kon denken. Soms komt het in de routeplanner beter uit om op een andere dag te leveren. Fijn dat dat ook geen probleem was. Veel plezier met je bestelling! Tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

Snelle afhandeling

Snelle levering en een uitstekende klantenservice. Een klein foutje wordt binnen een dag meer dan correct afgehandeld, echt super.

Bedankt voor je review Henk! Foutjes kunnen gebeuren maar hoe we ermee omgaan is wat telt. Fijn dat je ervaring weer positief was! Tot ziens op Tuinvisie.nl!

Prima site,prima prijs en prima bezorging

Prima,site,prima prijs en prima bezorging

Bedankt voor je review Hille. Fijn dat het bestelprocess goed is verlopen. We hopen dat het project minstens net zo goed verloopt! Graag tot de volgende keer op Tuinvisie.nl

Zeer goed!

Goed product en een nog betere klantenservice. Door een wijziging aan mijn kant, wilde ik nog wat extra betonelementen bijbestellen en liefst geen extra vrachtkosten betalen. Alles heel snel en top geregeld. Ook na de bezorging is er nog gevraagd of alles naar wens was. Zo hoort een klantenservice te zijn.

Bedankt voor je mooie review Pieter! Dit soort berichten maken het het helemaal waard. We denken graag met je mee en het is heel fijn te horen dat dat wordt gewaardeerd. Heel veel plezier met je bestelling! We verwelkomen je graag nog eens terug op Tuinvisie.nl!

Goed geholpen door klantenservice bij probleempje met order en een toevoeging. Snelle en correcte levering

Bedankt voor je review Johan. Goed te lezen dat de bestelling goed is gegaan. Iets toevoegen is meestal geen probleem! Ook fijn dat de levering helemaal goed is gegaan. Graag tot ziens op Tuinvisie.nl!

Zoals afgesproken

Bezorging op tijd en netjes

Bedankt voor je review Willem. Super dat het volgens afspraak is verlopen! Graag tot ziens op Tuinvisie.nl.

Geweldige Service, top producten

Door een kleine aanpassing in onze tuin hadden we nog 2 pallets waaltjes en andere producten nodig. stond op de site als niet op voorraad. Een mailtje gestuurd en ze hadden er gelukkig nog net genoeg op 1 van de vestigingen staan. Top Service.

Bedankt voor je mooie review Geert. Het doet ons goed te lezen dat je zo tevreden bent met de service. Soms is een kleine moeite al een groot gebaar. Veel succes gewenst met de klus! Zien we je nog eens terug op Tuinvisie.nl?

Over tuinvisie.nl

Wij zijn er voor elk groen hart. Dat klopt! De tuin wordt steeds meer een verlengstuk van je woning. Trek de rust en gezelligheid van binnen door naar buiten. Hier geniet je van je kop thee of droom je na een lange werkdag even lekker weg in je hangmat. Of wat dacht je van urenlang barbecueën en borrelen met vrienden? Tuinvisie is de plek waar je inspiratie opdoet voor jouw tuin. Wij zijn er voor elk groen hart! Welke tuin sluit perfect aan bij jou? De keuze uit ons ruime assortiment maakt het er misschien niet makkelijker op, maar onze tuinspecialisten helpen je graag. Veel van onze producten komen direct van de bron, waardoor we je altijd een scherpe prijs kunnen bieden. Daarnaast vullen onze partners het assortiment aan met kwalitatief hoogwaardige producten die een lange levensduur en veel tuinplezier geven. We hebben een breed assortiment aan producten, van stapelblok tot schutting. Heel veel tuininspiratie vind je onder andere in onze catalogus en bij tuininspiratie. Dit is dan ook de plek waar je allerlei ideeën opdoet voor jouw droomtuin. Net als op onze locaties in Utrecht, Eindhoven en Enter. Hier ben je van harte welkom om een kijkje te nemen in onze inspiratietuinen. Wel een groen hart, maar geen groene vingers? Geen probleem voor Tuinvisie. Wij brengen je in contact met een hovenier die jouw tuin in een droomtuin omtovert. De hoveniers die met ons samenwerken zijn stuk voor stuk vakmensen die onze werkwijze en ons productassortiment door en door kennen.