Na het zelf verkeerd meten van een benodigde tegel werd deze zonder problemen aangepast en besteld.

Dit was nu voor mij de 3e maal dat ik hier bij TuinVisie bestelde. 2000 kg aan betonblokken. Alles prima op tijd en in orde. Ook nog eens gebracht door een “meedenk chauffeur”. Met z’n kooiaap schoof hij zo de twee pallets in de garage. Scheelde mij zeker een half uur om het achterin de tuin te krijgen. Ik was er blij mee!

Fijne en snelle levering

Fijne en snelle levering. Stenen zijn iets donkerder dan aangegeven op de foto, voor ons gelukkig geen probleem.

Bedankt voor je review Jill! De hoeveelheid licht- en donkergrijs verschilt natuurlijk per steen en per productiebatch verschillen. Gelukkig ben je er wel tevreden mee! Graag zien we je nog een keer terug op Tuinvisie.nl!

Goed bedrijf.

Prima website, goede levering, mooi product. Top!!

Bedankt voor je review Toos, Heel leuk om te lezen dat je ons zo positief omschrijft! Graag zien we je weer terug op Tuinvisie.nl!

Ook mijn tweede bestelling bij Tuinvisie is prima en conform afspraak verlopen!

Bedankt voor je review Joyce! Fijn dat we je ook een tweede keer van dienst mochten zijn. Nog fijner dat ook dat goed is verlopen. Bij een volgende bestelling helpen we je ook graag weer bij Tuinvisie.nl!

Aanrader

Mooi matriaal en goede service en levering

Bedankt voor je review. Wat leuk dat je ons aanraad! Goede service staat bij ons hoog in het vaandel, een snelle levering en goede producten horen daar uiteraard bij! Graag tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl!

Kwaliteit en snelle levering

Kwaliteit en snelle levering.

Bedankt voor je review Michel, Super dat je zo tevreden bent! Graag tot ziens op Tuinvisie.nl!

Een echte aanrader voor je tuin spullen

Afgelopen periode 3 grote bestellingen gedaan. Het bestellen ging prima via de website. Nadien nog telefonisch contact gehad i.v.m. verschillende leverdata. Het verschuiven hiervan verliep prima. Bestellingen zijn keurig bezorgd en materialen zien er prima uit. Als ik het opnieuw moest doen, ging ik zeker weer voor tuinvisie.

Bedankt voor je mooie review Richard. We zijn erg blij om te lezen dat je zo positief over ons bent. Zo te horen is het een enorme klus waar je mee bezig bent/was. Hopelijk zijn de resultaten ook een 10 waard! Mocht je nog iets nodig hebben zien we je uiteraard graag terug op Tuinvisie.nl!

Goede producten, snelle levering, fijne klantenservice

Goede producten, snelle levering en goede afstemming daarover via klantenservice!

Bedankt voor je review Rene! Heel fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen en dat de levering en producten naar wens zijn. Graag tot ziens op Tuinvisie.nl

Super, gewoon zoalshe hoort

Alles verliep op rolletjes. Ben meer dan tevreden.

Bedankt voor je review Remigius! Top om te horen dat het zo soepel is verlopen en dat je zo tevreden bent. We zien je graag weer terug op Tuinvisie.nl!

Perfecte service

De service is super

Bedankt voor je review Nic! Kort maar krachtig, we horen het graag! Hopelijk mogen we je nog eens terugzien op Tuinvisie.nl!

De levering was prima,van te voren een mail en een telefoontje van de chauffeur toe hij onderweg was. Ook het contact met de klantenservice was prettig,vriendelijke mevrouw. Overal,heel tevreden.

Bedankt voor je review Leo! Wat fijn dat je zo tevreden bent over de levering en het contact. Hier doen we ons uiterste best voor en het is goed te horen dat dat gewaardeerd wordt! Zien we je weer eens terug op Tuinvisie.nl?

Fijn contact en correcte levering

Fijn contact nav order om de levering af te stemmen. Ging om een relatief kleine order voor opsluitbanden, deze zijn conform afspraak geleverd. Kwaliteit is prima, al bleken tot nu toe 2 bandjes gebroken na uitpakken van het pakket.

Bedankt voor je review Rob. Goed om te horen dat je de levering en het contact als positief hebt ervaren. Het kan inderdaad wel eens gebeuren dat de producten beschadigd raken tijdens het transport. Mocht je je hieraan storen, laat het ons vooral weten. Dan zullen we met je naar een passende oplossing zoeken. Je kan ons van ma t/m vr van 09:00 t/m 17:00 bereiken via 085 0804030 of een mailtje sturen naar [email protected] We hopen je nog eens terug te zien op Tuinvisie.nl!

Klantvriendelijk bedrijf

Bestelling via website geplaatst dat ging gemakkelijk. Daarna toch nog iets extra nodig, met 1 belletje was alles geregeld met advies hoe te werk te gaan . En extra mail over kortingscode betreft verzendkosten, gratis. Beide bestellingen op 1 order en keurig afgeleverd in overleg met chauffeur op welke plaats. In 1 woord, hier komen we nog eens terug Bedankt !!!!!

Bedankt voor je review Anita! Wat een leuke review om te lezen. Een aanvullende bestelling moet natuurlijk kunnen. Het scheelt in transport, uitstoot en in tijd. Dubbele verzendkosten hoef je dan inderdaad niet te betalen. We zien je de volgende keer graag weer bij Tuinvisie.nl!

Goed contact, snel geleverd

Helemaal prima. Zelfs onvoorziene schade bij levering werd snel wn goed opgelost. Dankjewel!

Bedankt voor je review Kitty. Helaas waren er een aantal wallblocks gebroken geleverd. We proberen dit soort zaken altijd snel en zonder gedoe op te lossen. Heel fijn om te vernemen dat we dit naar tevredenheid hebben kunnen oplossen! Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Prima levering volgens afspraak.

Alle materialen, bestrating, betonelementen en schuttingen werden goed verpakt op de afgesproken dag geleverd en op de gewenste plek gelost. Top. Ondanks dat de schuttingelementen deugdelijk op een pallet waren verpakt hebben ze het transport niet allemaal goed overleefd. Sommige planken zijn losgekomen. Dit is eenvoudig te repareren, maar ik had dit liever niet gehad.

Bedankt voor je review Aldo! Fijn dat de levering helemaal naar wens is verlopen! Jammer van de beschadigde schuttingdelen. Mocht het toch niet helemaal te repareren zijn, laat het vooral even weten. Dan kijken wij hoe we het kunnen oplossen. Verder wens ik je vooral veel succes en plezier met het verwerken van alles. Graag zien we je nog eens terug op Tuinvisie.nl!

Alles volgens afspraak op tijd geleverd

Ok

Bedankt voor je review Frans. Goed te horen dat de levering naar wens is verlopen. Tot ziens op Tuinvisie.nl!

Fijne ervaring

Groot assortiment met een snelle levering. Je kan zelf een dag aangeven wanneer je wil dat het bezorgd word.

Bedankt voor je review Patricia! We horen graag dat je een fijne ervaring hebt gehad. Hopelijk gaat je tuinproject net zo goed als het bestellen zelf! Graag tot ziens op Tuinvisie.nl!

Goede service en uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit van de producten. De levering ging perfect. Goede uitleg en service toen ik met vragen opbelde.

Bedankt voor je review Milou! Wat super dat je zo een positieve ervaring hebt gehad! Vragen mag altijd en we doen ons best om die zo goed mogelijk te beantwoorden. En natuurlijk fijn dat de producten naar wens zijn! We zien je graag de volgende keer weer op Tuinvisie.nl!

Goed geprijsd en netjes en tijdig geleverd

Materialen zijn goed verpakt en conform verwachtingen geleverd.

Bedankt voor je review! We horen graag dat de bestelling aan je verwachting voldoet! Hopelijk kunnen we dit de volgende keer weer evenaren! Zien we je de volgende keer weer terug op Tuinvisie.nl?

Prima kwaliteit, goede bezorging!

De wallblocks zijn van goede kwaliteit en de bezorger was precies op tijd, alle afspraken werden dus goed nagekomen.

Bedankt voor je review Gerard, Wat goed om te horen dat de levering en het product naar je wens zijn. Als we afspraken maken komen wij deze ook graag na! Graag tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl.

Goede communicatie en prima bezorging

Positief en prettig.

Bedankt voor je review Miranda! Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Graag tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

Mooi product voor een goede prijs en duidelijke website

Mooi product voor een goede prijs. Duidelijke communicatie, zowel met tuinvisie als met de chauffeurbetreffende de levering. Bezorgkosten heel redelijk.

Bedankt voor je review Martin! Fijn dat je tevreden bent over alle aspecten; communicatie, levering, prijs en het product. Heel graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Goede service!!

Goede service!!

Bedankt voor je review Maikel! Goede service is voor ons heel belangrijk, hiermee willen we ons onderscheiden van de concurrentie. We zien je graag nog eens terug op Tuinvisie.nl

Goede service en snelle levering

Contact opgenomen met de klantenservice, goed geholpen en de levering kon al snel plaatsvinden. Zeer tevreden!

Bedankt voor je review Kelly! Heel fijn om te lezen dat we je op de klantenservice goed hebben kunnen helpen en dat de levering goed en snel was. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Over tuinvisie.nl

Wij zijn er voor elk groen hart. Dat klopt! De tuin wordt steeds meer een verlengstuk van je woning. Trek de rust en gezelligheid van binnen door naar buiten. Hier geniet je van je kop thee of droom je na een lange werkdag even lekker weg in je hangmat. Of wat dacht je van urenlang barbecueën en borrelen met vrienden? Tuinvisie is de plek waar je inspiratie opdoet voor jouw tuin. Wij zijn er voor elk groen hart! Welke tuin sluit perfect aan bij jou? De keuze uit ons ruime assortiment maakt het er misschien niet makkelijker op, maar onze tuinspecialisten helpen je graag. Veel van onze producten komen direct van de bron, waardoor we je altijd een scherpe prijs kunnen bieden. Daarnaast vullen onze partners het assortiment aan met kwalitatief hoogwaardige producten die een lange levensduur en veel tuinplezier geven. We hebben een breed assortiment aan producten, van stapelblok tot schutting. Heel veel tuininspiratie vind je onder andere in onze catalogus en bij tuininspiratie. Dit is dan ook de plek waar je allerlei ideeën opdoet voor jouw droomtuin. Net als op onze locaties in Utrecht, Eindhoven en Enter. Hier ben je van harte welkom om een kijkje te nemen in onze inspiratietuinen. Wel een groen hart, maar geen groene vingers? Geen probleem voor Tuinvisie. Wij brengen je in contact met een hovenier die jouw tuin in een droomtuin omtovert. De hoveniers die met ons samenwerken zijn stuk voor stuk vakmensen die onze werkwijze en ons productassortiment door en door kennen.