Fijne ervaring

Groot assortiment met een snelle levering. Je kan zelf een dag aangeven wanneer je wil dat het bezorgd word.

Goede service en uitstekende kwaliteit

Uitstekende kwaliteit van de producten. De levering ging perfect. Goede uitleg en service toen ik met vragen opbelde.

Goed geprijsd en netjes en tijdig geleverd

Materialen zijn goed verpakt en conform verwachtingen geleverd.

Bedankt voor je review! We horen graag dat de bestelling aan je verwachting voldoet! Hopelijk kunnen we dit de volgende keer weer evenaren! Zien we je de volgende keer weer terug op Tuinvisie.nl?

Prima kwaliteit, goede bezorging!

De wallblocks zijn van goede kwaliteit en de bezorger was precies op tijd, alle afspraken werden dus goed nagekomen.

Bedankt voor je review Gerard, Wat goed om te horen dat de levering en het product naar je wens zijn. Als we afspraken maken komen wij deze ook graag na! Graag tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl.

Goede communicatie en prima bezorging

Positief en prettig.

Bedankt voor je review Miranda! Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Graag tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

Mooi product voor een goede prijs en duidelijke website

Mooi product voor een goede prijs. Duidelijke communicatie, zowel met tuinvisie als met de chauffeurbetreffende de levering. Bezorgkosten heel redelijk.

Bedankt voor je review Martin! Fijn dat je tevreden bent over alle aspecten; communicatie, levering, prijs en het product. Heel graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Goede service!!

Goede service!!

Bedankt voor je review Maikel! Goede service is voor ons heel belangrijk, hiermee willen we ons onderscheiden van de concurrentie. We zien je graag nog eens terug op Tuinvisie.nl

Goede service en snelle levering

Contact opgenomen met de klantenservice, goed geholpen en de levering kon al snel plaatsvinden. Zeer tevreden!

Bedankt voor je review Kelly! Heel fijn om te lezen dat we je op de klantenservice goed hebben kunnen helpen en dat de levering goed en snel was. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Goede muurelementen

Volgens afspraak en duidelijk qua tijdstip levering

Bedankt voor je review Irene, De levering is niet helemaal soepel verlopen maar dit is gelukkig uiteindelijk wel goed gekomen. We hebben elkaar net al even gesproken, bedankt voor dit prettige gesprek. We nemen je feedback mee om onze service nog verder te verbeteren! Succes met de klus en graag tot ziens bij Tuinvisie.nl!

Goede communicatie, snelle levering

Bedankt voor je review Ruud, Top dat je onze communicatie en levering zo goed ervaren hebt! We zien je graag weer terug bij Tuinvisie.nl

Super goed en netjes geleverd

Makkelijk en duidelijk bestelproces en daarna keurig op de afgesproken dag en tijd geleverd.

Bedankt voor je review Wim! We stoppen veel tijd en energie om ''te doen wat we beloven'' en om het bestelproces zo gemakkelijk/duidelijk mogelijk te maken. Het is dan ook leuk om te lezen dat je dit ook zo ervaren hebt. We zien je graag weer eens terug bij Tuinvisie.nl

Tevreden

Bedankt voor je review Hans! Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Stapelblokken zijn mooi.

Er zit altijd maat verschil in de stapelblokken, zorg dat je de bovenste laag de zelfde maatvoering houdt. Maar een goed bedrijf, waar je gerust wat kun bestellen.

Bedankt voor je review Willem! Fijn dat de stapelblokken bevallen. Onze strakke wallblocks new zijn erg maatvast. Om het ruwe uiterlijk te maken worden de wallblocks split letterlijk gespleten. Dit kan voor klein maatverschil zorgen. Hopelijk is het eindresultaat er niet minder om geworden. Graag tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl!

Mooie stenen en goede bezorging.

Top levering, goede track and trace en mooie stenen.

Bedankt voor je review Richard! Fijn dat alles zo goed is bevallen. Hopelijk gaat de verwerking minstens net zo soepel! Tot de volgende keer bij Tuinvisie.nl!

Mijn kleine bestelling werd heel correct en klantvriendelijk afgehandeld. Producten stonden op de afgesproken tijd klaar en werden naast de auto afgeleverd. Uitstekende kwaliteit tegen een schappelijke prijs en heel veel keus.

Bedankt voor je bericht Govert. Wat fijn dat het afhalen van de bestelling goed is verlopen. Hopelijk lukt het verwerken net zo goed en heb je een mooi resultaat! Graag tot de volgende klus bij Tuinvisie.nl!

We hebben een bestelling geplaatst en betaald en een mail erover gekregen, daarna is het prima gegaan met de aflevering. We wilde dinsdag aflevering, maar dit kon niet maar netjes hebben ze erover gebeld voor om het woensdag af te leveren.

Bedankt voor je review Corrie. Wat goed om te lezen dat jullie tevreden zijn met de levering en de communicatie. Soms komt het logistiek beter uit als de levering op een andere dag plaats kan vinden. Heel erg bedankt voor de flexibiliteit! Graag tot ziens op Tuinvisie.nl

Nette producten

Veel keuze in een goede showtuin, bestelde producten snel en goed geleverd.

Bedankt voor je review Corjan, Leuk dat je bij ons in de showtuin hebt gevonden wat je zocht, en dat het bestellen en leveren goed is verlopen! Hopelijk zien we je nog terug op Tuinvisie.nl.

Duidelijke communicatie over bestelling en levering. Bezorging volgens afspraak. Aardige chauffeur die meedenkt. Bestel er zo weer.

Bedankt voor je review Olaf, Goed om te horen dat de communicatie duidelijk, de bezorging goed en de chauffeur aardig was. Als er nog iets is wat we nog beter hadden kunnen doen horen we het graag van je! Je mag altijd mailen naar [email protected]. Tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

goede kwaliteit duidelijk over levering .

erg tevreden

Bedankt voor je review Roy. Fijn dat je tevreden bent over de kwaliteit en de levering! Graag tot ziens op Tuinvisie.nl

Alles volgens afspraak

Tuin benodigdheden volgens afspraak en op tijd geleverd. Netjes een belletje van de chauffeur gehad dat hij er over een half uurtje zou zijn op de afgesproken tijd.

Bedankt voor je review Cees! Heel fijn dat alles naar wens is verlopen, daar doen we ons uiterste best voor. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Prima ervaring

Duidelijke site, levering goed afgestemd. Duidelijke communicatie.

Bedankt voor je review Frank, Zo te horen is het process goed verlopen, dat is fijn! Is er nog iets wat we nog beter zouden kunnen doen? Zo ja, horen we het graag. Je mag ons altijd mailen of bellen (085 0804030 of [email protected]). Graag tot ziens op Tuinvisie.nl!

Toppie

Gewoon goede service en goede kwaliteit

Bedankt voor je review, Fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad! Graag tot de volgende keer op Tuinvisie.nl!

Dramatisch

Via Kuipers in Denekamp materialen voor onze tuin besteld bij Tuinvisie Enter.Dit zou vrijdag 15 maart bezorgd worden… Door de firma Kuipers nog extra telefonisch gecontroleerd . Zou voor 16.00u bezorgd worden. Vervolgens komt er niemand opdagen. Ook geen bericht van Tuinvisie Enter waarom niet.., Zit je dan de hele dag op te wachten… Uiteindelijk vandaag 18 maart wordt er uitgeleverd echter niet compleet. Geen onderleggers voor de vlonderplanken. Blijken niet voorradig te zijn, hoe dan?????? Morgen komt de hovenier en kan dus geen vlonder leggen… Vlonderplanken van 3 meter besteld werd 4 m geleverd ook omdat 3 meter niet op voorraad was… Moet alles een meter ingekort worden. Ruimschoots van tevoren is alles besteld. De firma Kuipers treft geen blaam die doen nu moeite om alsnog bij een andere leverancier de onderleggers voor de vlonder zo snel mogelijk bij ons afgeleverd te krijgen. We zijn dan ook zeer teleurgesteld in het bedrijf Tuinvisie Enter en voor ons geen aanrader!!

Bedankt voor je review Carla, Heel vervelend om te lezen dat je een negatieve ervaring hebt gehad met een levering van Tuinvisie. Onze excuses voor het ongemak! Je klacht betreft geen bestelling/levering vanuit de consumentenwebsite Tuinvisie.nl. Daarom sturen dit door naar onze vestiging in Enter met het verzoek om contact met je op te nemen, eventueel via Kuipers in Denekamp.

Goede ervaring

Goed bereikbaar, meedenken naar een oplossing

Bedankt voor je review Albert, Wij vinden het belangrijk moeite te blijven doen. Fijn dat dat ook overkomt! Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl!

Goede service snelle levering

Snelle service

Bedankt voor je review, We zien je graag weer verschijnen op Tuinvisie.nl!

Over tuinvisie.nl

Wij zijn er voor elk groen hart. Dat klopt! De tuin wordt steeds meer een verlengstuk van je woning. Trek de rust en gezelligheid van binnen door naar buiten. Hier geniet je van je kop thee of droom je na een lange werkdag even lekker weg in je hangmat. Of wat dacht je van urenlang barbecueën en borrelen met vrienden? Tuinvisie is de plek waar je inspiratie opdoet voor jouw tuin. Wij zijn er voor elk groen hart! Welke tuin sluit perfect aan bij jou? De keuze uit ons ruime assortiment maakt het er misschien niet makkelijker op, maar onze tuinspecialisten helpen je graag. Veel van onze producten komen direct van de bron, waardoor we je altijd een scherpe prijs kunnen bieden. Daarnaast vullen onze partners het assortiment aan met kwalitatief hoogwaardige producten die een lange levensduur en veel tuinplezier geven. We hebben een breed assortiment aan producten, van stapelblok tot schutting. Heel veel tuininspiratie vind je onder andere in onze catalogus en bij tuininspiratie. Dit is dan ook de plek waar je allerlei ideeën opdoet voor jouw droomtuin. Net als op onze locaties in Utrecht, Eindhoven en Enter. Hier ben je van harte welkom om een kijkje te nemen in onze inspiratietuinen. Wel een groen hart, maar geen groene vingers? Geen probleem voor Tuinvisie. Wij brengen je in contact met een hovenier die jouw tuin in een droomtuin omtovert. De hoveniers die met ons samenwerken zijn stuk voor stuk vakmensen die onze werkwijze en ons productassortiment door en door kennen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.