Zeer goede service en meedenken

Voor het eerst een bestelling gedaan bij Tuinvisie en blij met hun puctuele bezorging en en service. Gratis bezorgen boven 1500 is echt top voor de tuinprojecten in ons nieuwbouwhuis.

Good service and reliable

Fast service. We had 4 tiles broken they replaced immediately and gave 3 additional to be on safer side

Good

Good quality tiles. Extremely happy with quality of service and quick delivery

Doe het niet

Bij Tuinvisie in Utrecht bij de show tuinen gekeken. Heel groot en mooi, een goede plek om inspiratie op te doen. Wel erg prijzig t.o.v. andere aanbieders. Helaas ook geen 1 medewerker gezien waar ik vragen kon stellen. Uiteindelijk online 9 siertegels besteld. Bij het leveren waren er 7 van de 9 tegels beschadigd. Er zaten witte putjes in doordat de tegels opgestapeld op een pallet stonden zonder beschermingsmateriaal ertussen. (Dus alleen de bovenste tegel was niet beschadigd.) Toen ik bovenstaande met de klantenservice besprak, kon ik pas na 4 dagen nieuwe tegels krijgen terwijl na 2 dagen mijn stratenmaker zou komen. Dit was dus een probleem. Uiteindelijk 250km gereden om in een ander filiaal nieuwe tegels te halen. Kreeg van de klantenservice te horen "dat ik het had beter had moeten plannen met de stratenmaker". Ook was er geen enige vorm van compensatie mogelijk. Erg jammer dit.

Wij hadden eerst betontegels besteld, door een verkeerde keuze van onszelf wilde ik toch op het laatste moment de tegels ruilen voor andere tegels, dit kon en werden zelfs heel snel binnen 3 werkdagen bezorgd,

Snelle en goede levering

Gemakkelijke site, snelle en correcte levering

Super top

Hele goede service

Ze zijn goed te bereiken voor vragen en de service was echt super ook qua medenken maak je weinig mee

Snel levering! Goede communicatie met klantenservice

Snel levering! Goede communicatie met klantenservice!

Mooie tegels, goed te verwerken, snelle en vakkundige levering. Prima!

Afspraak is afspraak

Materiaal tijdig geleverd en super communicatie

Bedankt voor je review Pascal. Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en onze communicatie hierover, top! Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Fijne ervaring

Goede materialen, geheel volgens bestelling. De levering kwam op de afgesproken dag. Zonder erbij aanwezig te zijn geweest werden de goederen op een doordachte plek gelost. Complimenten voor de chauffeur!

Bedankt voor je review Aldo! Top dat je bestelling helemaal naar wens is geleverd. We adviseren altijd om aanwezig te zijn tijdens de levering, maar als dat niet mogelijk is denken onze ervaren chauffeurs (van onze transporteurs) graag met je mee. We sturen je compliment door naar de betreffende transporteur, vinden ze vast ook leuk. We zien je graag weer terug bij Tuinvisie.nl

Nabestelling was opeens duurder

Nabestelling was opeens duurder. Eerste bestelling bevatte een kruiwagen vol met hele kleine steentjes terwijl de bestelling maaskeien 15-30 centimeter was

Bedankt voor je review Jan! Het klopt inderdaad dat we tussen je eerste en tweede bestelling de levervoorwaarden enigszins hebben aangepast. We leveren standaard met een 18meter vrachtwagen met een kraan. Als we nu een alternatieve vervoerswijze moeten inzetten om het afleveradres te bereiken of om aan specifieke afleverwens te voldoen, dan vragen we hier een toeslag voor. Dit omdat voor ons de kosten substantieel hoger zijn. Betreft de kleine steentjes bij je eerste bestelling, dit was uiteraard niet de bedoeling. Je hebt dit aangegeven toen je de 2e bestelling hebt geplaatst. Daarom hebben we toen extra laten controleren of de nieuwe levering geen kleine steentjes bevat. Helaas hebben we het in dit geval niet helemaal naar je zin kunnen maken en dit vinden we jammer. We houden van tevreden klanten en hier doen altijd ons best voor. Als we nog iets voor je kunnen betekenen kun je contact opnemen met de klantenservice.

Snelle levering

Netjes verpakt en geleverd

Bedankt voor je review Elwina, Heel fijn om te lezen dat je bestelling snel en goed is geleverd! Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Goed product en prima service

Bereid om mee te denken aan een oplossing. Aflevering uitstekend verzorgd en goed geïnformeerd over de dag en tijd.

Bedankt voor je review Peter! We proberen inderdaad altijd mee te denken voor een oplossing als dit nodig is. Heel fijn dat we dit naar tevredenheid hebben gedaan en dat de levering soepel is verlopen. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Afspraak goed nagekomen allen de l elementen zijn allemaal anders

Janmer dat de elementenallemaal anders zijn en dat het niet 1 partij was

Bedankt voor je review Edwin! Vervelend dat je verschillende L-elementen hebt ontvangen. Waarschijnlijk zijn de elementen uit verschillende productiebatches en zijn ze daarom niet exact hetzelfde. Helaas is dit niet in alle gevallen te voorkomen. Maar we hebben je opmerking doorgegeven aan onze orderpickers zodat ze hier in de toekomst beter op letten. Neem even contact op met onze klantenservice [email protected] / 085-0804030 als we nog iets voor je kunnen betekenen om je ervaring met Tuinvisie te verbeteren. We zien je graag weer terug bij Tuinvisie.nl

Goed geregeld

Van te voren netjes gebeld dat de Chauffeur rond 10uur er is. Netjes op goede pallets afgeleverd

Bedankt voor je review Richard! Het is fijn om te lezen dat de levering helemaal naar wens is verlopen. Als er nog iets is dat we beter hadden kunnen doen, dan vernemen we dit graag. Veel succes met de klus en graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Uitstekend!

Goede producten voor een eerlijke prijs, snelle en correcte levering!

Bedankt Rob, voor deze zeer positieve review! Zo zien we ze graag, goede producten voor een eerlijke prijs en ook een correcte levering, meer kunnen we niet wensen. We zien je voor de volgende klus graag weer terug op Tuinvisie.nl

Levering geheel zoals besteld

Goede info van klantenservice, on line besteld en zelf afgehaald

Bedankt voor je review W. Heel fijn om te lezen dat we je goed hebben kunnen helpen, daar zijn we voor. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Snelle levering

Ik bestelde woensdag en vrijdag was de levering. Top service, ook de vrachtkosten vielen mee. Enige min punt was de hars op de tegels voor beschadiging. Deze ging er moeilijk af.

Bedankt voor je review Michelle! Fijn dat de levering en service naar je wens was! De beschermpuntjes op de tegels moeten natuurlijk wel een beetje vast zitten zodat ze niet tijdens het transport er tussenuit vallen. Hopelijk heeft het niet voor problemen gezorgd. Veel plezier ermee en graag tot ziens op Tuinvisie.nl!

Prima snelle levering en makkelijk te leggen. Wel enkele lucht bellen zichtbaar op trap oppervlak.

Bedankt voor je review Tijs. Goed te lezen dat de levering en het verwerken van de traptreden goed ging! De luchtbellen in dit product is het design van deze productlijn. Dit zie je terugkomen in alle Schellevis oudhollandse producten. Dit is een open structuur beton. Eventueel kun je foto's maken en doorsturen naar [email protected] dan kunnen we het beoordelen. Hopelijk zien we je weer eens bij Tuinvisie.nl!

Alles prima en snel geregeld en geleverd.

Zeer goed!

Bedankt voor je review Danny Top dat alles helemaal prima naar wens is verlopen! Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl

Prijs/kwaliteit dik in orde

Alles goed geregeld, als je een vraag of opmerking heb wordt er adequaat gereageerd.

Bedankt voor je review Pieter! Fijn dat je tevreden bent over de prijs kwaliteit van onze producten en de service goed is bevallen. Graag tot ziens bij Tuinvisie.nl!

snelle levering

Fijn contact met de klantenservice over de levering. Perfect materiaal. Ben uiterst tevreden.

Bedankt voor je review Els! Wat fijn om te lezen dat je fijn contact met ons hebt gehad en zo te spreken bent over het materiaal. Graag zien we je terug bij je volgende klus op Tuinvisie.nl!

Helemaal top! Goeie service en snelle levering !

Fijn contact en goeie service!

Bedankt voor je review Liesbeth. Goed om te lezen dat je zo'n fijn contact met ons hebt gehad, en de levering zo snel is gegaan. Is er nog iets wat wij aan onze service kunnen verbeteren volgens jou? Laat het dan graag weten via [email protected] of bel ons op 085 - 0804030. Graag zien we je weer eens terug op Tuinvisie.nl!

Ekkersrijt 7053

5692 HB Son

Over tuinvisie.nl

Wij zijn er voor elk groen hart. Dat klopt! De tuin wordt steeds meer een verlengstuk van je woning. Trek de rust en gezelligheid van binnen door naar buiten. Hier geniet je van je kop thee of droom je na een lange werkdag even lekker weg in je hangmat. Of wat dacht je van urenlang barbecueën en borrelen met vrienden? Tuinvisie is de plek waar je inspiratie opdoet voor jouw tuin. Wij zijn er voor elk groen hart! Welke tuin sluit perfect aan bij jou? De keuze uit ons ruime assortiment maakt het er misschien niet makkelijker op, maar onze tuinspecialisten helpen je graag. Veel van onze producten komen direct van de bron, waardoor we je altijd een scherpe prijs kunnen bieden. Daarnaast vullen onze partners het assortiment aan met kwalitatief hoogwaardige producten die een lange levensduur en veel tuinplezier geven. We hebben een breed assortiment aan producten, van stapelblok tot schutting. Heel veel tuininspiratie vind je onder andere in onze catalogus en bij tuininspiratie. Dit is dan ook de plek waar je allerlei ideeën opdoet voor jouw droomtuin. Net als op onze locaties in Utrecht, Eindhoven en Enter. Hier ben je van harte welkom om een kijkje te nemen in onze inspiratietuinen. Wel een groen hart, maar geen groene vingers? Geen probleem voor Tuinvisie. Wij brengen je in contact met een hovenier die jouw tuin in een droomtuin omtovert. De hoveniers die met ons samenwerken zijn stuk voor stuk vakmensen die onze werkwijze en ons productassortiment door en door kennen.