Goede begeleiding met fijne feedback.

Desiree is een vakvrouw die weet waar ze het over heeft. Haar vele jaren ervaring merk je terug in de begeleiding en de belangstelling die ze voor je heeft.

• Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? N.v.t.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Volledig teruggekeerd bij werkgever.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Positief

Hele vriendelijke en deskundige hulp bij 2e spoor traject

Desiree is erg vriendelijk en geduldig. Omdat er bij mij meerdere trajecten door elkaar liepen kwam het af en toe voor dat afspraken verzet of geannuleerd moesten worden, hierin was ze altijd erg flexibel. Verder heeft ze me goed opweg geholpen met het onderzoeken van welk type werk bij mij past.

• Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Goed
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Goed

Erg professionele organisatie en goede begeleiding door Desiree Dankers

Mijn ervaring met Mooving People is erg positief. Desiree Dankers is een kundige coach die mij goed heeft begeleid gedurende mijn Tweede Spoor traject. Samen met haar heb ik voor mijzelf duidelijk bepaald welke richting ik op wil in mijn professionele carriere en zij heeft mij gedurende mijn reintegratie periode bij mijn werkgever goed en op professionele wijze begeleid.

• Betrokkenheid
  • Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? Welke functie bij zou passen.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Een nieuwe functie waarin ik mij goed voel, energie van krijg en mijn skills goed kan inzetten.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Deskundig en zeer prettig

Heerlijke gedrevenheid van Desiree om mij effectief mentaal sterker te laten worden

Al bij de eerste ontmoeting met Desiree was ik snel op mijn gemak. Haar vrolijkheid, verrukkelijke cappuccino, energie, luisteren, empathie, strategisch denken en haar brede, diepe expertise waren voor mij de succesmix waarmee ik in een periode van een half jaar flinke groei in mijn mentale ontwikkeling heb kunnen realiseren door intensieve samenwerking met Desiree. Huiswerk in oefeningen, testen, leeswerk, realistische doelstellingen en een gebalanceerde opbouw in de coaching hebben geresulteerd in: - meer rust in mijn keuzes maken, besluitvaardigheid - voorrang geven aan en blijvend monitoren van een passende organisatiecultuur, daarna pas de functie en arbeidsvoorwaarden - mentale groei in verbreding en verdieping van mijn portfolio aan vaardigheden en significante verbetering valkuilen/begrenzing Haar continue finetuning tijdens de coachingssessies, haar rustige, integraal overdenkende reflectievermogen en aanstekelijke enthousiasme om mij echt vanuit haar hart verder te helpen in mijn persoonlijke ontwikkeling hebben mij serieuze progressie gebracht met uiteindelijk een keuze voor een werkplek in een prachtig bedrijf waar ik mijn passie, expertise en ambities weer heerlijk kan laten gedijen.

• Betrokkenheid
  • Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? Of deze coach mij professioneel mentale groei kon brengen
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Superfijn eindresultaat mentale en persoonlijke groei
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Als enorm professioneel en gedreven om mij een beter mens te laten worden die weer genietend kan werken en passievol in het leven staat

Deze coaching heeft me weer dichter bij mezelf gebracht

Door het 2e spoortraject ben ik bij Desiree in coaching gekomen. Gedurende de eerste meeting nog best wel sceptisch over de hele situatie maar al snel had ze me veel vertrouwen gegeven. Veel openheid en empathie maar ook kritische vragen en feedback. Geen pressure maar afgestemd op mijn tempo en rekening houdend wat voor mij goed voelde. Ze kon zich goed invoelen wat ik nodig had en stemde de coaching daar op af. Met haar persoonlijkheid, professionaliteit en ervaring heeft ze mij geholpen de kernwaarden in mijzelf weer te herontdekken, daardoor steviger in mijn schoenen te staan en meer zelfvertrouwen te krijgen. Uiteindelijk heel blij dat ik dit traject bij Desiree heb kunnen ervaren. Dankjewel Desiree!!

• Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Gestopt bij werkgever
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Heel erg goed, boven verwachting

Desiree heeft een extra touch aan het feest van onze Opening gegeven.

Ze heeft haar skills ingezet om een onvergetelijk dag te maken van de opening van ons nieuwe pand. En extra grote glimlach bezorgd bij onze klanten waarvoor wij ICT met glimlach leveren. Business coach. Inspirator, host, dagvoorzitter, dansmaatje maar vooral leuk mens. Dank je wel dat je deze dag hebt helpen mogelijk te maken. #powervrouw

• Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? N.v.t.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Rust overzicht en extra inspiratie
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? boven verwachting

Ze weet te stimuleren, te motiveren en denkpatronen te doorbreken

Ik volg regelmatig een sessie bij Desiree van Mooving People om stappen te zetten om mijn eigen onderneming op te zetten. Ze zorgt ervoor dat ik mijn denkpatronen doorbreek en het vanuit een andere hoek ga bekijken. Ze heeft me ook het vertrouwen gegeven in mezelf te geloven en weet me dusdanig te motiveren om ook echt te bewegen. Ik kan dit iedereen aanbevelen die vastzit op een moment in zijn leven.

• Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? Vooral aan mezelf
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Dat ik stappen zet naar een eigen onderneming
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Prettig, motiverend

Dank je wel Muriel, voor deze concrete feedback en waardering. Volg je eigen proces en je komt er zeker!

Bijzondere en leerzame ervaring, professionele warme begeleiding

Ik heb bij Desiree een familie opstelling gedaan. Wat een bijzonderr en leerzame ervaring. Haar begeleiding is professioneel en warm. Het heeft mij niet alleen inzichten gegeven, maar ook een verandertraject ingezet. Het doet meer dan je in eerste instantie denkt.

• Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? N.v.t.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Het heeft inzicht gegeven en zaken in beweging gezet.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Als warm, betrokken, professioneel en betrokken.

Enorm dankbaar voor de succesvolle samenwerking

Ik ben Desiree bijzonder dankbaar voor alle hulp die ze gegeven heeft. Ze was altijd bereikbaar als ik vragen had (ook buiten kantooruren) stelde me altijd gerust als het voor mijn gevoel te snel ging en geeft helder en duidelijk advies. Alles in rustige stappen gedaan zodat het niet te snel ging maar precies goed. Dankzij Desiree kan ik een donkere tijd achter me laten en beginnen te bouwen aan een nieuwe en gezonde toekomst, dit was me alleen nooit gelukt dus ik raad iedereen aan om voor een succesvolle samenwerking samenwerking te gaan met deze professionele topvrouw!

• Betrokkenheid
  • Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? Of dat het me wel zou lukken, ik zag geen overzicht en dat heeft Desiree me gegeven.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Een succesvolle baan en een donkere periode die ik nu achter me kan laten.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Zeer prettig!

Een baken in een lastige tijd.

Hele fijne begeleiding, geduldig, luisterend oor. Duidelijke communicatie. Kortom ik ben blij dat ik Desiree heb leren kennen en als begeleider heb gehad.

• Betrokkenheid
  • Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? Onbekendheid met de zaken die op men pad kwamen.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Een hele tevreden klantdie weet hoe ze verder moet gaan.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Fijn, heel persoonlijk.

Hard werken aan jezelf loont

Ik heb Desiree als zeer prettige coach ervaren. Ze pakt je aan, confronteert, motiveert en spiegelt je houding en gedrag. Haar coaching is erg op maat en ze speelt in op actuele thema's die op dat moment in je omgaan. Ze heeft veel geduld, maar is ook kritisch en laat jou hard werken.

• Betrokkenheid
  • Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? Of het wel streng genoeg zou zijn voor mij. Ik kan goed mooi weer spelen.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Adequaat en kritisch en echt mij laten werken aan mijn gedachtes en houding. Ik ben daar de baas over. Van onder de lijn naar boven de lijn.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Verliep goed.

Aanstekelijk enthousiast, professioneel en heel betrokken.

Aanstekelijk enthousiast, professioneel en heel betrokken, dat is wat er in mij opkomt als ik Desiree zou beschrijven. Ze heeft me op een fijne persoonlijke manier begeleid en getraind. Ze kijkt goed naar wat je persoonlijke kwaliteiten zijn en geeft je voldoende kennis en tips mee om verder te kunnen. Ik kan haar daarom ook van harte aan iedereen aanbevelen die goede, effectieve coaching nodig heeft. Grafisch ontwerper/vormgever bij Xerox voor ABN AMRO

• Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Heel positief

Invoelend en diplomatiek

Na jaren werkend in een financiële, commerciële baan, wilde ik een meer mensgerichte kant op. Bij mijn omscholing als re-integratiespecialist hoort een stage bij een ervaren, deskundige coach in het HR-vakgebied. Vanaf de eerste dag gaf Desiree mij het gevoel dat ze precies aanvoelde wat ik nodig had en in welk tempo ik dit aan kon. Ik was namelijk aan het opbouwen en moest dit proefondervindelijk ervaren. Desiree werkt heel praktisch en motiveert je om dingen zelf uit te proberen om zo kennis en vaardigheden op te doen. Dat is erg goed voor mijn zelfvertrouwen en het geeft ook de nodige rust. En nu mijn opleiding bijna is afgerond, dank ik Desiree uit de grond van mijn hart voor alles wat ik van haar heb geleerd en nog leer!

• Wat was uiteindelijk jouw resultaat? N.v.t.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? N.v.t.

Desiree is een no nonsens persoon, straight to the point

Ik heb Desiree leren kennen als een hardwerkende ondernemer. Zij weet je te stimuleren om zo zelfstandig mogelijk te werken en te vertrouwen op je eigen kwaliteiten. Zij kan soms streng overkomen, maar is een betrokken en warm persoon. Ik heb in de korte tijd dat ik voor haar werkte veel over mezelf geleerd.

• Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? N.v.t.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Meer zelfvertrouwen en zelfredzaamheid.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Positief

We denken nog regelmatig terug aan de sessie

Wij van TIC Online Marketing hebben een inspirerende teamcoaching sessie van Desiree gevolgd. Op de vrijdagmiddag waar je al snel suf kunt worden heeft Desiree ervoor gezorgd dat er een actieve en gezellige sfeer hing. We denken nog regelmatig terug aan de sessie omdat we verbluft waren over de energie en positiviteit die het bij ons aangewakkerd heeft. Daarnaast hebben we meer over onszelf en de teamdynamiek geleerd.

• Wat was uiteindelijk jouw resultaat? N.v.t.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? N.v.t.

Desiree heeft mij weer verder geholpen

Desiree heeft mij begeleid in een loopbaantraject. Ze wist mij te prikkelen en tot nieuwe inzichten te brengen door de juiste aanpak en vragen. Ook als ik even vastliep, had ze altijd wel weer een tool of een methode om me door te laten pakken. Mede dankzij haar heb ik een nieuwe, frisse kijk ontwikkeld op mijn loopbaanverleden en -toekomst.

• Betrokkenheid
  • Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? Ik twijfelde over mijn toekomst en aan wat dit traject me op zou leveren.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Ik heb nu meer vertrouwen in mijn eigen vaardigheden en een helder beeld van waar ik naar toe wil.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Zeer prettig. Desiree heeft mij op de juiste manier weten te prikkelen.

Professioneel en interesse

Desiree verdiept zich in de casus en heeft een professionele benadering en bezit veel kennis op haar vakgebied. Ze is betrokken en denkt mee. Ze is flexibel en persoonlijk gericht. Haar advies is onderbouwd en samen kwamen we tot een concreet plan van aanpak. Met succes, ik zit nu goed in mijn vel en ben heel blij met de keuze die ik heb gemaakt en de baan die ik nu beoefen.

• Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Concreet actieplan
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Zeer goed

Coaching van een betrokken en deskundige coach met een oprechte persoonlijke benadering

Desiree heeft een groot aantal trajecten naar tevredenheid afgerond en ook na een traject blijft zij benaderbaar voor de coachees. In de praktijk wordt hier zelden gebruik van gemaakt, omdat een traject zo opgebouwd is, dat coachee duurzaam geholpen is. Omdat we zulke goede ervaringen kregen met Desiree in reintegratietrajecten, is er ook meer aandacht gekomen voor preventie en vitaliteit. Bij ons bedrijf werken hoog opgeleide mensen, waar zij zelfs de meest kritische collega's wist te boeien en op weg te helpen in een paar sessies. Er is nog geen collega geweest die na een intake geen klik had met Desiree. Ze is meester om in een (eerste) gesprek de vinger op de zere plek te leggen en tot de kern te komen. Soms confronterend, maar effectief en faciliterend zodat jij de regie kunt pakken. Het traject wordt per individu op maat gesneden. De dienstverlening is ontzorgend en in goede handen bij Desiree.

• Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? N.v.t.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Het resultaat is, dat inmiddels meerdere van mijn collega's weer duurzaam inzetbaar zijn geworden, vitaler zijn geworden en tools eigen hebben kunnen maken die hen dagelijks helpt in situaties op en buiten de werkvloer.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Ik heb de dienstverlening als zeer prettig en betrokken ervaren. Ik werd gedurende de coachingstrajecten van onze medewerkers goed op de hoogte gehouden en er werd een realistisch beeld en aanpak gehanteerd. Er werd de tijd genomen voor mij en de medewerker, ook tussentijds, het is fijn om het gevoel te hebben altijd terecht te kunnen en te kunnen rekenen op ondersteuning en expertise.

het hele traject was op maat gemaakt

Het hele traject was op maat op mijn omstandigheden gemaakt. Veel aandacht voor problematiek en aanpassing van het traject daar waar nodig. Een goed luisterend oor, goede adviezen en verrassend leuke opdrachten met verfrissende uitkomsten.

• Betrokkenheid
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? heel goed

Fijne en professionele begeleiding

Eerst was ik bang voor verandering. Nu zie ik dat verandering synoniem is aan groei. Als ik mij verzet doe ik heel erg hard mijn best om nergens heen te gaan en ontzeg ik mij de mogelijkheid iets nieuws te ontdekken. Ik ga vol goede moed verder op dit nieuwe pad.

• Betrokkenheid
  • Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? De druk die het mee zou brengen
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Zeker doen!
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Erg fijn

Weer op weg geholpen om vooruit te willen kijken

Na een zware periode in mijn leven heeft Desiree mij op een hele fijne manier geholpen om mijn motivatie weer terug te krijgen en om weer vooruit te willen kijken, om nieuwe doelen op te stellen en hier ook voor willen gaan.

• Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? N.v.t.
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Ik had mijn motivatie weer terug.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Zeer goed

Net wat ik op dat moment nodig had!

Ik ben bij Desiree terecht gekomen tijdens het herstel van mijn burnout. Na meerdere keren te zijn uitgevallen, was het nu tijd voor een grondiger aanpak. Blijkbaar trapte ik iedere keer in dezelfde valkuil, waarbij ikzelf de grote boosdoener was. Mijn grootste winst van mijn samenwerking met Desiree is dat ik de spreekwoordelijke "schop onder mijn kont" heb gekregen. Ik heb het vertrouwen in mezelf terug gekregen, dat ik moet geloven in mijn eigen kunnen. Ze heeft ervoor gezorgd dat ik de motivatie kreeg om vooruit te denken en te werken naar het leven dat ik wil leven. Dit zou ik iedereen aanraden, bedankt Desiree!

• Betrokkenheid
  • Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? Mezelf, of het werk wat ik doe wel wil blijven doen
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Dat ik stappen zet in de richting van het leven dat ik wil leven.
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Zeer prettig, ontspannen, zet aan tot nadenken, ze weet de juiste snaar te vinden.

Van diep in de put naar boven de lijn

Na afloop van het traject hebben we nog een sessie gedaan om vast te stellen waardoor alles zo goed ging. En dat zegt genoeg! Desiree heeft mij handvatten (tools) gegeven om inzicht te krijgen en er zelf verder mee aan de slag te kunnen. Ik herken nu veel sneller wanneer iets te veel wordt en kan nu ook geheel zelfstandig bijsturen als dat nodig is, simpelweg door wat ik bij Desiree geleerd heb.

• Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Sterker en veerkrachtiger
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Professioneel en persoonlijk

Fijne betrokken coaching

Tijdens mijn coachingstraject heb ik een hoop gehad aan de brede ervaring van Desiree. Desiree is erg betrokken, maar stelt tevens de juiste kritische vragen om je op weg te helpen.

• Betrokkenheid
  • Waar twijfelde je aan voor je met Mooving People begon? Mijn eigen mogelijkheden/capaciteiten
  • Wat was uiteindelijk jouw resultaat? Beter beeld van mijzelf
  • Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Fijn, en erg nuttig

Ik heb meer waardering voor mijn kwaliteiten.

Eerst voelde het als een noodgedwongen keuze vanwege Corona om mijn activiteiten als Virtual Assistant weer op te pakken, waardoor het vertrouwen miste en ik moeilijk in beweging kwam. Nu heb ik meer waardring voor mijn kwaliteiten en een mooi actieplan, maar ook tussendoor heb ik al de eerste acties in werking gezet.

• Hoe heb je de dienstverlening ervaren? Fijne begeleiding

Over Mooving People

Over Desiree Dankers Partner bij Koeleman, Sterk & Partners, en eigenaar van Mooving People. Desiree is een zeer ervaren businesscoach, adviseur en trainer op het gebied van vitaal werken, werkgeluk & stress en burn-outpreventie. Samen met Boven de Lijn bedacht zij de VitaliteitsScan© en andere krachtige tools zoals het Powerprogramma© Wie kennis maakt met de dienstverlening van Mooving People ervaart de krachtige combinatie van plezier, betrokkenheid en methodisch werken. Achter elk tool schuilt een schat aan kennis en praktijkervaring. In ruim vijfentwintig jaar hielp zij meer dan duizend professionals uit allerhande organisaties om meer plezier uit hun werk te halen, hun talenten optimaal te benutten en de beste versie van zichzelf te worden. Haar missie is de enorme kracht van vitaliteit te laten werken voor heel de BV Nederland. Elk team en professional dat met haar aan de slag gaat, ervaart het: Leven met passie en een opgeruimd hart en hoofd draagt direct bij aan nog meer zakelijk succes!

Over Coachscore.nl

Coachscore is de reviewtool speciaal voor coaches. Groei als coach met echte reviews. Help meer mensen. Meer weten over hoe de reviews worden verzameld en worden gecontroleerd op echtheid? Ga dan naar onze website en klik onderin de footer op: “hoe worden reviews gecontroleerd op echtheid?”