Filters

1

Vreselijk

Ik vond mijn pakket beneden in de hal van mijn flat in plaats van daadwerkelijk bezorgd, waarbij de doos was opengemaakt en dus half kapot. Ik had nog mazzel dat de inhoud nog in het pakket zat, maar dat was niet vanzelfsprekend.

  • Aanbevelen? Nee
2

Aflevering bij de buren die niet open doen.

Ik zag gisteren het tijdslot voor aflevering en probeerde de aflevering te verplaatsen, maar dat kon niet meer. Nu is het bij de buren afgeleverd die ik niet ken, en die niet thuis zijn. Geen koffie dus.

  • Aanbevelen? Nee
10

Vriendelijk en binnen de medegedeeld tijd

Zeer goed

  • Aanbevelen? Ja
8

Super bezorging

Alleen heel jammer dat je niet zelf een pakketpunt kunt kiezen. Je moet toch weer thuis blijven.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch!

Wat een geweldige ervaring! Eindelijk een bezorgdienst waar je heel goed door op de hoogte wordt gehouden van wat er met het pakketje gebeurt en wanneer het wordt bezorgd. En sterker nog: het klopt ook nog wat ze zeggen. Wij zijn fan!

  • Aanbevelen? Ja
9

Top dat jullie fietsen!

De tijd van de track and trace klopte niet

  • Aanbevelen? Ja
10

Sustainable!

Het pakket paste door de brievenbus, dus geen gelegenheid om de bezorger te spreken ...

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte koeriersdienst

Twee keer de afspraak verzetten en dan nog veelste vroeg proberen te bezorgen.

  • Aanbevelen? Nee
8

Helemaal top en goed voor mileu bezig !

Ondanks dat de levering van het pakket werd uitgesteld, werd ik wel binnen de twee werkdagen goed op de hoogte gebracht hierover Tweede bezorg moment kwam het pakket wil op tijd binnen zoals ook gecommuniceerd

  • Aanbevelen? Ja
9

Mooi

Keurig geleverd

  • Aanbevelen? Ja
1

Pakket niet bezorgd!

Er staat bezorgd. Zou ook een brievenbus pakket moeten zijn, maar brievenbus was leeg?! Ik hoor graag hoe nu verder?

  • Aanbevelen? Nee
1

Slecht

Pakket is voor de deur gelegd.. iedereen kon het meenemen… niet blij

  • Aanbevelen? Nee
10

Opnieuw uitstekend!

Heb al meermalen de bezorging door Cycloon mogen ervaren. Ook deze keer was het zonder meer opnieuw uitstekend. Ben erg blij met deze fantastische service!

  • Aanbevelen? Ja
1

slechte communicatie

-Eerste keer bezorgen; ik nam de bel op maar het pakket is toch weer meegenomen -Ik wilde afleverinstructie geven zoals beschreven in de mail maar dit kan helemaal niet -Jullie zijn niet bereikbaar -Standaard chat werkt zo slecht, kun je beter van de site halen -2e keer bezorgen; speciaal wakker gebleven ondanks jetlag -> niet komen opdagen -3e keer bezorgen -> kreeg het verkeerde pakketje.

  • Aanbevelen? Nee
10

Prima service!

Mooi alternatief van Cycloon geeft een goed gevoel!!!

  • Aanbevelen? Ja
1

Zeer slechte bezorging

Ontvang ik een email waar in staat uw pakket is bezorgd. Nou niet dus, ik ben thuis er wordt bij de intercom aangebeld, maar er wordt geen pakket gebracht. Woon in een flat, ga toch zelf maar maar de ingang. Wat schetst mijn verbazing. Het pakket wordt gewoon in de hal achtergelaten. Iedereen kan dus mijn pakket meenemen. En dit noemen ze sociaal bezorgen.

  • Aanbevelen? Nee
10

Goed en duurzaam!

Goed en duurzaam!

  • Aanbevelen? Ja
10

Betrouwbaar

Het is ondertussen een zekerheidje geworden dat jullie bezorgen. Alleen jammer dat jullie met DHL in zee zijn gegaan, is by far het slechtste bedrijf qua bezorgen en ik heb idd voor de kat z'n... zitten wachten en het pakket werd rechtstreeks retour afzender gestuurd. Daar zou ik maar gauw weer afscheid van nemen als jullie de opgebouwde reputatie willen behouden..

  • Aanbevelen? Ja
9

Zelfs te vroeg bezorgd, maar ik was thuis!! Dus geen probleem.

Aardige jongeman, die zei dat hij te vroeg was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig netjes bezorgd

Vriendelijke nette bezorger die de moeite nam om 1 e af te leveren. Mijn dank is groot.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en netjes ontvangen

Mooi op tijd.Nette bezorger.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zoals afgesproken

Bestelling gedaan en alles werd geregeld zoals beloofd. Top!

  • Aanbevelen? Ja
3

Twee uur eerder geleverd dan opgegeven tijd !!

Vervelend om buren lastig te vallen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Mijn 2 pakjes zijn kwijt. Track&trace zegt, dat ze zijn afgeleverd bij de buren, maar het is niet zo

Mijn pakketjes zijn volgens de Track&trace afgeleverd bij de buren, maar dat loopt niet en ik kan geen contact krijgen met de medewerkers van cycloon . Telefoonnummer is alleen beschikbaar voor zakelijke klanten en reclame. Waardeloos

  • Aanbevelen? Nee
2

Bij buren geleverd, terwijl we gwn thuis waren.

Niet bij ons aan de deur aangebeld, maar direct bij de buren. Bezorger is de verkeerde kant op gelopen in de gang en was blijkbaar te lui om 10 meter terug te lopen. Heeft bij de buren aangebeld om 21.15 in de avond, waardoor hun baby dus is wakker geworden. Vind het erg apart dat er niet eens bij ons aan de deur is geprobeerd...

  • Aanbevelen? Nee

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.