Filters

2

Mijn retourpakket niet opgehaald

Mijn pakket zou afgelopen maandag worden opgehaald. Dit is niet gebeurd. Nu kan ik tot op heden geen nieuwe afspraak plannen....

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Netjes bezorgd, persoonlijke service

Ik heb al meerdere malen een bestelling via de fietskoeriers mogen ontvangen. De groene, duurzame oplossing geeft mij een goed gevoel. De bezorging zelf is altijd heel correct en de bezorgers zijn allemaal even vriendelijk. Wanneer ik niet thuis ben krijg ik een net (en leesbaar) briefje, met de naam van de bezorger. Ook prettig dat ik direct een berichtje krijg wanneer de bestelling is bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
8

Prima en vriendelijk

Zie voorgaand.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? N.v.t.
10

Uitstekend

Uitstekend Goede service Aardig en vriendelijk personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Op tijd, zoals voorspeld in de mail

Prima!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
8

Prima service

Er mocht alleen wel een goedeavond vanaf

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Perfect

Snel en duurzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
8

Zoals beloofd!

Mijn pakje kon door de brievenbus en is op tijd bezorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Fijne bezorging

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? N.v.t.
10

Keurig netjes bezorgd door een vriendelijke fietskoerier

Voor de eerste keer meegemaakt dat mijn bestelling door een fietskoerier werd bezorgd. Heel fijn dat je steeds op de hoogte gehouden wordt van waar je pakketje is tot het moment dat het bezorgd is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Goede bezorging!

Netjes binnen het gestelde tijdvak afgeleverd. Goed voor het milieu ipv auto.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
9

Top aflevering :))

Onze eerste bestelling die per fiets koerier kwam, al vinden wij afleveren tot 10 uur aan de late kant, voor de rest zijn wij zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? N.v.t.
10

Top

Snelle en goede service, vriendelijke bezorger

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

zoals het hoort

vriendelijk en bezorgt uitzichzelf op de 6e etage bij voordeur maak je niet vaak meer mee bij postnl en elders dus complimenten nog en bedankt kwamen jullie maar altijd bezorgen hier

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Tijdig, volgens afspraak de bestelling bezorgd. Prima

Ik was verbaasd dat de fietskoerier(ster) géén extra tipgeld wilde accepteren... (Dat heb ik alleen in Japan meegemaakt met de motivatie dat de werkgever haar al betaald heeft...!)

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Beide. Over de bezorging en klantenservice
2

my parcel did not arrive

I remember that someone did ring the doorbell that evening but I was in a meeting so I could not open! Then I got an email that my parcel had been delivered, but it definitely was not at our place (even though the email said so) and I also did not get a note either through out letter hole in the door or in our letterbox! So, I have no idea where my parcel is! I just know that I surely do not have it!

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Niks ontvangen maar wel een mail met bezorgbevestiging

Mijn pakketje is nergens te bekennen!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Super, ben er blij mee

Zoals afgesproken bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Super

Top en nog milieu vriendelijk ook!!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
8

Snel en netjes bezorgd!

De 1e keer voor mij dat een pakje bezorgd is door een fietscorour. Het was netjes,snel en bijzonder vriendelijk!

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

pakket is spoorloos

toen ik even later m'n pakket onderaan de trap wou ophalen, lag er geen pakket! meteen naar de klantenservice gebeld en die stuurde de koerier terug. jongeman zegt meteen het was niet jouw pakket. ik geef aan dat dit wel het geval is, daarna zegt hij dat ie het pakket heeft afgeleverd bij mij. rond 21:00 heeft de koerier bij mij aangebeld en ik zie nu dat m'n pakket om 22:27 bezorgd is. hier klopt niks van... morgen meteen weer een melding maken!

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
3

Leggen pakket in de portiek

Ik had aangegeven dat wanneer ik niet thuis zou zijn, ze het pakket mochten afgeven aan de buren maar ze hebben de pakketjes in het raam in de portiek gelegd, vanaf de straat waren ze goed zichtbaar en het portiek stond gewoon open toen ik thuis kwam dus erg slecht want ze hadden gewoon weggehaald kunnen worden door iemand die langs liep.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
1

Slecht

Mijn pakketje wordt bij een paar huizen verder afgeleverd. Ik ken de mensen nauwelijks en ze doen de deur niet open.

  • Aanbevelen? Nee
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Perfect

Pakketje bezorgd op plek die was aangegeven

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl
10

Geweldige bezorger

Goed idee de fietskoerier

  • Aanbevelen? Ja
  • Waar gaat jouw ervaring over? Bezorging van Fietskoeriers.nl

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.